سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت

معرفی 7 سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت

زمان مطالعه 6 دقیقه

کارت ویزیت ابزاری کم هزینه برای برندسازی و شبکه سازی است. کارت ویزیت علاوه بر این که نام، ایمیل، شماره تلفن و آدرس کسب و کار شما را نشان میدهد و تبلیغ میکند، نشان دهنده ابتکار و نوآوری شما نیز است. کارت‌های ویزیت نوآورانه باعث ایجاد تاثیر اولیه مثبت برای کسب و کار شما میشود. در ادامه 7 سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت را معرفی خواهید کرد.

خرید با ویزا کارت

بسیاری از آژانس ها و وب سایت ها معمولا برای طراحی و چاپ این گونه کارت ها هزینه زیادی دریافت می کنند. برای صرفه جویی در هزینه ها میتوانید کارت ویزیت را به صورت رایگان طراحی کنید. در این مقاله با معرفی وب سایت های رایگان برای طراحی کارت ویزیت با ما همراه باشید.

1- سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Adobe Creative Cloud Express

سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Adobe Creative Cloud Express

سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Adobe Creative Cloud Express

Adobe Creative Cloud Express یک وب سایت سریع و قابل اعتماد برای طراحی کارت های ویزیت است. این وب سایت برای طراحی و دانلود یک کارت ویزیت منحصر به فرد با فرمت مناسب از شما هزینه ای دریافت نمی کند. شما میتوانید کارت ویزیت را در فرمت های PNG، JPG و PDF دریافت کنید. بنابراین به راحتی می توانید چندین کارت ویزیت را با استفاده از هر چاپگر خانگی یا اداری چاپ کنید.

یک کارت ویزیت در عین سادگی و زیبایی باید برند شما را معرفی کند. بنابراین کارت ویزیت را باید با توجه به حوزه و نوع کسب و کار خود طراحی کنید.

برای ایجاد حساب کاربری رایگان در Adobe Creative Cloud Express باید از طریق گوگل، فیس بوک، اپل، ایمیل های دیگر یا ایمیل های کاری اقدام کنید. پس از دسترسی به ابزارها، از طریق نوار جستجو کارت های ویزیت را جستجو کنید.

برای طراحی کارت ویزیت هر قالبی را که دوست دارید انتخاب کنید و تنها با چند کلیک آن را تغییر دهید. شما میتوانید کل طرح را با لوگو، فونت و پالت های رنگی برند خود ویرایش کنید. پس از طراحی کارت ویزیت را برای چاپ یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی دانلود کنید.

2- طراحی کارت ویزیت در Business Card Maker

سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Business Card Maker

سایت رایگان برای طراحی کارت ویزیت: Business Card Maker

این ابزار آنلاین چندین قالب آماده برای طراحی کارت ویزیت را ارائه می دهد. با کلیک کردن بر روی عناصر و طرح های مختلف میتوانید کارت ویزیت را مطابق با سلیقه خود ویرایش کنید. هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید و برای ویرایش متن روی آنها دوبار کلیک کنید.

با کلیک بر روی قسمت لوگو می توانید عکس یا لوگوی برند خود را اضافه کنید. این سایت کاملا رایگان است و میتوانید یک طرح بدون واترمارک از کارت ویزیت را در فرمت JPG یا PDF دانلود کنید.

3- طراحی کارت ویزیت در Visme

اگر می‌خواهید یک کارت‌ ویزیت منحصربه‌فرد که معرف برند شما باشد داشته باشید، Visme را در نظر بگیرید. برای ویرایش قالب کارت ویزیت که از کتابخانه قالب های Visme انتخاب می کنید، به یک ابزار طراحی گرافیک کامل دسترسی دارید.

با اشتراک رایگان می توانید به 19 قالب کارت ویزیت آماده به همراه یک صفحه خالی دسترسی داشته باشید. اگر میخواهید کارت ویزیت را خودتان از ابتدا طراحی کنید، از صفحه خالی استفاده کنید. شما می توانید طرح نهایی را فقط با فرمت JPG دانلود کنید.

بخش آرت‌بورد عناصر مختلفی مانند گرافیک برداری، نقشه، جدول، رنگ و فونت های مختلفی را ارائه می‌دهد. شما همچنین می توانید لوگوی برند خود را آپلود کرده و به طرح کارت ویزیت اضافه کنید.

4- طراحی کارت ویزیت در Canva

 طراحی کارت ویزیت در Canva

طراحی کارت ویزیت در Canva

Canva یک سایت عالی برای طراحی یک کارت ویزیت جذاب است. Canva فضای ابری ارائه میدهد و به راحتی میتوانید روند طراحی کارت ویزیت را با تیم خود به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر بخشی از یک تیم هستید، Canva یک پلتفرم ایده آل برای طراحی مشترک کارت ویزیت است.

Canva دارای هزاران قالب طراحی برای کارت های ویزیت حرفه ای و جذاب است. قالب های آن در سه فرمت اصلی شامل گوشه گرد، پرتره و منظره ارائه می شوند.

پس از انتخاب فرمت، می‌توانید جستجوی لیست قالب را بر اساس سبک و تم محدود کنید. به عنوان مثال می توانید یک کارت گوشه گرد با سبک مدرن و تم شرکتی انتخاب کنید.

کتابخانه قالب Canva شامل طرح های پولی و رایگان است. اگر می خواهید کارت ویزیت را با فرمت های مختلف مانند PDF، JPG، PNG و غیره با کیفیت بالا دانلود کنید، باید یک قالب رایگان انتخاب کنید.

5- طراحی کارت ویزیت رایگان با VistaCreate

 طراحی کارت ویزیت رایگان با VistaCreate

طراحی کارت ویزیت رایگان با VistaCreate

در VistaCreate میتوانید کارت های ویزیت ساده را به صورت رایگان طراحی و دانلود کنید. شما می‌توانید جزییات طرح کارت ویزیت مانند متن، لوگو، تصاویر، رنگ و بسیاری موارد دیگر را در ویرایشگر مبتنی بر وب آن تغییر دهید.

برای طراحی کارت ویزیت نیازی نیست که یک طراح گرافیک حرفه ای باشید زیرا VistaCreate طراحی قابلیت کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد. بسیاری از طراحان حرفه ای نیز از این ابزار استفاده می کنند زیرا تمام عناصر طراحی را در خود جای داده است.

شما میتوانید طرح ها مانند سبک حروف، لوگو و پالت‌های رنگی را برای استفاده در آینده ذخیره کنید. ویرایشگر VistaCreate به شما امکان دسترسی به کتابخانه بزرگی از سبک های متن، اشکال، هنرهای برداری و استوک فوتو را می دهد.

این ابزار برای ایجاد کارت‌های ویزیت دیجیتال برای شبکه های اجتماعی مناسب است، زیرا می‌توانید کارت‌های ویزیت خود را در فرمت PNG با کیفیت بالا و JPG دانلود کنید. برای چاپ کارت ویزیت کنید، می توانید آن را در قالب PDF دانلود کنید.

6- طراحی کارت ویزیت در Shopify

 طراحی کارت ویزیت در Shopify

طراحی کارت ویزیت در Shopify

Shopify یک وب سایت تجارت الکترونیک است که ابزار ساخت کارت ویزیت را به صورت رایگان ارائه می دهد. شما میتوانید از دسته های مختلف مانند زیبایی، غذا، سلامت، زندگی، خدمات، مهارت ها و غیره دسته مورد نظر خود را برای طرح کارت ویزیت انتخاب کنید. کارت ویزیت نهایی روی یک پس‌زمینه سفید ساده ارائه می‌شود.

در ابتدا باید فرم کارت ویزیت شامل نام، نام خانوادگی، ایمیل، شغل، نام شرکت و غیره را پر کنید. ابزار Shopify همچنین به شما امکان می دهد یک لوگو برای شخصی سازی بیشتر آپلود کرده و به طرح اضافه کنید. طرح کارت ویزیت به ایمیل شما ارسال میشود و شما می توانید کارت را با فرمت PDF دانلود کنید.

7- طراحی کارت ویزیت Jukebox

 طراحی کارت ویزیت با سایت Jukebox

طراحی کارت ویزیت با سایت Jukebox

اگر به دنبال یک ابزار طراحی کارت ویزیت بدون نیاز به ثبت نام هستید، Jukebox را امتحان کنید. این وب سایت صدها الگوی کارت ویزیت را ارائه می دهد. پس از انتخاب طرح وارد بخش آرت بورد میشوید. در این بخش می‌توانید با تغییر نام، لوگوی شرکت، آدرس، وب‌سایت و سایر جزئیات، کارت ویزیت را شخصی‌سازی کنید.

ویرایشگر Jukebox عناصر اولیه طراحی مانند اشکال هندسی، تصاویر و نمادها را ارائه می دهد. شما میتوانید کارت ویزیت را در فرمت های PDF و JPG دانلود کنید.

برای کسب و کار خود یک کارت ویزیت به صورت رایگان بسازید

اگر تازه کسب و کار خود را شروع کرده‌اید و میخواهید هزینه ها را کاهش دهید، وب‌سایت‌هایی که معرفی کردیم می‌توانند به شما کمک کنند تا با کمترین هزینه یک کارت ویزیت طراحی کنید. برنامه های آنلاین رایگان نیز برای طراحی لوگو وجود دارد.

امتیاز 2.7/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT