دوره آموزشی کدنویسی پایتون

معرفی 13 دوره آموزشی کدنویسی پایتون در سایت خارجی

زمان مطالعه 7 دقیقه

به دنبال ایجاد یک تغییر شغلی هستید؟ پایتون یک راه عالی برای وارد کردن شما به برنامه نویسی است. در این مقاله به معرفی 13 دوره آموزشی کدنویسی پایتون در سایت خارجی می پردازیم.

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی قدرتمند است که بسیار محبوب و پرکاربرد است. این برنامه کاربردی در دنیای واقعی در علم داده، توسعه وب، هوش مصنوعی و غیره دارد.

پرداخت با پی پال

با وجود منابع بسیار زیاد، دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد گاهی اوقات طاقت فرسا است. اما اگر می دانید کجا باید جستجو کنید، دوره های بسیار خوبی وجود دارد.

قبل از اینکه به یک منطقه خاص مورد علاقه بروید، باید با ساختار اولیه نحو و برنامه نویسی شروع کنید. آخرین نسخه پایتون، پایتون 3 است، و شما باید آن را به پایتون 2 که دیگر پشتیبانی نمی‌شود ترجیح دهید.

  1. معرفی Udemy به برنامه نویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

Udemy انواع دوره های پولی و رایگان را ارائه می دهد که موضوعات و بخش های مختلف را پوشش می دهد. دوره مقدماتی برنامه نویسی پایتون تفاوتی ندارد.

همانطور که از نام مشخص است، این دوره اصول اولیه پایتون را پوشش می دهد و به شما یک ایده اساسی در مورد چگونگی پیشرفت در مرحله یادگیری می دهد.

به طور خلاصه، این دوره برای مبتدیان طراحی شده است و برای شروع یادگیری شما با مراحل ساده و ابتدایی ایده آل است.

  1. معرفی Udacity به برنامه نویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

این دوره که توسط Udacity ارائه شده است، اصول پایتون و برخی از بهترین شیوه های برنامه نویسی را آموزش می دهد.

این دوره بسیاری از اصول اولیه را پوشش می دهد که باید به آنها مسلط شوید. اینها شامل انواع داده ها، متغیرها، حلقه ها، استفاده شرطی، لیست ها، مجموعه ها، دیکشنری ها و تاپل ها(tuples) می شود.

توابع تعریف شده توسط کاربر را ایجاد کنید و یاد بگیرید که خطاها را هوشمندانه مدیریت کنید. آخرین اما نه کم اهمیت، شما حتی در مورد کتابخانه ها و نحوه نصب و استفاده از آنها برای رسیدن به اهداف برنامه نویسی خود یاد می گیرید.

  1. دوره رایگان صدور گواهینامه پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره گواهینامه رایگان پایتون ارائه شده توسط DataFlair یک گزینه عالی است. این دوره به مدت 20 ساعت برگزار می شود و به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

با این دوره، به 35 پروژه رایگان و پنج پروژه بلادرنگ دسترسی خواهید داشت. همچنین شامل مطالعات موردی زنده برای تقویت درک شما از مفاهیم است. شما می توانید با پایتون آزمایش کنید و جنبه های مختلف زبان برنامه نویسی را کشف کنید.

  1. LearnPython.org

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

DataCamp از وب سایت LearnPython.org پشتیبانی می کند. این سایت دارای آموزش های تعاملی برای دانش آموزانی است که مایل به یادگیری رایگان پایتون هستند.

پس از اتمام دوره، گواهینامه LearnX دریافت می کنید. می توانید این را در لینکدین و سایر پروفایل های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

  1. پایتون برای مبتدیان مطلق!

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

پایتون برای مبتدیان مطلق! در Udemy با نصب Python 3 بر روی سیستم‌های خود، به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا پایتون را رایگان یاد بگیرند.

در طول دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه پایتون 3 را بر روی سیستم خود نصب کنید و اسکریپت ها را روی ترمینال و پلتفرم های IDE (PyCharm) بنویسید و اجرا کنید.

در حالی که این دوره فقط رویه های راه اندازی PyCharm را پوشش می دهد، چند IDE سازگار با پایتون دیگر وجود دارد که می توانید یاد بگیرید.

  1. علوم داده کاربردی با تخصص پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

این یک دوره آموزشی علوم داده قابل دسترسی است که توسط دانشگاه میشیگان در پلتفرم Coursera ارائه شده است.

پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی علم داده محبوبیت زیادی به دست آورده است. اکنون یک زبان ضروری در دامنه است.

این دوره به شما مهارت های تجزیه و تحلیل داده ها و نحوه به کارگیری روش ها و تکنیک های علم داده را آموزش می دهد. این تخصص شامل پنج دوره است که طیف وسیعی از تکنیک های علم داده را پوشش می دهد. این دوره برای افرادی که دانش قبلی و مهارت های برنامه نویسی پایتون دارند مناسب است.

  1. مبانی پایتون برای علم داده

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

IBM این دوره را در edX ارائه می دهد. Python Basics for Data Science اصول علم داده را آموزش می دهد و شما را قادر می سازد تا روی پروژه های مستقل کار کنید.

همانطور که در طول دوره پیشرفت می کنید، روی تمرین های آزمایشگاهی کار می کنید و اسکریپت های پیچیده پایتون ایجاد می کنید تا درک خود را هدایت کنید.

پس از اتمام دوره، یک نشان مهارت دیجیتالی از IBM دریافت خواهید کرد. این نشان دهنده دانش شما از پایتون و علم داده است.

  1. پایتون برای علم داده، هوش مصنوعی و توسعه

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

مانند Python Basics for Data Science، IBM هاست دوره پایتون برای علوم داده، هوش مصنوعی و توسعه در Coursera است. با این دوره می توانید Python را به صورت رایگان یاد بگیرید، و اصول اولیه از ساختار داده ها و کتابخانه ها گرفته تا API ها و روش های جمع آوری داده ها را پوشش می دهد.

این دوره به شما کمک می کند تا نکات ظریف پایتون را یاد بگیرید و به تدریج پایه ای برای برنامه نویسی پیشرفته ایجاد کنید. این همچنین شامل یک گواهی دیجیتال توسط IBM پس از تکمیل است.

  1. مقدمه ای بر تفکر محاسباتی و علم داده

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

مقدمه ای بر تفکر محاسباتی و علم داده یک دوره رایگان در MIT OpenCourseWare است. این مکان خوبی برای دانش آموزان برای درک مبانی علم داده و کاربردهای آن است.

این دوره دارای مجموعه ای از سخنرانی های ضبط شده از سال 2016 است که برای کمک به یادگیری رایگان پایتون در دسترس است.

همراه با سخنرانی ها، یک برنامه درسی، تکالیف و مطالب درسی منحصر به فرد دریافت می کنید. آنها به شما کمک می کنند تا نحوه استفاده از پایتون را برای علم داده و محاسبات درک کنید.

  1. تخصص Django برای همه

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دانشگاه میشیگان دوره تخصصی جنگو برای همه را در Coursera ارائه می دهد. برنامه نویسان پایتون را با مفاهیم ساخت وب سایت با چارچوب جنگو آشنا می کند.

این چهار دوره به شما یاد می دهد که چگونه برنامه های کاربردی وب بسازید و از جاوا اسکریپت و jQuery/JSON در جنگو استفاده کنید.

  1. برنامه نویسی وب CS50 با پایتون و جاوا اسکریپت

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

برنامه نویسی وب CS50 با پایتون و جاوا اسکریپت زاییده فکر دانشگاه هاروارد ایکس است. در طراحی و پیاده سازی برنامه های کاربردی وب با پایتون، جاوا اسکریپت و SQL می پردازد.

همانطور که در هر ماژول پیشرفت می کنید، یاد خواهید گرفت که از برخی فناوری های رایج دیگر مانند Git، SQL، HTML و CSS استفاده کنید.

  1. راهنمای مبتدیان برای جنگو Django

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

A Beginners Guide to Django یک دوره رایگان پایتون است که در Udemy هاست (میزبانی) می شود. این شما را با اصول جنگو آشنا می کند و به شما کمک می کند تا ساخت وب سایت را شروع کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه جنگو بومی و چند برنامه وب ایجاد کنید. این دوره همچنین روند راه اندازی برنامه ها و مدل ها در جنگو را برای ایجاد URL ها و نماهای سفارشی شده برجسته می کند.

  1. پلتفرم Raspberry Pi و برنامه نویسی Python برای Raspberry Pi

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

دوره آموزشی کدنویسی پایتون

بخش آموزش مداوم UCI این دوره را در Coursera ارائه می دهد. روش های عملی برای طراحی و توسعه دستگاه های اینترنت اشیا را پوشش می دهد.

علاوه بر این، این دوره به طور خلاصه به استفاده از IDE های مختلف پایتون و نحوه اجرای بهترین دستورات پایتون در Raspberry Pi اشاره می کند.

Python را به صورت رایگان یاد بگیرید

بدون توجه به دلایل شما، یادگیری پایتون هرگز ایده بدی نیست. کدنویسی یک مهارت حیاتی در دنیای تکنولوژی در حال رشد امروزی است و پایتون درست در وسط آن قرار دارد.

بهتر است با دستور ( syntax) اولیه شروع کنید و سپس وارد پروژه های کوچک پایتون شوید. هنگامی که با اصول پایتون راحت شدید، باید شروع به بررسی دوره ها و پروژه های مورد علاقه خود کنید.

تمرین عملی با پروژه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بر مهارت‌های خود مسلط شوید و افزودنی ارزشمند برای رزومه خود باشید.

makeuseof

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT