چک کننده‌ های سرقت ادبی متن مقاله (Plagiarism Checkers)

چک کننده‌ های سرقت ادبی متن مقاله Plagiarism Checkers در 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

شاید بارها برای اساتید دانشگاهی و دانشجویان این اتفاق افتاده باشد که هنگامی که می‌خواهند مقاله خود را برای یک مجله ارسال کنند با این پیام رو به رو می‌شوند که متن مقاله آنها قوانین کپی رایت را رعایت نکرده است. معمولا چنین اتفاقی زمانی رخ می‌دهد که نرم افزارهای Plagiarism Checker مجله، بالای ۳۰ درصد مقاله را متن کپی شده از دیگر مقالات تشخیص داده است. به همین دلیل نیاز است از نرم‌افزارهای چک کننده‌ های سرقت ادبی متن مقاله استفاده شود.

محبوب‌ترین چک کننده‌ های چک کننده‌ های سرقت ادبی متن مقاله (Plagiarism Checkers)

نرم افزار‌های Plagiarism Checker بسیار زیاد و متنوع هستند، با این حال همه آنها کارایی لازم را ندارند (به خصوص موارد رایگان). در این مقاله با ۵ مورد از محبوب‌ترین‌های سال ۲۰۲۰ آشنا می‌شویم.

۱- EduBirdie Plagiarism Checker

چک کننده‌ های سرقت ادبی متن

سایت EduBirdie Plagiarism Checker رایگان است و حتی نیازی به ثبت‌نام ندارد. از صحت بالایی برخوردار است و سرعت بررسی آن هم خوب است. فایل‌های pdf, .doc, .docx, .txt, .rtf, .odt را به راحتی می‌خواند. اشکالات را نشان می‌دهد اما پیشنهادی برای کلمه جایگزین نمی‌دهد و می توانید تنها با پرداخت ۸ دلار مقاله را تصحیح دوباره کنید.

۲- DupliChecker

چک کننده‌ های سرقت ادبی متن مقاله Plagiarism Checkers

این سایت رایگان محبوب ترین Plagiarism Checker میان دانشجویان است که حتی با مقالات مشابه به خوبی مقایسه می‌کند. با این حال مشکلاتی را هم دارد، از جمله محدودیت کلمات تا ۱۰۰۰ مورد بدون ثبت نام و ۱۵۰۰ مورد با ثبت نام، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه نتوانسته همه مقالات را پوشش دهد و باز هم مواردی را پیدا نکرده است وجود دارد.

۳- Copyleaks

چک کننده‌ های سرقت ادبی متن مقالات

این سایت که از هوش مصنوعی با قدرت بالا بهره می‌برد یکی از بهترین و دقیق‌ترین‌های Plagiarism Checker است. این سایت نه تنها متن مقالات، حتی پایان‌نامه‌ها، وبلاگ‌ها، روزنامه‌ها را هم با مقاله شما مقایسه می‌کند. برای یک بار تا ۲۵۰۰ کلمه رایگان خواهد بود اما بیش از ۲۵۰۰ کلمه یا دفعات گسترده نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد.

۴- Plagiarisma

سایت Plagiarisma به این دلیل بسیار محبوب است که جزو قدیمی‌های این فناوری است و بسیاری از اساتید و دانشجویان با آن آشنایی دارند. با این حال مشکلاتی هم دارد که طی این سالها حل نشده است. بیش از ۲۰۰۰ کلمه را نمی‌تواند به درستی بررسی کند و گزارش شده که نتایج از صحت مناسبی برخوردار نیستند.

۵- Grammarly

چک کننده‌ های سرقت ادبی علمی

این سایت از دیتابیس ProQuest برای بررسی استفاده می‌کند و گرامر‌ها را هم به خوبی آنالیز می‌کند. با این حال بخش رایگان آن عملکرد خوبی ندارد و تنها با پرداخت هزینه می‌توان به نتایج مطلوب رسید. لازم به ذکر است که سایت گرامرلی هم اکنون از بهترین گزینه‌ها برای چک کردن وضعیت گرامر و همچنین نوشتار یک متن است که بسیاری مقاله خود را برای مورد بسیار زیاد استفاده می‌کنند. 

حال که متوجه شدید محبوب‌ترین چک کننده‌ های سرقت ادبی متن مقاله (Plagiarism Checkers) کدام مواردند، برای استفاده از خدمات سایت‌های Plagiarism Checker و پرداخت هزینه ارزی آن، می‌توانید از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین مجموعه اول پرداخت خدمات پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی ، پرداخت هزینه وقت سفارت یا هر پرداخت ارزی دیگری مانند اپلیکشن فی، را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT