سایت های پخش فیلم رایگان خارجی ۲۰۲۴

بهترین سایت های پخش فیلم رایگان خارجی ۲۰۲۴

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا می خواهید بدون دردسر فیلم تماشا کنید؟ و از سایت هایی استفاده نمایید که رایگان و قانونی هستند و نیازی به ثبت نام ندارند. در این پست به معرفی بهترین سایت های پخش فیلم رایگان خارجی ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید با پی پال

سایت های پخش فیلم رایگان خارجی ۲۰۲۴

سایت های بی‌ شماری مانند Netflix، Paramount+ و Disney+ تماشای فیلم ‌ها را آسان می ‌کنند، اما باید ثبت ‌نام کنید و هزینه اشتراک ماهانه بپردازید. با گذشت زمان، دسترسی به تمام کتابخانه های فیلم  هزینه زیادی برایتان به همراه دارد.

خوشبختانه، چندین سرویس استریمینگ (پخش) به شما امکان می دهند فیلم های رایگان را به صورت قانونی تماشا کنید و حتی نیازی به ثبت نام ندارید.

تمام سرویس های پخش (استریمینگ) لیست شده در زیر رایگان بوده و نیازی به ثبت نام ندارند. با این حال، اگر سایت های لیست شده در منطقه مسدود شده باشند ممکن است لازم باشد از VPN برای دسترسی به محتوا استفاده کنید.

با توجه به وجود خدمات VPN کاملاً رایگان و VPN با دوره آزمایشی رایگان، نباید مشکلی ایجاد گردد.

1. سایت YouTube

یکی از بهترین سایت های پخش فیلم رایگان خارجی ۲۰۲۴ یوتیوب می باشد. این یکی از محبوب ترین سایت های هاستینگ ویدئوی رایگان برای تماشای آنلاین فیلم است.

YouTube نه تنها ویدئوهای آپلود شده توسط کاربر را ارائه می دهد، بلکه کانال های زیادی برای تماشای فیلم ها و نمایش های قانونی نیز وجود دارد. می ‌توانید از YouTube در هر دستگاهی که دارید، از جمله تلویزیون، کامپیوتر شخصی، تبلت و تلفن لذت ببرید.

برای دسترسی به محتوای YouTube نیازی به ثبت نام ندارید، اما چند نکته وجود دارد که باید بدانید. هنگام تماشای فیلم ‌ها و گاهی اوقات آپلود شده، آگهی ‌هایی نمایش داده می ‌شود و نمایش ‌ها را می‌ توان بدون هشدار حذف کرد. با این وجود، هنوز یک گزینه رایگان عالی است.

البته یوتیوب تنها پلتفرمی نیست که می توانید از آن استفاده کنید. جایگزین های بسیار خوبی برای YouTube برای تماشای آنلاین ویدئو ها وجود دارد.

2. سایت Crackle

Crackle یکی از بهترین سایت ‌های پخش فیلم (استریمینگ) آنلاین رایگان فیلم می باشد. از شما نمی خواهد که در آن ثبت نام کنید و این که Sony Pictures مالک آن است به سایت اعتبار می بخشد.

Crackle نه تنها فیلم ‌ها و برنامه ‌های تلویزیونی، بلکه آخرین اطلاعات فیلم را نیز ارائه می ‌کند. می ‌توانید انتخاب کنید تا از هر چیز جدید یا آینده مطلع شوید. از طرف دیگر، می ‌توانید بدون هیچ هزینه ‌ای از جدید ترین فیلم ‌ها و سریال ‌ها لذت ببرید، که بسیار مقرون به صرفه است.

3. سایت Tubi

Tubi از شما نمی خواهد برای استفاده از خدماتش ثبت نام کنید. سایت پخش فیلم (استریمینگ) به شما امکان می ‌دهد به مجموعه ‌ای از محتوا ها: نسخه‌ های اصلی Tubi، فیلم‌ ها، نمایش‌ ها، و مستند ها همه به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. همه چیز به طور منظم بر اساس ژانر سازماندهی شده است، و حتی بخشی برای محتوای کودکان وجود دارد.

می توانید از هر دستگاهی به Tubi دسترسی داشته باشید و دارای یک برنامه (iOS و Android) است که می توانید برای تلفن هوشمند یا تبلت خود دانلود کنید. یکی از ویژگی های مفیدی که ارائه می کند این است که به شما امکان می دهد فعالیت ها و فیلم ها یا نمایش های مورد علاقه خود را در همه دستگاه ها همگام سازی نمایید. می ‌توانید بدون در نظر گرفتن دستگاهی که استفاده می ‌کنید، از جایی که آن را متوقف کرده‌اید ادامه دهید.

4. سایت Pluto

Pluto یک سرویس پخش فیلم (استریمینگ) رایگان با محتوای زنده عالی است. این سایت دارای محتوای انحصاری بوده که در سایت های پخش دیگر موجود نیست. با این حال، مانند تلویزیون معمولی شبکه، تبلیغات پخش می شود.

سایت Pluto کمی متفاوت تر از سایر سایت های پخش فیلم کار می کند. علاوه بر اینکه فیلم‌ ها و برنامه‌ های تلویزیونی درخواستی را در اختیار شما قرار می دهد، به صد ها کانالی که محتوای زنده ارائه می ‌کنند نیز دسترسی خواهید داشت. می توانید بیش از 250 کانال زنده منحصر به فرد را مرور کرده و هر آنچه را که در آن لحظه پخش می شود ببینید.

5. سایت XUMO Play

XUMO Play یک پلتفرم پخش فیلم رایگان برای تلویزیون زنده و درخواستی است. نیازی به ثبت نام ندارد و به شما امکان دسترسی به بیش از 190 کانال را می دهد.

دسته بندی درخواستی سرویس پخش فیلم رایگان به طور منظم همه کانال های موجود خود را در دسته ها تقسیم می کند. می توانید به راحتی در میان آنها بگردید و انتخاب نمایید که چه چیزی را مشاهده کنید.

سایت های پخش فیلم رایگان خارجی ۲۰۲۴

سایت های پخش فیلم رایگان خارجی ۲۰۲۴

شما Holiday Hub، تلویزیون و فیلم، کمدی، و موارد دیگر دارید. به عنوان مثال، از تلویزیون و فیلم، می توانید American Classics را انتخاب کنید و عناوین زیادی را برای انتخاب ببینید.

XUMO یک کتابخانه چشمگیر از فیلم ‌ها و نمایش‌ ها ارائه می ‌دهد و بهترین بخش آن این است که هیچ تبلیغی را نخواهید دید.

6. سایت Fawesome

Fawesome یا Fawesome TV مخفف فیلم ‌ها و برنامه‌ های تلویزیونی عالی رایگان است. و همانطور که می توانید تصور کنید، رایگان می باشد. همچنین نیازی به ثبت نام و اشتراک ندارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن رایگان اندروید یا iOS را دانلود کنید و از تمام محتوایی که ارائه می دهد لذت ببرید. Fawesome TV دارای بیش از 10000 فیلم و نمایش از هر ژانر و بیش از 250 کانال برای دیدن است، بنابراین انتخاب ‌های زیادی وجود دارد.

7. سایت Tencent Video

Tencent Video که WeTV VIP نیز نامیده می‌شود، کتابخانه‌ای پر از ویژگی ‌ها، چه محتوای محبوب و چه محتوای اصلی، تحت هر سبکی که می ‌توانید تصور کنید، ارائه می‌ دهد. کاتالوگ آن گسترده است، اگر طرفدار نمایش‌ ها یا فیلم ‌های آسیایی هستید، اینجا جایی هست که آن را پیدا می کنید. این یک سرویس پخش انیمیشن عالی است.

می ‌توانید بدون ورود به اکانت کاربری، WeTV VIP را به صورت رایگان تماشا کنید. اما مانند بسیاری از سرویس های پخش فیلم (استریمینگ) دیگر، اگر ثبت نام نمایید، این پلتفرم امتیازات مختلفی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، می توانید محتوا را از قبل مشاهده نموده، از تبلیغات صرف نظر کرد، دستگاه دومی را که به همان اکانت لینک داده شده است اضافه کنید و غیره.

می توانید مشترک WeTV VIP شوید و هزینه های ماهانه (5.99 دلار)، سه ماهه (17.49 دلار) یا سالانه (56.99 دلار) را بپردازید، یا می توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید.

8. سایت WeTV

می ‌توانید WeTV را به‌عنوان یک بازی دوگانه در نظر بگیرید. به نظر می رسد WeTV یک نام محبوب برای یک سرویس پخش (استریمینگ)است. بنابراین، اگر پلتفرم را با نام جستجو کنید، ممکن است با کتابخانه ای پر از ویژگی های آسیایی یا این پلتفرمی که آمریکایی است مواجه شوید.

WeTV یک کاتالوگ پر از تلویزیون های واقعیت و نمایشنامه دارد که برای تماشا عالی است. برای مشاهده برخی از محتوا های پلتفرم باید وارد سیستم شوید تا بتوانید آن ها را مشاهده نمایید، اما سایر ویژگی‌ ها اینطور نیستند. می توانید play را فشار دهید و شروع به تماشا کنید.

لذت بردن از آن کاملا رایگان است، اما مانند برنامه های تلویزیون، تبلیغات زیادی دارد.

9. سایت PopCornFlix

Popcornflix یک منبع عالی برای نمایش های تلویزیونی و فیلم های رایگان است. محتوای ان شامل عناوین مبهم تا بلاک باستر های محبوب گذشته می شود. طرفداران فیلم های دهه 80 و 90 تعداد زیادی از فیلم های مورد علاقه خود را پیدا خواهند کرد.

نیازی به ثبت نام یا اکانت کاربری ندارید، و این یک راه سریع برای شروع پخش (استریمینگ)، چه از طریق مرورگر وب یا برنامه Popcornflix است.

در حالی که محتوا رایگان است، Popcornflix تبلیغاتی را هم در فیلم ها و هم در برنامه های تلویزیونی اعمال می کند.

10. سایت CBC Gem

CBC Gem یک سرویس استریمینگ کانادایی با کاتالوگ گسترده ای از فیلم ها و نمایش ها است. اگر سعی کنید محتوا را در خارج از کانادا مشاهده نمایید، یک پنجره بازشو می گوید که محتوا در دسترس نیست. خوشبختانه راه هایی برای دور زدن محدودیت های اینترنت از جمله استفاده از VPN وجود دارد.

پلتفرم پخش فیلم به شما امکان می ‌دهد نمایش‌ ها، فیلم ‌ها، فیلم ‌های کوتاه، سریال ‌های کوتاه، مستند ها و محتوای کودکان را مرور کنید. همه چیز در دسته بندی های منظم نشان داده شده است. به علاوه، این سرویس دارای تلویزیون زنده و بخش آخرین قسمت‌ ها است که در آن می ‌توان آخرین آپلود ها را پیدا کرد.

می توانید از مطالب به صورت رایگان لذت ببرید. نیاز به ثبت نام یا ورود به سیستم نیست. می توانید به سادگی CBC Gem را باز کنید، اولین چیزی که می بینید را play کرده و لذت ببرید.

در تماشای رایگان آن تبلیغات وجود دارند، اما اگر می‌ خواهید بدون وقفه مشاهده کنید، می ‌توانید در طرح Premium مشترک شوید. 4.99 دلار در ماه است و مشترکین جدید ماه اول را رایگان دریافت می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت