خرید vps از سایت ScalaHosting

خرید vps از سایت ScalaHosting | خرید vps ارزان از سایت خارجی

زمان مطالعه 6 دقیقه

وقت آن است که قدم بزرگی را از هاستینگ مشترک بردارید و به هاستینگ  (میزبانی) VPS بروید، جایی که سرور شما برای شما مدیریت می شود. در این مقاله به خرید vps از سایت ScalaHosting می پردازیم.

خرید vps ارزان از سایت خارجی

خرید vps از سایت ScalaHosting

راه اندازی وب سایت خود می تواند یک فرآیند هیجان انگیز باشد. با این حال، جنبه های دلهره آور آن نیز وجود دارد، مانند اینکه از کجا شروع کنیم.

بسیاری از صاحبان وب‌ سایت‌ها یا کسب‌وکارهایی که برای اولین‌بار اقدام به راه‌اندازی وب‌ سایت خود می‌کنند، تمایل دارند هاستینگ (میزبانی) مشترک را هنگام راه‌اندازی وب ‌سایت خود انتخاب کنند، زیرا آن مقرون به صرفه است. با این حال، چیزی که بسیاری از کاربران متوجه نمی‌شوند این است که با سرمایه‌گذاری کمی بیشتر در گزینه‌های هاستینگ (میزبانی) جایگزین، مانند هاستینگ (میزبانی) VPS، می‌تواند همه چیز را در کسب و کار شما ایجاد کند.

خرید vps از سایت ScalaHosting

خرید vps از سایت ScalaHosting

با گسترش افق های خود و انتخاب یک VPS از طریق شخصی مانند ScalaHosting، می توانید بسیاری از مشکلاتی را که کاربران در هاست اشتراکی با آن مواجه هستند حذف کنید. علاوه بر این، برای راه اندازی سرور هاستینگ (میزبان) VPS نیازی به تخصص فنی ندارید، زیرا ScalaHosting برنامه های مدیریت شده VPS را ارائه می دهد.

بیایید ببینیم که چگونه یک وب سایت با هاست (میزبانی) VPS می تواند در کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند.

هاستینگ (میزبانی) سنتی مشترک در مقابل VPS مدیریت شده

هاستینگ (میزبانی) اشتراکی یک راه ارزان برای هاستینگ (میزبانی) وب سایت شما است زیرا یک سرور هاست (میزبان) بسیاری از پروژه های آنلاین است. این به این معنی است که هزینه توسط صدها کاربر تقسیم می شود و قیمت اجرای یک سرور را کاهش می دهد. به طور کلی، شما می توانید انتظار داشته باشید که حداقل چند دلار در ماه برای یک سرور مشترک پرداخت کنید.

با این حال، چندین معایب هاستینگ (میزبانی) مشترک وجود دارد که آن را نامناسب می کند، به خصوص اگر می خواهید ترافیک را به وب سایت یا کسب و کار خود هدایت کنید. اگر یک آپارتمان مشترک را تصویر کنید، تصور راه اندازی یک سرور مشترک آسان تر است. اگر دستگاه یکی از اعضای خانواده برق را قطع کند، تمام برق موجود در ملک قطع می شود. به طور مشابه، در یک سرور اشتراکی، اگر یک وب سایت هک شود یا با مشکلات فنی عمده روبرو شود – می تواند باعث شود بقیه وب سایت های موجود در آن سرور دچار خرابی شوند.

اگر کسب و کاری دارید ایده آل نیست.

هاست VPS همچنین چندین وب سایت را روی یک سرور هاست (میزبانی) می کند، اما همانطور که از نام آن پیداست، با استفاده از فناوری مجازی سازی، سرور به مجازی های کوچک تر تقسیم می شود و به پروژه شما فضای خاص خود را می دهد. بنابراین سرورهای VPS قابل اعتمادتر هستند و به شما کنترل بیشتری می دهند زیرا می توانید هر نرم افزار سفارشی را روی آن نصب کنید. مانند این است که ماشین شخصی خود را داشته باشید، بدون هزینه کل سرور اختصاصی.

خرید vps از سایت ScalaHosting

خرید vps از سایت ScalaHosting

چیزی که بسیاری از مردم را از هاستینگ (میزبانی) VPS دور می کند این است که آنها اغلب نمی دانند دو نوع سرویس وجود دارد. اولین گزینه یک گزینه خود مدیریتی است که در آن به سرور دسترسی روت خواهید داشت. باید خودتان دستگاه را پیکربندی کنید و محیط مورد نیاز خود را ایجاد کنید. برای اکثر کاربران، این از نظر فنی بسیار چالش برانگیز است.

با این حال، نوع دوم هاستینگ (میزبانی) VPS – VPS مدیریت شده – به این معنی است که شما می توانید از مزایای یک سرور مجازی بدون نیاز به راه اندازی آن لذت ببرید. یک هاست (میزبان) وب، مانند ScalaHosting، دستگاه را به گونه‌ای پیکربندی می‌کند که بتوانید بلافاصله وب ‌سایت خود را هاستینگ (میزبانی) کنید، در حالی که هنوز کنترل شخصی‌سازی کاملی بر محیط دارید.

سرعت بارگذاری (Loading)، در دسترس بودن، افزونگی (Redundancy): چقدر برای وب سایت شما حیاتی هستند

اگر منابع سرور خود را با صدها کاربر دیگر به اشتراک بگذارید، در سناریویی که سایت‌های دیگر شروع به استفاده از RAM و CPU موجود می‌کنند، می‌توانید با یک وب‌ سایت کند مواجه شوید. با راه اندازی VPS، سرور و مجموعه ای از منابع خود را دریافت خواهید کرد که با دیگران به اشتراک گذاشته نمی شوند. بنابراین، اگر به محدودیت های منابع خود برسید، می دانید که فقط شما مسئول هستید.

وقتی صحبت از هاستینگ (میزبانی) وب می شود، CPU و RAM بسیار مهم هستند. آنها می توانند بر سرعت بارگیری وب سایت شما تأثیر بگذارند زیرا سرور دستگاهی است که پروژه شما را هاست (میزبانی) می کند و به کاربران نهایی در اینترنت امکان مشاهده آن را می دهد.

به طور متوسط، بازدیدکنندگان وب سایت حدود دو ثانیه منتظر می مانند تا یک صفحه وب بارگذاری شود. هرچه زمان بیشتری برای بارگذاری طول بکشد – کاربران کمتری در اطراف باقی خواهند ماند. با گذشت سالها، صبر مردم کمتر شده است. بنابراین اگر بارگذاری وب‌ سایت شما زمان زیادی طول می‌کشد و هیچ کنترلی روی آن ندارید زیرا سرور وب شما باعث ایجاد مشکل می‌شود، در این صورت ممکن است مشتریان بالقوه یا حتی تجارت خود را از دست بدهید.

ScalaHosting VPS مدیریت شده با Spanel

اکنون زمان آن است که گزینه های هاستینگ (میزبانی) خود را در نظر بگیرید. آیا در حال حاضر روی یک سرور مشترک هستید؟ آیا به دنبال راه اندازی یک وب سایت تجاری هستید که به طور بالقوه می تواند ترافیک زیادی ایجاد کند؟ اگر پاسخ شما بله است، پس احتمالاً زمان آن رسیده است که بازی هاستینگ (میزبانی) خود را ارتقا دهید و به یک برنامه هاستینگ (میزبانی) VPS بروید.

خرید vps ارزان از سایت خارجی

خرید vps ارزان از سایت خارجی

VPS مدیریت شده ScalaHosting نه تنها شامل مهاجرت رایگان برای وب سایت فعلی شما می شود، بلکه 24/7 مدیریت می شود. با این حال، اگر می خواهید سطحی از کنترل روی سایت خود داشته باشید، برنامه های VPS آن با Spanel می تواند بهترین گزینه باشد.

خرید vps ارزان از سایت خارجی

خرید vps ارزان از سایت خارجی

Spanel یک پلت فرم مدیریت هاستینگ (میزبانی) پیشرفته است که به شما امکان می دهد به راحتی فایل های وب سایت، پایگاه داده ها، دامنه ها، ایمیل ها و بسیاری موارد دیگر را مدیریت کنید. این پلتفرم همچنین شامل برخی از ابزارهای منحصر به فرد است که توسط Scala-Sshield برای امنیت سرور بلادرنگ و SWordPress Manager برای اتوماسیون WP توسعه یافته است.

بر خلاف رهبر بازار، cPanel، Spanel ScalaHosting مشمول هزینه های مجوز نیست و کاملا رایگان است.

چند مرکز داده Cloud Clustering

اگر کسب‌ و کار شما به یک برنامه هاستینگ (میزبانی) مناسب ‌تر نیاز دارد، راه‌حل‌های کلاستر Spanel کاملاً مدیریت شده ScalaHosting می‌تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که به دنبال هاست (میزبانی) وب سایتی با ترافیک بالا هستید که نمی تواند حتی یک ثانیه از کار را از دست بدهد. تعادل بار هوشمند ScalaHosting تضمین می کند که در صورت خرابی یک گره خوشه ای (cluster)، هیچ خرابی ایجاد نمی شود – به سادگی درخواست ها را به گره هایی که آنلاین هستند ارسال می کند.

و اگر برنامه های کسب و کار شما در هر نقطه تغییر کند، می توانید منابع خود را در حال حرکت افزایش یا کاهش دهید.

خرید vps از سایت ScalaHosting

این راه حل ایده آل برای هر نوع کسب و کاری است که در آن زمان، قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری عوامل بسیار مهمی هستند. هر خوشه (cluster) به طور کامل توسط تیم متخصص ScalaHosting طراحی و مدیریت می شود (آنها به اشخاص ثالث متکی نیستند). اگر میزان استفاده شما در یک خوشه (cluster) از 80٪ بیشتر شود، برای جلوگیری از هرگونه مشکل عملکرد به شما اطلاع داده می شود.

شما می توانید بین یک خوشه (cluster) مرکز داده واحد، خوشه (cluster) مرکز داده چندگانه یا خوشه (cluster) چند منطقه ای متناسب با نیاز وب سایت خود یکی را انتخاب کنید. هر سه گزینه افزونگی کامل، شبکه پرسرعت و در دسترس بودن ثابت را برای وب سایت هایی با مصرف بیش از حد منابع ارائه می دهند.

از اینجا، می‌توانید بسته خود را سفارشی کنید تا مطمئن شوید که دقیقاً آنچه را که نیاز دارید، با پشتیبانی تیمی از کارشناسان ScalaHosting دریافت می‌کنید.

آیا برای تغییر بزرگ آماده اید؟

اگر فروشگاه تجارت الکترونیک شما عملکرد ضعیفی دارد یا وب سایت شما ترافیکی را که انتظار دارید به دست نمی آورد، وقت آن است که به هاستینگ (میزبانی) VPS جهش کنید.

تغییر می تواند ترسناک باشد، به خصوص زمانی که کسب و کار شما در خطر است، اما در این مثال، ارتقاء بسیار منطقی است.

با افزایش کارایی، سرورهای قابل اعتماد و شخصی که این فرآیند را برای شما مدیریت کند، یک برنامه هاستینگ (میزبانی) VPS از ScalaHosting شما را بدون نیاز به تعویض دنده یا لمس پدال ها روی صندلی راننده قرار می دهد. تیم می‌داند که وب ‌سایت شما چقدر برای شما مهم است و 24 ساعته برای کمک به شما آماده است. 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT