استیبل کوین هکتور فایننس

رونمایی استیبل کوین هکتور فایننس از TOR | آشنایی با استیبل کوین TOR USD

زمان مطالعه 2 دقیقه

هکتور فایننس(Hector Finance)، یک مکانیزم استیبل کوین پیشرفته را برای جایگزینی دارایی‌های متمرکز در عصر DeFi راه‌اندازی می‌کند. در این خبر با اول پرداخت همراه باشید

استیبل کوین هکتور فایننس با نام TOR

هکتور فایننس، یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز تحت کنترل DAO، به خطرناک ترین تنگناهای سیستم مالی ارزهای دیجیتال مدرن، یعنی پایه اقتصادی متمرکز استیبل کوین های اصلی می پردازد.

 استیبل کوین هکتور فایننس

استیبل کوین هکتور فایننس

استیبل کوین TOR USD برخلاف استیبل کوین ترا (UST Terra) کار نمی کند. فرآیند صدور آن به مکانیزمی بستگی دارد که توسط قراردادهای هوشمند نیرو می گیرد.

TOR از طریق مکانیزم مبتنی بر اوراکل با قیمت میانگین وزنی زمان (TWAP) با HEC، حاکمیت اصلی و دارایی سودمند Hector Finance مرتبط است.

توکن‌های TOR را فقط می‌توان با سوزاندن مقدار از پیش تعیین‌شده توکن‌های HEC ایجاد کرد. مشابه اینکه فرآیند مینت UST به ترا (LUNA) نیاز دارد تا از بین برود.

به نوبه خود، توکن‌های TOR را می‌توان به‌طور یکپارچه با HEC از طریق همان مکانیزم اوراکل مجهز به TWAP مبادله و سوآپ کرد.

چیزی که در مورد این معماری، خاص است این واقعیت است که پیوند TOR به دلار آمریکا توسط مکانیزم لایه 2 تضمین شده است که شامل خزانه 100 میلیون دلاری Hector DAO و نمونه نقدینگی HEC/TOR میباشد.

دلایل نیاز به استیبل کوین های غیر متمرکز

TOR هکتور فایننس یک استیبل کوین است. استفاده از آن مستلزم خطرات کمتری است در حالی که پیوند آن با دلار آمریکا پایدارتر است.

همچنین، فرصت‌هایی را برای استارت‌آپ‌های کریپتو باز می‌کند. آنها دیگر نیازی به تکیه بر یک ارز فیات ندارند.

HEC هکتور فایننس یکی از اولین توکن‌های سودمند «با پیش‌فرض کاهش تورم» در جهان است. این بدان معناست که دارندگان HEC در برابر تورم محافظت می شوند و می توانند از دارایی خود در برابر نوسانات بازارهای کریپتو محافظت کنند.

علاوه بر دارایی‌های HEC و TOR، هکتور فایننس یک داشبورد سهامدار و صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری (Hector DEX) ایجاد کرد. راه‌اندازی بانک Hector، یک راه‌حل پرداخت بومی مبتنی بر رمزنگاری، در کارت Hector Finance میباشد.

پایگاه کد مبتنی بر فانتوم (Fantom) محصول توسط CetriK، معتبرترین فروشنده امنیت سایبری در بخش بلاک چین، بررسی می شود.

منبع: u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت