دریافت ویزای دانمارک در کمترین زمان

دریافت ویزای دانمارک در کمترین زمان ممکن

زمان مطالعه 3 دقیقه

دانمارک کشوری امن در دل اروپا با آب و هوای منحصر به فرد و عالی که هر گردشگری را وسوسه می‌کند. این کشور جزء کشورهای اتحادیه شینگن می‌باشد و بسیاری از متقاضیان سفر به این کشور را ترغیب می‌کند. برای سفر به این کشور می‌بایست مدارک و فرم‌هایی را آماده سازی کنید و به سفارت این کشور ارائه دهید. در این مقاله به دریافت ویزای دانمارک می‌پردازیم. در صورتی که قصد سفر به این کشور زیبا و مدرن را دارید با ما همراه باشید.

دانمارک را بیشتر بشناسیم

دانمارک در اسکاندیناوی واقع است و در کنار کشورهای سوئد و نروژ قرار دارد. مردم این کشور در رفاه کامل زندگی می‌کنند و کمترین فاصله‌ی اختلاف طبقاتی را میان کشورهای اروپایی را دارد. مردم این کشور طبق نظر سنجی‌ها انجام شده راضی‌ترین مردم دنیا می‌باشند.

این کشور از تاریخ غنی برخوردار هست و مردم این کشور از نسل وایکینگ‌ها هستند. آب و هوای این کشورنسبتا سرد می‌باشد اما تابستان‌های رویایی با خود به همراه دارد. اقتصاد این کشور، یکی از پیش‌رو‌ترین اقتصاد‌ای اتحادیه اروپا می‌باشد. دانشگاه‌های دانمارک از رنک بالای جهانی برخور دارند و بسیاری به دنبال تحصیل در کشور دانمارک هستند.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای دانمارک

گرین کارت دانمارک 

حتما نام گرین کارت را شنیده‌اید. گرین کارت همان طور که از نامش مشخص است طرحی با عنوان مهاجرت سبز ارائه می‌کند. کشورهای مختلفی از طرح پذیرش نیروی کار و مهاجر از طریق گرین کارت را ارائه می‌دهند و هر کشوری در طرح‌های مهاجرتی خود شرایط خاصی را ارائه می‌دهد.

گرین کارت دانمارک به این صورت می‌باشد که در صورت پذیرش مدارک و اعطای گرین کارت، ابتدا تا ۲ سال اجازه‌ی کار و اقامت در این کشور داده می‌شود. در صورتی که تمام مواردی که در این کشور مهم می‌باشد را رعایت کرده باشید؛ آنگاه می‌توانید تقاضای تمدید گرین کارت خود را داده و سه سال دیگر اقامت خود را تمدید نمایید. پس از گذشت این سه سال می توانید تقاضای ویزای دائم نمایید.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای دانمارک

  • مدارک هویتی شامل شناسنامه و پاسپورت
  • سند و گواهی بانکی که تمکن مالی شخصی که قصد سفر را دارد برساند
  • عکس جدید با شرایط خاصی که سفارت دانمارک ارائه می‌کند
  • ترجمه‌ی سند ملکی شش دانگ جهت ارائه به سفارت

مراحل اخذ گرین کارت دانمارک

جهت اخذ گرین کارت دانمارک باید ۱۰۰ امتیاز کسب نمایید. این ۱۰۰ امتیاز مجموع امتیازاتی می‌باشد که از موارد زیر محاسبه می‌شود:

  • سن حدود ۱۵ امتیاز
  • مدرک تحصیلی ۳۰ تا ۱۰۵ امتیاز
  • آشنایی با زبان انگلیسی تا ۳۰ امتیاز
  • سوابق کاری تا ۳۰ امتیاز
  • سازگاری و تشخیص وفق پذیری با محیط تا ۱۵ امتیاز

جزییات این امر را می توانید از طریق سایت ویزای دانمارک بررسی نمایید. در صورتی با توجه به شرایط بالا به امتیاز ۱۰۰ یا بالاتر دست یابید شما واجد شرایط دریافت گرین کارت دانمارک می‌شوید. 

ثبت نام در سایت جهت گرین کارت دانمارک

جهت اخذ گرین کارت دانمارک می‌بایست به سایت nyidanmark.dk مراجعه نمایید و مراحل ثبت نام را انجام دهید. پس از ثبت نام در این سایت می‌بایست مدارک و فرم‌های مورد نیاز پر نمایید و هزینه‌ی ویزای این کشور را پرداخت نمایید.

مراحل دریافت ویزای دانمارک

پرداخت هزینه ویزای دانمارک

برای دریافت ویزای دانمارک می‌بایست هزینه سفارت این کشور را به وسیله ویزا یا مستر کارت پرداخت نمایید. جهت پرداخت هزینه سفارت با ویزا مستر کارت می‌توانید از خدمات بی نظیر و امن مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. این مجموعه خدمات متفاوتی مانند پرداخت هزینه وقت سفارت، پرداخت رزرواسیون بلیط هواپیما، پرداخت هزینه دانشگاه به کاربران خود ارایه می‌کند.

خدمات پرداخت هزینه وقت سفارت

 

امتیاز 4.7/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT