TINYDEAL

TINYDEAL.COM و ارسال کالا به ایران با استفاده از مستر کارت

زمان مطالعه 3 دقیقه

به دلیل شرایط سیاسی فعلی ایران و تحریمات بی رحمانه آمریکا بر علیه کشور عزیزمان بسیاری از شرکت ها و سایت های خارجی از ارسال مستقیم کالا به ایران جلوگیری می کنند. در مقالات قبلی با چندین سایت آشنا شدیم که امکان رسال به کشور ایران را دارند. در این مقاله در مورد TINYDEAL.COM و ارسال کالا به ایران با استفاده از مستر کارت، آشنا خواهیم شد.

TINYDEAL
TINYDEAL

معرفی TINYDEAL.COM

TINYDEAL.COM یک فروشگاه مجازی و انلاین است که در کشور چین و در شهر هنگ کنگ واقع شده است.این فروشگاه آنلاین اینترنتی دارای تنوع بسیاری در محصولات می باشد اما مهم ترین نکته در مورد این مجموعه، امکان ارسال کالا به کشور ایران است. از جمله محصولاتی که در این مجموعه ارایه می شود می توان به گوشی موبایل و لولزم جانبی آن، اسباب بازی، لوازم ورزشی، لباس و غیره اشاره کرد.

ساخت اکانت در TINYDEAL.COM

پس از ورود به سایت TINYDEAL.COM شما با کلیک بروی LOGIN اقدام به ثبت نام می نمایید.

TINYDEAL.COM
TINYDEAL.COM

پس از اتمام مراحل ثبت نام که بسیار راحت می باشد، نام اکانت شما در صفحه اصلی نمایش داده می شود. در سمت راست صفحه، از قسمت ALL CATEGORIES می توان لیست کامل محصولات را مشاهده نمود.

TINYDEAL.COM
TINYDEAL.COM

پس از انتخاب محصول مورد نظر خود وارد صفحه جدید خواهید شد. در این صفحه شما می توانید اطلاعاتی از محصول مورد نظر، تصاویر کالای انتخابی، جزییات فنی کالاو بسیاری از موارد دیگر را مشاهده نمایید. در ضمن در قسمت پایین صفحه نیز اطلاعات کلی از محصول مورد نظر قابل مشاهده می باشد.

TINYDEAL.COM
TINYDEAL.COM

با کلیک بروی گزینه ADD TO CARD شما وارد صفحه SHOPPING CARD خواهید شد. دقت نمایید که در این قسمت SHIP TO را به درستی انتخاب نمایید. سپس بر روی گزینه Proceed to checkout کلیک نمایید.

TINYDEAL.COM
TINYDEAL.COM

در این صفحه شما می توانید درگاه های سایت را جهت پرداخت مشاهده نمایید. همن طور که در مقاله پی پال گفته شد، امکان استفاده از این حساب برای ایرانیان ممکن نمی باشد. پس شما می بایست از سایر درگاه ها استفاده نمایید.از قسمت PAYMENT METHOD روش پرداخت را تغییر دهید و سپس بر روی CONFIRM کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید:خرید از سایت gearbest

TINYDEAL.COM
TINYDEAL.COM

سپس بر روی Shipping Address کلیک کرده و اطلاعات مربوط به ادرس را وارد نمایید. در نهایت بر روی گزینه CONTINUE کلیک کرد و سفارش خود را کامل نمایید.

TINYDEAL.COM
TINYDEAL.COM

سایت اول پرداخت با ارایه کارت های مستر در خدمت شما جهت پرداخت های بین المللی می باشد.

امتیاز 4.9/5 - از 25 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT