فروش آنلاین لباس

بهترین مکان ها برای فروش آنلاین لباس

زمان مطالعه 7 دقیقه

فروش آنلاین لباس می‌تواند راهی عالی برای تمیز کردن کمد لباس‌های فشرده‌تان، خلاص شدن از مد فصل گذشته و کسب درآمد اضافی در زمانی که در آن هستید، باشد.

شما به کمد لباسی که پر از لباس است خیره شده اید. با این حال، به نوعی، شما هنوز چیزی برای پوشیدن ندارید. اگر متوجه شدید که انبوهی از لباس‌هایی را که هرگز استفاده نمی‌کنید انباشته می‌کنید، وقت آن است که کمد خود را تمیز کنید و در این فرآیند مقداری پول به دست آورید.

خرید با پی پال

فروش آنلاین لباس راحت تر از همیشه است. برخی از برنامه‌ها و سرویس‌ها این روند را ساده‌تر کرده‌اند، بنابراین حتی اگر تازه وارد بازی شده‌اید، می‌توانید فوراً شروع به کسب درآمد کنید.

ما لیستی از مکان های برتر برای فروش آنلاین لباس را گردآوری کرده ایم. علاوه بر این، ما نکاتی را برای کمک به شما در استفاده حداکثری از کمد لباس خود داریم.

فروش آنلاین لباس در Vinted

بهترین برای – همه چیز، اما برندهای لوکس خیابانی (فکر کنید Zara، Mango و حتی H&M) اغلب خوب عمل می کنند.

هزینه ها – فروش رایگان است (هر چند از خریداران هزینه دریافت می شود).

Vinted یک بازار آنلاین بزرگ برای فروش لباس است که میلیون ها کاربر دارد. برای فروش، اقلام خود را آپلود می‌کنید، قیمت را تعیین می‌کنید و اقلام را پس از فروش ارسال می‌کنید.

Vinted مخاطبان هدف بسیار متنوعی دارد. تعداد خوبی از دانش‌آموزان و جوانان در برنامه وجود دارد، اما برخی از گروه‌های مسن‌تر نیز وجود دارند. بدون توجه به سبک مد خود، نباید برای فروش مشکل زیادی داشته باشید.

مانند بسیاری از پلتفرم‌های لباس‌های دست دوم، اگر اخیراً چیزی خریده‌اید که مناسب نیست، احتمال فروش آن بیشتر از چیزی است که مربوط به چند سال پیش است.

برای اطلاعات و مشاوره بیشتر، نکات فروش Vinted ما را بررسی کنید و شروع به کسب ثروت کوچک خود کنید.

فروش آنلاین لباس در Depop

بهترین برای – تقریباً همه چیز، اما اقلام قدیمی و عجیب و غریب بهترین فروش را دارند

هزینه ها – Depop 10٪ از هر فروش را به اضافه کارمزد تراکنش در حدود 2.9٪ + 0.30 پوند برای پرداخت های Depop دریافت می کند. برای تراکنش های بریتانیا و اتحادیه اروپا، ممکن است 1.29٪ اضافی به عنوان کارمزد خدمات فروشنده از شما دریافت شود. و اگر چیزی را با استفاده از ویژگی «فهرست‌های تقویت‌شده» بفروشید، 8 درصد هزینه اضافی از شما دریافت می‌شود.

وقتی نوبت به یافتن بهترین سایت ها و اپلیکیشن ها برای فروش (و خرید) لباس به صورت آنلاین می رسد، Depop یک انتخاب محبوب است.

این برنامه به روشی مشابه اینستاگرام طراحی شده است. شما یک عکس از آیتم خود را در قالب مربع معمولی آپلود می کنید (در صورت تمایل می توانید یک سری آپلود کنید) و یک عنوان اضافه می کنید. بهتر است جزئیاتی مانند شرایط و توضیحات لباسی را که می فروشید درج کنید.

Depop همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت ها را تعیین کنید و اندازه مورد را انتخاب کنید. برای فروشندگان تازه کار، فرآیند آپلود تصاویر لباس های شما و اولین فروش شما بسیار آسان است.

شما می توانید تقریباً هر چیزی را که در کمد لباس خود است در اینجا بفروشید. با این حال، اقلام قدیمی اغلب محبوب هستند، مانند لباس های خیابانی که در فروشگاه ها فروخته شده اند.

فروش کفش، جواهرات و حتی اقلام سبک زندگی مانند پوستر، کتاب‌های قدیمی و سوابق ممکن است. همچنین می توانید در صورت توافق با سایر فروشندگان، برای تعویض اقلام هماهنگی کنید.

جایگاه خود را پیدا کنید، یک برند کوچک بسازید و فالوورهای خود را گسترش دهید. باور کنید، فروش در Depop حتی از پیمایش در اینستاگرام اعتیادآورتر است.

فروش آنلاین لباس در eBay

بهترین برای – فروش طیف گسترده ای از چیزها

هزینه ها – 12.8٪ هزینه برای تمام فروش ها به اضافه هزینه ثابت 30p برای هر سفارش (به علاوه هزینه لیست 35p برای هر لیستی بیش از کمک هزینه ماهانه رایگان 1000).

eBay روزانه میلیون ها بازدید کننده را جذب می کند و آن را به گزینه ای عالی برای فروش آنلاین لباس تبدیل می کند.

مزیت استفاده از eBay این است که می توانید تقریباً هر چیزی را در آنجا بفروشید. اگرچه این نیز می تواند سقوط باشد. برای بهینه سازی تکنیک فروش خود، سعی کنید دریابید که مردم به دنبال چه چیزی هستند. بازارها یا تقاضاهای خاص را پیدا کنید و فهرست هایی ایجاد کنید که عبارات کلیدی جستجو را هدف قرار می دهند.

دو گزینه برای فروش وجود دارد.

«اکنون آن را بخر» به شما امکان می دهد قیمت غیرقابل مذاکره تعیین کنید.

از طرف دیگر، اگر حراج را انتخاب کنید، خریداران می توانند پیشنهاد دهند. این می تواند به این معنی باشد که لباس های شما بیشتر از آنچه انتظار داشتید به فروش می رسد. به علاوه، می‌توانید یک پیشنهاد اولیه تعیین کنید، به این معنی که کالا به قیمتی که از آن ناراضی هستید فروخته نمی‌شود.

اگر لباس‌های خود را از طریق حراج می‌فروشید، سعی کنید مناقصه خود را در روز یکشنبه برنامه‌ریزی کنید. قبلاً گزارش شده بود که این روز شلوغ ترین روز هفته برای سایت است.

برای راهنمایی های بیشتر برای به حداکثر رساندن سود خود، نکات فروش eBay ما را بررسی کنید.

فروش آنلاین لباس در Preloved

بهترین برای – فروش آنلاین لباس های خود به صورت محلی

هزینه ها – رایگان.

Preloved یک سایت تبلیغات طبقه بندی شده رایگان است که به شما امکان می دهد چیزهایی را برای فروش در منطقه خود فهرست کنید. همچنین یکی از بزرگترین سایت های طبقه بندی شده در بریتانیا است که میلیون ها مخاطب دارد.

بهترین چیز در مورد Preloved این است که هیچ هزینه ای وجود ندارد و تاکید زیادی روی مکان وجود دارد. این بدان معناست که ممکن است بتوانید به مردم منطقه خود لباس بفروشید و در هزینه پست صرفه جویی کنید.

مطمئن شوید که نمایه خود را پر کرده اید تا مردم بدانند که شما فردی قابل اعتماد (و واقعی!) هستید. همچنین تعداد محدودی عکس رایگان در هر تبلیغ دریافت می کنید، بنابراین از آنها عاقلانه استفاده کنید.

فروش آنلاین لباس در Facebook Marketplace

بهترین برای – فروش محلی

هزینه ها – رایگان

در حالی که Facebook Marketplace به عنوان موفق ترین پلت فرم برای فروش آنلاین لباس شناخته نشده است، اما بیشتر رایگان است.

ما می گوییم “بیشتر” زیرا اگر از Commerce Manager برای فروش چیزهایی در فیس بوک یا اینستاگرام استفاده می کنید، یک هزینه فروش استاندارد بالقوه وجود دارد. در راهنمای کامل ما برای فروش در Facebook Marketplace اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازار به شما امکان می دهد موارد را آپلود کنید، اما با گروه های فروش فیس بوک نیز ادغام شده است.

این گروه‌ها معمولاً مختص مکان‌های خاصی هستند، مانند شهرها یا بخش‌ها. این بدان معنی است که شما می توانید با فروش به افرادی که به اندازه کافی نزدیک هستند تا اقلام را جمع آوری کنند، هزینه های پست را کاهش دهید.

روی دریافت پاسخ عالی برای اقلام قدیمی و با کیفیت بالا حساب نکنید. اما اگر بسته بزرگی از لباس دارید که می‌خواهید بفروشید، این ممکن است راه خوبی برای انجام سریع و بدون هزینه باشد.

حواس جمع

بازار فیس بوک نیز یکی از مکان های مورد علاقه ما برای یافتن کفش و مربی ارزان است.

فروش آنلاین لباس در Etsy

بهترین برای – فروش اقلام خانگی و قدیمی

هزینه ها – 0.16 پوند کارمزد فهرست، 6.5٪ کارمزد تراکنش و 4٪ + 0.20 پوند به عنوان کارمزد پردازش پرداخت.

ممکن است Etsy را با فروش اقلام صنایع دستی خانگی به جای لباس های دست دوم مرتبط کنید. اما اگر خودتان یا لباس‌های بالادستی درست می‌کنید، این می‌تواند راهی عالی برای متمایز شدن از جمعیت باشد.

به عنوان مثال، تی شرت های چاپ شده یا لباس های قدیمی دست دوز، چیزهای خوبی برای فروش در Etsy هستند. جواهرات و نشان های خانگی نیز برای این سایت عالی هستند.

Etsy قوانین سختگیرانه ای در مورد آنچه که مجاز به فروش هستید دارد، بنابراین ابتدا چاپ کوچک را بررسی کنید.

بازار ASOS

بهترین برای – کارآفرینان پوشاک

هزینه ها – 20٪.

توجه: در زمان نگارش این مقاله، ASOS Marketplace در حال حاضر برنامه‌هایی را نمی‌پذیرد. در صورت تغییر، به وب سایت آنها نگاه کنید.

ASOS Marketplace برای تازه‌کارها یا کسانی نیست که می‌خواهند با فروش فیلم‌های بازیگران فصل آخر خود، چند دلار اضافی به دست آورند. در عوض، این برای فروشندگان لباس اختصاصی است که به دنبال ایجاد مشاغل خود هستند (یا کسانی که قبلاً یکی از آنها را دارند).

برای شروع، باید برای یک بوتیک اقدام کنید. آنها فقط در صورتی شما را در نظر می گیرند که لباس منحصر به فرد خود را بسازید، انتخاب زیادی از لباس های قدیمی با کیفیت بالا داشته باشید یا قبلاً خود را به عنوان یک برچسب مد مستقل معرفی کرده باشید.

در مقایسه با سایر گزینه های ذکر شده در اینجا، بسیار گران است (و به عنوان یک خریدار، کارت TOTUM شما در بازار کار نمی کند). اما اگر مصمم هستید که حرفه ای در مدهای گران قیمت یا خرده فروشی داشته باشید، دسترسی به مخاطبان زیادی در ASOS یک مزیت بزرگ است.

حواس جمع

به دنبال خرید پایدارتر هستید؟ لیست ما از بهترین مارک های مد آهسته را ببینید.

نکاتی برای فروش آنلاین لباس

این نکات را برای فروش لباس با بهترین قیمت ممکن امتحان کنید:

از وسایل خود عکس های واضح بگیرید – از یک دوربین با کیفیت خوب استفاده کنید و مطمئن شوید که نور طبیعی وجود دارد. در صورت امکان، از شخصی که این مورد را پوشیده است، عکس بگیرید. این کار باعث می‌شود خریداران راحت‌تر تصور کنند که این کالا در هنگام پوشیدن چه شکلی است.

یک طاقچه پیدا کنید – آیا سبک خاصی مانند سبک قدیمی یا قدیمی، یا مقادیر زیادی از یک آیتم خاص مانند مربی یا جواهرات دارید؟ اگر فروشگاه شما دارای تم باشد، می توانید مشتریان وفاداری را جذب کنید که به فروشگاه شما بازگردند.

شهرت خود را حفظ کنید – در مورد کیفیت لباسی که می فروشید صادق باشید، از جمله اینکه آیا لکه یا پارگی وجود دارد. همیشه به پیام ها و بازخوردها پاسخ دهید. حتی می توانید یک یادداشت دست نویس به کالای بسته بندی شده اضافه کنید و از خریدار برای خرید با شما تشکر کنید.

لباس‌هایتان را قابل ارائه کنید – ناگفته نماند، اما قبل از فروش اجناس خود را خوب بشویید و اتو کنید.

اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما دقیق است – مطمئن شوید که اندازه هایی که تبلیغ می کنید درست هستند، و اگر چیزی به عنوان سایز 12 برچسب گذاری شده است اما بیشتر شبیه 10 است، به خریداران اطلاع دهید.

با روندهای مد همراه باشید – انواع خاصی از لباس ها مد می شوند و از مد می افتند، بنابراین به سراغ ترندها بروید و از آنها مقداری پول به دست آورید.

فصلی فکر کنید – لباس جشنواره در تابستان فروش بهتری خواهد داشت، در حالی که مردم بیشتر تمایل دارند کت های پشمی در زمستان بخرند. اگر به مخاطبان بین المللی می فروشید، فصل ها و آب و هوای آنها را نیز در نظر داشته باشید.

در مورد قیمت گذاری واقع بین باشید – بعید است لباس های دست دوم را به قیمتی که خریده اید بفروشید. مشتریان را با قیمت های بالا نترسانید.

هزینه پست را از دست ندهید – قیمت پست را از قبل بررسی کنید و آن را به قیمت فروش آگهی شده اضافه کنید (بیشتر سایت ها یک بخش جداگانه برای این کار دارند). می‌توانید برای تحویل کالاهای ردیابی شده یا امضا شده را به بیرون بفرستید، اما در صورتی که مشکلی پیش بیاید و بسته شما به دستتان نرسد، حداقل، مدرک هزینه پست را نگه دارید.

فراموش نکنید که مغازه های خیریه همیشه به دنبال لباس های کهنه هستند. اگر نمی‌توانید برخی از اقلام را بفروشید یا احساس سخاوت می‌کنید، به جای آن لباس‌های از قبل دوست‌داشتنی خود را به یک هدف ارزشمند اهدا کنید.

راهنمای ما برای بهترین مزاحمت‌های جانبی ایده‌های پول‌سازی بیشتری دارد – به‌علاوه اطلاعاتی درباره پرداخت مالیات بر درآمدتان.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت