وب مانی

وب مانی و خدمات اول پرداخت در این زمینه

زمان مطالعه 5 دقیقه

شارژ حساب و خرید وب مانی به صورت سریع

اگر قصد شارژ حساب و یا افزایش موجودی حساب وبمانی خود را دارید، لازم نیست برای “خرید وب مانی” در اینترنت به دنبال نماینده وبمانی در ایران و یا کارت شارژ وبمانی باشید. کافیست در دراول پرداخت ثبت نام کنید و از طریق فرم شارژ حساب وب مانی مقدار وبمانی مورد نیاز خود را سفارش دهید.

شارژ حساب وب مانی

وب مانی
وب مانی

در صفحه بعد می بایست آدرس کیف پول وبمانی خود را به صورت WMZ وارد و مبلغ آن را به ریال پرداخت کنید.

وب مانی
وب مانی

پس از پرداخت وبمانی مورد نیاز با کمترین زمان ممکن به حساب شما واریز خواهد شد و می توانید به سادگی از آن برای پرداخت های بین المللی و خرید های خارجی خود استفاده نمائید.

قیمت دلار وب مانی

ما بهترین قیمت وبمانی را به شما ارائه می کنیم، چرا که آن را از وبمستران و برنامه نویسان و صاحبان درآمدهای ارزی آنلاین تهیه می کنیم و آن را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت به شما ارائه می دهیم. با این کار علاوه بر شکستن ساختار تحریم ها امکان درآمد زایی ارزی را برای کاربران داخلی و امکان خرید وبمانی و خدمات رسانی به کاربران ایرانی را فراهم ساخته ایم.

فروش وبمانی و تبدیل آن به ریال

اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و از سویی درآمد و تبادلات مالی شما با وبمانی می باشد، در صورتی که قصد “فروش وبمانی” خود را دارید می توانید به سادگی موجودی وب مانی حسابتان را با سریع ترین روش ممکن به ریال تبدیل کنید.

فروش وب مانی به مجموعه اول پرداخت

ما قیمت هر وبمانی را بر اساس نوع دلاری (WMZ) با بهترین نرخ روز از شما خریداری می کنیم و معادل ریالی آن را در کمترین زمان به حساب شما واریز می کنیم. پس از ثبت نام در سایت اول پرداخت، در صفحه اصلی اکانت خود می توانید نسبت به مشاهده قیمت فروش دلار وب مانی به مجموعه اول پرداخت مطلع شوید.

وب مانی
وب مانی

روش کار به این صورت است که شما فرم فروش وب مانی را متناسب با مبلغی که قصد فروش آن را دارید از قسمت نشان داده شده در تصویر بالا پر می نمائید و پس از تکمیل و پرداخت آن در واحد وبمانی فرایند انتقال وجه به حساب بانکی شما آغاز می شود.

افتتاح حساب وبمانی به همراه پاسپورت فرمال

برای شروع و راه انداری یک کسب و کار آنلاین از طریق وبمانی پیش از هرچیز نیاز به یک حساب وب مانی دارید، برای “افتتاح حساب وبمانی” و یا ساخت یک اکانت در وب مانی فرآیند خاصی را نیاز نیست دنبال نمائید. اما برای احراز هویت و تبدیل آن به انواع حساب های وبمانی کاربردی نیاز به دنبال کردن یک سری سلسله مراتب می باشد، که اگر از پس آن بر نمی آیید، می توانید ان را به ما بسپارید.

افتتاح حساب وب مانی

ما می توانیم برای شما افتتاح حساب Webmoney از نوع فرمال را با نام و مشخصات شما انجام دهیم. وریفای اولیه و محدودیت های آن را برای شروع یک کسب و کار آنلاین با وبمانی را برای شما فراهم سازیم و در زمان شما برای دنبال کردن این مراحل صرفه جویی نمائیم.

پرداخت با وب مانی برای سفارشات شما

اگر نیاز شما به سیستم Webmoney تنها در حد خرید یک الی دو مرتبه است و دانش کافی در خصوص مبالات و پرداخت با وب مانی را ندارید ما می توانیم پرداخت سفارشات وبمانی شما را در کوتاه ترین زمان انجام دهیم.

