بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

معرفی 6 تا از بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی رایگان

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر به دنبال به اشتراک گذاشتن افکار خود با جهان هستید، این شش پلتفرم رایگان وبلاگ نویسی را امتحان کنید تا وبلاگ خود را راه اندازی کنید. در این مقاله به بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

وبلاگ ها راهی عالی برای بیان خود و مرتب نگهداشتن افکارتان هستند. نه تنها بسیاری از وبلاگ ها بسیار قابل تنظیم هستند، بلکه امکان تغییر ظاهر و افزودن گرافیک را فراهم می کنند، پست های وبلاگ نیز می توانند به راحتی با دیگران به اشتراک گذاشته شوند. اگر چیز مهمی برای گفتن دارید، یک پست وبلاگ بهترین راه برای بیان آن ایده است.

لیست ما از شش بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی که می توانید به صورت رایگان استفاده کنید را بخوانید.

سایت Blogger

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

بلاگر یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پلتفرم های وبلاگ نویسی در وب است. از آنجایی که Google مالک بلاگر است، می‌توانید مطمئن باشید که وبلاگ شما در یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین مکان‌های وب هاست می‌شود.

عضوی از خانواده Blogger به این معنی است که زیر دامین وبلاگspot خود را دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید دامین سفارشی خود را به صورت رایگان متصل کنید، که بسیاری از پلتفرم های وبلاگ نویسی رایگان آن را ارائه نمی دهند.

Blogger به شما 15 گیگابایت فضای سخاوتمندانه برای آپلود عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا و همچنین پهنای باند نامحدود می دهد. تم ها و طرح های قالب از پیش طراحی شده در دسترس هستند. اما اگر دانش HTML و CSS دارید، می‌توانید قالب‌ها را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهید.

سیستم مدیریت محتوای بلاگر بصری و آسان برای استفاده است. Blogger تجزیه و تحلیل داخلی خود را دارد، اما می توانید Google Analytics را برای ردیابی دقیق تر ترافیک وبلاگ خود ادغام کنید. همچنین می‌توانید وبلاگ خود را به Google AdSense متصل کنید، که به شما امکان می‌دهد از خوانندگانی که با تبلیغات هدفمند مرتبط خودکار از وبلاگ شما بازدید می‌کنند درآمد کسب کنید.

سایت WordPress

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

وردپرس یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوای وب است. با وردپرس، زیر دامین wordpress.com خود، پهنای باند نامحدود و 3 گیگابایت هاستینگ رسانه را دریافت می کنید. شما همچنین به ده ها تم رایگان وب سایت دسترسی دارید که می توانند مطابق با سلیقه شخصی شما سفارشی شوند.

اگر در اولویت شما ایجاد مخاطب است، می توانید از افزونه Jetpack استفاده کنید که به شما در مدیریت سئو، آمار و فعالیت در وبلاگتان کمک می کند. همچنین می تواند به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی به شما کمک کند.

از آنجایی که وردپرس به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، در انجمن‌های وردپرس پشتیبانی قوی از جامعه آنلاین خواهید یافت. اگر در ساخت وبلاگ خود با مشکل مواجه شدید، می توانید از انجمن های کاربران وردپرس کمک بگیرید.

سایت Wix

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

Wix یک سازنده وب سایت است که ایجاد وبلاگ را با ابزارهای کشیدن و رها کردن کاربر آسان می کند. این پلتفرم ظاهر را در اولویت قرار می دهد، صدها الگوی کاملاً قابل تنظیم و ماهرانه طراحی شده در نوک انگشتان شما. مجموعه گسترده ای از ویژگی های طراحی و محتوای بصری، که شامل هنر برداری و پالت های رنگی است، وبلاگ شما را جذاب می کند.

شما همچنین URL اختصاص داده شده، 500 مگابایت فضای ذخیره سازی، و 1 گیگابایت پهنای باند را برای راه اندازی وبلاگ خود دریافت می کنید. Wix همچنین دارای ابزارهای سئو داخلی است که به افزایش رتبه بندی وبلاگ شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

برای تکمیل آن، در صورتی که در راه اندازی وبلاگ خود با مشکل مواجه شوید، پشتیبانی مشتری در دسترس شما است.

سایت Medium

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

یکی از جدیدترین پلتفرم‌های انتشار، Medium هاست خبرنگاران، وبلاگ‌ نویسان و ناشران است.

رابط کاربری تمیز و مینیمالیستی Medium به این معنی است که می‌توانید مستقیماً بدون حواس ‌پرتی وارد وبلاگ نویسی شوید. می‌توانید تصاویر را برای همراهی با پست‌های وبلاگ خود آپلود کنید، و ویرایشگر طراحی به شما اجازه می‌دهد تا عناصر اصلی از جمله هدر صفحه اصلی، فونت‌ها و پس‌زمینه (بک گراند) را سفارشی کنید. برای ساده‌تر کردن کارها برای خوانندگان، Medium به شما اجازه نمی‌دهد وبلاگ خود را به اندازه سایر پلتفرم‌های وبلاگ نویسی سفارشی کنید. 

تجزیه و تحلیل های داخلی به شما آماری مانند کل بازدیدها، تعداد افرادی که کل پست شما را می خوانند و منابع ترافیک را نشان می دهد.

به عنوان یک ابزار انتشار تخصصی، Medium دارای ویژگی های خاصی است که به خوانندگان اجازه می دهد با پست های وبلاگ شما تعامل داشته باشند. خوانندگان می توانند تا 50 بار در هر پست دست بزنند تا نشان دهند چقدر از خواندن آن لذت می برند. آنها همچنین می توانند قسمت هایی از پست شما را برجسته کنند تا دنبال کنندگان آنها بتوانند ببینند از کدام قسمت ها بیشتر لذت برده اند.

اگر به برنامه شریک Medium ​​بپیوندید، اعضای Medium با پرداخت پول می‌توانند از وبلاگ شما حمایت مالی کنند تا به شما امکان ‌دهند برای محتوایی که در Medium پست می‌کنید بر اساس مشارکت خواننده پولی، درآمد کسب کنید.

سایت Tumblr

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

Tumblr یک ابزار میکروبلاگینگ است که به کاربران اجازه می دهد رسانه ها و متن ها را به صورت کوتاه ارسال کنند. Tumblr به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع رسانه ای از جمله متن، نقل قول، عکس، لینک، صدا، چت و ویدیو را در قالبی که به راحتی با افراد دیگر قابل اشتراک گذاری باشد، پست کنید.

کاربران یک زیر دامین رایگان برای هاست وبلاگ خود دریافت می کنند، اما شما همچنین می توانید دامین سفارشی خود را به صورت رایگان متصل کنید. پهنای باند و فضای ذخیره سازی رسانه نیز نامحدود است، بنابراین لازم نیست نگران فراتر رفتن از محدودیت باشید.

صدها تم رایگان برای انتخاب وجود دارد، اما اگر در ویرایش HTML راحت هستید، می‌توانید تم خود را سفارشی کنید. همچنین می توانید وبلاگ Tumblr خود را به Google Analytics متصل کنید تا رفتار بازدیدکنندگان در وبلاگ خود را به طور دقیق ردیابی کنید.

یکی از بهترین ویژگی های Tumblr، جامعه غنی از کاربران فعال آن است. می‌توانید کاربرانی را دنبال کنید، دوباره وبلاگ‌ نویسی کنید و با کاربرانی که علایق مشترک شما را دارند ارتباط برقرار کنید. Tumblr همچنین وبلاگ شما را با تبلیغات شلوغ نمی کند مانند سایر وبلاگ های رایگان – خوانندگان می توانند از وبلاگ شما بازدید کنند و پست های شما را بدون حواس پرتی تبلیغات بخوانند.

سایت Weebly

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

بهترین پلتفرم وبلاگ نویسی

Weebly یک سازنده وب سایت است که قصد دارد ایجاد یک وب سایت شخصی را برای هر کسی آسان کند.

Weebly به عنوان یک کاربر رایگان، یک زیر دامین برای هاست وبلاگ شما، 500 مگابایت فضای ذخیره سازی رسانه و پهنای باند نامحدود در اختیار شما قرار می دهد. اگر قابلیت های سئو را در اولویت قرار می دهید و می خواهید از پهنای باند نامحدود Weebly استفاده کنید، منوی تنظیمات دسترسی به گزینه های اولیه SEO را فراهم می کند.

Weebly به شما کمک می کند تا با حدود 50 الگوی از پیش ساخته شده واکنش گرا که دارای تمام ویژگی های مورد نیاز شما هستند، خود را بیان کنید. ساختن یک وبلاگ از ابتدا کار ساده ای نیست. انجمن Weebly و پشتیبانی مشتری از ایمیل و چت به شما کمک می کند تا مشکلات مربوط به وبلاگ را عیب یابی کنید.

وبلاگ نویسی را بلافاصله شروع کنید

مهم است که در هنگام انتخاب یک پلتفرم وبلاگ نویسی در نظر بگیرید که کدام ویژگی برای شما ضروری است. بهترین چیز در مورد هر یک از این پلتفرم های وبلاگ نویسی این است که ویژگی های منحصر به فرد مختلفی را ارائه می دهند.

استفاده از این پلتفرم ها نیز آسان است، بنابراین هنگامی که پلتفرم وبلاگ نویسی مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کردید، می توانید بدون هیچ مشکلی مستقیماً وارد وبلاگ نویسی شوید.

makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.