خرید از سایت MotionArray

خرید از سایت MotionArray | خرید اکانت پرمیوم MotionArray

زمان مطالعه < 1 دقیقه

اگر از طرفداران موشن گرافیک و تولید محتوای ویدیویی هستید؛ خرید از سایت MotionArray می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. Motion Array پرمیوم یک وب سایت مبتنی بر ویرایش، تولید و دانلود محتوای ویدیویی نامحدود است که محصولات، ابزارها و آموزش‌ های بسیار متنوعی را برای هر کسی که در این حوزه‌ ها فعالیت دارند. از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال گرفته تا موشن گرافیک و VFX کارها ارائه می دهد. برای خرید اکانت پرمیوم MotionArray می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

پرداخت در سایت MotionArray 

خرید از سایت MotionArray

با بیش از 80،000 الگو با کیفیت بالا، فیلم‌ های استوک و فایل‌ های موسیقی، قادر خواهید بود؛ ویدئوهای جذاب‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه تهیه کنید. همچنین پلاگین‌ های فوق العاده‌ی Premiere Pro ،After Effect ،Premiere Rush و … ارائه می‌دهد که جلوه های خارق العاده‌ای را برای بالا بردن کیفیت فیلم‌ ها و پروژه‌ های نهایی شما به ارمغان می‌ آورد.

خرید از سایت MotionArray

خرید از سایت MotionArray

ویژگی جذاب دیگر این سرویس دانلود فایل از Motionarray می‌باشد که قالب‌ های آماده و حرفه‌ای را برای کاربران خود مهیا کرده است.

علاوه بر این، یک ابزار همکاری ویدیویی مبتنی بر فضای ابری یا همان cloud به نام Review برای کمک به طراحان در اشتراک گذاری و بازخورد گرفتن از فیلم‌ های خود به صورت بسیار ساده و کارآمد به انضمام یک بستر مناسب و خیره کننده برای به نمایش گذاشتن کار های خود، در اختیارتان قرار می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT