خدمات Twilio ابری

معرفی خدمات Twilio و سرویس‌های ارتباطات فضای ابری

زمان مطالعه 2 دقیقه

خدمات Twilio در حقیقت بر مبنای یک پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS) برای ارتباطات ابری ( cloud communications ) است. ارتباطات ابری به نگه‌داری، مرتب سازی و انتقال صدا بر بستر اینترنت یا انتقال داده مکالمات روی هاست گفته می‌شود که از اینترنت عمومی در دسترس می‌باشد.

به زبان ساده شرکت Twilio این امکان را فراهم ساخت که هر توسعه دهنده نرم‌افزای با دانشی محدود بتواند از از طریق وب سرویس API ، مکالمات تلفنی و سرویس پیام کوتاه (SMS) را راه‌اندازی کند. این کار باعث شده که نه تنها سرعت مکالمات بین افراد به سرعت انجام شود ( برای درک بهتر مکالمه سریع بین دو نفر در واتساپ را با ارسال پیام از طریق ایمیل که با تاخیر همراه است را مقایسه کنید) حتی باعث شد که هزینه مکالمات از شرکت‌ها مخابراتی و دولتی خارج شده و ارزان قیمت شود.

معرفی شرکت و سایت Twilio

لیست خدمات Twilio

این شرکت استارتاپی در سال ۲۰۰۸ در کالیفرنیا توسط Jeff Lawso راه‌اندازی شد. در همان سال API فایل صوتی تحت نام Twilio Voice برای ارسال به یک گوشی همراه از طریق فضای ابری امکان پذیر کرد. دو سال بعد در سال ۲۰۱۰ ، API ارسال پیامک تحت عنوان Twilio text هم فراهم گردید.

این شرکت توانست در همان سال اول میزان سرمایه خطر پذیر ( venture capital ) حدود ۱۳۰ میلیون دلار جذب نماید. شتاب دهنده 500 Startups توانست در سال ۲۰۱۰ به یاری این شرکت آمده و ارزش این شرکت را با همکاری مستمر به ۲/۵ میلیارد دلار رساند.

لیست خدمات Twilio

خدمات Twilio اپلیکیشن

به لطفا Twilio ما شاهد خدمات بینظیر شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن ها هستیم. این خدمات به برنامه نویسان خرده پا امکان قرار دادن شبکه مکالمات ارزان قیمت روی نرم‌افزارهایشان را می‌دهد. حتی پلاگین وردپرس Twilio به عنوان یک افزونه پیام صوتی ارایه شده است که حتی با افزونه WooCommerce برای مدیریت تماس با مشتریان قابلیت ادغام دارد. لیست خدمات این شرکت شامل موارد زیر است:

  • Programmable Voice
  • Programmable SMS
  • Twilio SendGrid Email API
  • Twilio API for WhatsApp
  • Elastic SIP Trunking
  • Programmable Chat
  • Twilio Conversations
  • Programmable Video
  • Programmable Wireless

در صورتی که به عنوان برنامه نویس فریلنسر مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید. همچنین برای استفاده از خدمات Twilio و شارژ آن نیز می‌توانید با کارشناسان ما برای پرداخت ارزی در تماس باشید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT