درگاه وب مانی

لیست فروشگاه های دارای درگاه وب مانی

زمان مطالعه 2 دقیقه

وبمانی، یکی از شبکه های پرداخت آنلاین است که مقر اصلی آن در روسیه بوده که بارزترین ویژگی آن برای ایرانیان، تحریم نبوده امکانات این کیف پول برای افرادی است که در ایران زندگی می کنند. اما این مسئله تنها موجب محبوبیت این سرویس پرداخت آنلاین در ایران نشده، بلکه در سراسر جهان، خصوصا در کشورهای اروپایی از مقبولیت نسبی بالایی برخوردار است.

اگر شما هم می خواهید بدانید که با وب مانی از کدام سایت ها میتوان خرید کرد، در این مقاله با معرفی لیست فروشگاه های پذیرنده وبمانی همراه باشید.

معرفی لیست فروشگاه های دارای درگاه وب مانی

همان طور که در ابتدای مقاله بیان کردیم، به دلیل تحریم نبودن سرویس های این کمپانی برای کاربران ایرانی، این کیف پول در ایران از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

اما سوال اصلی که هنگام استفاده از خدمات این شبکه پرداخت آنلاین مطرح می شود این است که با وب مانی از کدام سایت ها میتوان خرید کرد؟ چرا که هدف اصلی از ایجاد حساب در انواع کیف پول های الکترونیکی، پرداخت ارزی در سایت های مختلف است. بنابراین اگر شما نتوانید از حساب بانکی بین المللی که ایجاد کرده اید استفاده کنید، عملا ضرر کرده اید.

در مقاله ای که در رابطه با تفاوت پرفکت مانی و وبمانی در اختیار شما قرار دادیم، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در سطح جهان، میزان محبوبیت وبمانی از پرفکت مانی بیشتر است.

پس اگر نمیدانید که بین این دو سرویس ارائه دهنده خدمات ارزی کدام یک را انتخاب کنید، بهتر است که در ادامه همراه ما باشید تا با برخی از سایت های دارای درگاه وب مانی آشنا شوید.


سایت علی اکسپرس : فروشگاه اینترنتی

سایت DX : فروشگاه اینترنتی

سایت Sellane : خرید و فروش کالا

سایت Dhgate : فروشگاه اینترنتی

سایت Mongo : فروشگاه اینترنتی لباس

سایت Go Get SSL : ارائه خدمات هاستینگ (میزبانی وب)

سایت Reseller Club : ارائه خدمات هاستینگ

سایت Web Names : ارائه خدمات هاستینگ

سایت Emirates : فروش بلیط هواپیمایی امارات

سایت فریلنسر دات کام : سایت دورکاری خارجی

سایت tinydeal : فروشگاه اینترنتی

سایت UralAirLines : شرکت هواپیمایی

توجه: در صورتی که می خواهید از تمام فروشگاه های پذیرنده وبمانی مطلع شوید، می توانید از سایت megastock استفاده کنید.

درگاه وب مانی
درگاه وب مانی

وبمانی یا پی پال

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از کاربران از ما دارند این است که وب مانی بهتر است یا پی پال؟! متاسفانه جواب دقیقی برای این سوال وجود ندارد چرا که همه چیز به نیاز شما بستگی دارد! مسلما اگر قصد دارید قادر به خرید از بسیاری از سایت های خارجی باشید و به راحتی به بسیاری از کشورهای دیگر ارز انتقال دهید، بهتر است که از پی پال استفاده کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شما برای کسب درآمد دلاری با سایت های فریلنسری خارجی در ارتباط هستید، بهترین گزینه استفاده از حساب پی پال وریفای شده است، چرا که در بسیاری از موارد، دستمزد فریلنسرها، از طریق حساب پی پال پرداخت می شود.

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT