امکان مهاجرت به نروژ

مهاجرت به نروژ ، کشوری ایده‌آل برای زندگی

زمان مطالعه 2 دقیقه

نروژ از جمله کشورهای بسیار زیبا و البته گران جهان است که همواره افراد زیادی، متقاضی مهاجرت به نروژ هستند. از روش‌های مختلفی می‌توان برای مهاجرت به نروژ استفاده کرد از جمله ویزای تحصیلی، ویزای کار، ویزای سرمایه گذاری، اخذ اقامت به واسطه ازدواج را می‌توان نام برد.

معرفی کشور نروژ

کشور نروژ در شمال اروپا و غرب اسکاندیناوی قرار دارد. این کشور از شمال شرق با فنلاند و روسیه، و از شرق با کشور سوئد همسایه است، این کشور از سه طرف به دریا راه دارد. زبان رسمی مردم این کشور نروژیست که شامل زبان بوکمال و زبان نی نورسک است. زبان بوکمال بسیار به شبیه دانمارکی است و زبان نی نورسک شبیه به لهجه‌ی مناطق شمالی سوئد می‌باشد. پایتخت این کشور شهر اسلو است و جزو کشورهایی با آب و هوای سرد می‌باشد.صنعت کشاورزی این کشور بسیار پیشرفته می‌باشد و به دلیل این صنعت مدرن، در کنار مدیریت عالی و فساد کم، کشوری با رونق اقتصادی بالا محسوب می‌شود.

مهاجرپذیری کشور نروژ

امروزه‌ تعداد زیادی از ایرانی‌ها برنامه سفر به نروژ را دارند و بسیاری نیز به این کشور مهاجرت کرده‌اند و یک زندگی با ثبات را تشکیل داده‌اند. در سال ۲۰۱۸ آمار کسانی که به قصد تحصیل به کشور نروژ رفته‌اند هم بیشتر شده است، رویکرد تحصیل در کشور نروژ بر اساس آموزش عملی است و درسهای کمتری در مقایسه با سایر کشورها به صورت تئوری برگزار می‌شود. مردم این کشور در یک سطح رفاه نسبی و برابر قرار دارند و فقر بسیار کم است، همینطور درآمد بسیار بیشتر از خرج است و اکثر مردم مازاد پول خود را خرج تفریح یا پس‌انداز می‌کنند. مردم این کشور بسیار صبور، مهربان و آرام هستند و با روی باز از مهاجران استقبال می‌کنند. همچنین وضعیت خدمات بیمه و سلامت از بالاترین سطوح برخوردار است و حتی اعلام شده که سطح رفاه مردم این کشور در سال گذشته رشدی ۲۳ درصدی را تجربه کرده است.

مهاجرت به نروژ چطور

بهترین روش مهاجرت به نروژ

با توجه به ثبات اقتصادی و تلاش دولت در جهت حمایت از شرکت‌های استارتاپی، در صورتی که شخصی بتواند ویزای کار را دریافت کند به راحتی و برای چندین سال از مزایای امنیت شغلی لذت خواهد برد. همچنین از روش‌های مناسب برای دریافت اقامت کشور نروژ، ویزای تحصیلی این کشور است. سطح علمی دانشگاه‌های نروژ بسیار بالا می‌باشد به طوری که تحصیل در این کشور طبق جدیدترین روش‌های روز دنیا انجام می‌گیرد و به نوعی ورود به کار برای فارغ‌التحصیلان بسیار راحت خواهد بود. بررسی‌‌های اخیر نشان می‌دهد که تحصیل و کار در کشور نروژ دقیقاً در یک راستا حرکت می‌کنند به طوری‌ که اگر فردی در این کشور تحصیل کند، یافتن کار با شانس بیش از ۹۶ درصد برآورد می‌شود.

درصورتی که می‌خواهید برای مهاجرت به نروژ اقدام کنید، مجموعه اول پرداخت خدمات مختلفی را به شما ارایه می‌دهد. اگر به عنوان یک دانشجو می‌خواهید برای ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی اقدام کنید، می‌توانید به راحتی از سایت اول پرداخت این خدمات را دریافت کنید. همچنین پرداخت اپلیکشن فی و پرداخت تعیین وقت سفارت از دیگر خدمات اول پرداخت است.

 

امتیاز 4.7/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT