سایت UserTesting

معرفی سایت UserTesting | پرداخت در سایت User Testing

زمان مطالعه 4 دقیقه

سایت usertesting بستری است که با استفاده از آن می توان یک وب سایت یا محصول را مورد ارزیابی کاربران واقعی قرار داد. خدمات این وب سایت بسیار مفید و کاربردی است، زیرا به تیم طراحی این امکان را می دهد تا درباره تجربه کاربری محصولی که در حال طراحی آن هستند ، اطلاعات کافی کسب کنند، تا قبل از اجرای محصول نهایی ، هر مسئله ای درباره آن برطرف و اصلاح شود. شناسایی و رفع مشکلات در مراحل اولیه در واقع باعث کاهش هزینه های طولانی مدت می شود. در حالت ایده آل ، سایت UserTesting باید برای هر پروژه ای استفاده شود زیرا به کاهش ریسک ، بهبود روند و در نتیجه صرفه جویی در هزینه های تجاری کمک می کند.

کسب درآمد از سایت UserTesting

معرفی سایت UserTesting

این وب سایت بر پیدا کردن تستر هایی تمرکز می کنند که برای انجام تست بهترین توانایی و بیشترین صلاحیت را دارند. اگر بخواهید به عنوان یک تستر درسایت usertesting.com فعالیت کنید و درآمد کسب نمایید ، آزمون هایی بر اساس مشخصات و اطلاعات جمعیتی به شما ارائه می شود که هدف آن بررسی این است که آیا شما فرد مناسبی برای ارائه بازخورد درباره یک محصول یا وب سایت هستید یا خیر.

سایت UserTesting

سایت UserTesting

به عنوان مثال ، اگر قرار باشد در رابطه با وب سایت خرید آنلاین در usertesting نظرات خود را ثبت کنید ، ابتدا باید از یک صفحه آزمون که از شما سوالاتی مانند تعداد دفعات خرید ، وب سایت هایی که برای خرید استفاده کرده اید و غیره می پرسد، گذر کنید. اگر پاسخ های شما با الزامات نوع تستر مورد نظر شما مطابقت داشته باشد ، مجاز به شرکت در آزمون خواهید بود ، در غیر این صورت آزمون از حساب کاربری شما خارج می شود.

پرداخت در سایت User Testing

برای تست هایی که در آن شرکت می کنید، باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. در طول آزمون ، شما باید در مورد تجربه کاربری خود با تسک هایی که در وب سایت انجام می دهید ، نظر و بازخورد دهید و در پایان ، با توجه به وب سایت یا برنامه ای که آزمایش کرده اید ، باید به برخی از سوالات پاسخ دهید.

انواع دیگری از آزمایشات و تست ها نیز وجود دارد که در آن شما باید در مورد تجربه کاربر و آنچه در مورد وب سایت احساس می کنید با مشتری مکالمه کنید.

کسب درآمد در سایت UserTesting 

برای ثبت نام به عنوان یک تستر ، باید یک نمونه تست را بزنید و اگر توسط سایت تأیید شود ، شما یک آزمونگر در usertesting.com خواهید بود و براساس اطلاعات پروفایل خود تست هایی خواهید گرفت که با تکمیل آنها درآمد دلاری کسب می کنید.

همانطور که اشاره شد، تقریباً در هر آزمون سوالات غربالگری وجود دارد که برای واجد شرایط بودن در آزمون باید به آنها پاسخ دهید. پاسخ درست یا غلطی برای سوالات غربالگری وجود ندارد. اگر پاسخ های شما با خواسته ها و معیار های آنها مطابقت داشته باشد ، مجاز به ادامه تست خواهید بود. در غیر اینصورت از شرکت در آزمون رد صلاحیت می شوید.

سایت UserTesting

سایت UserTesting

برای هر تستی که به اتمام می رسانید ، بسته به نوع آزمون مقداری پاداش به شما پرداخت می شود. در وب سایت آنها ذکر شده است که سایت Usertesting تستر هایی را از آفریقا ، خاورمیانه ، هند ، آسیای اقیانوسیه ، اروپا ، آمریکای لاتین و کارائیب ، ایالات متحده و کانادا می پذیرد. برای اینکه به یک تست کننده وب سایت تبدیل شوید ، باید فقط با دادن آدرس ایمیل خود و شرکت در یک آزمون آزمایشی ، در Usertesting.com ثبت نام کنید.

پس از تایید آزمون اولیه، می توانید مراحل ثبت نام خود را کامل کنید که شامل ارائه اطلاعات پروفایل کاربری، جزئیات حساب پی پال و غیره را ارائه دهید و پس از آن ، می توانید تست های واقعی را انجام داده و درآمد کسب کنید.

درآمد فعالیت در سایت UserTesting 

مبلغ پرداختی برای هر آزمون بسته به نوع و مدت آزمون متفاوت است. به طور کلی ، دستمزد هر آزمون بین 3 تا 60 دلار متغیر است. پرداخت متوسط ​​10 دلار در ازای هر آزمون است.

بد نیست اشاره کنیم که برای هر 20 دقیقه تماشای فیلم 10 دلار پرداخت می شود. برای این منظور ، شما باید از یک وب سایت یا برنامه بازدید کنید ، دستورالعمل ها را دنبال کنید و مجموعه ای از کارها را با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود به پایان برسانید و سپس درباره تجربه کاربر با صدای بلند و به صورت صوتی بازخورد دهید.

سایت UserTesting

سایت UserTesting

زبان انگلیسی شما باید آنقدر قوی باشد که بتوانید بازخورد را به طور واضح به اشتراک بگذارید. انجام این کارها به طور کلی حدود 10-20 دقیقه طول می کشد. پرداخت ها معمولا در بازه زمانی 7 روزه پس از اتمام آزمون و از طریق حساب پی پال انجام می شود.

تعداد تست هایی که دریافت می کنید تا حد زیادی به نیاز بازار بستگی دارد و معمولاً تعدادی ثابتی ندارد. شما می توانید روزانه 1-2 تست بر روی داشبورد پروفایل خود مشاهده کنید. عامل دیگری که بر تعداد تست هایی که دریافت می کنید تأثیر می گذارد رتبه بندی شما در سایت است. تستر ها با رتبه 5 ستاره معمولا فرصت های بیشتری برای تکمیل تست ها دریافت می کنند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT