تهیه اکانت رایگان ahrefs

اکانت رایگان ahrefs و بهترین گزینه برای تحلیل سئو سایتتان

زمان مطالعه 3 دقیقه

به دنبال اکانت ahrefs هستید؟ با ما همراه باشید تا راه‌های دست یابی به اکانت رایگان ahrefs را بررسی کنیم. افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و SEO سایت فعالیت دارند به خوبی با ahrefs آشنایی دارند. این سایت همچون  alexa و MOZ یکی از بهترین ابزارهای تحلیل SEO در جهان محسوب می‌شود. با خرید ابزار ahrefs، صاحب بزار های مختلفی همچون ابزار بررسی بک لینک‌ها، کلمات کلیدی و … می‌شوید.

خرید با ویزا کارت

اما مشکل بزرگی که خصوصاً افراد تازه کار در این حوزه برای استفاده از ahrefs دارند، قیمت بالای اکانت آن است. برای خرید اکانت ahrefs حداقل هزینه ۹۹ دلار خواهد بود. در صورتی که بخواهید به تمامی امکانات دسترسی داشته باشید ۱۷۹ دلار در ماه باید پرداخت کنید. از طرفی برای پرداخت این مبلغ به کارت‌های اعتباری همچون ویزا کارت و مستر کارت یا حساب ارزی پی پال احتیاج خواهید داشت.

 این موضوع باعث شده تا افراد زیادی به دنبال اکانت رایگان ahrefs باشند. در ادامه سعی می‌کنیم راه‌هایی برای تهیه اکانت رایگان ahrefs یا تهیه آن با حداقل هزینه به شما نشان دهیم.

تهیه اکانت رایگان ahrefs یا اکانت ارزان آن

اکانت رایگان ahrefs چگونه است

همانطور که اشاره کردیم ahrefs اکانت رایگان ندارد. البته این سایت به شما استفاده رایگان از ابزار بررسی بک لینک را می‌دهد. اما این تنها یک نمونه ساده برای تشنه‌تر کردن شما و احساس نیاز بیشتر به خرید ابزار ahrefs است. در مجموع دو راه برای تهیه اکانت رایگان یا ارزان ahrefs وجود دارد:

۱) یوزر و پسورد رایگان ahrefs

اگر در اینترنت جستجو کنید می‌توانید تعدادی اکانت پرمیوم ahrefs پیدا کنید که یوزر و پسورد آن‌ها را به صورت رایگان قرار داده‌اند. اگر خوش شانس باشید بعضی از این اکانت ها واقعاً کار می‌کنند! اما مشکل اینجاست که چون تعداد زیادی از افراد وارد این اکانت ها می‌شوند خیلی زود توسط ahrefs مسدود می‌شوند.

۲) پیشنهاد ویژه: خرید اکانت ahrefs تنها با ۷ دلار

همانطور که اشاره کردیم قیمت اکانت استاندارد ahrefs و خرید ابزار ahrefs با امکانات کامل ۱۷۹ دلار در ماه است. با این حال ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. شما می‌توانید برای اولین ثبت نام خود یک هفته از تمام اکانت پرمیوم ahrefs به صورت آزمایشی استفاده کنید. اما برای این کار باید تنها ۷ دلار پرداخت کنید. در طی این مدت می‌توانید آنالیز کامل سایت خود را انجام دهید و از مشکلات آن آگاه شوید.

روش خرید ابزار ahrefs 

اکانت رایگان ahrefs یا اکانت ارزان

برای خرید ابزار ahrefs با ۷ دلار شما تنها به یک کارت اعتباری یا حساب paypal نیاز دارید. اگر به این موارد دسترسی ندارید می‌توانید از طریق خدمات اول پرداخت اقدام به خرید با حساب پی پال نمایید. با خرید کارت‌های اعبتاری و باز کردن حساب ارزی شما می‌توانید علاوه بر ثبت نام در ahrefs در سایر سایت‌های مطرح همچون Moz و alexa نیز اکانت بسازید.

تنها کافی است که در اول پرداخت سفارش خرید اکانت و ابزار ahrefs را ثبت کنید. به این ترتیب در سریع‌ترین زمان و بدون نیاز به هزینه ارزی می‌توانید اکانت مخصوص به خود را تنها با ۷ دلار تهیه کنید. با توجه به هزینه واقعی (۱۷۹ دلار) تهیه یک اکانت استاندارد، پرداخت این هزینه اندک فرق چندانی با به دست آوردن اکانت رایگان ahrefs ندارد. حالا که با روش دستیابی به اکانت رایگان ahrefs یا خرید ارزان آن آشنا شدید، همین الان برای تحیلی سایت خود اقدام نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز 3.5/5 - از 11 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. سلام من آموزش رایگان ساخت اکانت رو ندیدم کجاس

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT