خرید مدل سه بعدی از TurboSquid

خرید مدل سه بعدی از TurboSquid | از مطرح ترین فروشگاهای 3D

زمان مطالعه 3 دقیقه

دوستانی که به طراحی علاقه‌مند هستند و در حوزه‌ی انیمیشن و ساخت تصاویر متحرک استعداد دارند، قطعا بیشتر با تصاویر سه بعدی آشنا هستند. احتمالا با یکی از مطرح‌ترین فروشگاه‌های مدل‌های 3D به نام TurboSquid آشنا هستند. در این مقاله به خرید مدل سه بعدی از TurboSquid می‌پردازیم.

آیا می‌دانید شما می‌توانید از طریق ایجاد تصاویر سه بعدی کسب درآمد کنید؟ در حقیقت افراد از روش های مختلف به کسب درآمد می پردازند. مثلا اگر به هنر عکاسی علاقه‌مند باشند، می‌توانند به کسب درآمد از طریق عکاسی بپردازند. در کل را ها و روش های دیگر کسب درآمد نیز از طریق اینترنت یا تلفن‌های همراه وجود دارد.

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق وب سایت TurboSquid.com می‌باشد که شما هم می‌توانید از تصاویر موجود در آن خریداری نمائید و هم می‌توانید تصاویر سه بعدی که خودتان ایجاد کرده‌اید را در این وب سایت بفروشید. 

آشنایی با فروشگاه تصاویر سه بعدی TurboSquid

مدل سه بعدی از TurboSquid

TurboSquid یک فروشگاه اینترنتی است که کلیه‌ی تصاویر سه بعدی را در آن می‌توانید پیدا کنید و آن‌ها را خریداری نمائید.

این تصاویر سه بعدی برای افرادی که در زمینه ارائه بازی‌های کامپیوتری فعالیت دارند و یا آژانس‌های خبری، آژانس‌های تبلیغاتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و این دسته افراد در سراسر جهان از این فروشگاه تصاویر سه بعدی خریداری می‌نمایند و برای کار و حرفه‌ی خود مورد استفاده قرار می‌دهند.

هدف از ارائه این تصاویر سه بعدی این است که کلیه ی کاربرانی که به این تصاویر سه بعدی در کار خود نیاز دارند، بتوانند در وقت خود صرفه جویی نمایند و به جای طراحی این تصاویر، از نمونه‌های آماده‌ی آن در وب سایت TurboSquid خریداری و استفاده نمایند.

دومین هدف از ارائه وب سایت TurboSquid این است که هنرمندانی که در زمینه خلق آثار سه بعدی دارای مهارت هستند، بتوانند تصاویری که ایجاد کرده‌اند را در این وب سایت به فروش برسانند و از این طریق کسب درآمد نمایند. دفتر اصلی این وب سایت در ایالات متحده و در نیواورلئان قرار دارد.

خرید مدل سه بعدی از TurboSquid

آموزش مدل سه بعدی از TurboSquid

در فروشگه اینترنتی TurboSquid چنانچه قصد خرید تصاویر سه بعدی را داشته باشید، می‌توانید به وب سایت آن به آدرس www.turbosquid.com وارد شوید و پس از انتخاب تصویر مورد نظر خود هزینه ی مشخص شده برای آن را بپردازید و آن تصویر را در سایز اصلی دانلود و استفاده کنید.

توجه کنید که برای پرداخت هزینه نیاز به داشتن کارت‌های اعتباری با دبیت کارت دارید که اگر هیچ یک ازای کارت ها را در اختیار نداشته باشید می توانید برای پرداخت هزینه ی آن از طریق وب سایت اول پرداخت اقدام نمائید و پرداخت هزینه را به ما بسپارید.

ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه TurboSquid را برای شما انجام خواهیم داد و فرایند خرید شما را تکمیل خواهیم کرد. کافیست فقط لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید.

چگونگی کسب درآمد از وب سایت TurboSquid

شما دوستان عزیزی که در زمینه ی طراحی تصاویر سه بعدی مهارت دارید می‌توانید از این طریق درآمد کسب کنید. شما می توانید پس از طراحی تصویر سه بعدی مورد نظر آن را در وب سایت TurboSquid آپلود نمائید و در قبال آن مبلغی را دریافت نمائید.

مبلغی که به ازای فروش تصاویر سه بعدی در TurboSquid دریافت می‌نمائید، به حساب درآمد ارزی شما واریز می شود. برای این منظور کافیست در وب سایت TurboSquid یک اکانت یا حساب کاربری ایجا کنید.

در یک مقاله جداگانه به بحث کسب درآمد ارزی از سایت TurboSquid پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌شود حتما این مقاله را مطالعه کنید.

نقد کردن درآمد ارزی از وب سایت TurboSquid 

درآمد مدل سه بعدی از TurboSquid

شما دوستان عزیزی که از طریق وب سایت TurboSquid توانسته‌اید به کسب درآمد بپردازید، می‌توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را به ما بسپارید.

برای نقد کردن درآمد ارزی خود باید ابتدا در سایت اول پرداخت حساب کاربری ایجاد کنید و سپس طبق دستورالعمل های ذکر شده به طور دقیق اقدامات لازم را انجام دهید. ما معادل ریالی موجودی حساب شما را مجددا به حساب شما واریز خواهیم کرد. البته با کسر مبلغ ناچیزی به عنوان کارمزد. 

نقد درآمد ارزی با پی پال

برای خرید مدل سه بعدی از TurboSquid هم به راحتی از طریق مجموعه امکان پذیر است.

خرید ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT