دوره آنلاین امنیت سایبری

معرفی بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری در سایت خارجی

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر می خواهید درگیر امنیت سایبری شوید، یادگیری مهارت های لازم از قبل ایده خوبی است. در این مقاله به معرفی بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری در سایت خارجی می پردازیم.

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

امروزه امنیت سایبری در چندین صنعت ضروری است و متخصصان امنیت سایبری در بازار کار مبتنی بر فناوری امروز بسیار مورد توجه هستند. بنابراین، تقاضا زیاد است و اگر دانش پایه ای در این زمینه دارید، بهبود مهارت و مهارت های فنی، چشم انداز شغلی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

 خرید با پی پال

امنیت سایبری به سرعت در حال پیشرفت است و شما نمی خواهید که دچار سستی یا عقب نشینی شوید. از این رو، برای ارتقای سطح حرفه خود باید فراتر از آن بروید. در اینجا ده مورد از بهترین دوره های پیشرفته امنیت سایبری برای ثبت نام و کسب آموزش های جامع آورده شده است.

خرید با ویزا کارت و مستر کارت

  1. دوره آنلاین بررسی جرایم سایبری متخصص IFCI

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

این دوره تخصصی برای آموزش مهم ترین آمارهای امنیت سایبری و پویایی جرایم سایبری سرمایه گذاری شده است. همچنین نحوه پاسخگویی به حوادث جرایم سایبری و خریدهای پزشکی قانونی را تجزیه و تحلیل می کند. همچنین، می‌دانید که چگونه می‌توانید به طور مؤثر یک تحقیق رایانه‌ای را برای ردیابی IP یا سرقت داده‌ها انجام دهید، تعیین کنید کدام داده‌ها گم شده‌اند و چگونه آنها را بازیابی کنید.

علاوه بر این، دانش حرفه ای در مورد تکنیک های هکرها و نحوه دفاع از سیستم های امنیتی در برابر مجرمان سایبری خبره به دست خواهید آورد. مبتدیانی که قبلاً در حفاظت عمومی از سیستم های اینترنتی مهارت دارند اما می خواهند به بازرسان جرایم سایبری پیشرفته تبدیل شوند، این برنامه درسی را بسیار مفید خواهند یافت. این دوره به چهارده سری تقسیم شده است و در Udemy با قیمت 71.76 دلار در دسترس است.

  1. آموزش امنیت سایبری پیشرفته، FutureLearn

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

این دوره نه هفته ای آنلاین آموزش عمیقی در مورد تهدیدات امنیت سایبری و نحوه مدیریت آنها ارائه می دهد. شما دانش امنیت سایبری خود را با یادگیری همه چیز در مورد مسائل امنیتی رمز عبور، حملات، راه های دور زدن رمزهای عبور و نحوه جلوگیری از این حملات بیشتر خواهید برد.

این مسیر تخصصی از مثال‌ها و سناریوهای عملی برای تشریح چگونگی شناسایی و مقابله با بزرگ ترین تهدیدات سایبری با ابزارهای حیاتی امنیت دیجیتال استفاده می‌کند. دوره آموزشی پیشرفته امنیت سایبری شامل آزمایشات عملی و مطالعات موردی برای کمک به افزایش آگاهی شما و ارائه مهارت های امنیتی شبکه شما می باشد. شما می توانید با 39 دلار به این دوره در FutureLearn دسترسی پیدا کنید.

  1. برنامه امنیت سایبری پیشرفته، دانشکده مهندسی استنفوردStanford

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

این برنامه فراتر از آموزش نحوه مقابله با حملات سایبری است. به این معنا که تخلفات عمدتا قابل پیشگیری هستند، ابتکار عمل را القا می کند. این دوره ها به طور ویژه برای حرفه ای ها در زمینه امنیت سایبری طراحی شده است تا به حرفه خود سرعت بخشد.

همچنین، مهارت‌هایی برای تضمین حریم خصوصی داده‌ها از اختلالات غیرمجاز، شناسایی خطرات سایبری و نحوه واکنش مناسب و طراحی سیاست‌های امنیتی برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی داده‌های مشتریان، کسب خواهید کرد. برای ثبت نام در این برنامه پیشرفته امنیت سایبری، می توانید با هزینه دسترسی همه جانبه 2970 دلاری به مدت یک سال یا 495 دلاری برای هر دوره آنلاین مشترک شوید. این پرداخت دسترسی به شش دوره، مطالب سخنرانی، ویدئوها، تست ها و امتحانات مربوطه را برای یک سال یا شصت روز تضمین می کند.

  1. سطح (5) دیپلم امنیت سایبری، Reed

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

این دیپلم امنیت سایبری برای کسانی که علاقه مند به درک کامل مفاهیم مهم امنیت سایبری هستند در دسترس است. شما برای تسهیل دانش خود در مورد تکنیک های تحقیق، مدیریت ریسک، سیاست های امنیتی و عملکرد بدافزار، مطالب سخنرانی در اختیار دارید.

شما همچنین یک معلم خصوصی اختصاص داده شده برای لذت بردن از فرآیند یادگیری دریافت می کنید. این متخصص به کلاهبرداران و کلاهبرداران آنلاین، دفاع در برابر جرایم سایبری، نکات و سیاست‌های موثر امنیت سایبری آموزش می‌دهد. چشم انداز شغلی خود را با این دوره شش سری خود گام با مبلغ 12 یورو (حدود 12.02 دلار) تقویت کنید و در عرض سه هفته حرفه ای شوید.

  1. مفاهیم پیشرفته امنیت سایبری، INFOSEC

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

این دوره یک مرور کلی از مفاهیم کلیدی امنیت سایبری برای بهبود درک فنی شما ارائه می دهد. این مفاهیم پیشرفته شامل زبان اسمبلی (assembly)، رمزنگاری، ارزیابی و مدیریت ریسک و چارچوب های امنیتی محبوب است. به عنوان یک زبان آموز، چارچوب های امنیتی، لینوکس و نحوه تشخیص آسیب پذیری ها در سیستم های امنیتی و مقابله با آنها را کاملاً درک می کنید.

این آموزش آنلاین شامل مواد سخنرانی صوتی، ارزیابی ها، آزمایشگاه های عملی و پروژه ها می شود. دوره مفاهیم پیشرفته امنیت سایبری برای متخصصان فناوری از مشاوران امنیت سایبری گرفته تا تحلیلگران نفوذ و تحلیلگران امنیتی در دسترس است و با اشتراک سالانه 299 دلار در INFOSEC قابل دسترسی است.

  1. دوره رسمی افسر ریسک سایبری، شبکه مهارتی ICT

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

مدرسان این آموزش متعهد به تجهیز دانش آموزان به درک کلی از امنیت سایبری، خطرات آن و مدیریت ریسک هستند. ثبت نام در این دوره تضمین کننده دانش جامع در مورد چگونگی تجزیه و تحلیل تهدیدات سایبری، اطلاعات تهدیدات، استراتژی های سایبری و سیاست های تقویت سیستم امنیتی سازمان شما است.

علاوه بر این، با ایجاد و اجرای یک چارچوب ریسک سایبری قوی برای مقابله با نفوذ غیرمجاز داده‌های حساس، راهنمایی دریافت می‌کنید. دوره افسر ریسک سایبری به مدت هشت هفته اجرا می شود، خود گام است، توسط معلم هدایت می شود و با قیمت 1950 یورو (حدود 1952 دلار) در دسترس است.

7.پایتون برای تخصص امنیت سایبری، Coursera

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

برای ثبت نام در این دوره تخصصی، مهم است که از قبل تجربه ای در زمینه امنیت سایبری و پایتون داشته باشید تا یادگیری را آسان تر کنید. در پنج طرح کلی، یاد خواهید گرفت که چگونه از پایتون برای انجام وظایف و اهداف امنیت سایبری به طور موثر استفاده کنید.

این دوره رایگان است؛ پس از پنج ماه، در توسعه پایتون و اصلاح آن برای خودکارسازی وظایف امنیت سایبری متخصص خواهید شد. پایتون یک زبان برنامه نویسی پرکاربرد است و می تواند در ایجاد فعالیت های دفاعی بسیار مفید باشد.

  1. دیپلم در امنیت سایبری – پیشرفته، IBAT

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

دوره پیشرفته دیپلم امنیت سایبری اصول دفاع سایبری، هک اخلاقی، امنیت اطلاعات، اسکریپت نویسی پایتون و رمزگذاری را آموزش می دهد. موضوعات پیشرفته به مفاهیم اصلی در دنیای سایبری، ارتباط با رایانه برای درک ماهیت حملات سایبری، و چگونگی دور زدن مجرمان سایبری سؤالات امنیتی می‌پردازد.

لازم به ذکر است که این دوره بر اساس زبان های برنامه نویسی می باشد. از این رو، دانش بیشتری از زبان های برنامه نویسی محبوب مانند SQL، HTML و Python به دست خواهید آورد. یکی از جذابیت های جانبی این دوره این است که شما به جلسات زنده با مدرسان برای تعامل مستقیم دسترسی دارید. هزینه این دوره 5500 یورو (حدود 5507 دلار) است و تکمیل آن حدود 10 ماه طول می کشد.

  1. گواهینامه CompTIA Advanced Security Practitioner (CASP+).

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

این گواهینامه حرفه ای برای متخصصان امنیت سایبری است که می خواهند با کسب مهارت های حرفه ای شدن، فراتر از حد معمول بروند. متخصصان امنیت سایبری برای اجرای سیاست ها و موثرترین راه حل های امنیت داده در موقعیت های پیچیده سایبری آموزش دیده اند. فارغ التحصیلان این دوره حرفه ای در ایمن سازی فعالانه عملیات امنیتی در یک سازمان، به کارگیری شیوه های امنیتی پیشرفته با استفاده از فناوری های مدرن برای اطمینان از آمادگی سازمان برای حملات پیش بینی نشده، مهارت پیدا می کنند.

ثبت نام در این دوره با دسترسی به تجربه آزمایشگاهی تعاملی، عملی، جلسات ویدیویی و تجزیه و تحلیل رشد مشخص می شود. این دوره برای آموزش سطح پیشرفته به شدت توصیه می شود. برای ثبت نام، باید حداقل پنج سال سابقه امنیت فنی داشته باشید و هزینه تحصیل 494 دلار را بپردازید.

  1. دیپلم پیشرفته در دفاع سایبری، Redteam

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

بهترین دوره آنلاین امنیت سایبری

امنیت سایبری دفاعی جنبه مهمی از حرفه امنیت سایبری است. هر سازمانی به خدمات یک متخصص امنیت سایبری دفاعی نیاز دارد که در مقابله بی‌امان با نفوذ سایبری و سرقت اطلاعات ماهر باشد. این دوره اهمیت ایجاد یک چارچوب دفاعی شایسته به عنوان یک روش پیشگیرانه را آموزش می دهد.

آکادمی متعهد به آموزش متخصصان امنیت سایبری به افراد حرفه ای با تخصص کافی در دفاع سایبری و زیرساخت های دفاعی است. فراگیران همچنین به زیرساخت های با فناوری پیشرفته برای یادگیری دسترسی دارند. این دوره به 11 ماژول تقسیم شده است و در صورت سرمایه گذاری حداقل 12 ساعت در هفته، می تواند در عرض 12 ماه تکمیل شود.

شروع به ارتقاء سطح شغلی امنیت سایبری خود کنید

با توجه به مزیت رقابتی که به شما نسبت به سایر متخصصان سایبری می دهد، دلایل بی شماری وجود دارد که باید برای تسریع در حرفه خود در امنیت سایبری سرمایه گذاری کنید. امنیت سایبری روز به روز در حال گسترش است و این مرور کلی از هر گواهینامه پیشرفته برای تصمیم گیری حرفه ای مورد نیاز شغلی شما بسیار مفید خواهد بود.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.