خرید با وب مانی

کافیست فرم پرداخت با وبمانی را پر نمائید، لینک محصول و یا سفارش مورد نظر را وارد نمائید و توضیحات مورد نظر را در خصوص خرید برای همکاران بیان نمائید.

وب مانی
وب مانی

در کمتر از یک ساعت سفارش شما با درگاه وب مانی پرداخت خواهد شد و به شما تحویل داده خواهد شد.

معرفی انواع حساب وب مانی به همراه مزایا

در وبمانی 4 نوع حساب کاربری داریم که با عنوان پاسپورت وب مانی شناسایی می شود، پاسپورت در واقع یه مجوز و یا آیدی کارت دیجیتال است که بر اساس مشخصات و اطلاعات فردی صاحب اکانت صادر می شود و در آن اعتبار حساب و سابقه حساب کاربری فرد قابل مشاهده است.

الیاس پاسپورت وبمانی Alias WM-Passport :

 ساده ترین و ابتدایی ترین نوع پاسپورت وبمانی پاسپورت الیاس می باشد که به هنگام ثبت نام کاربر صادر می شود و در واقع فقط مشخصاتی را نمایش میدهد که توسط کاربر در فرم ثبت نام پرشده است، ولی توسط وبمانی تائید نشده است.

محدودیت پرداخت و تراکنش در این اکانت روزانه 100 دلار و ماهانه 500 دلار می باشد، برای تراکنش بیشتر در ماه های بعدی می بایست حساب خود را به سطوح بالاتری ارتقا دهید.

فرمال پاسپورت وبمانی Formal WM-Passport : 

برای دریافت این پاسپورت می بایست مشخصات اکانت وبمانی را دقیقا مطابق با مشخصات ثبت شده در پاسپورت وطنی خود ثبت نمائید و تصویر پاسپورت را برای واحد احراز هویت وبمانی ارسال نمائید. پس از فعالسازی استپ های امنیتی حساب شما بعد از گذشت 24 ساعت به حالت فرمال تغییر خواهد کرد.

محدودیت پرداخت و تراکنش روزانه با حساب فرمال وبمانی در حدود 3000 دلار است و ماهانه تا سقف 15000 دلار می توانید تراکنش در سیستم وبمانی داشته باشید.

اینیشال پاسپورت وبمانی Initial WM-Passport : 

اگر صاحب حساب فرمال هستید می توانید نسبت به دریافت پاسپورت اینیشیال اقدام کنید، اما این پاسپورت فقط توسط نمایندگان رسمی وبمانی در ایران صورت می پذیرد. اخذا این پاسپورت توسط نماینده وب مانی در ایران صورت می گیرد و فعالسازی آن در حدود 50 دلار هزینه دارد.

سقف تراکنش روزانه در حساب این نوع حساب در حدود 12 هزار دلار و رقم ماهانه 60 هزار دلار می باشد که برای کسب و کارهای به ثمر رسیده مناسب می باشد.

پرسنال پاسپورت وبمانی Personal WM-Passport : 

اصلی ترین و کامل ترین نوع حساب وبمانی حساب پرسنال می باشد، که با آن قادر به استفاده از تمامی خدمات وبمانی خواهید بود. این پاسپورت نیز همانند حساب اینیشیال فقط توسط نمایندگان وبمانی صادر می شود و هزینه ای در حدود 75 دلاری برای صدور آن می بایست پرداخت شود. در این گونه پاسپورت هیچ گونه محدودیتی در پرداخت های رزوانه و ماهانه وجود ندارند و صاحبان این حساب افراد معتبری از سوی وبمانی و صاحبان کسب و کار شناخته می شوند. چراکه کلیه مدارک هویتی صاحبان این نوع حساب احراز هویت می شود و پس از بررسی کامل عملکرد و نوع فعالیت این پاسپورت برای آنها فعال می شود.

اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 31 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT