بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه

معرفی 5 تا از بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه برای کسب و کار شما

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال یک نرم افزار مدیریت پروژه برای کمک به مدیریت کسب و کار خود هستید؟ در این مقاله به معرفی 5 تا از بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه برای کسب و کار شما می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه

مدیریت یک پروژه، صرف نظر از اندازه شرکت شما، هرگز کار آسانی نیست. عوامل مختلفی مانند بودجه بندی و همکاری تیمی در این فرآیند دخیل هستند. با این حال، از طریق نرم افزار، می توانید به طور قابل توجهی بار مدیریت پروژه های خود را از ابتدا تا انتها بدون کاهش کارایی کاهش دهید.

خرید با ویزا و مستر کارت

این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند که با برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، همکاری و پیگیری پیشرفت پروژه، پروژه‌ها را بهتر مدیریت کنید. در نتیجه، می‌توانید کنترل منابع تیم خود را برای دستیابی به اهداف پروژه‌تان، مانند راه‌اندازی یک محصول یا ویژگی، حفظ کنید.

 نرم افزار ClickUp

بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه

بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه

بیش از یک ابزار مدیریت پروژه، ClickUp یک ابزار بهره‌وری مبتنی بر ابر است که برای تیم‌های نزدیک، سازمان‌های بزرگ و حتی افراد ایده‌آل است. این پلتفرم به شما امکان می دهد پروژه ها را از ابتدا تا اتمام برنامه ریزی، برنامه ریزی و نظارت کنید.

ClickUp به شما امکان می دهد پیشرفت یک پروژه را ردیابی کنید، زیرا می توانید یک پروژه و اهداف آن را از طریق ویژگی اهداف ایجاد و مدیریت کنید. علاوه بر این، می توانید یک هدف را به واحدهای کوچکتری به نام Targets تقسیم کنید تا بتوانید پیشرفت یک کار را بهتر اندازه گیری کنید.

استفاده از ClickUp نیز آسان است، زیرا بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد اولویت های پروژه را مطابق با نیازهای شخصی خود نمایش دهید. این در سه دسته ویژگی ارائه می‌شود تا اطمینان حاصل شود که با زنگ‌ها و سوت‌های آن بیش از حد احساس نمی‌کنید.

همچنین شامل حداکثر 15 فرمت تجسم داده های مختلف است تا به شما کمک کند پروژه، جدول زمانی و ساختار تیم خود را مشاهده کنید تا به شما امکان تجزیه و تحلیل کارآمد داده ها را بدهد. تنظیم وضعیت، مشاهده حجم کار و زمان‌بندی پروژه، و اظهار نظر در مورد یک کار با همکاران، برخی از ویژگی‌های برتر برای استفاده در ClickUp هستند.

ClickUp همچنین با بیش از 1000 نرم افزار بهره وری دیگر مانند Slack، Zoom، Email و Microsoft Teams ادغام می شود. این کمک می کند تا ابزارهای کاری مختلف خود را در یک مکان متمرکز کنید، تجربه شما را افزایش می دهد و سطح بهره وری شما را افزایش می دهد.

Jira

Jira ابزاری است که برای مدیریت فرآیند توسعه نرم افزار و کارهای مرتبط مانند ردیابی مشکل بهینه شده است. این به شما امکان می دهد مدیریت پروژه کلی را با عملکرد چابک ترکیب کنید و از چارچوب هایی مانند Kanban و Scrum پشتیبانی کنید.

برای این منظور، به شما این امکان را می‌دهد تا وظایف توسعه نرم‌افزار مانند طراحی گزارش‌های پروژه، ردیابی باگ‌ها و سازمان‌دهی کارآمد بک‌لاگ‌ها را مدیریت کنید تا از تاخیر بی‌رویه جلوگیری کنید. Jira از بیش از 3000 برنامه و ادغام پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد مخازن را مشاهده کنید و وضعیت های توسعه را مشاهده کنید. این تضمین می کند که عملیات تولید تا حد امکان کارآمد باشد.

Jira شامل تخته‌های اسکرام (scrum) است که به تیم شما کمک می‌کند پروژه‌های بزرگ را به بخش‌های کوچکتر و قابل اجرا تقسیم کند. از طریق ویژگی نقشه راه پروژه، می‌توانید چرخه‌های عمر توسعه را برای به اشتراک گذاشتن وظایف بین کارگران مختلف ایجاد کنید و پیشرفت بلندمدت آنها را با تجسم تصویر بزرگ نظارت کنید.

این ابزار همچنین دارای مدیریت کمپین، نقشه راه پروژه، ردیابی و مدیریت جدول زمانی است تا به شما در مدیریت موثر پروژه در کوتاه مدت و بلند مدت کمک کند. با این حال، این نرم افزار در حال حاضر ویژگی های مهمی مانند ردیابی بودجه و مدیریت منابع را ارائه نمی دهد.

نرم افزار Asana

این نرم افزار مدیریت پروژه یکی از بهترین ها در بازار محسوب می شود زیرا به شما امکان می دهد پروژه ها را برنامه ریزی کنید، وظایف را هماهنگ کنید و ضرب الاجل ها را مدیریت کنید. اگرچه دارای ویژگی های غنی است، اما دارای یک رابط کاربری آسان است که به راحتی قابل تنظیم برای مطابقت با پروژه یا ترجیحات شخصی شما است.

آسانا به شما امکان می دهد پروژه های خود را در اشکال مختلف مشاهده کنید. این تضمین می کند که هیچ بخشی از اطلاعات مربوط به توسعه پروژه شما به دلیل تجسم ناکافی داده ها از بین نمی رود. علاوه بر این، آسانا روی پلتفرم‌های موبایل کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد در حین حرکت از وظایف خود مطلع شوید.

آسانا دارای عملکردهای پیشرو در صنعت، مانند سازنده گردش کار، برای کمک به مدیریت تیم خود از طریق فرآیندهای خودکار و مدیریت وظایف است. این علاوه بر ویژگی لیست کارهای آن است که به شما امکان می دهد وظایف خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنید. همچنین می توانید تابلوهای دیجیتال Kanban ایجاد کنید تا پیشرفت اعضای تیم خود را در زمان واقعی تجسم کنید.

برنامه ریزی و ردیابی پروژه محور اصلی آسانا است و این قابلیت را به طور بی عیب و نقص ارائه می دهد. شما همچنین می توانید هزینه منابع بودجه خود را پیگیری کنید و به شما کمک می کند تا دارایی های خود را به درستی مدیریت کنید.

علاوه بر این، آسانا هنگام تعیین وظایف، به شما امکان می دهد سطوح اولویت را تعیین کنید. به این ترتیب، هم تیمی های شما قبل از رفتن به سایر وظایف برنامه ریزی شده، توجه بیشتری به وظایف با اولویت بالا می کنند.

نرم افزار Zoho Projects

Zoho Projects یک نرم افزار مدیریت پروژه و همکاری مبتنی بر ابر پیشرو است که به شما امکان می دهد پروژه های خود را دقیقا سازماندهی و اجرا کنید. برای سازمان‌هایی در هر اندازه ایده‌آل است و از نمایش‌های وب موبایل و رایانه شخصی پشتیبانی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید پروژه را نظارت کنید، وظایف را تنظیم و به اشتراک بگذارید و با کارگران در حال حرکت ارتباط برقرار کنید.

Zoho Projects به طور یکپارچه با سایر برنامه ها و سایر ابزارهای Zoho، از جمله Zoho Analytics، که به شما امکان دسترسی به گزارش های مختلف را می دهد، ادغام می شود. همچنین به شما امکان می دهد با نظارت بر برنامه پیگیری هم تیمی های خود، به یک داشبورد گزارش مرکزی دسترسی داشته باشید تا گردش کار کسب و کار خود را پیگیری کنید. این ابزار به ویژگی های مدیریت زمان نیز مجهز است.

علاوه بر عملکرد استاندارد مدیریت پروژه، Zoho به شما امکان می‌دهد با سایر اعضای تیم چت کنید و رابط خود را با استفاده از گزینه‌های پیکربندی توسعه‌یافته Zoho سفارشی کنید. همچنین به شما امکان می دهد وضعیت کاری خود را ارسال کنید. همچنین می توانید نمودارهای گانت را با ویرایش نقاط عطف کسب و کار به دلخواه خود سفارشی کنید. این به شما کمک می کند تا جریان یک پروژه را تجسم کنید.

علاوه بر این، Zoho به شما این امکان را می دهد که الگوهای پروژه، نقاط عطف و لیست وظایف را برای خود و اعضای تیم خود ایجاد کنید. از طریق ویژگی Blueprint، می‌توانید گردش‌های کاری را برای خودکارسازی کارهای تکرارشونده، مانند تنظیم یادآورهای رویداد یا زمان‌بندی کار، تنظیم کنید.

نرم افزار Proofhub

Proofhub یک نرم افزار مدیریت پروژه پیشرو است که برای تیم ها توسعه یافته است. می توانید فایل ها را مدیریت کنید، گردش کار ایجاد کنید و وظایف، وظایف فرعی و پروژه ها را به اعضای تیم اختصاص دهید.

با Proofhub می‌توانید وظایف و پروژه‌ها را با برچسب‌های مختلف دسته‌بندی کنید. این به شما امکان می دهد تاریخچه یک کار را برای نظارت بر تغییرات ایجاد شده توسط اعضای تیم در طول یک پروژه مشاهده کنید. علاوه بر اینکه در رایانه شخصی خود در دسترس است، می توانید از طریق تلفن همراه خود نیز به آن دسترسی داشته باشید.

این ابزار همچنین می تواند همکاری و ارتباط بین هم تیمی های شما را به طور موثر اداره کند. شما می توانید پیام های یک به یک ارسال کنید، با کل تیم در یک حرکت ارتباط برقرار کنید، موضوعات بحث ایجاد کنید، و حتی رویدادها و نقاط عطف را به پروژه های خود اضافه کنید.

Proofhub همچنین به شما اجازه می دهد تا برنامه های روزانه را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که حواس شما و تیمتان به کارهای دیگر پرت نمی شود. در نهایت، اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از Proofhub ببرید، ممکن است بخواهید بهترین ویژگی‌های آن را برای مدیریت پروژه بررسی کنید.

مدیریت پروژه های خود را به طور موثر شروع کنید

به‌عنوان یک رئیس یا رهبر تیم، احتمال این وجود دارد که در برخی مواقع، با رعایت ضرب‌الاجل‌ها یا واداشتن تیم‌تان به کار مؤثری که می‌خواهید، مشکل داشته باشید. خوشبختانه، دیگر لازم نیست از این حلقه ها عبور کنید. صرف نظر از اندازه یا ساختار سازمان شما، ابزارهای مدیریت پروژه کارآمد متناسب با نیازهای آن وجود دارد.

این ابزارها به مدیریت وظایف و پروژه شما کمک می کنند و به شما در انجام وظایف مرتبط مانند ردیابی بودجه کمک می کنند. این به تقویت کارایی و بهبود ارتباط با هم تیمی های خود کمک می کند. از این ابزارها استفاده کنید و هر روز تیم خود را تماشا کنید که با چالش های بهره وری مقابله می کند.

makeuseof

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT