بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰

معرفی کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰

زمان مطالعه 8 دقیقه

همه ما تا حدودی با بیت کوین و معاملات آن آشنا هستیم. این رمز ارز‌های دیجیتال کار نقل و انتقال پول را بسیار راحت کرده‌اند و با پیشرفت فناوری، برنامه‌های جدیدی ساخته شدند تا کار با این ارز‌ها و مدیریت مالی صاحبان بیتکوین را راحت‌تر کنند. در این مقاله با بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ آشنا خواهیم شد.

کیف پول های بیتکوین برای آیفون

ما به تلفن‌های هوشمند عادت کرده‌ایم و همه جا از آنها استفاده می‌کنیم، پس وجود این کیف پول‌ها در این گوشی‌های همراه چیز عجیبی نیست، اما باید برنامه‌ای امن و مناسب برای سیستم عامل خود پیدا کنید. برای آیفون بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال، موارد زیر در سال ۲۰۲۰ معرفی شده است.

۱. Bread

بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ bread

که قبلاً با نام BreadWallet شناخته می‌شد، کیف پول بیت کوین دیجیتال است که به عنوان یک برنامه برای iPhone و iPas در دسترس است. رابط بصری به کاربران مبتدی و غیر فنی اجازه می‌دهد تا به راحتی فعالیت خود را داشته باشند. امنیت کاربران به عنوان یک عامل اصلی در نظر گرفته می‌شود و خطری برای کاربران ندارد.

هزینه‌ها

این اپلیکیشن به صورت رایگان در فروشگاه برنامه Apple store موجود است. البته مقدار مشخصی هزینه برای انتقال پول از حساب شما کسر می‌شود. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید معاملات شما سریعتر انجام شود باید هزینه اضافی بپردازید. نه تنها در معاملات، بلکه هزینه‌های برای خرید بیت کوین از کیف پول اعمال می‌شود.

 امنیت

BreadWallet امکان ایجاد ارتباط مستقیم بین کاربران و شبکه بیت کوین را فراهم می‌کند و از این طریق حریم خصوصی کاربران را به عنوان یک عامل اصلی تضمین می‌کند. این اتصال مستقیم از درگیر کردن سرور Bread در دریافت اطلاعات جلوگیری می‌کند. این ویژگی منحصر به فردی است که کیف پول بیت کوین دیگری نمی‌تواند ارائه دهد. مسئله احراز هویت در bread مانند دیگر برنامه‌ها نیست، اما امنیت کاربران محفوظ است.

 جوانب مثبت

برای کاربران مبتدی و غیر فنی مناسب است. شروع کار و ایجاد یک حساب کاربری بدون نیاز به هیچ گونه تأیید اضافی بسیار ساده است. با یک اقدام امنیتی منحصر به فرد، این برنامه از آسیب پذیری جلوگیری می‌کند و حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌نماید. این برنامه خرید بیت کوین را به طور مستقیم امکان‌پذیر می‌کند که یک امتیاز ویژه است.

 جوانب منفی

برنامه عمدتا بر روی بیت کوین تمرکز دارد و از altcoins یا سایر توکن و کوین‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

۲. Airbitz

بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ edge

Airbitz یا edge یک برنامه ذخیره بیت کوین است که کاربر پسند طراحی شده برای iPhone و iPad به صورت رایگان در فروشگاه برنامه Apple در دسترس است. Airbitz با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و رابط کاربری زیبا، یک برنامه منحصر به فرد کیف پول بیت کوین ارایه می‌دهد. بلوتوث و اسکن کد QR از ویژگی های جدید این اپلیکیشن است.

 هزینه‌ها

این برنامه رایگان است و به راحتی در فروشگاه Appstore در دسترس است. هزینه تراکنش در اینجا توسط شبکه بیت کوین تعیین می‌شود و تحت تأثیر عواملی مانند تعداد تراکنش و حجم هر تراکنش متفاوت است.

 امنیت

در صورت گم شدن تلفن، Airbitz به طور خودکار از کیف پول شما پشتیبان تهیه می‌کند. با ارائه ویژگی تایید دو مرحله‌ای (2FA) سطح امنیتی پیشرفته‌ای ایجاد کرده است. داده‌ها از دسترسی اشخاص ثالث به آنها جلوگیری شده است. معاملات با خیال راحت بر روی دستگاه تلفن همراه شما انجام می‌شود.

 جوانب مثبت

Airbitz یک پلتفرم امن است. با ویژگی‌های منحصر به فرد و رابط بصری خود‌، به مبتدیان کمک می‌کند تا به طور ساده کار کنند و یاد بگیرند. با به کار بردن سرورهای غیر متمرکز و متعدد، Airbitz حتی در هنگام خرابی بعضی سرور‌ها نیز به خوبی کار می‌کند. همراه با بیت کوین، از Bitcoin Cash و سایر رمز ارز های دیجیتال نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، Airbitz از معاملات با استفاده از کارت‌های هدیه پشتیبانی می‌کند و امنیت را به عنوان یک عامل اصلی حفظ می‌نماید.

 جوانب منفی

 Airbitz یک پلتفرم جدید است و هنوز به خوبی تثبیت نشده است.

۳. Copay

بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ copay

یکی از کیف پول‌های معروف بیت کوین که توسط BitPay توسعه یافته است. این برنامه برای تأمین اعتبارات BitPay با یک رابط کاربری جذاب، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. کاربران می‌توانند به کیف پول خود از طریق وبسایت، کامپیوتر یا تلفن همراه دسترسی داشته باشند، زیرا این کیف پول در چندین دستگاه قابل اجرا است.

 هزینه

هزینه انتقالات مانند سایر کیف پول‌ها توسط شرکت تعیین می‌شود، اما برنامه را به صورت رایگان می‌توان دانلود کرد.

 امنیت

Copay به عنوان یک کیف پول HD، اقدامات امنیتی پیشرفته‌ای را ارائه داده است. این معاملات شامل چندین امضا است، به این معنی که امضای خریدار و فروشنده ضروری است. این یکی از اولین کیف پول‌های بیت کوین است که بر روی قوانین بلاکچین بیت کوین به طور کامل اجرا می‌شود.

 جوانب مثبت

Copay کاملاً جا افتاده و کیف پول بیت کوین پیشرو با رابط کاربری آسان است. سطح امنیتی شامل چندین امضا و پروتکل پرداخت بیت کوین است. این یک کیف پول قابل اعتماد برای iOS است.

 جوانب منفی

Copay یک روش تأیید مرکزی را اتخاذ می‌کند که بسیاری از کاربران بیت کوین را اذیت می‌کند.

۴. Coinbase

بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ coinbase

Coinbase یک کیف پول آنلاین است که مشابه بانک کار می‌کند. این بزرگترین سیستم عامل، معاملات رمز ارز‌ها است.

Coinbase دارای رابط کاربری بسیار ساده است که برای مبتدیان مناسب می‌باشد. این سیستم عامل بسیار امن است و همچنین شامل امکانات پیچیده و پیشرفته است که مخصوص متخصصین معاملات می‌باشد. کوین بیس از بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون محسوب می‌شود.

 هزینه‌ها

هزینه‌ها شامل یک فرآیند ساده با کارمزد حدود ۱/۴۹ تا  ۳/۹۹ درصدی است که همیشه یکسان نیست. شاید از نظر قیمت گران‌تر از باقی کیف پول‌ها باشد، اما از نظر امنیت این کیف پول بهترین است.

 امنیت

Coinbase بسیار امن است. اقدامات امنیتی شامل تقسیم کلیدهای خصوصی به قطعات جداگانه و قرار دادن آنها روی ترکیبی از کاغذ و فضای ذخیره سازی آفلاین با پشتیبان گیری گسترده در مکان های مختلف است. علاوه بر این Coinbase احراز هویت دو مرحله ای را امکان‌پذیر می‌کند و کیف پول کاغذی به نام “Vault” را معرفی کرده است. این سیستم به شما امکان می‌دهد یک سیستم n-of-m برای رسیدگی به برداشت‌ها تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر شما گروهی از دوستان یا مشاغل تجاری هستید، این ویژگی کمک می‌کند تا براحتی هر فرد عضو گروه وارد شود، اما بدون اجازه شما شخص دیگری نتواند وارد شود.

جوانب مثبت

این برنامه از اکثر کاربران پشتیبانی می‌کند و انواع ابزارهای معاملات و سیستم عامل‌های پیچیده را در اختیار معامله گران قرار می‌دهد. از حجم بالای معاملات و نقدینگی هم بدون مشکل پشتیبانی می‌کند. امنیت بالا هم از نکات قابل توجه است.

جوانب منفی

معاملات با این پلتفرم ممکن است کمی بیشتر از سایر برنامه ها زمان‌بر باشد.

۵. Blockchain

بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ blockchain

کیف پول Blockchain توسط شرکت توسعه نرم افزار مستقر در لوکزامبورگ توسعه یافته است. این نرم افزار از رمزارز های بیت کوین و اتریوم با رابط کاربر پسند پشتیبانی می‌کند. امکان همکاری با صرافی‌ها  از امکانات این برنامه است.

هزینه‌ها

کیف پول Blockchain کاملاً رایگان است. هر زمان که بیت کوین به داخل کیف پول برود و از آن خارج شود مقدار کمی هزینه اعمال می‌شود. هزینه تراکنش براساس شبکه بیت کوین است و به اندازه معامله بستگی دارد. با این حال، بسته به اندازه شبکه، هزینه به طور خودکار از کیف پول شما کسر می‌شود.

 امنیت

 بلاکچین امنیت را عامل اصلی موفقیت خود می‌داند. به منظور کمک به کاربران، امنیت را در سطوح  مختلف فراهم می‌کند.

  • سطح اول شامل تنظیمات تأیید و رمز ورود است که شامل‌، تأیید ایمیل (تأیید)، رمز عبور (بازیابی حساب خود) می‌باشد.
  • سطح دوم شامل تأیید دو مرحله ای است، برای هر بار ورود به کیف پول رمز ورودی به شماره تلفن صاحب کیف پول ارسال می‌شود که یکبار مصرف است.
  • سطح سوم شامل درخواست Blocking Tor است. در صورت وجود درخواست‌های tor را مسدود می‌کند.  درخواست‌های Tor توسط هکرها برای دسترسی به حساب‌ها استفاده می‌شود.

جوانب مثبت

این کیف پول با حفظ سطح امنیت بالا، به راحتی قابل استفاده طراحی شده است. بعد از انجام هر معامله توسط کیف پول، کیف پول جدید به صورت محرمانه به طور خودکار ایجاد می‌شود. سیستم اسکن QR برای پیوند دادن حساب وب با تلفن همراه در دسترس است و همچنین موجودی کیف پول شما را با ارز محلی نشان می‌دهد.

جوانب منفی

بلاکچین شامل یک فرآیند تأیید طولانی است که ممکن است برای بسیاری از کاربران آزار دهنده باشد. این تنها از تعداد محدودی ارزدیجیتال پشتیبانی می‌کند و استفاده از ارز‌های دیگر را مجاز نمی‌داند.

۶. Jaxx

بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ jaxx

Jaxx کیف پول دیجیتالی جدیدی است که برای ساده سازی فناوری بلاکچین در کاربران طراحی شده است. این یک پلتفرم بصری است که از رمزارز‌های مختلف پشتیبانی می‌کند‌. Jaxx ویژگی‌های جدیدی از جمله جفت سازی Cross و ShapeShift برای پشتیبانی از رمزارز‌های دیجیتال مختلف ارائه داده است.

Jaxx کیف پول چند زنجیره‌ای ارائه می‌دهد که از ۷ رمزارز مختلف پشتیبانی می‌کند. Jaxx به شما امکان می‌دهد تا به بازارهای بزرگ ارز‌های دیجیتال جهان دسترسی پیدا کنید.

هزینه

دانلود Jaxx رایگان است و در تمامی سایت‌ها موجود است. هزینه معاملات در این کیف پول مانند سایر برنامه ها است. به عنوان مثال، از هر معامله استاندارد Ethereum هزینه‌ای در حدود 0.000441ETH دریافت می‌شود که در مورد بیت کوین و سایر ارز‌ها متفاوت است‌.

امنیت

امنیت یک نگرانی بزرگ در مورد Jaxx است. ورود بدون مجوز برای دسترسی به ارز رمزنگاری شده حساب شما ممکن است، زیرا در هنگام ثبت نام هیچ گونه تأیید درخواست نیاز نیست. Jaxx تمام کلیدهای رمزنگاری شده را ایجاد می‌کند و آن را در دستگاه اصلی شما در دسترس است که امکان هک شدن وجود دارد. البته ویژگی پشتیبان گیری به شما کمک می‌کند تا قادر باشید سرمایه‌تان را بازیابی کنید.

جوانب مثبت

Jaxx یک رابط کاربری زیبا ارائه می‌دهد که به عنوان یک برنامه کیف پول از رمزارز های دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند. برنامه در کیف پول‌های مختلف قابل اجرا است.

جوانب منفی

کیف پول Jaxx امنیت بسیار پایینی دارد.

نتیجه گیری

این برنامه‌ها، کیف پول آنلاین را در اختیار ما قرار می‌دهند تا به راحتی بتوانیم ارز‌های خود را خرید و فروش کنیم و در عین حال نگرانی در مورد امنیت نداشته باشیم. اگر این کیف پول ها ساخته نشده بودند، ما باید صدها کلمه تایپ می‌کردیم.

نه تنها معاملات آسان انجام می‌شود‌، بلکه خدماتی توسط این برنامه‌ها ارائه می‌شود که بی نظیر هستند. اگر این کیف پول‌ها ساخته نشده بودند یا باید از بعضی کارها صرف نظر می‌کردید و یا میز کار‌تان را به تمام بانک‌ها و ادارات مرتبط حمل می‌کردید و صدها کاغذ را باید طبقه‌بندی و نگهداری می‌کردید. حتی اگرچه این کیف پول‌ها اقدامات امنیتی پیشرفته و ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌دهند، اما همیشه توصیه می‌شود که تعداد زیاد بیتکوین را در فضای سایبری قرار ندهید و آنها را در موسسات معتبر مانند بانک ذخیره کنید‌. همچنین این برنامه‌ها هزینه انتقالات مالی را بسیار کاهش می‌دهد.

حالا که با بهترین کیف پول های بیتکوین برای آیفون در سال ۲۰۲۰ آشنا شدید، جهت فعالیت در حوزه ارز دیجیتال پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت