محصولات پر فروش هندی در امارات

محصولات پر فروش هندی در امارات کدام مواردند؟

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه خط تجاری هند به امارات از شلوغ ترین خطوط جهان است. دوبی رتبه ۲۵ام در رتبه بندی بزرگترین کشور های صادرکننده را دارد که بسیاری از این کالاها صادرات مجدد به کشورهای همسایه خود از جمله ایران را شامل می‌شود. به دلیل فاصله میان هند و سایر کشور‌های عربی، روابط امارات و هند بسیار خوب است. همه ما این مطلب را که امارات تامین کننده نفت هند است را می‌دانیم، اما در این مقاله محصولات پر فروش هندی به امارات را خواهیم شناخت.

مهمترین محصولات پر فروش هندی

محصولات مختلفی از سرتاسر دنیا به امارات ارسال می‌شود که قبلا در مورد سه روش برای انتخاب بهترین شرکت شیپینگ در امارات توضیحاتی داده بودیم. هم اکنون با مهمترین کالاهای صادراتی هند به امارات آشنا شوید.

محصولات پر فروش هندی به امارات

۱- طلا، جواهرات و سنگ های قیمتی

حجم تجارت جواهرات و سنگ های قیمتی از هند به امارات تاکنون چیزی در حدود ۱۲ میلیارد دلار بوده است. بخشی از این محصولات بصورت خام و باقی بصورت تراش خورد یا ساخته‌شده ارسال شده است.

۲- کالاهای مصرفی روزانه

لیست بلندی از کالاهای مصرفی روزانه وجود دارد که از هند به امارات صادر می‌شود. این کالا ها اکثرا دستمال توالت، عطر، روغن‌های مخصوص  و سایر میوه‌ها و ادویه‌ها است. حجم صادرات این محصولات تا کنون ۱۷ میلیارد دلار بوده است.

۳- پارچه

پارچه‌های هندی شهرت جهانی دارند و این کیفیت و شهرت دلایل خوبی برای صادرات هفتگی این محصول از هند به امارات است. نمایشگاه‌های Fashion در امارات سالیانه گسترش می‌‌یابند و این بازار خوبی برای پارچه‌های هندی مانند Khadi و ابریشم می ‌باشد.

۴- لباس

بعد از پارچه، این لباس است که رتبه بعدی در لیست صادراتی هند را دارد. محصولاتی مانند پیراهن، ژاکت، لباس ورزشی، مانتو، دامن و دیگر لباس‌های زنانه و دخترانه به امارات صادر می‌شود. برندهای هندی زیادی در امارت و مراکز خرید این کشور شعبه دارند.

۵- محصولات ساختمان سازی

محصولات پر فروش هندی فلزی امارات

محصولات ساختمان و شهرسازی به طور مداوم به امارات صادر می‌شوند. محصولاتی مانند چراغ‌های برق، لوازم لایروبی، آتش خاموش کن و جرثقیل‌ها از جمله مواردی است که شرکت‌های هندی آن را به امارت وارد می‌کنند.

۶- محصولات فلزی

زندگی مدرن و صنعت به محصولاتی مانند پیچ و مهره و چرخ دنده، میخ و سنجاق و … نیازمند است که مثال‌های کوچکی از کالا های فلزی صادراتی هند به امارت هستند.

۷- محصولات برقی

از تلفن های ثابت و همراه تا راکتور‌های اتمی تا ضبط صوت و تلویزیون از کالاهای برقی هندی هستند که در امارات ارزش زیادی دارند. البته بسیاری از کالاهای برقی مصرفی شخصی از چین وارد می‌شود.

۸- کالاهای مسی

هند از تامین کنندگان کالا‌های مسی در بسیاری از کشور ها است و امارات هم به خاطر فاصله نچندان دور از هند، نیاز خود را از این کشور تامین می‌کند.

۹- گوشت

محصولات پر فروش هندی گوشت به امارات

هند در صادرات گوشت و غذا‌های دریایی و سایر محصولات پروتئینی بازار خوبی دارد. گوشت گوسفند یا بز به صورت زنده و تازه یا یخ زده به امارات صادر می‌شوند.

اگر شما به صادرات فکر می‌کنید بهتر است تحقیق جامعی انجام دهید. مقصد صادرات و محصولات مورد نیاز آن کشور و بسیاری اطلاعات دیگر را باید بررسی کنید. بعد از بررسی دقیق شما می‌توانید کار را شروع کنید.

لیست محصولات پر فروش هندی در امارات نشان می‌دهد که کالا‌های ایرانی به دلیل قیمت پایین و البته بازار گسترده همسایگان ایران می‌تواند، شانس خوبی برای صادرات ایجاد کند. مجموعه اول پرداخت افتخار دارد که خدمات پرداخت‌های ارزی یا نقد درآمدهای ارزی را برای کاربران خود فراهم ساخته است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT