بهترین برنامه های مک در سال 2020 را بشناسید

بهترین برنامه های مک در سال 2020 را بشناسید

زمان مطالعه 6 دقیقه

احتمالا این جمله را شنیده‌لید: “اگر از Mac استفاده کنید آن را رها نخواهید کرد” و می‌دانید هم که این درست است. Mac‌ها دستگاه‌های ممتازی با ویژگی‌های شگفت انگیز هستند که برنامه‌های بسیار جذاب و عالی دسک تاپی توسط شرکت اپل یا اپ استور (app store) ارایه شده‌اند. اما تعداد زیادی نرم افزار وجود دارد که می‌تواند نحوه استفاده روزانه از Mac شما را تغییر دهد. چه شما اولین Mac خود را خریداری کرده باشید و چه مشتری دیرینه اپل باشید، در اینجا باید با بهترین برنامه های مک در سال 2020 آشنا شوید.

بهترین برنامه های مک در سال 2020

Alfred 4

alfred بهترین برنامه های مک در سال 2020

Alfred یک اجرا کننده برنامه است، اما می‌تواند کارهای دیگری بیش از این انجام دهد. با استفاده از آلفرد، می‌توانید به سرعت محاسبات را انجام دهید، جستجوهای وبسایت را انجام برسانید و معانی کلمات را بفهمید.

این برنامه به شما اجازه می‌دهد که برای انجام خودکار کارها و انجام عملکردهای پیشرفته، دستوراتی را اجرا کند. نسخه ۴ام، گردش کار را بهبود می‌بخشد و…

Amphetamine

 alfred بهترین برنامه های مک در سال 2020

Amphetamine سیستم شما را از رفتن به حالت خواب‌، شروع محافظ صفحه نمایش یا عملکرد خودکار کاهش نور جلوگیری می‌کند. Amphetamine برای تماشای فیلم ها یا هر فعالیت دیگری که برای مدت طولانی صفحه کلید یا ماوس را لمس نمی‌کنید ایده آل است.

Bartender 3

bartender- بهترین برنامه های مک در سال 2020

Bartender 3 برنامه‌ای است که برای وقتی که از برنامه‌های زیادی استفاده می‌کنید ساخته شده است. به زبان ساده، به شما امکان می‌دهد کدام برنامه‌ها را در نوار منو نشان دهید و موقعیت آنها را به دلخواه تنظیم کنید. این یک ابزار ظریف است که به طور خاص برای سازماندهی دیگر برنامه‌ها طراحی شده است و به همین ترتیب به شما امکان می‌دهد جنبه‌های مختلف رابط کاربری خود را بهتر سیستم بندی کنید.

در صورت نیاز شدید به فضای اضافی، می‌توانید موارد خاصی را جستجو کنید یا آنها را به Bartender Bar اختیاری منتقل کنید.  آخرین نسخه پشتیبانی از MacOS Catalina، رابطی را که از سیستم عامل جدید استفاده می‌کند و امکان پیمایش از طریق صفحه کلید خود را اضافه کرده است. قبل از خرید می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان ۴ هفته‌ای را با این اپلیکیشن انتخاب کنید.

Dropzone 3

dropzone- بهترین برنامه های مک در سال 2020

پس از نصب، Dropzone 3 احساس می‌شود که بخشی جدایی ناپذیر از MacOS است. این برنامه به عنوان یک ابزار میانبر عمل می‌کند، به این معنی که می‌توانید از آن برای کپی و انتقال سریع پرونده‌ها، راه اندازی برنامه‌ها و اشتراک مطالب از طریق سرویس‌های معروف مانند فیس بوک و Flicker استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از طریق FTP و Amazon S3 پرونده‌ها را بارگذاری کنید یا با استفاده از کوتاه کننده جدید اضافه شده Google URL‌ها را کوتاه کنید. همه اینها در یک نماد کوچک قرار دارد که در نوار منو قابل رویت است.

Magnet

magnet بهترین برنامه های مک در سال 2020

مشاهده چندین پنجره در کنار هم همیشه آسان نیست، اما مگنت گزینه‌های زیادی به شما می‌دهد. این برنامه برای اجرای چند وظیفه ساخته شده است و بنابراین یک راه سریع برای ترتیب بندی صفحه اصلی شما ارائه می‌دهد. با استفاده از مگنت می‌توانید پنجره‌ها را به لبه‌ها و گوشه‌های صفحه خود بکشید و ضربه بزنید، سپس در جای خود قفل می‌شوند. اگر می‌خواهید محتوا را از یک برنامه به برنامه دیگر کپی کنید، این یک ابزار عالی است.

Unclutter

unclutter بهترین برنامه های مک در سال 2020

Unclutter یک نرم افزار اساسی است که متناسب با نام آن است. این برنامه با یک کشیدن سریع از بالای صفحه شما قابل دسترسی است و بهتر از آن، به عنوان مکانی مناسب برای ذخیره یادداشت‌های سریع، پرونده‌های اخیر و اطلاعات کلیپ بورد عمل می‌کند.

 همچنین به روزرسانی‌های اخیر، تم روشن یا تاریک را امکان‌پذیر می‌کند (اگرچه MacOS Catalina اکنون حالت تاریکی دارد) و گزینه‌ای را برای کشیدن کارت در بالای سایر پنجره‌های دسک تاپ نیز در بر می‌گیرد. فایلها و یادداشت‌ها حتی از طریق Dropbox به طور خودکار در دستگاه‌های شما همگام می‌شوند، یک افزودنی مناسب که به جذابیت ماندگار برنامه می‌افزاید.

Evernote

evernote بهترین برنامه های مک در سال 2020

Evernote پادشاه بی چون و چرای برنامه‌های یادداشت برداری است و دلیل خوبی هم دارد. این کار ساده، بصری است و تقریباً با هر سرویس تحت وبی که تصور کنید همگام است. از آنجا که این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های موجود است، انبوهی از برنامه های افزودنی و اکستنشن مرورگر برای آن نیز موجود است.

Evernote یک نسخه رایگان ارائه می‌دهد که شامل قابلیت‌های اساسی، حداکثر ۶۰ مگابایت بارگذاری در ماه و همگام سازی برای دو دستگاه است ، اما اگر کاربر پرکار‌تری هستید  و می‌خواهید نسخه بهتر را انتخاب کنید، قیمت آن ۷/۹۹ دلار در ماه است.

Fantastical 2

fantastical بهترین برنامه های مک در سال 2020

Fantastical 2 تنها برنامه تقویمی است که به آن احتیاج دارید،. این برنامه به شما امکان می‌دهد به یک مجموعه قدرتمند از ابزار دسترسی پیدا کنید، همچنین یک پنجره تقویم تمام صفحه را به همان زیبایی که مشاهده می‌کند را به شما ارایه می‌دهد. فقط کافی است در Fantastical 2 تایپ کنید و او به شما یادآوری خواهد کرد: برای مثال: قرار ملاقات شما با علی در ساعت ۷:۳۰ دقیقه‌، برنامه در آن زمان شما را آگاه خواهد کرد.

Goodtask

goodtask بهترین برنامه های مک در سال 2020

اپل دوباره برنامه یادآوری خود را در MacOS Catalina طراحی کرده است. ما آن را امتحان کرده‌ایم، اگرچه این یک پیشرفت قطعی نسبت به نسخه قبلی خود است، اما هنوز احساس می‌شود در نیمه راه است. درعوض، اپل باید برخی از نشانگرها را از GoodTask بگیرد – این بهترین برنامه یادآوری است ، هیچ کدام را حذف نکنید.

اگر فقط نیاز به ساخت ورودی دارید، GoodTask از مسیر شما خارج می‌شود و به شما اجازه می‌دهد این کار را انجام دهید. اما وقتی شروع به استفاده از ویژگی‌های قدرتمند آن می‌کنید، انگار که زنده می‌شوید. شما می‌توانید لیست‌های هوشمندی را براساس معیارهای مشخص تهیه کنید، یادآوری‌های جدیدی با استفاده از قطعه‌های متنی GoodTask را اضافه کنید و همه چیز از نمای تقویم گرفته تا تقریباً هر عملکردی را می‌توانید به دلخواه تغییر دهید.

Google chrome

google-chrome بهترین برنامه های مک در سال 2020

مجموعه ویژگی‌های Chrome، اکوسیستم گسترده و سرعت شگرف آن را به یک مرورگر عالی برای Mac شما تبدیل کرده است.  Chrome یکی از سریعترین مرورگرهای موجود در Mac است، همچنین دارای قابلیت همگام سازی خودکار تمام اطلاعات شما – نشانک‌ها، برگه های باز، جستجوهای اخیر و غیره در چندین رایانه و دستگاه تلفن همراه است. این، همراه با سفارشی سازی قوی و قابلیت جستجوی فوری، ارزش آن را افزایش می‌دهد.

Hazel 4

hazel- بهترین برنامه های مک در سال 2020

Hazel یک برنامه سازمانی است که پیچ و تاب زیادی دارد، شما قوانین خاص خود را برای نحوه شناسایی، مرتب‌سازی و انتقال همه پرونده‌ها یا بارگیری‌های برنامه توسط خود، ایجاد می‌کند. این امکانات، برای مدیریت فایل فوق العاده و انعطاف‌پذیر فراهم می‌کند، خواه می‌خواهید نوع خاصی از فایلها را مرتب کنید، نام‌ها و برچسب‌ها را به طور خودکار اعمال کنید یا مجموعه قوانین دقیق دیگری را برای هر پرونده، پوشه و بارگیری در رایانه خود اعمال کنید.

این یک برنامه کار عالی برای امور مالی خانه است و به طور کلی برای انواع نیاز‌ها قابل استفاده است. با این حال، ممکن است مدتی طول بکشد تا تمام قوانینی را که برای مدیریت فایل می‌خواهید، بتوانید تنظیم کنید. بنابراین Hazel برای سازمان دهندگان، فضایی دوستانه‌تر است. شارژ برنامه ۳۲ دلار هزینه دارد، اگرچه می‌توانید یک بسته خانوادگی پنج تایی با ۴۹ دلار تهیه کنید.

حالا که با بهترین برنامه های مک در سال 2020 را آشنا شدید، اگر قصد پرداخت ارزی یا خرید هر یک از برنامه‌ها را داشتید، می‌توایند از خدمات پرداخت ارزی با پی پال و پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین امکان خرید  از اپ استور یا خرید گیفت کارت های ایتونز از مجموعه اول پرداخت وجود دارد.

امتیاز 3.4/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT