بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

زمان مطالعه 12 دقیقه

صنعت زیبایی و آرایشی یکی از پویا ترین و پرسود ترین بخش ها در جهان است که ارزش بازار جهانی آن در سال ۲۰۲۴ به بیش از 500 میلیارد دلار می رسد. با ظهور تجارت الکترونیک، بازار های آنلاین به مکانی محبوب برای خرید مشتریان تبدیل شده اند. محصولات زیبایی، راحتی، تنوع و قیمت های رقابتی را ارائه می دهند. در این پست به معرفی بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴ می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴</span>

بازار های آنلاین پلتفرم هایی هستند که خریداران و فروشندگان محصولات و خدمات مختلف را به هم متصل کرده و اغلب برای هر تراکنش کمیسیون یا کارمزد دریافت می کنند. برخی از مزایای فروش در بازار های آنلاین دسترسی به یک پایگاه بزرگ مشتری، افزایش آگاهی از برند، کاهش هزینه های بازاریابی و ادغام آسان با کانال های دیگر است.

1. سایت Amazon

آمازون با بیش از 2.5 میلیارد بازدید کننده ماهانه و بیش از 12 میلیون محصول در دسته های مختلف، بزرگ ترین بازار آنلاین جهان است. آمازون طیف گسترده ای از محصولات زیبایی، از آرایش و مراقبت های پوستی گرفته تا مراقبت از مو و عطر را ارائه می دهد. آمازون در بیش از 20 کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ژاپن، هند و استرالیا فعالیت می نماید.

2.  سایت ASOS

ASOS با بیش از 200 میلیون بازدید کننده ماهانه و بیش از 850 برند در دسته های مختلف، یکی از بازار های آنلاین پیشرو برای محصولات مد و زیبایی در جهان است. ASOS طیف گسترده ای از محصولات زیبایی، از آرایش و مراقبت های پوستی گرفته تا مراقبت از مو و لوازم جانبی را ارائه می دهد. ASOS عمدتاً در بریتانیا فعالیت می نماید، اما به بیش از 200 کشور و منطقه نیز ارسال دارد.

3. سایت Zalando

Zalando با بیش از 40 میلیون بازدید کننده ماهانه و بیش از 3000 برند در دسته های مختلف، یکی از بازار های آنلاین پیشرو برای محصولات مد و زیبایی در اروپا هست. Zalando طیف گسترده ای از محصولات زیبایی، از آرایش و مراقبت از پوست گرفته تا مراقبت از مو و مراقبت از بدن را ارائه می دهد. Zalando در 17 کشور از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا فعالیت می نماید.

4. سایت Feelunique : بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

Feelunique با بیش از 10 میلیون بازدید کننده ماهانه و بیش از 500 برند در دسته های مختلف، یکی از بازار های آنلاین پیشرو برای محصولات زیبایی در اروپا می باشد. Feelunique طیف گسترده ای از محصولات زیبایی، از آرایش و مراقبت های پوستی گرفته تا مراقبت از مو و عطر را ارائه می دهد. Feelunique عمدتاً در بریتانیا فعالیت می کند، اما به بیش از 120 کشور و منطقه ارسال دارد.

5. سایت Bol.com

Bol.com با بیش از 12 میلیون مشتری فعال و 33 میلیون محصول، بزرگ ترین بازار آنلاین در هلند است. محصولات زیبایی و آرایشی مختلفی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، مراقبت از دهان، عطر و غیره را ارائه می دهد. همچنین می‌ توانید محصولاتی از برند های معروف مانند L’Oréal، Maybelline، Nivea، Dove و Rituals پیدا کنید. Bol.com با میانگین امتیاز 4.5 از 5 ستاره، از میزان رضایت مشتری بالایی برخوردار می باشد. همچنین تحویل سریع و رایگان، بازگشت آسان و گزینه های پرداخت امن را ارائه می کند. Bol.com عمدتاً بر بازارهای هلند و بلژیک متمرکز است، اما به سایر کشور های اروپایی نیز ارسال دارد.

6. سایت Carrefour

Carrefour یک بازار آنلاین فرانسوی است که به یکی از بزرگ ترین سوپرمارکت های زنجیره ای در جهان تعلق دارد. این شرکت در سال 1959 تاسیس شد و بیش از 12 هزار فروشگاه در 30 کشور جهان دارد. طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مانند خواربار، پوشاک، لوازم الکترونیکی، داروخانه و تحویل را ارائه می کند.

همچنین مجموعه وسیعی از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند L’Oréal Paris، Nivea، Garnier و Bourjois ارائه می ‌دهد. Carrefour دارای نرخ بررسی مشتریان متوسط است و میانگین امتیاز آن 3.6 از 5 ستاره هست.

تحویل رایگان برای سفارش‌ های بیش از 50 یورو، بازگرداندن رایگان ظرف 15 روز و مزایای برنامه وفاداری ارائه می ‌دهد. Carrefour عمدتا بر بازار فرانسه متمرکز است، اما دارای وب سایت هایی برای اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، لهستان و سایر کشورها می باشد.

7. سایت La Redoute

La Redoute یک بازار آنلاین فرانسوی است که در زمینه مد و دکوراسیون خانه تخصص دارد. این شرکت در سال 1837 تاسیس شد و بیش از 10 میلیون مشتری در 26 کشور جهان دارد. طیف گسترده ای از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند L’Oréal Paris، Bourjois، Nuxe و Biotherm ارائه می دهد.

La Redoute با میانگین امتیاز 4.4 از 5 ستاره، نرخ بررسی مشتریان بالایی دارد. همچنین تحویل رایگان برای سفارش‌ های بیش از 29 یورو، بازگشت رایگان ظرف 30 روز و مزایای برنامه وفاداری را ارائه می‌ دهد. La Redoute عمدتاً بر بازار فرانسه متمرکز است، اما دارای وب سایت هایی برای انگلستان، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال و سایر کشورها می باشد.

8. سایت Target : بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

Target یک بازار آنلاین آمریکایی هست که متعلق به یکی از بزرگترین خرده فروشان در ایالات متحده است. این شرکت در سال 1902 تاسیس شد و بیش از 1900 فروشگاه در ایالات متحده دارد. محصولات و خدمات مختلفی مانند خواربار، پوشاک، لوازم الکترونیکی، داروخانه و تحویل را ارائه می دهد.

همچنین طیف گسترده ای از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند Maybelline، Neutrogena، Olay و Revlon ارائه می دهد. Target دارای نرخ بررسی مشتریان بالایی است و میانگین امتیاز آن 4.6 از 5 ستاره می باشد.
تحویل رایگان برای سفارش‌ های بیش از 35 دلار، بازگرداندن رایگان ظرف 90 روز، و مزایای برنامه پاداش ارائه می ‌کند. هدف عمدتاً بر بازار ایالات متحده متمرکز است، اما به کانادا نیز ارسال می شود.

9. سایت Privalia

Privalia یک بازار آنلاین اسپانیایی است که در فروش فلش محصولات مد و سبک زندگی تخصص دارد. این شرکت در سال 2006 تاسیس شد و در چهار کشور اسپانیا، ایتالیا، برزیل و مکزیک فعالیت می کند. این شرکت انواع محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند Clinique، Lancôme، Dior، و Hugo Boss ارائه می دهد.

Privalia دارای نرخ بررسی مشتریان متوسط است و میانگین امتیاز آن 3.7 از 5 ستاره می باشد. تحویل رایگان یا کم هزینه، بازگشت رایگان ظرف 14 روز و مزایای برنامه ارجاع را ارائه می دهد. Privalia عمدتاً بر بازار اسپانیا متمرکز است، اما دارای وب سایت هایی برای ایتالیا، برزیل و مکزیک هست.

10. سایت VidaXL

VidaXL.nl یک بازار آنلاین است که طیف گسترده ای از محصولات را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهد. این شرکت در سال 2006 تاسیس شد و در 29 کشور از جمله هلند فعالیت می کند. محصولاتی از دسته های مختلف مانند خانه و باغ، مبلمان، ورزش و فضای باز، اسباب بازی ها و بازی ها و سلامت و زیبایی را ارائه می کند.

می ‌توانید محصولات زیبایی و آرایشی، مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر از برندهایی مانند L’Oréal Paris، Revlon، Max Factor و Calvin Klein را در VidaXL.nl پیدا کنید. VidaXL.nl با میانگین امتیاز 3.6 از 5 ستاره، نرخ بررسی مشتریان متوسطی دارد. همچنین تحویل رایگان را ارائه می دهد و ظرف 14 روز باز می گردد.

11. سایت Wehkamp

Wehkamp یکی از قدیمی ترین و بزرگترین خرده فروشان آنلاین است که بیش از 2 میلیون مشتری و 500 هزار محصول دارد. این شرکت به عنوان یک شرکت سفارش پستی در سال 1952 شروع به کار کرد و در سال 1995 به یک پلتفرم آنلاین تبدیل شد. طیف گسترده ای از محصولات، از مد و خانه گرفته تا لوازم الکترونیکی و اسباب بازی را ارائه می دهد.

همچنین دارای بخش اختصاصی برای محصولات زیبایی و آرایشی هست که در آن می ‌توانید آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، مراقبت از دهان، عطر و موارد دیگر را از برندهای معروفی مانند Clinique، Estée Lauder، Lancôme و MAC بیابید. Wehkamp.nl دارای نرخ وفاداری مشتری بالایی است و میانگین امتیاز آن 4.6 از 5 ستاره می باشد.

تحویل رایگان برای سفارش ‌های بیش از 20 یورو، بازگرداندن رایگان ظرف 60 روز و گزینه‌ های پرداخت انعطاف ‌پذیر را ارائه می ‌کند. Wehkamp.nl عمدتاً بر بازار هلند متمرکز است، اما به بلژیک نیز تحویل می دهد.

12. سایت Coolblue : بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

Coolblue با بیش از 6 میلیون مشتری و 1500 محصول، یکی از سریع ترین خرده فروشان آنلاین در حال رشد است. این شرکت در سال 1999 تاسیس شد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی مانند لپ ‌تاپ، تلفن ‌های هوشمند، دوربین ‌ها و تلویزیون‌ ها تخصص دارد. همچنین محصولات زیبایی و آرایشی مانند سشوار، صاف کننده، بیگودی، موبر، ریش تراش و اپیلاتور ارائه می دهد.

می توانید محصولاتی از برند هایی مانند فیلیپس، براون، رمینگتون و بابیلیس پیدا کنید. Coolblue.nl نرخ خدمات مشتری بالایی دارد و میانگین امتیاز آن 4.7 از 5 ستاره است. تحویل و نصب رایگان، مرجوعی رایگان ظرف 30 روز و مشاوره تخصصی را ارائه می دهد. Coolblue.nl عمدتاً بر بازار های هلند و بلژیک متمرکز هست، اما به سایر کشورهای اروپایی نیز ارسال دارد.

13. سایت Notino

Notino یک خرده فروش آنلاین محصولات زیبایی چک است. این شرکت در سال 2004 تاسیس و در 24 کشور در سراسر اروپا و ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند. این مجموعه وسیعی از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از بیش از 1500 برند مانند Lancôme، Clinique، Guerlain، و Versace ارائه می دهد.

Notino دارای نرخ بررسی مشتریان متوسط است و میانگین امتیاز آن 3.8 از 5 ستاره هست. همچنین تحویل رایگان برای سفارش های بیش از 40 یورو، بازگرداندن رایگان ظرف 90 روز و تخفیف های هفتگی ارائه می دهد. Notino عمدتا بر بازار چک متمرکز می باشد، اما دارای وب سایت هایی برای ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و سایر کشورها است.

14. سایت AliExpress

AliExpress یک بازار آنلاین چینی هست که متعلق به گروه Alibaba است. این شرکت در سال 2010 راه اندازی شد و بیش از 100 میلیون محصول از دسته های مختلف مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، خانه و باغ و سلامت و زیبایی ارائه می دهد. می ‌توانید محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را در AliExpress از برند هایی مانند Focallure، O.TWO.O، Rosalind و Miss Rose بیابید.

AliExpress دارای امتیاز پایینی برای بررسی مشتریان هست و میانگین امتیاز آن 2.8 از 5 ستاره است. همچنین تحویل رایگان یا کم هزینه، محافظت از خریدار و معاملات فلش را ارائه می دهد. AliExpress عمدتاً بر بازار چین متمرکز می باشد، همچنین به بیش از 200 کشور و منطقه از جمله اروپا و ایالات متحده ارسال می شود.

15. سایت Etsy

Etsy یک بازار آنلاین آمریکایی است که در لوازم دست ساز، قدیمی و صنایع دستی متخصص می باشد. این شرکت در سال 2005 تاسیس شد و بیش از 81 میلیون خریدار فعال و 4.6 میلیون فروشنده فعال دارد. طیف گسترده ای از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از هنرمندان مستقل و مشاغل کوچک ارائه می دهد. همچنین می ‌توانید اقلام منحصر به فرد و شخصی ‌سازی ‌شده‌ای مانند بالم لب ‌های سفارشی، شمع ‌ها و نوارهای صابون را پیدا کنید.

Etsy دارای نرخ بالای بررسی مشتریان و میانگین امتیاز آن 4.5 از 5 ستاره هست. همچنین گزینه های پرداخت امن، بررسی های فروشنده و کارت های هدیه را ارائه می دهد. Etsy عمدتا بر بازار ایالات متحده متمرکز می باشد، همچنین دارای وب سایت هایی برای بریتانیا، فرانسه، آلمان، کانادا، استرالیا و سایر کشور ها است.

16. سایت CDiscount :بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

Cdiscount یک بازار آنلاین فرانسوی است که طیف گسترده ای از محصولات را با قیمت پایین ارائه می دهد. این شرکت در سال 1998 تاسیس شد و بیش از 10 میلیون مشتری فعال و 13 هزار فروشنده شریک دارد. این شرکت انواع محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند L’Oréal Paris، Maybelline New York، Garnier و Bourjois ارائه می دهد.

Cdiscount دارای نرخ بررسی مشتریان متوسط و میانگین امتیاز آن 3.7 از 5 ستاره هست. همچنین تحویل رایگان برای سفارش‌ های بیش از 25 یورو، بازگرداندن رایگان ظرف 14 روز و مزایای برنامه وفاداری ارائه می ‌دهد. Cdiscount عمدتاً بر بازار فرانسه متمرکز است، اما به بلژیک، لوکزامبورگ، اسپانیا و ایتالیا نیز تحویل می دهد.

17. سایت Wish

Wish یک بازار آنلاین آمریکایی است که خریداران و فروشندگان کالاهای ارزان قیمت، عمدتاً از چین را به یکدیگر متصل می کند. این شرکت در سال 2010 تاسیس شد و بیش از 100 میلیون کاربر فعال و 500 هزار تاجر دارد. این شرکت انواع محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند Anastasia Beverly Hills، NYX، Morphe و Colourpop ارائه می دهد.

Wish دارای نرخ بررسی پایینی از مشتریان و میانگین امتیاز آن 2.6 از 5 ستاره هست. همچنین تحویل رایگان یا با تخفیف، معاملات روزانه و جوایز را ارائه می دهد. Wish عمدتاً بر بازار ایالات متحده متمرکز است، اما به بیش از 100 کشور از جمله اروپا ارسال می کند.

18. سایت Rakuten

Rakuten یک بازار آنلاین ژاپنی است که محصولات و خدمات متنوعی را ارائه می دهد. در سال 1997 تاسیس شد و بیش از 1.4 میلیارد عضو در سراسر جهان دارد. این مجموعه گسترده ای از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند Shiseido، SK-II، Kose و Dior ارائه می کند.

Rakuten دارای نرخ بررسی مشتریان متوسط و میانگین امتیاز آن 3.9 از 5 ستاره هست. همچنین تحویل رایگان یا کم هزینه، جوایز برگشت نقدی و کوپن ارائه می دهد. Rakuten عمدتا بر بازار ژاپن متمرکز است، همچنین دارای وب سایت هایی برای ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و سایر کشور ها می باشد.

19. سایت Walmart : بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

Walmart یک بازار آنلاین آمریکایی است که از نظر درآمد به بزرگترین خرده فروش جهان تعلق دارد. این شرکت در سال 1962 تاسیس و بیش از 11 هزار فروشگاه در 27 کشور جهان دارد. محصولات و خدمات مختلفی مانند خواربار، پوشاک، لوازم الکترونیکی، داروخانه و تحویل را ارائه می دهد. همچنین طیف گسترده ای از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند Maybelline، Neutrogena، Olay و Revlon ارائه می دهد.

Walmart با میانگین امتیاز 4.4 از 5 ستاره، نرخ بررسی مشتریان بالایی دارد. همچنین تحویل رایگان برای سفارش‌ های بیش از 35 دلار، بازگرداندن رایگان ظرف 90 روز، و مزایای برنامه پاداش ارائه می ‌کند. Walmart عمدتاً بر بازار ایالات متحده متمرکز است، اما به کانادا، مکزیک و سایر کشورها نیز ارسال می کند.

20. سایت Lookfantastic

Lookfantastic یک بازار آنلاین بریتانیایی است که در محصولات زیبایی تخصص دارد. این در سال 1996 تاسیس شد و بیش از 14 میلیون بازدید کننده در ماه دارد. طیف گسترده ای از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از بیش از 660 برند مانند MAC، Estée Lauder، Clinique، و The Ordinary ارائه می دهد.
Lookfantastic با میانگین امتیاز 4.5 از 5 ستاره، نرخ بررسی مشتریان بالایی دارد. همچنین تحویل رایگان برای سفارش‌ های بیش از 25 پوند، بازگرداندن رایگان ظرف 14 روز و اشتراک جعبه زیبایی ارائه می‌ دهد. Lookfantastic عمدتاً بر بازار انگلستان متمرکز است، اما دارای وب سایت هایی برای ایالات متحده آمریکا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا و سایر کشورها می باشد.

21. سایت eBay

eBay یک بازار آنلاین آمریکایی است که خریداران و فروشندگان کالاهای نو و دست دوم را به هم متصل می کند. این شرکت در سال 1995 تاسیس شد و بیش از 180 میلیون خریدار فعال و 1.3 میلیارد لیست دارد. محصولات و خدمات مختلفی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، کلکسیونی، اتومبیل و حراجی را ارائه می دهد. همچنین مجموعه وسیعی از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از برندهایی مانند Revlon، L’Oréal Paris، NARS و Chanel ارائه می ‌کند.
eBay دارای نرخ بررسی مشتریان متوسط و میانگین امتیاز آن 3.8 از 5 ستاره هست. همچنین مزایای برنامه تحویل رایگان یا کم هزینه، حفاظت از خریدار و پاداش را ارائه می دهد. eBay عمدتاً بر بازار ایالات متحده متمرکز است، اما به بیش از 100 کشور از جمله اروپا نیز ارسال می شود.

22. سایت Cult Beauty

Cult Beauty یک بازار آنلاین بریتانیایی است که در محصولات آرایشی تخصص متخصص هست. این شرکت در سال 2008 تاسیس شد و بیش از 1.5 میلیون مشتری دارد. این مجموعه طیف گسترده ای از محصولات زیبایی و آرایشی مانند آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطر و موارد دیگر را از بیش از 300 برند مانند Huda Beauty، Charlotte Tilbury، Drunk Elephant و Anastasia Beverly Hills ارائه می دهد.

Cult Beauty با میانگین امتیاز 4.7 از 5 ستاره، دارای نرخ نقد بالای مشتریان هست. همچنین تحویل رایگان برای سفارش های بیش از 20 پوند، بازگرداندن رایگان ظرف 14 روز و مشاوره تخصصی ارائه می دهد. Cult Beauty عمدتاً بر بازار انگلستان متمرکز است، اما به بیش از 50 کشور از جمله اروپا و ایالات متحده آمریکا نیز تحویل می دهد.

23. سایت Birchbox

Birchbox با بیش از 2.5 میلیون بازدید کننده ماهانه و بیش از 500 برند در دسته های مختلف، یکی از بازار های آنلاین پیشرو برای جعبه های اشتراک زیبایی در جهان است. Birchbox یک جعبه اشتراک ماهانه ارائه می دهد که مجموعه ای از محصولات زیبایی را بر اساس ترجیحات و مشخصات آنها به مشتریان ارائه می کند.

Birchbox عمدتا در ایالات متحده فعالیت می کند، اما در بریتانیا، فرانسه و اسپانیا نیز حضور دارد. Birchbox دارای چندین ویژگی است که آن را برای فروشندگان زیبایی جذاب می کند.

24. سایت Boots : بهترین سایت خارجی خرید لوازم آرایشی ۲۰۲۴

اگر به دنبال راهی برای دستیابی به میلیون ها مشتری سلامت و زیبایی در بریتانیا هستید، ممکن است بخواهید فروش در بازار Boots را در نظر بگیرید. Boots با بیش از 2500 فروشگاه و پایگاه مشتریان وفادار، پیشرو ترین خرده فروش بهداشت و زیبایی در بریتانیا هست. بازار Boots که در بهار 2023 راه‌اندازی شد، به برند هایی با هر اندازه‌ای اجازه می ‌دهد تا محصولات خود را به‌طور یکپارچه در boots.com، پربازدید ترین وب ‌سایت بهداشت و زیبایی بریتانیا فهرست کنند. شما از شهرت، بازاریابی و خدمات مشتریان Boots و همچنین پتانسیل لیست‌ های فروشگاه آینده بهره خواهید برد.

25. سایت Glossier

Glossier یک برند زیبایی است که از فردیت و استایل شخصی تجلیل می کند. بازار Glossier که در سال 2023 راه اندازی شد، پلتفرمی است که در آن می توانید محصولات زیبایی یا مجموعه های انتخاب شده خود را به جامعه طرفداران Glossier بفروشید. می توانید صفحه فروشگاه خود را ایجاد کرده، قیمت های خود را تعیین و موجودی خود را مدیریت کنید.

Glossier پرداخت، حمل و نقل و خدمات مشتری را برای شما انجام می دهد. همچنین به هدیه‌ های انحصاری مانند تخفیف ‌ها، نمونه ‌ها و رویداد ها دسترسی خواهید داشت. برای پیوستن به بازار Glossier، باید به صورت آنلاین درخواست دهید و استاندارد های کیفیت آنها را رعایت کنید.

چرا e-tailize بهترین برای فروش در این بازار ها است

اگر می خواهید در این بازار ها کارآمد تر و مؤثر تر بفروشید، به راه حلی نیاز دارید که بتواند در یکپارچه سازی، تحلیل و تبلیغات به شما کمک کند. اینجاست که e-tailize وارد می شود. e-tailize سه ماژول اصلی را ارائه می دهد:

کانالیزه کردن، تجزیه و تحلیل، و تبلیغ.

Channelize: این ماژول شما را قادر می سازد تا مدیریت محصول، مدیریت موجودی، انجام سفارش و موارد دیگر را برای بیش از 100 ادغام متمرکز و خودکار نمایید. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید لیست های خود را در چندین بازار از یک پلتفرم مدیریت کنید.
تجزیه و تحلیل: این ماژول به شما امکان می دهد جریان های داده بازار را متمرکز کرده و از مدل های داده های e-tailize برای ایجاد تجزیه و تحلیل قدرتمند بازار آنلاین استفاده کنید. این می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد استراتژی فروش کمک کند.
Advertize: این ماژول به شما امکان می دهد مدیریت کمپین را متمرکز و تبلیغات را به صورت متمرکز ایجاد کرده تا در زمان صرفه جویی نمایید. این می تواند به شما کمک کند محصولات خود را به طور موثر در بازار های مختلف تبلیغ کنید.

در نتیجه، e-tailize یک راه حل جامع ارائه می دهد که می تواند به شما در متمرکز کردن، بهینه سازی و کسب درآمد از فروش آنلاین خود در بازار های مختلف لوازم آرایشی و زیبایی کمک کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !