خرید تجهیزات دوربین از آمازون

راهنمای خرید تجهیزات دوربین از آمازون

زمان مطالعه 2 دقیقه

افرادی که به طور حرفه‌ای در زمینه عکاسی فعالیت دارند یا آتلیه عکاسی دارند، علاوه بر یک دوربین حرفه‌ای، نیازمند تجهیز کردن همان دوربین با ابزار و وسایل جانبی می‌باشند. به طور کلی تجهیزات دوربین بسیار متنوع و البته گران قیمت هستند. خیلی از عکاسان حرفه‌ای در ایران با مشکل خرید تجهیزات دوربین مواجه می‌شوند. در این مقاله به آموزش خرید تجهیزات دوربین از آمازون یا سایت‌های معتبر جهانی می‌پردازیم.

چه تجهیزاتی برای یک عکاس حرفه‌ای مورد نیاز است؟

خرید تجهیزات دوربین از آمازون Amazon

به طور کلی نمی‌توان دقیق اعلام کرد که هر عکاس به چه تجهیزات خاصی نیاز دارد، چراکه زمینه تخصصی هر عکاس ممکن است متفاوت باشد و در نتیجه تجهیزات متفاوتی را می‌طلبد.

به عنوان مثال نیاز یک عکاس که در یک محیط بسته آتلیه فعالیت می‌کند متفاوت از عکاسی است که در طبیعت مشغول به عکاسی است. با این حال تجهیزات نور پردازی، پایه‌ها و استندها، کیف دوربین و از همه مهمتر، لنز دوربین جزء نیاز‌های پایه‌ای هر عکاسی به شمار می‌رود.

چطور خرید تجهیزات دوربین از آمازون امکان پذیر است؟

راهنمای خرید تجهیزات دوربین از آمازون

متاسفانه شرکت آمازون و حتی بسیاری از سایت‌های ارایه دهنده تجهیزات دوربین عکاسی ، امکان خرید و ارسال کالا برای ایرانی‌ها را فراهم نکرده است. با این حال راهکارهایی برای حل این مشکل وجود دارد.

  • بهتر است ابتدا ابزار و وسایل دوربین را در سایت‌هایی نظیر آمازون جست و جو کنید.
  • پس از یافت کالای مدنظرتان، به سایت souq.com مراجعه کنید و کلمه را سرچ کنید ( لازم به توضیح است که برای برای آشنایی کامل با این سایت و آموزش خرید به مقاله خرید از سوق مراجعه کنید) یا به سایت Desertcart مراجعه کنید و کالای خود را سرچ کنید ( لازم به توضیح است که این سایت علاوه بر پوشش آمازون، برخی کالاهای کشورهایی نظیر ژاپن، کره جنوبی و چین را هم پوشش می‌دهد. برای آموزش خرید به مقاله خرید از Desertcart مراجعه کنید).
  • پس از یافتن ابزار یا وسایل عکاسی مدنظرتان، آن را به سبد خرید اضافه کنید و از مجموعه اول پرداخت بخواهید که پرداخت ارزی کالا را برای شما انجام دهد.
  • پس از خرید کالا‌ها، به آدرسی در دبی پست خواهند شد و باید از طریق پست خصوصی آن را به ایران انتقال دهید ( پیشنهاد می‌شود مقاله سفارش کالا را مطالعه کنید).

با این حال اگرچه خرید تجهیزات دوربین از آمازون در ابتدای کار به نظر پیچیده می‌آید، اما با یک بار تجربه، به راحتی می‌توانید این کار را تکرار کنید. توجه داشته باشید که برای خرید ارزی تجهیزات دوربین از هر سایتی، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی با پی پال یا ویزا و مستر کارت مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

خدمات خرید و پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT