پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا می‌خواهید سفری ارزان و بدون جستجوی روزانه قیمت ها برنامه ریزی کنید؟ در این مقاله به آموزش پرواز ارزان با Google Flight می پردازیم.

پرواز ارزان با Google Flight

اگر به طور مرتب از برنامه های Google مانند جستجوی Google، Google Maps یا Gmail استفاده می‌کنید، پس چرا هنگام جستجوی بلیط ارزان هواپیما از Google Flights استفاده نکنید؟ یکی از بهترین ویژگی های آن ردیاب قیمت پرواز گوگل است. بنابراین می‌توانید هر زمان پروازی که به آن علاقه دارید، بلیط هواپیما تغییر کرد، ایمیلی دریافت کنید.

خرید از Google Flights

این هشدارها می‌توانند به شما کمک کنند تا سفری مقرون به صرفه را بدون دردسر جستجوی روزانه نرخ ها برنامه ریزی کنید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه هشدارهای Google Flight را تنظیم کنید، این هشدارها چه چیزی را ارائه می‌دهند و چگونه آنها را ویرایش یا متوقف کنید. علاوه بر این، نکات مفیدی را جهت استفاده از هشدارهای Google Flight برای برنامه ریزی سفر بعدی هواپیما به شما ارائه خواهیم داد.

تنظیم هشدارهای پرواز Google برای سفر شما

به وبسایت Google Flights بروید و اگر از سیستم خارج شده‌اید وارد حساب Google خود شوید. اگر بیش از یک حساب Google دارید، حتماً با حسابی که می‌خواهید برای هشدار پرواز استفاده کنید وارد شوید.

هنگامی که جزئیات پرواز مورد نظر خود را وارد کنید، ایجاد هشدارهای پرواز Google آسان است. فرودگاه های مبدا و مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران، کلاس ترجیحی و تاریخ سفر خود را انتخاب کنید.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

وقتی دکمه «جستجو» را فشار می‌دهید و نتایج را دریافت می‌کنید، واضح است که می‌توانید فوراً انتخاب کرده و رزرو کنید. برای تنظیم هشدار، فقط کلید ضامن را در بالا برای پیگیری قیمت ها روشن کنید.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

سپس می‌توانید استراحت کنید و آن هشدارها را برای تغییرات بلیط هواپیما به محض ورود به صندوق ورودی خود بررسی کنید. این شما را از جستجوی دستی هر روزه نجات می دهد.

ایجاد هشدارهای پرواز Google برای پروازهای خاص

در کنار تنظیم هشدارهای پرواز ارزان صرف نظر از شرکت هواپیمایی، می‌توانید هشدارهای قیمت برای پروازهای خاص ایجاد کنید. به عنوان مثال، شاید دقیقاً پرواز مورد نظر خود را پیدا کرده باشید، اما باید مطمئن شوید که آن را با بهترین قیمت رزرو کرده اید.

هنگامی که پرواز خروجی مورد نظر خود را از نتایج جستجو پیدا کردید، روی پیکان سمت راست کلیک کنید و دکمه انتخاب پرواز را فشار دهید. سپس از شما خواسته می شود که پرواز برگشت خود را انتخاب کنید، بنابراین با انتخاب آن، همین کار را انجام دهید.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

پس از انتخاب هر دو پرواز رفت و بازگشت، پروازهای انتخابی خود را در صفحه بعدی خواهید دید. در بالا، کلید ردیابی قیمت ها را روشن کنید.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

اکنون وقتی هشدار پرواز خود را از طریق ایمیل دریافت می‌کنید، تغییرات بلیط هواپیما را برای سفری که انتخاب کرده‌اید به شما نشان می‌دهد.

دریافت هشدار قیمت پرواز

هنگامی که قیمت بلیط هواپیما یا تاریخ سفر شما تغییر می کند، این هشدار را در حساب جیمیل خود دریافت خواهید کرد.

نکته خوب در مورد این هشدارها این است که می‌توانید به سرعت تغییرات را مشاهده کنید. موضوع ایمیل قیمت قبلی و جدید را نشان می دهد. متن ایمیل آن افزایش را به رنگ قرمز یا کاهش را با سبز نشان می دهد.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

می‌توانید قیمت های هواپیما را برای هر پرواز در فهرست خود مرور کنید و در صورت تمایل روی پیوند موجود در ایمیل کلیک کنید تا در صورت تمایل، همه پروازها را نشان دهید. این شما را مستقیماً به آن نقطه در سایت Google Flights می برد.

مشاهده و توقف هشدارهای پرواز

هنگامی که برای اولین بار کلید ردیابی قیمت ها را روشن می‌کنید، پیام کوتاهی را در پایین صفحه برای «ردیابی قیمت ها» با پیوند «مشاهده همه» می‌بینید. اما هر زمان که دوباره به Google Flights مراجعه کردید، می‌توانید به عقب برگردید.

در صفحه Google Flights، روی دکمه منوی اصلی در بالا سمت چپ کلیک کنید و قیمت های پرواز پیگیری شده را انتخاب کنید. سپس فهرستی از تمام پروازهایی که قیمت ها را دنبال می‌کنید با جزئیات اضافی مشاهده خواهید کرد.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

اگر مکان نما خود را روی نمودار حرکت دهید، می‌توانید هر تغییر نرخ بلیط هواپیما و زمانی که تغییر کرده است، از زمانی که شروع به پیگیری آن کرده اید، مشاهده کنید.

در سمت چپ پایین، می‌توانید روی پیوند برای مشاهده همه پروازهای آن سفر کلیک کنید.

در پایین سمت راست، می‌توانید روی سطل زباله کلیک کنید تا آن را از فهرست قیمت های پیگیری شده حذف کنید.

در کنار سطل زباله، روی زنگ کلیک کنید تا به‌روزرسانی های قیمت را خاموش یا دوباره روشن کنید.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

برای توقف همه هشدارهای Google Flight، روی دکمه بیشتر (نماد سه نقطه) در کنار قیمت های پیگیری شده در بالا کلیک کنید. کلید اعلان ها را خاموش کنید.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

نکاتی برای یافتن بلیط ارزان هواپیما با Google Flights

هشدارهای Google Flight برای کمک به شما در یافتن ارزان ترین بلیط هواپیما برای سفر بسیار مفید هستند. در اینجا چند نکته و پیشنهاد برای استفاده از Google Flights وجود دارد.

هشدارهایی را برای پروازهای رفت و برگشتی تنظیم کنید. حتی اگر برای بلیط رفت و برگشت جستجو کنید، همچنان این فرصت را خواهید داشت که پروازهای رفت و برگشت خود را انتخاب کنید. هشدارهای Google Flight را برای هر دو تنظیم کنید. به این ترتیب می‌توانید هر دو سفر را ردیابی کنید و پایین ترین نرخ بلیط هواپیما را برای هر کدام بررسی کنید.

ایجاد هشدار پرواز برای فرودگاه های مختلف: اگر در مکانی هستید که می‌توانید از بیش از یک فرودگاه استفاده کنید و مقصد شما نیز این گزینه را دارد، برای آن فرودگاه های دیگر هشدار ایجاد کنید. ممکن است پروازی بسیار ارزان ‌تر از فرودگاهی متفاوت از آنچه انتظار دارید پیدا کنید.

دوباره بررسی کنید که ارزان ترین بلیط هواپیما را دریافت می‌کنید. هنگامی که جستجوی اولیه پرواز خود را انجام می‌دهید و نتایج خود را در Google Flights مرور می‌کنید، به پایین صفحه بروید. پیوندهایی برای بررسی نرخ پرواز برای سفر خود در سایت هایی مانند Priceline، Orbitz، Expedia و وبسایت های مشابه خواهید دید.

جدول تاریخ، نمودار قیمت و فرودگاه های نزدیک را مرور کنید. Google Flights ابزارهای مفید دیگری را برای برنامه ریزی سفر با هواپیما با بهترین قیمت ارائه می دهد. وقتی نتایج جستجوی خود را دریافت کردید، گزینه هایی را در سمت راست کلید قیمت های پیگیری شده برای جدول تاریخ، نمودار قیمت و فرودگاه های نزدیک مشاهده خواهید کرد.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

اگر تاریخ سفر انعطاف پذیری دارید، «Date Grade» مفید است زیرا می‌توانید گزینه ‌های ارزان تری را در روزهای مختلف ببینید.

نمودار قیمت ابزار خوبی برای مشاهده تفاوت نرخ بلیط هواپیما است.

نقشه و فهرست فرودگاه های نزدیک، فرودگاه های دیگر را برای مقصدتان به همراه قیمت ها و مکان های آنها روی نقشه به شما نشان می‌دهد.

پرواز ارزان با Google Flight

پرواز ارزان با Google Flight

پیدا کردن قیمت مناسب در Google Flights

سایت های مسافرتی زیادی را در اینترنت پیدا خواهید کرد. وبسایت ها و برنامه هایی مانند Expedia، Travelocity، و Priceline، منابع فوق العاده‌ای هستند. اما اگر هرگز سعی نکرده اید بلیط هواپیما ارزان را در Google Flights پیدا کنید، ممکن است بهترین منبع را از دست بدهید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT