مهاجرت به والنسیا و اسپانیا

مهاجرت به والنسیا ( Valencia )، شهری مدرن و هوشمند

زمان مطالعه 2 دقیقه

والنسیا (Valencia) یکی از استان‌های مهم اسپانیا محسوب می‌شود که مرکز این استان، شهر والنسیا می‌باشد. این شهر، سومین شهر بزرگ اسپانیا بعد از مادرید و بارسلونا محسوب می‌شود. جمعیت شهر والنسیا به همراه شهرک‌های اطراف این شهر حدود ۴/۲ میلیون نفر می‌شود. استان والنسیا یکی از مرکز مهم اقتصادی و فرهنگی کشور اسپانیا محسوب می‌شود و جمعیت زیادی از خارجی‌ها برای مهاجرت به والنسیا اقدام می‌کنند.

برای مهاجرت به والنسیا نیاز به دانستن چه زبانی است؟

در استان والنسیا، مردم به دو زبان اسپانیایی (پس از زبان‌های چینی و انگلیسی، پر استفاده‌ترین زبان دنیا است) و والنسیایی صحبت می‌کنند. نکته جالب توجه این است که بسیاری از مناطقی کاتالونیا، به دلیل شباهت‌هایی ساختار زبانی با والنسیایی مشکلی برای فهم آن ندارند. به دلیل اینکه مهاجران زیادی به شهر والنسیا مهاجرت کرده‌اند و از طرفی والنسیا برنامه‌ای برای جذب سرمایه‌گذارن خارجی دارد، در این چند سال استفاده از زبان والنسیایی نسبت به زبان اسپانیایی بسیار کمتر شده است.

وضعیت تجاری و اقتصادی والنسیا به چه صورت است؟

مهاجرت به والنسیا ( Valencia )

شاید مشاهد‌ه کرده باشید که معماری و شهر سازی والنسیا بسیار مدرن و امروزی است. شهر والنسیا علاوه بر صنعت توریست و گردشگری، صنایع مرتبط به ساختمان، سرامیک، سنگ، صنایع شیشه سازی بسیار پیشرفته‌ای دارد و به کل اتحادیه اروپا صادرات دارد. همچنین این شهر که برنامه‌های هوشمند سازی شهری را دنبال می‌کند، مدرنترین شهر اسپانیا نیز می‌باشد. این شهر هم محلی عالی برای اقامت و کاریابی افراد تحصیل‌کرده در رشته‌های شهر سازی، عمران، معماری، فضای سبز، کامپیوتر، محیط زیست و موارد مرتبط به شهر هوشمند می‌باشد.

وضعیت آب و هوا و اخلاق مردم والنسیا چگونه است؟

مهاجرت به والنسیا ( Valencia ) کاری

همانطور که اطلاع دارید، اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای آفتابی و گرم اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. به دلیل شرایط جوی اسپانیا، خیلی‌ها اعتقاد دارند که مردمان اسپانیا از جمله مردمان والنسیا بسیار خونگرم، پر شور و انرژي هستند که به تفریح و خوشگذرانی هم خیلی زیاد اهمیت می‌دهند. همچنین شهر بندری والنسیا، در فصل گرم آب و هوایی شرجی مایل به مدیترانه‌ای دارد که از سراسر اروپا گردشگران زیادی برای استفاده از این آب و هوا به والنسیا سفر می‌کنند.

حال متوجه شدید که برای مهاجرت به والنسیا چه موقیعت‌هایی پیش رو خواهید داشت، می‌توانید برای پرداخت هزینه وقت سفارت یا هر پرداخت ارزی دیگری، از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود که مقاله اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک را مطالعه فرمایید.

 

امتیاز 3/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT