شارژ بروکر Windsor

شارژ بروکر Windsor | شارژ اکانت ویندزور (ویدیو)

زمان مطالعه 3 دقیقه

بروکر ویندزور Windsor یکی از قدیمی ترین بروکر های جهان می باشد و از زمان تاسیس خود برای ایرانیان تحریم نبوده و مشتریان زیادی از ایران دارد. این بروکر یکی از محبوب ترین بروکر ها در بین کاربران ایرانی می باشد و بعد از تحریم بروکر هایی مانند هات فارکس ، فارکس تایم و … استفاده کاربران ایرانی از آن افزایش یافته است. در این مطلب به شارژ بروکر Windsor می پردازیم.

شارژ بروکر Windsor

شارژ بروکر Windsor

تمامی بروکر ها دارای مزایا و معایبی می باشند و کاربران پس از ترید در آنها و کسب تجربه با توجه به استراتژی معاملاتی خود می توانند بروکر مناسبی برای خود انتخاب کنند.
بروکر ویندزور فعالیت خود را از سال 1988 آغاز کرده است. این بروکر معتبر بوده و (BZ) رگولاتور کمیسیون خدمات مالی بین المللی بلیز را دارد. دفتر مرکزی این بروکر در لیماسول قبرس می باشد . و مجوز اوراق بهادار قبرس (CySEC) را به شماره 030/04 را کسب کرده است. این شرکت در خاورمیانه نیز دارای نمایندگی بوده و یک شرکت تحت عنوان Seldon Investments Limited در اردن ثبت شده است و مجوز کمیسیون اوراق بهادار اردن (JSC) را نیز کسب کرده است.

این بروکر ابزار های معاملاتی متفاوتی را از جمله جفت ارز ها ، CFD و قرارداد های آتی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد . و زبان های چینی ، یونانی ، عربی ، روسی ، انگلیسی و فارسی را پشتیبانی می کند.

ویژگی های بروکر ویندزور

محافظت از تعادل منفی

در مقایسه با سایر بهترین بروکرهای فارکس، کارگزاری ویندزور محافظت از تراز منفی را به عنوان یک هشدار خطر ارائه می دهد که به عنوان تضمینی برای کاهش ریسک معامله است. این یکی از بهترین ویژگی های معاملاتی است که مانع از دست دادن وجوه بیشتر از مبلغ سپرده شده توسط معامله گر می شود. کارگزاری ویندزور به مشتریان خود این فرصت را می دهد که موجودی حساب خود را به صفر برسانند. این ویژگی تجربه تجارت ایمن را برای هر معامله گر فراهم می کند.

امنیت

Windsor Brokers توسط بالاترین نهادهای نظارتی تنظیم می شود و تضمین می کند تمام داده های مشتری به طور ایمن ذخیره و مدیریت می شوند. همچنین کارگزار از رمزگذاری، پروتکل های احراز هویت و فایروال ها برای محافظت در برابر سوء استفاده از اطلاعات مشتری و دسترسی غیرمجاز استفاده می کند.

قابلیت اطمینان

وب سایت تجاری بروکر Windsor با شهرت عالی، چندین نوع حساب، دو پلت فرم معاملاتی و مطالب آموزشی حرفه ای بهترین انتخاب برای معامله‌گران است.

وفاداری

بروکر ویندزور یک برنامه وفاداری همراه با دو جایزه برای معامله گران فعال خود ارائه می دهد. برای معامله گران جدیدی که از حساب Prime استفاده می کنند، یک جایزه بدون سپرده 30 دلاری در دسترس است. همچنین پاداش سپرده ای به ارزش 10000 دلار ارائه می دهد. با این حال، شرایط و ضوابط خاصی ممکن است قابل اجرا باشد، بنابراین معامله گران باید قبل از ثبت نام در کارگزاری ویندزور، بررسی های لازم در مورد آن را انجام دهند.

برنامه وفاداری چهار لایه است که به ازای هر لات معامله شده امتیاز معاملاتی را اختصاص می دهد. کاربران می توانند این امتیازات معاملاتی را به پاداش تبدیل کرده و در حساب معاملاتی خود نگه دارند. با توجه به توضیحات آن، ویندزور امتیاز معاملاتی را از لات استاندارد 1 1.0 ارائه می دهند. همه معامله گران باید بیش از 10 امتیاز داشته باشند تا واجد شرایط پرداخت شوند. سطح پایین 0.2 امتیاز در هر لات است. بنابراین، برای درخواست برداشت، مشتریان به 50.0 لات نیاز دارند.

مزایا بروکر ویندزور

ارائه حساب بانکی تفکیک شده
تنظیم شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس (CySEC)
حداقل سپرده مورد نیاز 100 دلار
محافظت از تعادل منفی
دارای ویژگی های معاملاتی پیشرفته همراه با بیش از 160 ابزار معاملاتی

معایب

محدودیت دارایی های قابل معامله
افزایش اسپرد در ارزهای دیجیتال

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Ahmad mirghasem گفت:

    Dametun garmmmmmmm

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT