تکنیکال کاردانو 24 خرداد

تحلیل تکنیکال کاردانو 24 خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز کاردانو (ADA) از 11 می (21 اردیبهشت) الی 14 ژوئن(24 خرداد) سه بار با کندلی روزانه در حدود سطح 0.470 دلاری بسته شد. این ساختار شبیه الگوی کف سه قلو است که یک نوع الگوی کف بازگشتی محسوب می شود و معمولا در پایان روند های نزولی شکل می گیرد. در این پست به تحلیل تکنیکال کاردانو 24 خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال کاردانو 24 خرداد

علاوه بر آن، به نظر می‌رسد که فروشندگان در حال عقب نشینی هستند و در اثر آن ، بیت‌کوین، اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها می توانند بخشی از ضرر و زیان خود را جبران کنند. با توجه به این دو عامل حمایتی، به نظر می رسد که قیمت کاردانو به طور موقت یک رالی بازیابی فوری را شروع کند.

کاردانو در قیمت فعلی خود یعنی 0.486 دلار ، با تارگت روند صعودی خود ، 60 درصد فاصله دارد. رسیدن کاردانو به این سد مقاومتی کار آسانی نیست. ADA باید مانع 0.550 دلاری را به یک سطح حمایتی خود تبدیل کند تا این روند را آغاز کند.

سپس ، کاردانو باید مومنتیوم گاوی خود را حفظ کند تا بتواند در بالای سطح 0.66 دلاری تثبیت شود.

علیرغم اینکه سود 60 درصدی جذاب به نظر میرسد اما باید سرمایه گذاران احتیاط کنند و قیمت را کاردانو را با دقت مورد بررسی قرار دهند.

تکنیکال کاردانو 24 خرداد

تکنیکال کاردانو 24 خرداد

از سوی دیگر، در صورتی که کاردانو با کندلی روزانه زیر سطح حمایت هفتگی در 0.380 دلار بسته شود و به کف پایین تری برسد ، سناریوی بازیابی مذکور باطل خواهد شد. در چنین شرایطی ، ADA با سقوط 26 درصدی در مسیر حرکت به سمت مانع 0.278 دلاری قرار می گیرد.

منبع: fxstreet

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT