خرید و فروش پرفکت مانی

خدمات خرید و فروش پرفکت مانی در ایران

زمان مطالعه 3 دقیقه

تقاضا برای خرید پرفکت مانی در ایران از زمانی شروع شد که این سیستم شبیه بسیاری دیگر از سیستم های پرداخت بین المللی نظیر وبمانی و پی پل، در سیستم پرداخت آنلاین وب سایت های خارجی مورد استفاده قرار گرفت. با استفاده از سیستم پرداخت خرید پرفکت مانی و کد های ووچر این سرویس دهنده، کاربر می تواند هر نوع اکانت پرفکت مانی را با هر ارزی (دلار، یورو و طلا) شارژ نماید. برای استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی در ایران با اول پرداخت همراه باشید.

خدمات خرید و فروش پرفکت مانی

با استفاده از خدمات اول پرداخت می توانید خرید و فروش پرفکت مانی را در ایران بدون نگرانی و در سریعترین زمان ممکن انجام دهید و حساب Perfect Money خود را در هر ساعت شبانه روز به صورت خودکار شارژ کنید. همچنین می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن درآمد خود را به تومان تبدیل کنید.

خرید و فروش پرفکت مانی

فرآیند شارژ و خرید پرفکت مانی کاملا خودکار بوده و به محض پرداخت صورت حساب به صورت آنلاین، معادل وجه مورد نظر به حساب شما واریز خواهد شد.

خرید پرفکت مانی در کمتر از 1 دقیقه

دارندگان حساب پرفکت مانی می توانند به راحتی با خرید ووچر پرفکت مانی یا سایر روش های پرداختی دیگر اکانت خود را شارژ و برای آن اعتبار تهیه کنند. این شبکه پرداخت، سیستم مطمئنی است که برای پرداخت حواله های سنگین بسیار مناسب است و تا کنون مشکلی با کاربران ایرانی نداشته است. اما هنوز در میان کاربران شبکه اینترنت به اندازه سایر روش های پرداخت آنلاین بین المللی مانند، . پرداخت با ویزا کارت و یا مستر رواج نیافته است.

خرید ووچر پرفکت مانی

این شبکه پرداخت مشکلی برای افتتاح حساب برای کاربران داخلی ندارد، اما به دلیل برخی محدودیت های حاضر در خصوص حواله دلاری، شارژ حساب پرفکت مانی و خرید پرفکت مانی با پرداخت ریالی برای کاربران، کار نسبتا دشواری است. اما با اول پرداخت شما می توانید به صورت لحظه ای و با استفاده از کارت های بانکی ایرانی اقدام به خرید پرفکت مانی و افزایش موجودی حساب خود نمایید.

از دیگر مزیت های استفاده از این شبکه پرداخت بزرگ برای کاربران ایرانی، استفاده از آن برای کسب درآمد بین المللی است. پس از کسب درآمد در این سیستم می توانید فرآیند فروش پرفکت مانی خود را به اول پرداخت بسپارید. همچنین می توانید با سرویس فروش ارز به ما در اول پرداخت این کار را در کوتاه ترین زمان با کمترین کارمزد انجام دهید و معادل ریالی را در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

خرید ووچر پرفکت مانی با بهترین قیمت

خرید ووچر پرفکت مانی با توجه به کاربرد های گسترده این کوپن الکترونیکی طرفداران بسیار زیادی دارد. با خرید ووچر پرفکت مانی می توانید حساب خود در این سیستم را شارژ نمایید، برای دوستان و آشنایان خود پول ارسال کنید و در سایت های بین المللی برای خرید کالا و یا استفاده از سرویس ها پرداخت انجام دهید.

خدمات خرید ووچر پرفکت مانی در سایت اول پرداخت به صورت آنی و در کوتاهترین زمان ممکن صورت میگیرد. نکته مهم این است که برای استفاده از این ووچر ها نیازی به افتتاح حساب در سیستم پرفکت مانی نیست. این یعنی شما میتوانید بدون افتتاح حساب در کسری از ثانیه ووچر پرفکت‌مانی را باید مبلغ مورد نظر خود بخرید و از آن در هر زمانی استفاده کنید.

خرید با پرفکت مانی

اگر قصد پرداخت در وب سایتی را دارید که از متود پرداخت پرفکت مانی پشتیبانی میکند ولی در حال حاضر حساب پرفکت مانی ندارید و یا در پرداخت با ابهام یا مشکل مواجه هستید می توانید سفارش خرید با پرفکت مانی خود را ثبت نمایید. برای این کار کافی است به بخش “خرید با پرفکت مانی” در پنل کاربری خود در سایت اول پرداخت مراجعه نمایید و سفارش خود را با وارد کردن اطلاعات درخواستی ثبت کنید.

خرید با پرفکت مانی

سپس معادل ریالی خرید با پرفکت مانی مورد نظر خود را در کیف پول اول پرداخت واریز کنید. پس از شارژ کیف پول اول پرداخت با مبلغ تعیین شده تیم پشتیبانی اول پرداخت در اسرع وقت خرید شما را انجام میدهند و در صورت نیاز با شما در تماس خواهند بود.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT