سایت های دورکاری خارجی

معرفی 7 تا از بهترین سایت های دورکاری خارجی برای تازه کار ها

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر شما هم به دنبال مشاغل از راه دور در سطح ابتدایی هستید، در جای مناسبی به دنبال آن هستید. در این مقاله به معرفی 7 تا از بهترین سایت های دورکاری خارجی برای تازه کار ها می پردازیم.

بهترین سایت های دورکاری خارجی

امروزه بسیاری از مشاغل از راه دور در سطح ابتدایی برای کسانی که تازه کار خود را شروع کرده اند در دسترس است. فرقی نمی کند که به دنبال مشاغل خدمات مشتری باشید یا برنامه نویسی، فرصت های زیادی در سراسر اینترنت برای شما وجود دارد.

در این مقاله فهرستی از سایت هایی را پوشش می دهیم که طیف گسترده ای از فرصت ها را در زمینه های مختلف ارائه می دهند. همه آنها منابع بسیار خوبی برای یافتن مشاغل راه دور در سطح ابتدایی برای فارغ التحصیلان یا هر کسی هستند که به دنبال یک برنامه کاری انعطاف پذیر برای شروع حرفه خود هستند.

سایت Linkedin Jobs

سایت های دورکاری خارجی

سایت های دورکاری خارجی

لینکدین یک سایت شناخته شده با ویژگی های بسیاری برای جستجوی شغل و پایگاه داده بزرگی از لیست مشاغل است. با وجود میلیون ها آگهی کار، که بسیاری از آنها از راه دور هستند، مطمئناً می توانید شغل مناسب خود را در این پلتفرم پیدا کنید. همچنین استفاده از آن آسان است و رابط کاربر پسندی نیز دارد.

این سایت به شما این امکان را می دهد که مشاغل مرتبط با علایق و سطح تجربه خود را جستجو کنید و یافتن مشاغل از راه دور را برای شما آسان تر می کند. می توانید شغل ها را بر اساس عنوان موقعیت، کلمه کلیدی یا شرکت نیز جستجو کنید. همچنین می‌توانید مشاغل مد نظر خود را ذخیره کنید و هشدارها را نیز تنظیم کنید، بنابراین زمانی که مشاغل جدید مطابق با معیارهای شما پست شدند به شما اطلاع داده می‌شود.

LinkedIn Jobs یک پلتفرم عالی برای شروع جستجوی شغل شما است، زیرا کارفرمایان بالقوه نمایه شما را مشاهده کرده و بر اساس اطلاعاتی که برای آنها قابل مشاهده است شما را قضاوت می کنند. اگر پروفایل لینکدین کاملی داشته باشید، می‌تواند شانس شما را برای یافتن شغل از راه دور به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

سایت Indeed

سایت های دورکاری خارجی

سایت های دورکاری خارجی

Indeed یک موتور جستجو است که فهرست‌هایی را از تابلوهای شغلی، وب ‌سایت ‌های شرکت ها و آگهی ‌های روزنامه ‌ها گردآوری می‌کند تا یک پلتفرم آسان برای یافتن شغل بعدی را به شما ارائه دهد.

مانند LinkedIn Jobs، Indeed دارای یک رابط کاربری جذاب است که یافتن لیست های راه دور را آسان می کند. می‌توانید به سرعت در رشته تحصیلی خود به جستجوی شغل بپردازید یا از فیلترهای موجود برای یافتن شغل مناسب برای خود استفاده کنید.

می‌توانید از طریق فیلترهای Indeed براساس سطح تجربه، محدوده حقوق، تاریخ ارسال و موارد دیگر شغل پیدا کنید. این سایت انواع موقعیت های راه دور ابتدایی را ارائه می دهد، از جمله بازاریابی، طراحی گرافیک، توسعه وب و تقریباً هر شغل دیگری که فکرش را بکنید.

Indeed به شما این امکان را می دهد که یک نمایه ایجاد کنید و مشاغل مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا بعداً به راحتی برای شغل مورد نظر خود درخواست دهید. این سایت همچنین به شما امکان می‌دهد رزومه خود را آپلود کنید، بنابراین زمانی که فرصت مناسب پیش آمد، در بالای صفحه قرار خواهید گرفت. و اگر زمانی نیاز به به روز رسانی رزومه یا نامه پوششی خود داشتید، Indeed الگوها و نکاتی برای کمک به شما نیز دارد.

سایت Remote.co

سایت های دورکاری خارجی

سایت های دورکاری خارجی

Remote.co وب سایتی است که در فهرست مشاغل از راه دور تخصص دارد. این شامل فهرستی از مشاغل از راه دور، منابع برای کارگران از راه دور، و نکاتی در مورد شیوه زندگی کار از راه دور است. همچنین می‌توانید برای به‌روزرسانی‌های منظم در مورد آخرین روندها و بینش‌های شغلی کارشناسان صنعت، از وبلاگ آنها نیز بازدید کنید.

Remote.co به جای داشتن لیستی از شرکت‌های تصادفی که برای موقعیت‌های راه دور استخدام می‌کنند، فهرستی از بهترین شرکت‌ها برای دورکاری را بر اساس معیارهای برتر در نظر گرفته است.

این سایت دارای ابزارهایی برای کمک به شما برای استخدام است، از جمله لیستی از شرکت های برتر که اکنون در سراسر جهان استخدام می کنند و همچنین ارائه ی ابزارهای کاربردی تنها با یک کلیک. همچنین اطلاعات اولیه شرکت ها مانند تعداد کارمندان و آدرس ها را نیز ارائه می دهد.

سایت FlexJobs

سایت های دورکاری خارجی

سایت های دورکاری خارجی

برخلاف سایر سایت‌های فهرست‌شده در اینجا، FlexJobs برای استفاده به صورت رایگان نیست. پایگاه داده آنها شامل مشاغل آزاد، پاره وقت و تمام وقت انعطاف پذیر است. می توانید مشاغل را بر اساس نوع، دسته، سطح تجربه و موارد دیگر فیلتر کنید. و وقتی شغلی پیدا کردید که برای شما مناسب به نظر می رسد، می توانید آن را برای بعد ذخیره کنید یا فورا برای آن درخواست دهید.

یکی از بهترین چیزها در مورد این سایت، پایگاه داده عظیم آن از فهرست های به دقت سازماندهی شده است. FlexJobs همچنین کارها را برای اطمینان از قانونی بودن آنها بررسی می کند.

این سایت هزاران لیست را تقریبا در هر حرفه ای از جمله حسابداری، طراحی وب، نویسندگی و مهندسی به کاربران ارائه می دهد. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد FlexJobs پشتیبانی از مشتری آن ها است. اگر برای یافتن شغل یا استفاده از وب سایت به کمک نیاز دارید، با آنها تماس بگیرید و آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

سایت AngelList

سایت های دورکاری خارجی

سایت های دورکاری خارجی

AngelList اساساً شبکه ای از سرمایه گذاران، بنیانگذاران و دیگر متخصصان در فضای استارت آپی است. این سایت به کارمندان و کارفرمایان اجازه می دهد به طور یکسان با هم ارتباط برقرار کنند.

AngelList ابزاری باورنکردنی برای یافتن مشاغل در سطح ابتدایی است، زیرا به شرکت‌ها اجازه می‌دهد لیست‌های شغلی را ارسال کنند و افراد برای شغل درخواست دهند. استفاده از آن نیز بسیار ساده است، تنها لازم است یک نمایه ایجاد کنید که تجربیات و استعدادهای شما را توصیف کند، به دنبال شغل بگردید، شرکت های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و منتظر بازخورد آنها باشید.

جستجوی پیشرفته سایت به شما این امکان را می دهد که مشاغل را بر اساس مکان و صنعت فیلتر کنید و مستقیماً از طریق سایت برای آن ها درخواست دهید. شما می توانید مشاغل راه اندازی را در زمینه مهندسی نرم افزار، توسعه وب و طراحی گرافیک نیز پیدا کنید. همچنین این پلتفرم یکی از بهترین سایت ها برای یافتن مشاغل نویسندگی آزاد است.

در این پلتفرم «ابزار جمع‌آوری سرمایه برای استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاران و استعدادها»، افراد می‌توانند مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند و برند خود را از پایه بسازند. به این ترتیب، این یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال هم بنیانگذار بعدی خود نیز هستند.

سایت CollegeGrad

سایت های دورکاری خارجی

سایت های دورکاری خارجی

CollegeGrad به دانشجویان کالج و فارغ التحصیلان اخیر اجازه می دهد تا مشاغل سطح ابتدایی را بر اساس مکان جستجو کنند و مشاغلی را پیدا کنند که متناسب با برنامه مورد نظر خودشان باشد. همچنین شما می توانید نمایه خود را تکمیل کنید تا به استخدام کنندگان کمک کنید شما را پیدا کنند.

شما می توانید مشاغل سطح پایه را در چندین صنعت از جمله فروش، مهندسی، آموزش و امور مالی در این پلتفرم پیدا کنید. برای یافتن مشاغلی که مناسب هستند، با جستجو در لیست مشاغل سایت شروع کنید. می‌توانید شغل‌ها را بر اساس کلمات کلیدی یا مکان جستجو کنید، که به محدود کردن سریع گزینه‌هایتان نیز کمک می‌کند.

سایت Dice

سایت های دورکاری خارجی

سایت های دورکاری خارجی

Dice.com یک مرکز حرفه ای فناوری است که شرکت ها را با جویندگان کار در صنعت فناوری مرتبط می کند. این سایت بر روی حرفه‌ ای های سطح متوسط ​​و ارشد تمرکز دارد، اما شامل مشاغلی برای حرفه‌ای ‌های سطح ابتدایی نیز می‌شود.

این سایت میزبان هزاران فرصت شغلی است که می توانید بر اساس عنوان شغل، کلمه کلیدی و مکان در آن ها جستجو کنید. مشاغل سطح ورودی در Dice شامل نقش هایی برای تحلیلگران داده، برنامه نویسان و مشاوران است.

Dice به شما این امکان را می دهد تا یک رزومه قابل جستجو اضافه کنید که این مورد کار کارفرمایان برای تماس گرفتن با شما را آسان می کند. این سایت همچنین میزبان رویدادهای شغلی است و منابعی را برای کمک به جویندگان کار ارائه می دهد تا بتوانند مهارت های خود را تقویت کنند. این شرکت همچنین گزارش‌های تحقیقاتی صنعت را برای کمک به متخصصانی ارائه می‌کند که به ایجاد تغییر شغلی فکر می‌کنند یا در حال تحقیق در مورد فناوری‌هایی هستند که ممکن است به روز باشند.

با استفاده از سایت های ارائه دهنده ی کار از راه دور شغل رویایی خود را پیدا کنید

کار از راه دور به کارکنان این فرصت را می دهد که کار خود را در محیطی متفاوت انجام دهند که ممکن است برای آنها راحت تر باشد، در حالی که به شرکت ها اجازه می دهد در هزینه هایی مانند اجاره و نرخ نیز صرفه جویی کنند. این می‌تواند فرصتی عالی برای حرفه‌ای‌های سطح ابتدایی باشد که به دنبال کسب تجربه کاری هستند که این مورد می تواند دید آن ها و سطح آن ها را نیز بالاتر ببرد.

در این مقاله سعی کردیم چندین وب‌سایت مشاغل از راه دور را برای شما فهرست کنیم که شما می‌توانید برای یافتن اولین شغل ابتدایی خود از آنها بازدید کنید. لازم است بدانید که این مشاغل از خدمات مشتری و موقعیت های پشتیبانی فنی تا کار در سطح اجرایی در فروش و بازاریابی را شامل می شود.

منبع : makeuseof

امتیاز 5/5 - از 16 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت