کاربرد دیسکورد Discord چیست

دیسکورد Discord چیست و چه کاربردی در دنیای گیم دارد؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی از مشکلاتی که بسیاری از گیمرها در بازی‌های آنلاین تیمی با آن مواجه می‌شوند، هماهنگ‌سازی فعالیت‌های خود و ارتباطشان با تیم است، زیرا هر گونه ارتباط اضافی و چت صوتی باعث می‌شود تا پینگ به میزان زیادی افت کرده و گیمر نتواند به درستی به بازیش ادامه دهد. در این مقاله متوجه خواهید شد که دیسکورد Discord چیست و چگونه این مشکلات را حل کرده است.

دیسکورد Discord چیست ؟

گیمر دیسکورد Discord چیست

Discord یک برنامه ارتباطی رایگان است که بیشتر شبیه برنامه‌ Skype می‌باشد که با عنوان «چت برای گیمرها» شناخته می‌شود. این برنامه دارای متن، صدا و چت ویدئویی است که در سرورهای عمومی یا خصوصی هر کسی می‌تواند به‌ صورت رایگان آن را نصب کند. در حقیقت به شما این امکان را می‌دهد که متن و گفتگوی صوتی را با دیگر گیمرهای سرور برقرار کنید.

برنامه Discord با سیستم عامل‌های دسک تاپ و موبایل کار می‌کند و فضای زیادی را هم اشغال نمی‌کند. علت محبوبیت این برنامه این است که ادغام آن با پلتفرم‌های بازی مانند Steam و Twitch و Mixer بسیار ساده و جذاب است که توجه سیل عظیمی از گیمرها را به خود جلب کرده است.

تنظیمات مختلف و متنوعی در لیست دیسکورد موجود است که به وسیله آن‌ها قادر خواهید بود حساب کاربریتان را شخصی سازی کرده و تنظیمات خاصی را برای هر گونه ارتباطی اعمال نمایید.

دیسکورد Discord چه مزایایی برای گیمرها دارد؟

دیسکورد Discord چیست آموزش

۱) Discord با ارائه گزینه‌ای برای اجرای برنامه در یک مرورگر یا استریم بازی، به شما امکان می‌دهد سطح میکروفون افراد را تغییر دهید و یک گپ صوتی با تأخیر پایین‌تر ارائه دهید.

۲) با دیسکورد می‌توانید هر چیزی را سریعاً تایپ کنید بدون اینکه نیازی به alt / tab به یک پنجره دیگر باشد.

۳) هنگامی که سرور Discord را می‌سازید می‌توانید کانال‌های جداگانه‌ای با سطح مختلف مجوزهای دسترسی را برای کاربران مختلف ایجاد نمایید. اینکار برای بازی‌هایی با گروه‌های بزرگ کارآمد است.

۴) ادغام این برنامه با برنامه پخش موسیقی اسپاتیفای به کاربران این امکان را می‌دهد که هم‌زمان با اجرای دیسکورد به مرور، ایجاد، پخش یا کار کردن با اسپاتیفای نیز بپردازند.

۵) برای بازی‌هایی مانند Minecraft که گروه‌های بزرگی ممکن است روی سرور قرار گیرند تا ۱۰۰ هزار کاربر را هم پوشش می‌دهد.

۶) امکان دعوت از دوستان خود در دیگر مسنجر‌ها خواهید داشت.

۷) با Discord می‌توان دیگران را در مورد اینکه هر کس چه بازی‌ای انجام می‌دهد‌، مطلع سازد تا کاربران ببینند چه کسی آنلاین است و اگر آنلاین است مشغول به چه بازی است.

۸) چت صوتی با حداقل کاهش پینگ برای داشتن بازی روان یکی از مهمترین ویژگی‌های دیسکورد است.

حال که متوجه شدید دیسکورد Discord چیست و چه مزایایی برای گیمرها دارد، اگر بخواهید از خدمات پیشرفته Discord استفاده کنید، می‌توانید برای پرداخت دلاری آن از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT