فروشگاه های آنلاین چین

خرید از فروشگاه های آنلاین چین با استفاده از وب مانی ( WebMoney )

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه با توسعه تجارت و گسترش سیستم های پرداخت در سراسر جهان، خرید از چین و داشتن روابط تجاری با این کشور توسعه یافته یکی از موارد اجتناب ناپذیر محسوب می شود.در این مطلب لیستی از فروشگاه های آنلاین خرید از چین که سیستم پرداخت الکترونیکی وب مانی (WebMoney) را به عنوان روش پرداخت ارائه می دهند، آورده شده است. فروشگاه های اینترنتی خرید از چین به مشتریان خود اجازه می دهند تا از سیستم سریع و کم هزینه وب مانی استفاده نمایند. مشتریانی که از سیستم پرداخت وب مانی استفاده می کنند، نیازی به داشتن کارت اعتباری معتبر نخواهند داشت و می توانند به راحتی هزینه های خود را با استفاده از ارز الکترونیکی WebMoney پرداخت نمایند.

لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید از چین

وب سایت های ذکر شده در لیست زیر در طول زمان مورد آزمایش قرار گرفته اند. این فروشگاه های اینترنتی از وب مانی بصورت کامل پشتیبانی نموده و قابل اطمینان هستند:

وب سایت AliExpress

علی اکسپرس (AliExpress) که در سال 2010 راه اندازی شد، یک فروشگاه اینترنتی اجناس چینی است که از کسب و کارهای کوچک در این کشور و سایر نقاط جهان تشکیل شده و به مشتریان بین المللی خود خدمات لازم را ارائه می دهد. این سایت زیر مجموعه کمپانی علی بابا (Alibaba) است. سایت AliExpress دارای بیشترین بازدید در زمینه تجارت الکترونیک در روسیه و دهمین وب سایت محبوب در برزیل است.

فروشگاه های آنلاین چین
فروشگاه های آنلاین چین

فروشندگان در علی اکسپرس می توانند شرکت ها یا افراد باشند. Alibaba با استفاده از علی اکسپرس به دنبال توسعه دسترسی به بازارهای خارج از آسیا و رقابت با غول های فروش اینترنتی مانند آمازون و eBay است. خرید از علی اکسپرس بسیار آسان بوده و نیاز به شرایط خاصی ندارد.

وب سایت Banggood

Banggood یک فروشگاه بزرگ خرید آنلاین از چین است که در سال 2006 تأسیس شده و در آن زمان در زمینه تحقیق و توسعه نرم افزارهای کامپیوتری تخصص داشت. این کسب و کار محلی به سرعت اهداف خود را معطوف به ارائه خدمات تجارت الکترونیک در سطح بین المللی نمود و حدود 10 سال است که به عنوان یکی از معتبرترین و کامل ترین فروشگاه های خرده فروشی آنلاین در آسیا فعالیت میکند. 

فروشگاه های آنلاین چین
فروشگاه های آنلاین چین

تقریباً هر چیزی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در Banggood به فروش می رسد.

وب سایت TinyDeal

TinyDeal یک فروشگاه اینترنتی خرید از چین است که در زمینه فروش لوازم الکترونیکی ارزان قیمت تخصص دارد. این فروشگاه اینترنتی اجناس چینی بیش از 80,000 کالا از جمله تلفن همراه، اسباب بازی، لوازم منزل، لوازم ورزشی و سرگرمی، تجهیزات خودرو و … را جهت خرید در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فروشگاه های آنلاین چین
فروشگاه های آنلاین چین

به گفته مدیران فروشگاه اینترنتی TinyDeal هر ماه حدود سه هزار محصول در این وب سایت به فروش میرسد.

وب سایت DealeXtreme

DX.com در سال 2005 به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه چراغ قوه، فلش کارت و لیزر فعالیت خود را آغاز نمود. از آن به بعد DX.com رشد بسیار سریعی داشت و همه تلاش خود را بر روی ارائه خدمات در سطح بین المللی متمرکز نموده است.

فروشگاه های آنلاین چین
فروشگاه های آنلاین چین

در حال حاضر بیش از 110,000 مورد کالا از جمله microSD، هلیکوپتر های کنترل از راه دور و گوشی های هوشمند در این فروشگاه آنلاین عرضه می شود. اگر طرفدار لوازم جانبی ارزان قیمت هستید، این وب سایت بهترین انتخاب برای خرید از چین محسوب می شود.

وب سایت Light In The Box


LightInTheBox یک شرکت خرده فروشی جهانی است که محصولات خود را به طور مستقیم به مصرف کنندگان در سراسر جهان عرضه می کند.

فروشگاه های آنلاین چین
فروشگاه های آنلاین چین

LightInTheBox که در سال 2007 تاسیس شد، مشتریان را به یافتن طیف گسترده ای از محصولات سبک زندگی با قیمت های جذاب از طریق وب سایت اینترنتی خود ترغیب می کند.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

 

امتیاز 5/5 - از 36 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. masume گفت:

    چرا نمیشه با وب مانی از علی اکسپرس خرید کرد؟ همش error میده

    1. نیما نوبخت گفت:

      با درود.
      شما می توانید با استفاده از خدمات اول پرداخت نسبت به ثبت سفارش در زمینه خرید با وب مانی از سایت غلی اکسپرس اقدام نمایید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT