بازاریابی دیجیتال فریلنسری

بازاریابی دیجیتال فریلنسری – هر آن چیز که باید بدانید

زمان مطالعه 12 دقیقه

ما متخصصان بازاریابی بی شماری را استخدام کرده ایم. حتی خودمان به عنوان فریلنسر کار کرده ایم. بنابراین، ما دنیای بازاریابی دیجیتال فریلنسری را از درون می‌شناسیم.

در این مقاله، در مورد دنیای بازاریابی دیجیتال آزاد صحبت خواهیم کرد. آنچه را که هست، کاری که یک بازاریاب دیجیتال انجام می‌دهد، خدماتی که شامل آن می‌شود و نکاتی برای فریلنسرها و کسب و کارهایی که به دنبال استخدام استعدادهای برتر هستند را پوشش خواهیم داد.

دیجیتال مارکتینگ فریلنسری چیست؟

قبل از تعریف بازاریابی دیجیتال فریلنسری، ابتدا باید بازاریابی دیجیتال را برجسته کنیم. بازاریابی دیجیتال نوعی بازاریابی است که از طریق کانال های آنلاین انجام می‌شود. اهداف اصلی این استراتژی ترویج محصولات و خدمات، ایجاد برند یک شرکت و ایجاد روابط با مخاطبان هدف برای دستیابی به نوعی اقدام است. این شامل تولید سرنخ و فروش است.

برخی از شرکت ها استراتژی های بازاریابی دیجیتال خود را به صورت داخلی تقویت می کنند. اما برخی دیگر به منابع بازاریابی دیجیتال مستقل متکی هستند، که عملی است برای استخدام کارگران از راه دور برای ایجاد و مدیریت کمپین های شرکت. این فریلنسرها کارمندان شرکت نیستند. در عوض، آنها برای خود کار می کنند و خدمات خود را به شرکت هایی که به آنها نیاز دارند ارائه می‌دهند.

یک بازاریاب دیجیتال فریلنسر چه کاری انجام می‌دهد؟

بازاریاب های دیجیتال وظایفی را از یک شرکت می‌پذیرند که می‌تواند شامل هر چیزی از نوشتن یک پست وبلاگ گرفته تا تنظیمات سئوی خارج از سایت باشد. برخی از فریلنسرها بر کل استراتژی بازاریابی دیجیتال شرکت نظارت می‌کنند، در حالی که برخی دیگر تکالیف فردی را می‌پذیرند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ فریلنسری

بازاریابی دیجیتال فریلنسری یک زمین بزرگ است. بسیاری از خدمات تحت این اصطلاح قرار می‌گیرند، از جمله:

مشاور/مدیر/متخصص بازاریابی عمومی

یک مشاور عمومی بازاریابی بر تمام جنبه های استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب و کار شما نظارت خواهد داشت. آنها ممکن است تخصص مشخصی نداشته باشند، اما می‌دانند چگونه استراتژی شرکت شما را به طور کلی اصلاح کنند. آنها ممکن است تیمی از متخصصان داشته باشند تا در مورد چگونگی بهبود رویکرد شرکت شما و گسترش دامنه آن صحبت کنند.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی مزایای زیادی از جمله سرنخ های ایجاد شده، افزایش دیده شدن و توسعه طرفداران وفادار را به همراه دارد. اما نمی‌توانید هر محتوایی را فقط در حساب های رسانه های اجتماعی خود آپلود کنید و انتظار داشته باشید که در فضای مجازی منتشر شود.

به کمک یک مدیر رسانه های اجتماعی فریلنسر با تجربه نیاز دارید. این حرفه ای به اصلاح استراتژی رسانه های اجتماعی شما کمک می‌کند. آنها محتوای منحصر به فردی را برای حساب های شما ایجاد می‌کنند، از جمله:

  • پست هایی با پیوند به محتوای خارجی مرتبط
  • تصاویر
  • ویدیوها (85 درصد از بازاریابان ویدیوهای کوتاه را به عنوان مؤثرترین شیوه تبلیغ رتبه بندی می‌کنند)
  • اینفوگرافیک
  • اطلاعیه ها
  • پست های آموزنده وبلاگ

فریلنسر شما این پست ها را بسته به پلتفرمی که استفاده می‌کنید بهینه می‌کند. به عنوان مثال، آنها پست های متنی کوتاه برای توییتر و محتوای ویدیویی برای TikTok ایجاد می‌کنند. در حالی که یک کارشناس بازاریابی فیسبوک، پست های ارگانیک را برای ایجاد تعامل و آگاهی از برند برنامه ریزی می‌کند.

پست های رسانه های اجتماعی می‌توانند محصولات/خدمات شما را تبلیغ کنند، شرکت شما را به عنوان یک برند معتبر در صنعت خود معرفی کنند، یا روابط شخصی را با اعضای مخاطبان توسعه دهند.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن مشتریان خود را از محصولات، خدمات و تبلیغات جدید آگاه می‌کنید. همچنین می‌توانید از آن برای ارائه اخبار استفاده کنید و به آنها یادآوری کنید که پست های وبلاگ شما را بخوانند.

یک کارشناس بازاریابی ایمیلی فریلنسر، ارسال ایمیل شما را کامل می‌کند و پیام ها را برای اطمینان از رسیدن به مخاطب مورد نظر بهینه می‌کند. آنها همچنین می‌توانند برای ایجاد کمپین های بازاریابی قطره ای و پیام های خودکار با شما همکاری کنند.

بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ

بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ انواع مختلفی از محتوا را در بر می‌گیرد. یک فریلنسر دیجیتال مارکتینگ صفحات محصول ایجاد می‌کند و پیشنهادات شرکت شما را تبلیغ می‌کند. آنها همچنین انواع دیگری از صفحات را برای بهبود وبسایت شما می‌نویسند، از جمله درباره صفحات، صفحات خدمات و مقالات وبلاگ. یک فریلنسر فراخوان های موثری را در سراسر متن به کار می‌گیرد تا خواننده را تشویق کند که به مشتری پولی تبدیل شود.

یک بازاریاب دیجیتال مستقل همچنین می‌تواند محتوایی را برای انتشار خارجی ایجاد کند. به عنوان مثال، آنها می‌توانند پست های وبلاگ مهمان را برای ارسال در وبسایت های دیگر ایجاد کنند و پیوندهای متفکرانه ای را به وبسایت شرکت شما اضافه کنند. این یک مثال و استراتژی عالی برای روابط عمومی دیجیتال موثر است.

بازاریابی وابسته

اگر با برندهای دیگر برای تبلیغ محصولاتشان کار می‌کنید، ممکن است با دشواری ارتباط با مخاطبان مناسب آشنا باشید. یک بازاریاب دیجیتال مستقل واجد شرایط می‌داند که چگونه تلاش های بازاریابی وابسته شما را تقویت کند. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا برای تمام محصولات یا خدماتی که از طرف یک برند دیگر می‌فروشید، کمیسیون دریافت کنید.

برخی از بازاریابان وابسته نیز تجربه ای برای کمک به شما در ایجاد یک برنامه وابسته دارند. آنها به شما کمک می‌کنند تا یک ساختار کمیسیون منصفانه و سودآور را تعیین کنید. آنها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند نرم‌افزار ردیابی وابسته، مانند Lasso [بررسی] را شناسایی و پیاده سازی کنید، و سفیران و شرکای بالقوه برند را شناسایی کنید.

کارشناس/مشاور/متخصص سئو

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو شامل تغییراتی است که در وبسایت خود (و خارج از وبسایت خود) ایجاد می‌کنید تا دید خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. این شامل ایجاد پیوندهای معتبر، بهینه سازی عناوین متا و سایر استراتژی هایی است که یک متخصص SEO می‌داند چگونه اجرا کند.

جستجوی پولی (بازاریابی موتورهای جستجو)

سئو برای هر کسب و کار آنلاین ضروری است و عملیات سازندگی نیز می‌تواند از آن بهره مند شود. اما سئو کار به زمان نیاز دارد — ممکن است تا شش ماه یا حتی بیشتر طول بکشد تا شرکت شما شروع به دیدن نتایج کند.

به همین دلیل مهم است که هنگام اصلاح تلاش های موتور جستجو، باید یک استراتژی ترکیبی داشته باشید. علاوه بر سئوی ارگانیک، گزینه های جستجوی پولی نیز وجود دارد که به عنوان بازاریابی موتورهای جستجو نیز شناخته می‌شود. بازاریابی موتورهای جستجو فرآیند استفاده از تبلیغات گوگل (و سایر معادل های موتور جستجو) برای افزایش دید وبسایت است.

یک متخصص Google Ads و متخصص PPC، کمپین های جستجوی آنلاین ایجاد می‌کنند تا ترافیک را به صفحات خاصی در وبسایت شما هدایت کنند. تبلیغات جدید شما در بخش “حمایت مالی” صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده می‌شود. هر بار که یک کاربر موتور جستجو روی تبلیغ شما کلیک می‌کند، این اقدام از بودجه هزینه تبلیغات شما کسر می‌کند.

یک بازاریاب دیجیتال فریلنسر کار می‌کند تا تبلیغات پولی شما را تا حد امکان مؤثر کند. آنها بودجه تعیین می‌کنند و کلمات کلیدی اثبات شده و سرفصل های قانع کننده را در خود جای می‌دهند. آنها همچنین به طور مداوم عملکرد کمپین شما را ارزیابی می‌کنند و راه هایی برای بهینه سازی آن برای بهبود بازده هزینه های تبلیغاتی شما پیدا می‌کنند.

تبلیغات اجتماعی پولی (فیسبوک، لینکدین، توییتر، اسنپ چت، تیک تاک).

فریلنسر شما می‌تواند محتوا را به صورت رایگان در حساب های رسانه های اجتماعی شرکت شما ارسال کند. اما می‌توانید از آنها بخواهید از خدمات تبلیغاتی پولی این پلتفرم ها استفاده کنند تا محتوای شما را در مقابل تعداد بیشتری از مخاطبان مرتبط قرار دهند.

در حالی که بازاریابی رسانه های اجتماعی «رایگان» (یا «ارگانیک») موثر است، شما باید با هزاران پست رایگان دیگر رقابت کنید. مگر اینکه شما یک شرکت Fortune 1000 با هزاران دنبال کننده ارگانیک باشید، وگرنه ایجاد مخاطب زمان می‌برد. پست هایی که تحت تأثیر تبلیغات هستند، به احتمال زیاد به مخاطبانی دسترسی پیدا می‌کنند که آماده و مایل به تعامل فوری با برند شما هستند.

برای اطمینان از استفاده هوشمندانه از “هزینه کرد تبلیغات”، بهتر است یک فریلنسر مجرب را استخدام کنید که می‌داند چگونه هزینه های شما را بهینه کند. این فریلنسرها منابع ارزشمندی در تنظیم هدف گذاری، ایجاد پیام های قانع کننده که اقدام را ترویج می‌کنند، و راه اندازی زیرساختی برای ردیابی تبدیل هستند.

نکته: حتماً بر اساس تخصص پلتفرم به دنبال فریلنسرها باشید. یک متخصص تبلیغات فیسبوک احتمالاً می‌تواند نحوه تبلیغ در LinkedIn و TikTok را بیابد، اما مطمئنا بهترین عملکرد را در آن زمینه نخواهد داشت.

بهترین سایت های دیجیتال مارکتینگ مستقل

اگر نمی‌دانید کجا باید جستجو کنید، یافتن فریلنسرهای با کیفیت بالا می‌تواند یک چالش دشوار باشد. اگر هیچ ارتباط حرفه ای ندارید، بهترین مکان برای شروع، جستجوی آنلاین است.

بسیاری از وبسایت ها به بازاریابان دیجیتال فریلنسر اجازه می‌دهند تا خدمات خود را درخواست کنند. برخی از وبسایت های برتر بازاریابی دیجیتال شامل MarketerHire، Fiverr، و Upwork هستند. با این حال، هر پلتفرمی برای شرکت شما مناسب نخواهد بود، بنابراین قبل از انتخاب پلتفرم، مشخص کنید که کسب و کار شما به دنبال استخدام چه کسانی است. به عنوان مثال، Fiverr ایده آل است اگر وظایفی در مقیاس کوچک برای تعیین تکلیف دارید. اما اگر به دنبال استخدام یک کارشناسان برتر در بازاریابی دیجیتال هستید، MarketerHire مکان بهتری برای شروع جستجوی شما خواهد بود.

نرخ های بازاریابی دیجیتال مستقل

ممکن است متوجه شده باشید که فریلنسرها بیشتر از آنچه که به عنوان کارمند معمولی دریافت می‌کنند، برای پروژه ها پول دریافت می‌کنند. در زیر با نرخ های بازاریابی دیجیتال مستقل آشنا شوید:

یک بازاریاب دیجیتال مستقل چقدر درآمد دارد؟

برخی از حرفه ای های دیجیتال مارکتینگ کار با حقوق را انتخاب می‌کنند، در حالی که برخی دیگر قرارداد های پروژه محور را می‌پذیرند. میانگین دستمزد برای یک بازاریاب دیجیتال مبتنی بر حقوق حدود 60000 دلار است.

برای بازاریاب هایی که به دنبال شغل فریلنسری هستند، پرداخت بر اساس تجربه، موقعیت مکانی و مهارت هایی که دارند، بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، یک نویسنده به طور متوسط ​​30 دلار در ساعت درآمد دارد، در حالی که یک حرفه ای در زمینه عمومی حدود 23 دلار در ساعت درآمد دارد.

فریلنسرها معمولاً باید بیش از آنچه که اگر کارمندان سنتی بودند، از مشتریان خود هزینه دریافت کنند. فریلنسرها نرخ های بالاتری را دریافت می‌کنند زیرا باید مالیات بیشتری بپردازند و تجهیزات و فضای اداری خود را خریداری کنند.

نکاتی برای فریلنسرهای دیجیتال مارکتینگ

در مورد تبدیل شدن به یک فریلنسر دیجیتال مارکتینگ کنجکاو هستید؟ ما برخی از بهترین نکات برای شروع حرفه شما را برجسته خواهیم کرد:

چگونه می‌توانم یک بازاریاب دیجیتال فریلنسر شوم؟

برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال فریلنسر، یک مسیر واحد وجود ندارد. برخی از این متخصصان هیچ نوع تحصیلات رسمی ندارند. در عوض، آنها مهارت های خود را از تجربه در حین کار توسعه می‌دهند.

با این حال، می‌توانید در مقاطع کاردانی، لیسانس یا فوق لیسانس بازاریابی، تجارت یا رشته های مرتبط ادامه دهید. همچنین می‌توانید گواهینامه های حرفه ای مانند گواهینامه Google Ads کسب کنید.

پس از کسب مهارت از تجربه یا آموزش رسمی، می‌توانید شروع به ایجاد پایگاه مشتریان کنید. در اینجا چند نکته موثر برای یافتن مشتری آورده شده است:

یک نمونه کار با برخی از بهترین کارهای خود برای نشان دادن سطح مهارت هایتان ایجاد کنید.

سعی کنید خدمات خود را در برخی از بهترین سایت ها برای مبتدیان پست کنید، مانند Upwork، PeoplePerHour یا Fiverr.

به رویدادهای شبکه حضوری مانند نمایشگاه ها بروید.

یک وبلاگ راه اندازی کنید تا خود را به عنوان یک حرفه ای قابل اعتماد و معتبر معرفی کنید.

برای ایجاد روابط و افزایش فرصت ها برای کار با حقوق و ارجاع ها، در اوایل کارهای ساده را انجام دهید.

چقدر باید قیمت گذاری کنم؟

فهمیدن اینکه چه میزان باید از مشتریان خود دریافت کنید می‌تواند دشوار باشد. یک نقطه شروع خوب این است که بفهمید رقبای شما چه چیزی را شارژ می‌کنند. شما نمی‌خواهید در ابتدا نرخ های خود را بالا ببرید، وگرنه مشتریان شما شخص دیگری را پیدا می‌کنند که می‌تواند همان کار را با هزینه کمتری انجام دهد.

وقتی برای اولین بار شروع به کار می‌کنید، ممکن است لازم باشد نرخ های کمتری نسبت به آنچه می‌خواهید دریافت کنید. گرچه سود زیادی نخواهید داشت، اما این استراتژی به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را انتخاب کنید و به رتبه های آنلاین مثبت برسید. هنگامی که شروع به کسب شهرت می‌کنید، می‌توانید نرخ های خود را افزایش دهید و با مشتریانی که انتخاب می‌کنید با نرخ های بالاتر کار کنید.

به یاد داشته باشید، می‌توانید نرخ های فریلنسری را برای مهارت های بازاریابی دیجیتال خاص در وب به راحتی پیدا کنید. اگر شما می‌توانید این نرخ ها را پیدا کنید، مشتریان نیز می‌توانند. این مهم است که خود را به صورت استراتژیک قیمت گذاری کنید تا احتمال اجرای یک کنسرت را افزایش دهید.

مهم تر از همه، برای فریلنسرها مهم است که بدانند بازاریابی همه چیز به نتایج بستگی دارد. اگر 30 دلار در ساعت دریافت می‌کنید و به دنبال پرداخت 30 ساعت هستید، مشتری به شما به عنوان هزینه 900 دلاری نگاه می‌کند. مگر اینکه بتوانید به طور موثر بازده و ارزشی را که ارائه می‌کنید نشان دهید. اگر تلاش شما منجر به 9000 دلار درآمد شود، مشتری 10 برابر بازده ناخالص سرمایه گذاری که روی شما انجام داده است به دست آورده است.

هنگامی که ارزش بیشتری ارائه می‌کنید، می‌توانید هزینه بیشتری را شارژ کنید. به همین سادگی.

آیا بازاریابی فریلنسری ارزشش را دارد؟

بازاریابی فریلنسری می‌تواند ارزشش را داشته باشد، اما باید یک استراتژی در ذهن خود داشته باشید. برخی از فریلنسرها هزینه های پایینی را دریافت می‌کنند که باعث می‌شود شرکت های استخدام کننده در پرداخت نرخ های بالاتر تردید کنند. شما نباید به این نرخ های پایین بسنده کنید، به خصوص اگر مجموعه مهارت های شما معادل دستمزد بالاتر باشد.

اگر می‌خواهید فریلنسینگ ارزش زمان خود را داشته باشد باید چند نکته دیگر را هم گوشه ذهن خود نگهدارید. اولین نکته این است که آیا می‌خواهید کار تمام وقت یا پاره وقت انجام دهید؟ برخی از حرفه ای ها علاوه بر کار تمام وقت، پروژه های بازاریابی دیجیتال را نیز انجام می‌دهند. آنها به صورت قراردادی کار می‌کنند و خوشحال هستند که کار خود را انجام می‌دهند تا مقداری پول اضافی به دست آورند. اگر از حرفه تمام وقت خود لذت می‌برید، فریلنسینگ پاره وقت می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

اما برخی از افراد پایگاه های مشتریان خود را به قدری بزرگ می‌کنند که کار فریلنسری خود را به یک عملیات تمام وقت تبدیل می‌کنند. تا زمانی که برای اختصاص دادن به این سرمایه گذاری وقت دارید، می‌تواند بسیار سودآور و رضایت بخش باشد.

نکاتی برای کسب و کارهایی که به دنبال بازاریابان دیجیتال هستند

آیا به دنبال استخدام بازاریابان دیجیتال مستقل هستید؟ ابتدا باید یاد بگیرید که آیا فردی که می‌خواهید استخدام کنید در صنعت شما تجربه دارد یا خیر. اگر تجربه یک فرد محدود به بهینه سازی وبلاگ های ساده باشد و شما یک وبسایت فناوری محور هستید، ممکن است بهترین گزینه برای شرکت شما نباشد. حتی اگر ماهیت فریلنسینگ از راه دور است، اما همیشه باید یک مصاحبه زنده انجام دهید (حتی اگر مجبور باشید از Zoom یا فناوری دیگری استفاده کنید). در طول مصاحبه، ویژگی های شخصیتی آنها را یادداشت کنید تا ببینید آیا آنها متعهد و خود رانده هستند یا خیر.

پس از استخدام یک متخصص، باید ملاحظات زیر را رعایت کنید:

اطلاعات مالیاتی

هنگامی که به فریلنسرهای خود برای کاری که انجام می‌دهد پول می‌دهید، می‌توانید مبلغی را که به عنوان هزینه کسب و کار به آنها پرداخت می‌کنید حذف کنید. اما برای جلوگیری از مشکلات قانونی، باید فرم های مناسب را به آنها تحویل دهید تا اطمینان حاصل کنید که مالیات های مناسب را با نرخ خوداشتغالی به دولت فدرال می‌پردازند.

چقدر باید پرداخت کنید؟

به خاطر داشته باشید که فریلنسرها مالیات بیشتری می‌پردازند، تجهیزات خود را خریداری می‌کنند و ایاب و ذها و مزایا را دریافت نمی‌کنند. شما باید انتظار داشته باشید که نرخ های بالاتری نسبت به کارمندان سنتی استخدام شده توسط شرکت خود به آنها بپردازید. مقدار دقیق به سطح تجربه، مجموعه مهارت و اندازه کسب و کار شما بستگی دارد.

چگونه موفقیت و عملکرد را اندازه گیری کنیم؟

هنگامی که یک فریلنسر استخدام می‌کنید، احتمالاً در تصمیم خود مطمئن خواهید بود. شما در مورد تجربه کاری گذشته آنها یاد گرفته اید، نمونه کارهای آنها را بررسی کرده اید و با آنها مصاحبه کرده اید تا در مورد شخصیت و اخلاق کاری آنها بیاموزید. اما فقط به این دلیل که آنها از طریق فرآیند استخدام شما موفق شدند، به این معنی نیست که باید آنها را ول کنید تا خودشان هر کاری دوست داشتند انجام بدهند.

شما باید روشی برای ارزیابی موفقیت و عملکرد یک فریلنسر ایجاد کنید. یک قرارداد رسمی ایجاد کنید که مشخص کند چه انتظاراتی از آنها دارید، خواه ممیزی هفتگی وبسایت شما باشد یا تعداد خاصی از محصولات قابل تحویل. اطمینان حاصل کنید که فریلنسر هر هفته برای تکمیل وظایفی که به آنها داده اید ثبت نام می‌کند و کارهایی که انجام می‌دهند را پیگیری می‌کند.

فقط به این کفایت نکنید که فریلنسر شما مقدار کار مورد انتظار شما را ارائه می‌دهد. کیفیت نیز مهم است. شما نمی‌خواهید فریلنسری را استخدام کنید که با دریافت دستمزد یک کار بی کیفیت تحویل دهد.

باید یک تیم بررسی کیفیت در محل داشته باشید، مراقب باشید که فریلنسر خود را خرد مدیریت نکنید. این شخص باید خودانگیخته باشد تا یک کار را به خوبی انجام دهد، بنابراین نباید در حین انجام خدمات بازاریابی دیجیتال خود، بالای شانه او بایستید و یک حس بد تحت کنترل و بی اعتمادی را به او منتقل کنید. در عوض، گهگاه بررسی کنید تا مطمئن شوید که کار را مطابق با استانداردهای شرکت شما انجام می‌دهند.

همچنین باید KPI ها (شاخص های کلیدی عملکرد) را برای تعیین پیشرفت یک فریلنسر ارزیابی کنید. KPI هایی که باید بررسی کنید بسته به وظایف خاص فریلنسر متفاوت است. به عنوان مثال، اگر وظیفه تکمیل سئوی سایت خود را به آنها محول کرده باشید، می‌توانید کل بازدیدهای صفحه، زمان بارگذاری صفحه، نرخ پرش و کل تبدیل را از ترافیک جستجوی ارگانیک مقایسه کنید. اگر معیارهایی مانند این بهبود یافته اند، می‌توانید نتیجه بگیرید که فریلنسر شما کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

نکته پایانی – بازاریابی دیجیتال فریلنسر، عملیات کسب و کار را بهبود می‌بخشد

بازاریابی دیجیتال یک فرآیند مداوم با روندهای در حال تغییر است. هر چقدر که شما تنظیمات را بیشتر انجام دهید، وظیفه تبلیغات آنلاین هرگز کامل به نظر نمی‌رسد – و این دقیقاً همان چیزی است که باید در نظر داشته باشید!

به همین دلیل است که شما به یک متخصص اختصاصی در کنار خود نیاز دارید. بازاریاب های دیجیتال مستقل ستون فقرات بسیاری از شرکت ها هستند. آنها به یک برند اجازه می‌دهند تا نام خود را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهد و نتیجه نهایی خود را افزایش دهد.

همه شرکت ها از داشتن یک بازاریاب دیجیتال فریلنسر در کنار خود سود خواهند برد. اگر علاقمند به دنبال کردن این گزینه شغلی هستید، سودهای بزرگ و احساس رضایت در کمک به رشد کسب و کار را تجربه خواهید کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT