صرافی های معروف ارز دیجیتال و رمز پایه

صرافی های معروف ارز دیجیتال و رمز پایه دنیا

زمان مطالعه 4 دقیقه

ارزهای دیجیتال با ورود به عرصه‌ی بازار‌های جهانی باعث شدند تا صرافی‌های مخصوص این عرض‌ها هم جای خود را در مارکت باز کنند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی صرافی کوچک و بزرگ مربوط به این ارز‌ها در کشور‌های مختلف وجود دارد. همانطور که مشخص می‌باشد ارز‌های دیجیتال به واسطه‌ی ماهیت دیجیتالی و مجازی بودن خود، نیاز به فضای اینترنت برای تبادل اطلاعات دارند و باعث شده تا عملیات چنج این ارز ها در فضای سایت ها شکل بگیرند. در این مقاله به صرافی های معروف ارز دیجیتال و رمز پایه می‌پردازیم.

توجه داشته باشید که معرفی این مجموعه‌ها به معنای تایید آن‌ها نمی‌باشد. زیرا که در گذشته شاهد بسته شدن بعضی از این سایت‌ها به دلیل حمله هکرها بوده‌ایم (مقاله وضعیت صرافی Cryptopia را مطالعه فرمایید). همچنین بعضی دیگر از این سایت‌ها حساب‌های کاربری مرتبط با ایران را بلوکه کرده‌اند و باید IP یا هویت غیر از ایران فعالیت کنید.

صرافی های معروف ارز دیجیتال و رمز پایه کدامند؟

صرافی Coinbase

صرافی های معروف ارز دیجیتال کوین بیس

این صرافی در سانفراسیسکوی آمریکا واقع است و یکی از اولین صرافی هایی می باشد که می‌توانید با استفاده از کارت‌های اعتباری از آن خرید نمایید. صرافی Coinbase علاوه ‌بر یک صرافی ارز دیجیتال، کیف پول معروف کوین بیس را هم ارایه می‌دهد که می‌توان در آن ارزهای دیجیتال را ذخیره کرد. Coinbase در حال حاضر معاملات ۳۲ کشور را پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم ۱۰ میلیون کاربر دارد و ۵۰ میلیارد دلار پول دیجیتال را مبادله می‌کند. اگر می‌خواهید وارد تجارت دیجیتال شوید اما نمی‌خواهید گرفتار شوید، کوین‌بیس انتخاب مناسبی است.

صرافی BITTREX

صرافی BITTREX در لاس و گاس آمریکا واقع است و یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال می ‌باشد. ورود هر یک از ارز‌های رمز پایه به این صرافی باعث پیشرفت بسیار زیاد آن ارز خواهد شد.

صرافی Poloniex

صرافی Poloniex از سال ۲۰۱۵ تا کنون فعال می‌باشد و همین امر باعث اطمینان بسیاری از مردم به این صرافی می‌شود. فضای دوست داشتنی این سایت در کنار امکانات مناسبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد باعث محبوبیت دو چندان این مجموعه شده است. 

صرافی kucoin

صرافی های معروف ارز دیجیتال کوکوین

صرافی kucoin، یک صرافی و پلتفرم معاملاتی با نقد صرافیشوندگی بالا است که امکان حداکثر برداشت ۲ بیت‌کوین را بدون احراز هویت فراهم می‌کند. با احراز هویت می‌توانید بیشتر از این مقدار هم برداشت کنید. kucoin برای هر معامله ۰.۱ درصد کارمزد اختصاص می‌دهد و رابط کاربری مناسبی هم دارد.

صرافی Changelly

صرافی Changelly یکی از بهترین نرخ‌های کارمزد را در بین صرافی‌های خارجی دارد و قابلیت تبدیل بیش از ۲۰ ارز رمزنگاری‌شده را فراهم کرده است. در این سایت تبادل و معامله ارزها به‌صورت سریع و با مراحل آسان صورت می‌گیرد و کاملاً برای تازه‌کاران مناسب است. البته حرفه‌ای‌ها هم طرفدار این سایت صرافی هستند و از آن استفاده می‌کنند.

صرافی Binance

صرافی های معروف ارز دیجیتال بایننس

در صرافی Binance امکان خرید و فروش بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند و با کارمزد پایین این معاملات را به انجام می‌رساند. Binance در هنگ‌کنگ پایه‌گذاری شده است و درحال‌حاضر بیشترین میزان معاملات در دنیا در این تبادل انجام می‌شود. در حالی ‌که داشتن تایید سطح دوم در این صرافی اجازه خروج تا ۱۰۰ بیت‌کوین را در هر روز هم می‌دهد، با داشتن تایید سطح اول تنها امکان برداشت کمتر از ۲ بیت‌کوین در روز وجود دارد.

صرافی Huobi

صرافی Huobi (هیوبی) در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد و در همان سال روی این صرافی ۱۰ میلیون دلار از سوی چند شرکت مختلف سرمایه‌گذاری صورت گرفت. در سال ۲۰۱۴ این صرافی ، کیف پول بیت‌کوین به نام Quick Wallet را هم معرفی نمود که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. در حال حاضر Huobi یک صرافی محبوب جهانی ارز دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سنگاپور واقع می‌باشد. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۶ حدود ۶۰ درصد مبادلات بیت کوین در این صرافی انجام می‌گرفته است.

صرافی Bitfinex

صرافی Bitfinex یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۲ تأسیس و مقر آن در هنگ کنگ است. این صرافی در بین تاجران و سرمایه گذاران قدیمی بسیار شناخته شده است و این محبوبیت را به لطف طیف گسترده‌ای از ابزارهای مبادلات ارز دیجیتال که بسیار پیشرفته هستند، به دست آورده است. اگر نگاهی به CoinMarketCap بیندازیم ، Bittrex در میان ۳۳ صرافی اول بزرگ دنیا قرار دارد و دارای ۱۲۸ بازار می‌باشد.

 

حال که با چند مورد از صرافی های معروف ارز دیجیتال و رمز پایه دنیا آشنا شده‌اید، در صورتی که شما قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید، می‌توانید برای شروع، ارزهای معتبری مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و … از بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال مجموعه اول پراخت تهیه نمایید. همچنین توصیه می‌شود قبل از معامله، مقاله «آموزش معاملات ارزهای دیجیتال و نکات کلیدی آن» را مطالعه کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 15 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT