پرداخت در Poshmark

خرید از سایت Poshmark | پرداخت در سایت Poshmark

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Poshmark یک وب سایت شناخته شده است که می توانید پوشاک دست دوم آن را خریداری یا بفروشید. Poshmark در مقایسه با سایر سایتهای مشابه نسبتاً جدید است ، اما همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد. این عملکرد کاملاً مشابه وب سایت هایی مانند Mercari یا eBay است ، اما گزینه های Poshmark محدود شده اند – فقط آرایش ، لباس و لوازم جانبی مجاز است. در این مقاله به بررسی روش های خرید از سایت Poshmark می پردازیم.

خرید از سایت Poshmark

خرید از سایت Poshmark

سایت Poshmark

پرداخت در Poshmark

Poshmark یک وبسایت قانونی است که فروشندگان برای فروش خود پول دریافت کرده اند ، در حالی که خریداران در واقع اقلام خریداری شده را دریافت کرده اند. با این حال ، در نظر داشته باشید که همه از خریدهای خود راضی نیستند. Poshmark به عنوان یک وبسایت معتبر است ، اما ما هرگز نمی توانیم از صادق بودن فروشنده یا خریدار مطمئن شویم.

اعتبار سایت Poshmark

وقتی می خواهید از Poshmark چیزی سفارش دهید ، باید مطمئن شوید که آنچه را که شما سفارش می دهید ، همان چیزی است که در واقع می خواهید. در واقع ، این توصیه ای است که باید برای خرید آنلاین به طور کلی در خاطر داشته باشید. موارد بسیاری وجود دارد که خریدار ناامید می شود زیرا محصولی که دریافت کرده به انتظارات وی نرسیده یا متناسب نیست.

پرداخت در سایت Poshmark

Poshmark در این مورد مقصر نیست ، و گاهی اوقات ، فروشنده نیز مقصر نیست – به شرطی که شامل توضیحات مناسب محصول باشد. این مسئولیت شماست که به عنوان یک خریدار لحظه ای وقت بگذارید و محصولی را که می خواهید بدست آورید دقیق و دقیق انجام دهید.

چگونه تقلبی را در Poshmark تشخیص دهیم

سایت Poshmark

پرداخت در Poshmark

این در واقع خلاف سیاست Poshmark برای فروش دست اندازهای جعلی است ، اما همیشه چند فروشنده وجود دارند که به نوعی موفق می شوند از این عمل خلاص شوند. خوشبختانه ، اگر می دانید به دنبال چه چیزی بگردید ، روش هایی وجود دارد که شما می توانید جعلی یا واقعی بودن لیست را تشخیص دهید. بیشتر اوقات ، لیست های جعلی معمولاً مربوط به موارد مارک دار مانند Chanel یا Gucci هستند زیرا آنها می توانند آنها را با قیمت بسیار بالاتری بفروشند.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT