سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

بهترین سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

زمان مطالعه 7 دقیقه

ویدئو یک وسیله ارتباطی است که به طور فزاینده ای مهم است. ما از ویدیو در رسانه های اجتماعی برای جذب مخاطبان خود، ایجاد ویدیوهای فروش برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان و ایجاد کانال های YouTube به امید شهرت آنلاین استفاده می کنیم. به عنوان یک ویرایشگر ویدئو، فرصت های شغلی بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. اگر برای پیدا کردن کار مشکل دارید، ممکن است بهترین سایت های دورکاری تدوین بتوانند شما را یاری کنند. در این پست به معرفی سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴ می پردازیم.

سایت Upwork

این یکی از محبوب ترین بازارهای کار آنلاین برای فریلنسرها است. از طریق سایت به راحتی می توانید مشاغل ویرایش ویدیو را به صورت آنلاین پیدا کنید. پلتفرم Upwork دو طرف دارد. برای حساب‌های ثابت، این برنامه، با توصیه به کارفرمایان بالقوه به شما کمک می‌کند شغل مناسب را پیدا کنید. همچنین باید پروژه های مرتبط را جستجو و درخواست کنید.

استفاده از Upwork آسان است، به همین دلیل یکی از بهترین سایت های دورکاری تدوین در سراسر جهان است. برای افزایش شانس خود برای دریافت شغل ویرایش ویدیو به صورت آنلاین از طریق Upwork، باید نمایه خود را ایجاد کنید. با طرح پروژه های کوچک شروع کنید. ممکن است نیاز داشته باشید کمتر از آنچه در ابتدا به طور معمول شارژ می‌کردید، شارژ کنید.

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

با دریافت نظرات مثبت از طریق نمایه خود، می توانید هزینه خدمات خود را افزایش دهید. پس از مدتی، شاید حتی لازم نباشد به دنبال لیست شغل باشید. کارفرمایان بالقوه به سراغ شما می آیند و از شما می خواهند که پروژه ها را انجام دهید. Upwork تا زمانی که کار خود را کامل نکنید هزینه ای دریافت نمی کند. بر اساس درآمد ماهانه هر مشتری از شما هزینه می گیرد.

ابزار مناسب Hectic

این ابزار فریلنسینگ یکی از بهترین سایت های دورکاری تدوین است که اکنون کاملا رایگان می باشد. پیشنهادات این برنامه، CRM، صورتحساب، تقویم، پورتال مشتری و موارد دیگر است که به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه پنهان ارائه می شود. این نرخ برای تلاش و تشویق شما برای انجام تمام کارهای خود از طریق پلت فرم مقیاس بندی شده است.

حداقل هزینه 20٪ از درآمد ناخالص شما است. این نرخ برای درآمدهای ماهانه کمتر از 500 دلار، 10 درصد برای صورتحساب های بین 500.01 دلار و 10000 دلار، و 5 درصد برای کل صورتحساب های بیش از 10،000 دلار است.

سایت فریلنسری Indeed برای تدوین

Indeed یکی از بزرگترین سایت های کاریابی است. برخلاف Upwork، شرکت‌ها تمایل دارند موقعیت‌های تمام وقت یا پاره وقت را در Indeed ارسال کنند. علاوه بر این، آنها کمیسیونی از درآمد شما دریافت نمی کنند، که اگر به دنبال یافتن مشاغل ویرایش ویدیو به صورت آنلاین در بهترین سایت های دورکاری تدوین هستید، مفید است.

Indeed یک پورتال مشاغل جهانی است. می توانید رزومه خود را به صورت آنلاین آپلود کنید و فرصت های شغلی را جستجو نمایید. از آنجایی که شما در حال رقابت با سایر ویرایشگرهای ویدیو هستید، البته رزومه شما باید برجسته باشد. خوبی در مورد Indeed این است که تلاش می کند تا جستجوی کار را شهودی کند.

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

می‌توانید از فیلدهای جستجو برای مشخص کردن نقشی که به آن علاقه دارید استفاده کنید. برخی از آگهی‌های شغلی مستلزم این است که شما در یک مکان فیزیکی خاص مستقر باشید، و فرصت‌های دیگر به شما امکان می‌دهند از راه دور کار کنید.

حتی می‌توانید یک هشدار تنظیم کنید، بنابراین اگر فرصت شغلی مناسبی برای ویرایش ویدیو وجود داشته باشد، Indeed برای شما ایمیل ارسال می‌کند. این یک ویژگی مفید است که شما را از خیره شدن به صفحه نجات می دهد. همچنین یک رتبه بندی کلی کارفرما برای هر شرکت را بر اساس بازخورد کارمندان قبلی به شما نشان می دهد.

سایت SolidGigs

اگر می‌ خواهید فرصت‌ های شغلی را در پلتفرم‌ های مختلف ببینید، از SolidGigs استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوع کار ویرایش ویدیویی را که به دنبال آن هستید مشخص کنید و SolidGigs وب را برای یافتن فرصت ها جستجو می کند.

تیم SolidGigs نزدیک به 100 سایت را بررسی می کند و لیست خود را با 1٪ مشاغل آزاد به روز می کند. آنها چندین بار در هفته فرصت های شغلی را مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می کنند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید ساعت های زیادی را صرف ارسال متن به صورت کورکورانه یا جستجوی مشاغل ویرایش ویدیو به صورت آنلاین کنید.

شما فقط می توانید از زمان خود برای کار استفاده کنید و فرصت های شغلی به سراغ شما خواهند آمد. با SolidGigs، به عنوان یکی از بهترین سایت های دورکاری تدوین ، می ‌توانید با بسته ‌های قیمت ‌گذاری پیچیده نیز خداحافظی کنید. همه به همان قیمت ثابت دسترسی نامحدود دارند.

ضمن آنکه یک آزمایش 30 روزه وجود دارد که هزینه آن 2 دلار است. پس از آن، فقط باید 19 دلار در ماه پرداخت کنید. این یک سرویس عالی است. می توانید زمانی را که پس انداز می کنید روی ایده های درآمد غیرفعال سرمایه گذاری کنید

سایت FlexJobs

این پلتفرم از سال 2007 به افراد کمک می کند تا شغل های انعطاف پذیر پیدا کنند. به عنوان یک کاربر جدید، باید یک پرسشنامه کوتاه پر کنید. فقط کادرهایی را علامت بزنید که به بهترین شکل وضعیت شغلی فعلی شما را توصیف می کند. سوالات سرراست هستند. همچنین باید برخی از اطلاعات شخصی را به اشتراک بگذارید.

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

پاسخ های شما به FlexJobs کمک می کند تا انواع آگهی های شغلی دریافتی شما را تعیین کند. هر آگهی شغلی نیز بسیار مفصل است. تاریخ ارسال آگهی کار، «سطح کار از راه دور»، مکان شرکت و برنامه کاری مورد نیاز ارائه می شود. همچنین سطح شغلی موقعیت خالی، سطح تحصیلات مورد نیاز و حقوق و مزایا را نشان می دهد.

با داشتن یک حساب کاربری، به پشتیبانی جستجوی کار و آزمون‌ها و دوره‌های مهارتی دسترسی خواهید داشت تا به شما در یافتن آن شغل کمک کند. FlexJobs 14.95 دلار در ماه هزینه دارد. برای عضویت سالانه یا سه ماهه تخفیف وجود دارد. خبر خوب این است که ضمانت بازگشت پول وجود دارد.

سایت SimplyHired برای تدوین

این برنامه به عنوان یکی از بهترین سایت های دورکاری تدوین ، به شما کمک می کند فرصت های شغلی محلی را پیدا کنید. این سایت پست ‌های باز را از سراسر اینترنت جمع‌ آوری می ‌کند و پست‌ های مرتبط‌ تر را برای شما به ارمغان می ‌آورد. از طریق سایت به راحتی می توانید مشاغل ویرایش ویدیو را به صورت آنلاین پیدا کنید.

یکی از ویژگی های منظم پلتفرم SimplyHired، گزینه رایگان ساخت رزومه خود است. این پلتفرم دارای کتابخانه ای با بیش از 30 قالب رزومه رایگان است که می توانید از آنها استفاده کنید. حتی نمونه هایی از نوشته های خاص شغلی وجود دارد.

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

همچنین لازم نیست درباره کارفرمای خاصی تحقیق کنید، زیرا SimplyHired یک پایگاه داده جامع از کارفرمایان دارد که اجازه می دهد تا آگهی های شغلی رایگان را دریافت کنید، اما کارفرمایان تنها در صورت پرداخت می توانند جزئیات داوطلب را دریافت کنند. هزینه متفاوت است و از 9.99 دلار برای هر داوطلب شروع می شود.

سایت Freelancer

فریلنسر بزرگترین بازار فریلنسری در جهان است. بیش از 52 میلیون کارفرما و فریلنسر را به هم متصل می کند. این پلتفرم، یکی از بهترین سایت های دورکاری تدوین برای افرادی که به طور فعال در جستجوی شغل هستند بهترین است. پس از اینکه کارفرمایان شغلی را ارسال کردند، فریلنسرهای علاقه مند باید در مناقصه پروژه شرکت کنند.

خبر خوب این است که Freelancer میانگین قیمت پیشنهادی سایر کاندیداهایی که به شغل ویرایش ویدیو علاقه مند هستند را به شما نشان می دهد. این پلتفرم همچنین به شما نشان می دهد که چند نفر پیشنهادی را برای پروژه ارسال کرده اند. این به شما ایده خوبی می دهد که چقدر باید از کارفرما بپرسید.

استفاده از فریلنسر نیز آسان است. کافیست به گزینه جستجو بروید و فیلترها را تنظیم کنید. آیا پروژه های با قیمت ثابت می خواهید یا پروژه های ساعتی؟ اگر پروژه های ساعتی را ترجیح می دهید، مدت زمان ترجیحی شما برای هر پروژه چقدر است؟ اعضای فریلنسر ماهانه هشت پیشنهاد پروژه را به صورت رایگان دریافت می کنند. سپس 10٪ یا 5 دلار هزینه معرفی می کند، هر کدام بالاتر باشد. برای پروژه های ساعتی، کارمزد 10% پرداخت می باشد.

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

سایت های فریلنسری تدوین ۲۰۲۴

سایت ZipRecruiter

اگر به دنبال شغل ویرایش ویدیو به صورت آنلاین هستید، باید این سایت را به عنوان یکی از بهترین سایت های دورکاری تدوین در نظر بگیرید. این برنامه از فناوری تطبیق برای کمک به شما برای یافتن فرصت های شغلی استفاده می کند. این به شما زمان بیشتری می دهد تا روی چیزهای دیگر از جمله پروژه فعلی خود تمرکز کنید. هنگامی که شخصی برنامه ویرایشگر ویدیوی شما را مشاهده می کند، ZipRecruiter برای شما اعلان ارسال می کند.

ZipRecruiter به شما این امکان را می دهد که هر تعداد درخواست شغلی که می خواهید ارسال کنید. این برنامه رایگان نیست با این حال، می توانید این پلتفرم را به صورت رایگان امتحان کنید. برای استفاده از این برنامه می توانید از خدمات اول پرداخت بهره مند شوید.

سایت Fiverr

اگر به دنبال کار پروژه ای هستید و نمی خواهید فقط به شکل ساعتی کار کنید، Fiverr مکان مناسبی است. این برنامه به شما کمک می کند با مشاغلی که به دنبال افراد با استعداد برای تکمیل پروژه های خاص هستند ارتباط برقرار کنید. مانند هر پلتفرم دیگری، باید راه هایی برای برجسته شدن پیدا کنید.
زمانی که کارفرمایان به دنبال ویرایشگرهای ویدئویی در پلتفرم می‌گردند، در نهایت، خود را در یک بازار مجازی می‌یابند. ویرایشگر ویدیویی در بهترین سایت های دورکاری تدوین با بهترین پیشنهاد ارزش فروش برنده مناقصه است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT