نقد درآمد ارزی و دلاری به کمک مجموعه اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

با توجه به تحریم‌های بی‌سابقه در عرصه‌ی بین المللی و مشکلاتی که برای نقد درامد وجود داشته است، بر آن شدیم تا سرویس نقد درآمد ارزی و دلاری را فعال نماییم.

حتما برای شما پیش آمده که به درآمدی در سایت‌های دورکاری خارجی برسید و بخواهید آن را به ریال تبدیل کنید. در این بین اگر همه چیز به خوبی پیش برود با یک مشکل بزرگ مواجه می‌شوید. تحریم. بله درست است به واسطه‌ی تحریم‌های بین المللی بی‌سابقه علیه کشورمان این مشکل به وجود آمده است؛ بانک‌ها نمی‌توانند درآمد ارزی شما را به ریال تبدیل کنند و شما مجبورید درآمد خود را در اکانت سایت خارجی نگه دارید. این بلااستفاده بودن درآمد، ممکن است شما را دچار مشکل کند و از ادامه‌ی کار دلسرد شوید.

نگران نباشید؛ مجموعه اول پرداخت با قدرت به شما در زمینه نقد درآمد ارزی کمک می‌کند. در این مقاله انواع شیوه‌های نقد درآمد ارزی و دلاری را با شما بررسی می‌کنیم.

نقد درآمد ارزی و دلاری با پی پال (PayPal)

نقد درآمد ارزی و دلاری با پی پال

یک از سرویس‌های محبوب اول پرداخت پی پال (PayPal) می‌باشد. پی پال سرویسی است که در بسیاری از سایت‌های فریلنسری خارجی فعال است. اکثریت سایت‌ها این سرویس را ارائه می‌دهند و در صورتی که اکانت پی پال خود یا مجموعه اول پرداخت را به حساب سایتی که در آن مشغول به فعالیت هستید متصل نمایید، مبلغ درآمد شما به صورت موجودی دلاری به حساب پی پال معرفی شده منتقل می‌شود.

پس از واریز وجه به حساب پی پال، مجموعه اول پرداخت سریعا آن را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی شما در ایران واریز می‌کند. بدین منظور، باید ابتدا در سایت اول پرداخت ثبت نام کرده و مدارک لازم را ارائه دهید. سپس با توجه به سایت‌هایی که قصد نقد کردن را دارید راهنمایی شده و نسبت به واریز وجه اقدام نمایید.

نقد درآمد ارزی و دلاری با وب مانی (WebMoney)

نقد درآمد ارزی و دلاری با وب مانی

بسیاری از سایت‌های خارجی مخصوصا سایت‌هایی که در زمینه فارکس کار می‌کنند درآمد شما را به صورت دلار وب مانی واریز خواهند کرد. نحوه کار به این صورت می‌باشد که شما ابتدا اقدام به افتتاح حساب وب مانی می‌کنید. در مرحله‌ی بعدی می‌بایست حساب وب مانی خود را به اکانتتان در سایت مورد نظر معرفی و متصل نمایید.
پس از رسیدن درآمدتان به حد نصاب مورد نظر می‌توانید آن را به ریال تبدیل کنید. به این منظور باید ابتدا از مجموعه‌ی اول پرداخت شماره‌ی کیف پول را استعلام نمایید. سپس مقداری از مبلغ را که قصد دارید نقد شود به کیف پول مربوطه واریز می‌کنید. پس از واریز مبلغ و کسر کارمزد، معادل ریالی در کمتر از ۲۴ ساعت به حساب شما واریز می‌شود.

افتتاح حساب وب مانی

جهت افتتاح حساب وب مانی، مجموعه اول پرداخت در کنار شما است. بدین منظور می‌توانید به قسمت افتتاح حساب وب مانی مراجعه نمایید و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. کارشناسان مجموعه اول پرداخت در کمترین زمان ممکن نسبت به افتتاح حساب برای شما اقدام می‌کنند. همچنین این مجموعه همواره در کنار فریلنسر‌ها می‌باشد و شما می‌توانید به صورت روزانه از قیمت‌های ما مطلع شوید و اقدام به نقد درآمد ارزی و دلاری خود کنید (اینجا را کلیک نمایید).

امتیاز 5/5 - از 25 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. مصطفی گفت:

    درود بر شما.
    با توجه به این که ایرانی ها از داشتن حساب پی پال محروم هستند
    آیا شما این مشکل را برطرف می کنید؟ یعنی ما بدون دغدغه، می توانیم با ثبت نام و اسم و رسم خودمان، صاحب حساب پی پال شویم و در صورت واریز پی پال به اکانت مان که توسط شما ایجاد شده، بدون درد سر، ریال دریافت نماییم؟

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام ما خدمات افتتاح حساب پی پال برای مشتریان داریم و هم خدمات نقد دلار پی پال رو. مشکلی وجود ندارد و به راحتی نقد می‌کنید.

  2. سامان زندی هاشمی گفت:

    Paypal

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT