موسسه هنرهای کالیفرنیا

معرفی موسسه CalArts ، موسسه هنرهای کالیفرنیا

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه‌ بسیاری از هنرجویان به دنبال تحصیل در دانشگاه‌ها یا موسساتی هستند که به طور مستقیم با صنعت حوزه هنر ارتباط تنگاتنگی داشته باشند که نه تنها در بحث آموزش تجربه‌های بهتری را کسب کنند، حتی بعد از فارغ‌التحصیلی به دلیل ارتباط دانشگاه با صنعت، راحت‌تر کار مورد علاقه خود را بیابند. موسسه هنرهای کالیفرنیا ( موسسه CalArts ) یکی از موسسه‌هایی است که ارتباط زیادی با هالیوود، صنعت موسیقی و انیمیشن سازی دارد و افراد بعد از این پشت سر گذراندن دوره‌های این موسسه، آینده درخشانی خواهند داشت.

معرفی موسسه هنرهای کالیفرنیا (موسسه CalArts)

موسسه CalArts که مخفف California Institute of the Arts می‌باشد، در حقیقت یک دانشگاه خصوصی است که در شهر Santa Clarita ایالت کالیفرنیا واقع شده است. در سال ۱۹۶۱ والت دیزنی به همراه برادرش Roy به دنبال آن بودند که یک موسسه و مرکز هنری را تاسیس کنند که تمامی زیرشاخه‌های هنری را پوشش دهد و از طرفی هنرجویان آموزش‌هایی را تجربه کنند که شاید در دیگر دانشگاه‌های آمریکا قادر به یادگیری نبودند.

موسسه هنرهای کالیفرنیا Calarts

این مجموعه نخستین مرکز آموزش عالی در آمریکا بود که اختصاصاً در زمینهٔ هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، مدرک اعطا می‌کرد. در همان سال‌ها رشته‌های تخصصی فیلم سازی، تئاتر، موسیقی، طراحی و رقص ارایه شد. امروزه بخش‌های این موسسه شامل موارد زیر است:

  • مدرسه هنر
  • مدرسه مطالعات حیاتی
  • مدرسه فیلم و ویدئو
  • مدرسه موسیقی Herb Alpert
  • مدرسه تئاتر
  • مدرسه رقص Sharon Disney Lund

شناس کاریابی فارغ‌التحصیلان CalArts

به واسطه آنکه دانشجویان این موسسه در زمان تحصیل، با مباحث عملی و واقعی رو در رو می‌شوند، خروجی‌ها از خلاقیت و تجربه فراوان برخوردار خواهند بود. از سوی دیگر، قرار گرفتن این موسسه در ایالتی که به قطب هنر و موسیقی آمریکا شهرت دارد، بیشتر دانشجویان، حتی قبل از اتمام دوره تحصیل خود با شرکت‌های معتبر مانند Pixar ، Afterall ، East of Borneo ، Black Clock ، Womanhouse و …. قرارداد می‌بندند. به همین دلیل محصلان موسسه CalArts آینده‌ای درخشان را پیش روی خود خواهند داشت.

در صورتی که به عنوان هنرجو تمایل دارید که در دانشگاه‌هایی مانند موسسه هنرهای کالیفرنیا ادامه تحصیل دهید، برای پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی، پرداخت هزینه ثبت‌نام وقت سفارت آمریکا ، رزرو بلیط هواپیما و … از خدمات ارزی دانشجویی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت