خرید تتر بدون محدودیت روزانه

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

زمان مطالعه 4 دقیقه

تتر (Tether) با علامت اختصاری USDT در اصل قدرتمندترین استیبل کوین و پراستفاده‌ترین رمزارز شناخته شده بازار کریپتو است که معمولا قیمت آن با نوسانات قیمت بازار ارزهای دیجیتال تغییر نمی‌کند. شما با استفاده از خدمات مجموعه اول پرداخت می توانید نسبت به خرید تتر بدون محدودیت روزانه اقدام نمایید.

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

اکثر افرادی که وارد بازار رمزارزها می‌شوند، قطعا نام تتر را شنیده‌اند و احتمالا با آن معامله‌هایی را انجام داده‌اند.

تتر در جولای 2014 در ابتدا با نام Realcoin کارخود را آغاز کرد ولی بعد از مدتی نام خود را تغییر داد. گفتنی است آیفینکس (iFinex) در واقع مالک تتر است و این شرکت مدیریت صرافی رمزارز بیتفینکس (Bitfinex) را نیز برعهده دارد. بعدها و در سال 2019 میلادی، رمزارز دیگری با نام تترگلد (Tether Gold) با پشتوانه طلا از سوی این شرکت عرضه شد.

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

تتر با علامت اختصاری USDT روی پلتفرم امنی (Omni) عرضه شد که در واقع زیر لایه ای از شبکه بلاک چین بیت کوین بود. این پلتفرم امکانات مختلفی را در اختیار قرار می‌دهد که امکان نقل و انتقال و تبادل توکن های مختلف را فراهم می‌کند. گفتنی است تتر با استاندارد ERC-20 بر بستر اتریون و بلاک چین‌های ترون و ایاس، الگورند و بیت کوین کش نیز عرضه می‌شود. دسترسی به تتر کار سختی نیست و روی شبکه‌های بلاک چین مختلفی معامله می‌شود.

این ارز دیجیتال از یک طرف همانند سایر رمزارزهای بازار معامله می‌شود و از سوی دیگر از نوسانات بازار تبعیت نمی‌کند و قیمت نسبتا ثابتی دارد که از مزایای آن محسوب می‌شود.

کاربردهای ارز تتر

تتر به عنوان قدرتمندترین استیبل کوین بازار، کاربردهای مختلفی دارد. معمولا تریدرها و معامله گران از تتر برای انتقال دارایی دیجیتالی از صرافی به کیف پول و به عکس استفاده می‌کنند.

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

بسیاری از رمزارزهای بازار برپایه تتر معامله می شوند. در نتیجه معامله گران برای خرید ارزهای دیجیتال، دارایی خود را به تتر تبدیل کرده و برای خرید رمزارز در صرافی‌ها از آن استفاده می‌کنند. با توجه به اینکه ارزش تتر با نوسانات بازار نسبتا ثابت می ماند، به همین دلیل گزینه خوبی برای انجام معاملات محسوب می‌شود و از نوسانات شدید بازار در امان است.

نقل و انتقال تتر بسیار ساده است و معامله گران به راحتی می‌توانند آن را در صرافی‌ها برای انجام معاملات مورد استفاده قرار دهند.همین ویژگی‌ها در کنار ثابت بودن ارزش آن باعث شده در بین معامله گران از محبوبیت خوبی برخوردار باشد.

قیمت ارز تتر

تتر به عنوان یک استیبل کوین که دارای قیمت باثباتی است در بازار کریپتو شناخته می‌شود و همانطور که گفته شد قیمت تتر با علامت اختصاری USDT تقریبا همیشه برابر با یک دلار آمریکا است.

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

دلیل این مساله آن است که به ازای هر یک واحد تتر USDT، یک دلار در خزانه بانک‌ها نگهداری می‌شود. اما داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که قیمت تتر همیشه دقیقا با یک دلار آمریکا هم نیست و نوسانات جزیی از این مقدار دارد و گاهی کمی بالاتر یا پایین تر معامله می‌شود.

کیف پول‌ تتر

کیف پول دیجیتالی معمولا برای نگهداری رمزارزهای مختلف به کار برده می‌شود و سرمایه گذارانی که بخواهند دارایی دیجیتالی خود را در قالب تتر با علامت اختصاری USDT نیز ذخیره کنند، لازم است از کیف پول‌های رایج استفاده کنند. یکی از مزایای تتر آن است که در تمامی صرافی‌های کریپتو فهرست شده و کیف پول های مختلفی از آن پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل دارندگان تتر به راحتی می‌توانند از بین گزینه‌های مختلف کیف پول دیجیتال، مورد مناسب خود را انتخاب کنند.

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

خرید تتر بدون محدودیت روزانه

یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های نرم افزاری برای نگهداری تتر، کیف پول دیجیتالی مای اتر والت یا همان Myetherwallet است که برخی از کاربران استفاده از آن را ترجیح می دهند. کوینومی یا Coinomi نیز یکی دیگر از کیف پول‌های تتر است. در بین محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری تتر نام تراست والت یا Trust Wallet نیز دیده می شود. علاوه بر این اتمیک والت یا Atomic Wallet نیز یکی دیگر از گزینه های موجود است که طرفداران خودش را دارد.

علاوه بر کیف پول های نرم افزاری، برخی سرمایه گذاران برای ذخیره کردن و نگهداری تتر از کیف پول های سخت افزاری استفاده می کنند که معروف ترین آنها کیف پول‌های سخت‌افزاری لجریا Ledger و کیف پول سخت افزاری ترزور یا Trezor است که هر کدام از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری مزایای خاص خودش را دارد.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT