فروش آثار هنری آنلاین

نحوه فروش آثار هنری آنلاین در سال 2022

زمان مطالعه 25 دقیقه

بسیاری از هنرمندان از برنامه‌های هنری رسمی که در تئوری رنگ، تکنیک‌های قلم مو و ترکیب‌بندی مهارت دارند فارغ‌التحصیل می‌شوند – اما اولین چیز را در مورد تجارت نمی‌دانند. فروش آثار هنری آنلاین را در ادامه توضیح داده ایم.

خرید با پی پال

چگونه هنرمندان می توانند آثار هنری و نقاشی را به صورت آنلاین بفروشند؟ آنها چگونه خود را بازاریابی خواهند کرد؟

کسب درآمد به عنوان یک هنرمند حرفه ای به معنای درک چگونگی ایجاد مخاطب، نحوه قیمت گذاری محصولات هنری و الزامات منحصر به فرد برای هنر حمل و نقل است. یعنی مثل یک کارآفرین فکر کنید.

قبل از پلتفرم های تجارت الکترونیک، هنرمندان برای توزیع کار به گالریست ها، نمایندگان و خرده فروشان شخص ثالث تکیه می کردند. ابزارهای سازنده و کانال‌های فروش امروزی وجود نداشتند. اکنون، هنرمندان مستقل می‌توانند مالک جریان‌های توزیع خود باشند، هنر خود را به صورت آنلاین خلق کرده و به فروش برسانند – و طبق شرایط خودشان.

برای گالری‌ها و متصدیان، تغییر در نحوه خرید و فروش ما در دو دهه گذشته به این مشاغل اجازه داده است تا هنرمندان بیشتری را نمایندگی کنند و به فروش آثار هنری مقرون‌به‌صرفه آنلاین بپردازند تا به مخاطبان بزرگ‌تری در سراسر جهان دست یابند.

نحوه فروش آثار هنری به صورت آنلاین

چه خالق باشید و چه متصدی که به دنبال کسب درآمد از فروش آنلاین آثار هنری مانند نقاشی هستید، این راهنمای گام به گام برای شما مناسب است. مهم نیست که به چه نوع هنری علاقه دارید – نقاشی های اکریلیک اصلی، چاپ های هنری دیجیتال، مجسمه سازی – این منبع توصیه های عملی برای هر هنرمندی دارد.

در بخش‌های بعدی، اصول فروش آنلاین هنر را برای هنرمندان مبتدی و با تجربه به طور یکسان پوشش خواهیم داد. موضوعات را برای هر سطح از جمله کار با چاپگرها و مقابله با سرقت ادبی کاوش کنید.

با کارشناسان هنرمند آشنا شوید

ما با هنرمندان، متصدیان، و گالریست‌های موفق مشورت کردیم تا در مورد هر چیزی که برای فروش آنلاین هنر خود باید بدانید، توصیه می‌کنند. در این راهنمای فروش آثار هنری خودتان، حکایات آن‌ها در توصیه‌های عملی و عملی برای هر کارآفرین خلاق بافته میشود.

گربه ستو، صاحب و هنرمند، Ferme à Papier

Cat Seto یک هنرمند و نویسنده و بنیانگذار Ferme à Papier است، یک بوتیک مستقر در سانفرانسیسکو که کالاهای منحصر به فرد طراحان مستقل را نشان می دهد. لوازم التحریر او در چندین نشریه ظاهر شده است و باعث مشارکت او با برندهایی مانند Anthropologie و Gap شده است.

ماریا قمر، هنرمند، هت کپی

ماریا قمر که با نام هنری خود Hatecopy شناخته می شود، زمانی که نقاشی های پاپ آرت او در اینستاگرام آتش گرفت، حرفه تبلیغاتی خود را برای تمرکز روی هنر کنار گذاشت. اکنون او تمام وقت روی هنر خود کار می کند و نقاشی های خود را در قالب های مختلف می فروشد، از چاپ های هنری گرفته تا کتاب و کالاهای چاپی.

کن هارمن، متصدی و گالریست

کن هارمن مرد پشت امپراتوری هنری است که شامل Spoke Art، Hashimoto Contemporary و شرکت انتشاراتی Paragon Books است. این کسب‌وکارها با هم، بسیاری از هنرمندان جهانی را از طریق گالری‌های فیزیکی، فروشگاه‌های آنلاین و نمایشگاه‌های پاپ آپ نمایندگی می‌کنند.

چه چیزی برای شما مناسب است: فروش آثار هنری خود یا فروش آثار هنرمندان دیگر؟

دو راه برای فروش آنلاین هنر وجود دارد: ایجاد یا سرپرستی. گربه حرفه خود را با خلق و فروش آثار خود و نمایندگی کارهای دیگران در بوتیک خود بنا کرد. کدام یک برای شما مناسب است؟

هنر خود را خلق کنید و بفروشید

به عنوان یک هنرمند، شما خالق آن هستید که هنر اصلی و/یا بازتولید نسخه های اصلی را تولید می کنید و به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق یک گالری، شریک خرده فروشی یا نماینده به مشتریان خود می فروشید.

فروش مستقیم برای هنرمندان هرگز آسان‌تر نبوده است، زیرا ابزارهای نوظهور سازندگان ظاهراً هر روز ظاهر می‌شوند. بسته به سبک و رسانه خود، کانالی را برای فروش انتخاب کنید که مخاطبان مورد نظر شما در آنجا حضور داشته باشند. این بدون شک ساده ترین راه برای فروش آنلاین هنر برای بسیاری است.

ماریا فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی می کند، جایی که چاپ های هنری و کالا را می فروشد، واسطه را حذف می کند و هزینه های خود را پایین نگه می دارد. اما او همچنین بر روابط با گالری های با تجربه برای نمایش و فروش آثار هنری اصلی تکیه می کند.

اگر در حال یادگیری نحوه فروش آثار هنری خود هستید، توجه داشته باشید که گالری ها می توانند آثار شما را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهند. آنها همچنین ممکن است به منابع و متخصصان برای کمک به ترویج، نمایش، رسیدگی و ارسال آثار هنری دسترسی داشته باشند.

آثار هنرمندان دیگر را سرپرستی کنید

اگر شخصاً هنرمند نیستید اما چشم و علاقه زیادی به دنیای هنر دارید، همچنان می توانید به عنوان متصدی به بازی فروش آثار هنری بپردازید. برخی از هنرمندان ممکن است علاقه ای به بازاریابی یا یافتن بهترین راه برای فروش آنلاین آثار هنری نداشته باشند و در عوض به گالریست ها، موزه داران و شرکای خرده فروشی برای مدیریت این جنبه از تجارت متکی باشند. به عنوان شریک هنرمندان، درصدی از قیمت فروش را در ازای دانش و خدمات تجاری خود دریافت می کنید.

راه‌های مختلفی برای همکاری با هنرمندان برای فروش آنلاین آثارشان وجود دارد – خواه فروش نسخه‌های اصلی یا چاپ شده تا صدور مجوز برای آثار چاپ شده در کالا یا استفاده در انتشار. کن می‌گوید: «بیشتر گالری‌ها 50% تقسیم محموله استاندارد صنعت را برای هنر اصلی ارائه می‌دهند. “هنرمند اثر هنری را ارائه می دهد، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را بفروشیم.”

چه چیزی بفروشیم: هنر اصیل در مقابل تولید مثل

بهترین راه برای فروش آنلاین هنر شما به ماهیت هنر و رسانه انتخابی شما بستگی دارد. شما ممکن است انتخاب کنید که هنر خود، بازتولید آن اثر یا هر دو را بفروشید.

هنرمندانی که از رسانه‌های کلاسیک استفاده می‌کنند و با قیمت‌های بالا می‌فروشند، ممکن است فقط نسخه‌های اصلی را بفروشند، در حالی که هنر دیجیتال، که می‌تواند بدون کاهش کیفیت تکثیر شود، برای چاپ و کالا عالی است. با این حال، بیشتر آثار هنری که در رسانه‌های دوبعدی ایجاد می‌شوند، گزینه‌های متعددی برای ایجاد فروش نامحدود روی یک اثر دارند.

فرمت های زیر را در نظر بگیرید:

  • هنر اصیل مانند نقاشی، طراحی، تصویرسازی (توجه: می توانید هم هنر اصلی و هم چاپ های یک اثر را بفروشید)
  • چاپ های محدود یا باز (قاب دار، بدون قاب یا چاپ روی بوم) بارگیری دیجیتال (کاغذ دیواری رومیزی، الگوها، آثار هنری چاپی در خانه، و غیره)
  • هنر سفارشی ساخته شده به سفارش مشتری یا سفارش یک تجارت (توجه: به طور کلی، این هنر در نوع خود بی نظیر است و دوباره به عنوان تولید مجدد فروخته نمی شود)
  • کالا (چاپ هنری شما روی کلاه، قاب آیفون، لیوان، تی شرت، سنجاق میناکاری شده، کارت تبریک، لوازم التحریر و غیره)
  • چاپ روی پارچه، کاغذ بسته بندی یا کاغذ دیواری تکرار کنید
  • صدور مجوز کار برای برندها یا نشریات دیگر (مناسب برای تصویرگران و عکاسان)
  • همکاری با برندها (مجموعه محدود فروخته شده از طریق فروشگاه برند شریک)

برخی از رسانه ها، مانند مجسمه سازی، بازتولید یا استفاده برای کاربردهای تجاری دشوارتر است. اما برای کسانی که اسکن و پرینت آنها غیرممکن است، هنوز راه هایی برای کسب درآمد اضافی از یک طرح وجود دارد. به عنوان مثال، آثار سفالی ممکن است از همان قالب برای تولید قطعات مشابه استفاده کنند و طرح های سه بعدی را می توان بارها و بارها با چاپگر سه بعدی ایجاد کرد.

بازتولید هنر: نسخه باز در مقابل نسخه محدود

تولید هنر روی تی‌شرت یا لیوان، یا به‌عنوان چاپ‌های هنری به این معنی است که یک اثر می‌تواند به طور نامحدود یا برای مدتی محدود ثمر دهد. دو راه برای نزدیک شدن به فروش آثار هنری به صورت چاپی وجود دارد: نسخه باز یا نسخه محدود.

نسخه باز چیست؟

نسخه باز به معنای چاپ و فروش تعداد نامحدودی از محصولات (تکثیر یا چاپ یک اثر اصلی) است.

فواید

شما می توانید از یک اثر هنری به طور نامحدود سود ببرید در حالی که هنوز تقاضا برای آن وجود دارد.

هنر شما می‌تواند از طریق دستان مشتریان خوشحالی که هرگز با هشدار «تمام موجودی» مواجه نمی‌شوند، در سراسر جهان گسترش یابد.

جنبه های منفی

در دسترس بودن نامحدود قطعات شما ممکن است به طور کلی ارزش کار شما را کاهش دهد

نسخه محدود چیست؟

نسخه محدود به این معنی است که فقط تعداد معینی از چاپ ها را قبل از از بین رفتن چاپ کنید. اینها اغلب شماره گذاری شده و توسط هنرمند امضا می شوند تا ارزش و اصالت را بیافزایند.

فواید

اثر بسیار شبیه به پیشنهاد زمان محدود است: ایجاد حس کمبود و فوریت یک استراتژی بازاریابی عالی است.

در دسترس بودن محدود به این هنر ارزش می‌افزاید، به این معنی که می‌توانید چاپ‌ها را با قیمت‌های بالاتری بفروشید

جنبه های منفی

از آنجایی که تقاضا بیشتر از عرضه است، این یک بازار ثانویه ایجاد می کند که در آن خریداران قطعات را با قیمت های متورم دوباره می فروشند.

Spoke اغلب استراتژی نسخه محدود را انتخاب می کند. ما واقعاً سخت کار می کنیم تا چیزهایی را پیدا کنیم که برای فروش بسیار خاص هستند. کن می گوید: چیزهایی که خاص هستند باید طوری رفتار شوند که خاص هستند.

برای کمک به به حداقل رساندن فروش مجدد، Spoke تعداد چاپ های خاصی را به ازای هر مشتری محدود می کند. کن می‌گوید: «اطمینان از اینکه طرفداران واقعی واقعاً کسانی هستند که می‌توانند چیزهایی را که ما می‌فروشیم به دست آورند، همیشه یک اولویت است.

هنر چاپ و انتخاب چاپگر

درک نحوه فروش چاپ آثار هنری شما به دوستی بسیار با یک چاپگر بستگی دارد، خواه این جوهر افشان خانگی شما باشد یا شرکتی که این کار را برای شما انجام می دهد. گزینه های متعددی وجود دارد، از DIY تا کاملاً دستی، که به شما کمک می کند آثار هنری و سایر کالاها را به مخاطبان خود بفروشید.

چاپ DIY

این امکان وجود دارد که فروش آثار هنری خود را با ایجاد چاپ های باکیفیت با کاغذ، جوهر و چاپگر اداری خانگی با کیفیت بالا آغاز کنید. به عنوان یک هنرمند جدید، این روش می تواند هزینه ها را پایین نگه دارد، اما ممکن است با افزایش زمان در مقیاس ناپایدار باشد.

ماریا می‌گوید: «در ابتدا، هر پوستری را که سفارش داده می‌شد چاپ، بسته‌بندی و با دست تحویل می‌دادم. «در یک مقطعی حجم آنقدر زیاد شد که نمی‌توانستم برای نقاشی وقت بگذارم. تمام روزهایم را صرف تحویل و حمل و نقل می‌کردم.»

این روش معمولاً محدود به فروش چاپ های هنری روی کاغذ است، اما برخی از چاپگرهای خانگی تخصصی ممکن است به شما اجازه چاپ بر روی کاغذ بوم یا پارچه ای که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند را به شما بدهند.

استفاده از شرکت چاپ

یک شرکت چاپ محلی یا آنلاین می‌تواند کار شما را به صورت انبوه تولید کند و حتی می‌تواند تخفیف‌های عمده‌ای را در صورت چاپ تعداد زیادی از یک قطعه ارائه دهد. اگر کاتالوگ کوچک و حجم فروش بالایی از آن قطعات دارید، این می تواند بهترین راه برای فروش آنلاین آثار هنری باشد.

با این روش، شما همچنان مسئول بسته بندی و ارسال چاپ هایی هستید که به صورت آنلاین می فروشید. این شرکت ها اغلب به دلیل چاپگرهای پیشرفته تر می توانند چاپ های باکیفیت تولید کنند.

Cat اغلب دسته های بزرگی را برای انتشار مجموعه چاپ می کند. در حالی که او از خدمات چاپ بر اساس تقاضا استفاده می کند، چاپ ها به جای ارسال مستقیم به مشتری، ابتدا به استودیوی او می رسد. او می‌گوید: «این مهم است که ما آخرین مجموعه‌ای هستیم که محصول را بازرسی، بسته‌بندی، و برای مشتریان ارسال می‌کنیم.

چاپ برحسب تقاضا

چاپ بر حسب تقاضا ساده‌ترین و ساده‌ترین راه برای فروش آنلاین آثار هنری است، به‌ویژه اگر قصد دارید آثار چاپ شده خود را بر روی کالاهایی مانند تی‌شرت یا کلاه بفروشید.

خدمات چاپ بر اساس تقاضا معمولاً با فروشگاه آنلاین شما یکپارچه می شوند. هنگامی که سفارشی ثبت می شود، ادغام باعث می شود که آن قطعه چاپ شود و مستقیماً برای مشتری ارسال شود. این یک گزینه عالی برای فروش آثار هنری با بودجه است، زیرا نیازی به سرمایه گذاری در تجهیزات یا موجودی نیست.

وقتی تعداد سفارش‌ها از ظرفیت او برای چاپ و ارسال کار بیشتر شد، ماریا به استفاده از یک شرکت چاپ بر اساس تقاضا ارتقاء داد. او می‌گوید: «تنها کاری که باید انجام دهم این است که آپلود کنم و بگذارم کار را برای من انجام دهد. اکنون می توانم روی خلق آثار هنری و ارتباط با مردم تمرکز کنم.»

محصولات چاپ بر اساس کاربرد فقط به چاپ کاغذی محدود می شوند. هنر شما را می توان روی اقلام از قاب گوشی گرفته تا برچسب فروش چاپ کرد.

???? نکته: قبل از شروع به فروش آثار هنری خود از این طریق، نمونه هایی را از چاپگر درخواست کنید تا بتوانید رنگ ها و کیفیت چاپ را بررسی کنید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که اقلام چاپ شده مستقیماً برای مشتریان شما ارسال شود.

هنر عکاسی و اسکن

عکاسی و نمایش واضح و دقیق محصولات شما برای هر کسب و کار کوچک آنلاین مهم است. بدون توانایی احساس یک محصول، مشتریان بالقوه باید از طریق تصاویر واضح و دقیق بهترین حس را از آنچه می‌خرند، داشته باشند.

فروش آنلاین آثار هنری نیز از این قاعده مستثنی نیست. کن می‌گوید: «اگر تصویر بدی از کار خود دارید یا تصویر به‌طور دقیق کار را نشان نمی‌دهد، برای فروش آن کار سخت‌تری خواهید داشت. یا در مواجهه با مشتریان ناراضی و پردازش بازده گیر خواهید کرد.

هنر عکاسی برای فروش

عکاسی محصول برای هنر کمی پیچیده‌تر از سایر محصولات است و یک تنظیم اولیه نور ممکن است همچنان باعث تابش خیره کننده یا بی‌نظمی رنگ شود. استخدام یک حرفه ای برای عکاسی از آثار یا آثار هنری بزرگتر با هر عنصر سه بعدی یا براق را در نظر بگیرید.

اگر کالا یا محصولات دیگری را می فروشید که هنر شما را نشان می دهد، قوانین کلی عکاسی محصول اعمال می شود. برای نشان دادن بافت و جزئیات، عکس‌هایی واضح از چندین زوایای مختلف و همچنین عکس‌های زوم‌شده بگیرید. عکس‌های سبک زندگی (محصول شما در یک صحنه) برای صفحه اصلی و رسانه‌های اجتماعی شما عالی هستند و به نمایش مقیاس کمک می‌کنند.

شرکت‌های چاپ بر اساس تقاضا اغلب تصاویر ماکتی را ارائه می‌کنند که می‌توانید به‌جای عکاسی یا علاوه بر آن در صفحات محصول خود استفاده کنید.

اسکن آثار هنری برای فروش

برای کارهای دو بعدی، کن اسکن را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه و موثر برای عکاسی توصیه می کند. او می گوید: «مقرون به صرفه ترین راه برای انجام این کار این است که یک اسکنر رومیزی تهیه کنید و کار را به صورت قطعات اسکن کنید و آن را به صورت دیجیتالی به هم بچسبانید.

“اگر قطعه ای با روکش براق یا رزین داشته باشید، این کار کمی فریبنده است، اما برای اکثر کارهای روی بوم یا کاغذ، این کار بسیار آسان است.”

در مورد اسکن های چالش برانگیزتر، گالری ها و سایر خدمات چاپ می توانند کمک کنند.

برند خود را به عنوان یک هنرمند بسازید

به عنوان هنرمندی که یاد می گیرد چگونه آثار هنری خود را بفروشد، برند شما ممکن است به عنوان یک توسعه طبیعی هنر شما تکامل یابد. سبک و رسانه انتخابی شما شما را به عنوان یک هنرمند تعریف می کند و طبیعتاً تنها بر این اساس طرفداران و خریداران را جذب خواهید کرد. با این حال، تصمیمات زیادی وجود دارد که باید آگاهانه بگیرید، زمانی که شروع به فکر کردن به عنوان یک تجارت و همچنین یک هنرمند می کنید.

از آنجایی که هنر یک خرید شخصی و گاهی احساسی است، داستان برند شما به عنوان یک هنرمند می تواند در تصمیم شخصی برای خرید نقش داشته باشد. و سایر دارایی های تجاری مانند بسته بندی و طراحی سایت باید زیبایی بصری خود کار را آینه یا تکمیل کنند.

تمرین برندسازی شما باید به موارد زیر پاسخ دهد:

  • آیا با نام خود، نام مستعار یا نام تجاری خود خلق می کنید و می فروشید؟
  • چگونه به داستان سرایی برند نزدیک خواهید شد؟ چه مقدار از داستان شخصی خود را تعریف خواهید کرد؟
  • آیا شما یک ماموریت، ارزش یا دلیلی دارید که می خواهید از طریق برند خود با آن ارتباط برقرار کنید؟
  • خارج از خود هنر، جهت بصری هویت برند شما چیست؟ لحن ارتباط شما چیست؟

به چه دارایی های برندینگ نیاز دارید؟ حتی بدون داشتن مهارت های طراحی یا بودجه برای استخدام یک طراح گرافیک، می توانید یک لوگو تولید کنید و طراحی برند را با ابزارهای رایگان و ساده اجرا کنید.

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا مجموعه ای از دستورالعمل های برند بسازید که پایه و اساس طراحی وب سایت، مواد بازاریابی و غیره را تشکیل می دهد. اگر در نهایت کسب و کار خود را افزایش دهید، این دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا زمانی که وظایفی را به کارکنان واگذار می کنید، ثبات برند را حفظ کنید. شرکای دیگر

بسیاری از هنرمندان بر اساس شخصیت‌های آنلاین یا برندهای شخصی خود پایگاه‌های طرفدارانی می‌سازند که به هنر آنها مرتبط است. تاتیانا کاردونا، همچنین به عنوان کیمیاگری زن، انتخاب کرده است که چهره خود را در مرکز استراتژی رسانه های اجتماعی خود قرار دهد:

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

برای cat، دلایل نزدیک به قلب او برای برند او مرکزی هستند. در حالی که او اخیراً تمرکز خود را بر روی موضوعات AAPI متمرکز کرده است، این اولین باری نیست که او با کار خود اظهار نظر می کند. Ferme à Papier مجموعه Saving Faces را راه‌اندازی کرد که داستان‌های زنان و گروه‌هایی را که کمتر به آنها معرفی می‌شد، برجسته می‌کرد.

ارزش های برند گربه بر انواع پروژه هایی که او با برندها و مشتریان انجام می دهد تأثیر می گذارد. او می‌گوید: «در همکاری، فکر می‌کنم مهم است که نه تنها به برند خود وفادار بمانید، بلکه بتوانید به هر کسی که با آن همکاری می‌کنید گوش دهید و فعال باشید.»

تعیین قیمت های خرده فروشی برای هنر خود

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

چگونه می‌توانید آثار هنری را به صورت آنلاین بفروشید و در واقع با انجام آن درآمد کسب کنید؟ کسب درآمد به عنوان یک هنرمند شاغل در صورتی امکان پذیر است که بدانید چگونه کار خود را ارزش گذاری و قیمت گذاری کنید. هنر قیمت‌گذاری چالش برانگیز است زیرا لزوماً با استراتژی‌های قیمت‌گذاری معمولی مطابقت ندارد.

قیمت گذاری هنر اصلی

اداره هر کسب و کاری که در بلندمدت پایدار باشد مستلزم سودآوری در مقطعی است. برای رسیدن به این هدف، باید قیمت هنر خود را مطابق با آن تعیین کنید. اگر تازه شروع به آزمایش در مورد نحوه فروش هنر خود کرده اید و نام گسترده ای ندارید، می توانید با یک فرمول ساده برای قیمت گذاری هنر اصلی خود شروع کنید:

هزینه شما برای فروش و بازاریابی قطعه + هزینه مواد + سایر هزینه ها + نشانه گذاری شما (سود) = قیمت خرده فروشی

برای این روش، در نظر گرفتن زمان صرف شده برای ایجاد هنر مفید است. برای هنرمندان معمول است که زمان و کار خود را دست کم بگیرند، به خصوص در ابتدا.

جایی که فرمول بالا شکست می‌خورد این است که ارزش هنر ذهنی است و لزوماً به جزئیات عینی مانند هزینه مواد یا ساعات کار وابسته نیست. هنرمندان مشهور می‌توانند برای اثری که تقریباً هزینه‌های ساخت یک هنرمند جدید را دارد، به‌طور تصاعدی بیشتر به دست آورند. بازار را بررسی کنید تا قیمت خود را با هنرمندان مشابه در سطوح مشابه مقایسه کنید و بر اساس آن تنظیم کنید.

???? نکته: اگر از طریق گالری فیزیکی یا آنلاین می فروشید، معمولاً گالری نیمی از قیمت نهایی فروش را می گیرد. معمولاً می‌توانید با گالری‌هایی که در ارزش‌گذاری و قیمت‌گذاری هنر متخصص هستند، کار کنید تا قیمتی را تعیین کنید که برای شما، گالری و بازار منطقی باشد.

قیمت گذاری چاپ های هنری

فروش چاپ های هنری یا انواع دیگر تکثیر می تواند از فرمول قیمت گذاری ساده تری پیروی کند:

هزینه چاپ + هزینه شما برای فروش و بازاریابی چاپ + سایر هزینه ها + نشانه گذاری شما (سود) = قیمت خرده فروشی

نشانه‌گذاری شما ممکن است بسته به اینکه چاپ‌های چاپ باز یا محدود می‌فروشید در مقیاس باشد. سایر هزینه ها ممکن است شامل لوازم اداری، هزینه های نرم افزار یا برنامه، خدمات حرفه ای، اجاره استودیو و غیره باشد.

Cat می‌گوید: «دانستن اینکه محصولات شما چه چیزی را نشان می‌دهند و چه چیزی را نمی‌خواهید به خطر بیاندازید، مؤلفه‌های کلیدی در تصمیم‌گیری در مورد قیمت‌گذاری است. برای او، چاپ بر روی کاغذ پایدار یک امر ضروری بود، حتی اگر این کار باعث افزایش هزینه‌های مواد و در نهایت قیمت خرده‌فروشی شود. انتقال این تصمیمات به مشتری مهم است، به خصوص اگر قیمت های شما بالاتر از حد متوسط باشد.

کجا می توان هنر را به صورت آنلاین بفروشد: فروشگاه تجارت الکترونیک خودتان

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

بهترین راه برای فروش آنلاین هنر خود از طریق فروشگاه تجارت الکترونیک خودتان است. ابتدا چند دقیقه برای ایجاد فروشگاه خود وقت بگذارید. در این مرحله، می‌توانید آن را به‌عنوان آزمایشی تنظیم کنید و به مدت دو هفته قبل از انجام آن، آن را سرهم کنید. اگر دستورالعمل‌های برند، قیمت‌گذاری و مدل کسب‌وکار (اصل، چاپ یا کالا) را تعیین کرده باشید، قبلاً کارهای زیادی انجام داده‌اید – این بخش به سادگی مونتاژ است.

طراحی فروشگاه و تم

هنگام راه‌اندازی فروشگاه هنری آنلاین خود، یک تم Shopify را انتخاب کنید که به هنر شما اجازه تنفس می‌دهد—تصاویر بزرگ و فضای سفید/منفی زیاد. تم‌ها مانند قالب‌هایی هستند که روی آن‌ها ایجاد می‌کنید، لایه‌هایی را در تصاویر و کپی‌های خود قرار می‌دهید، و رنگ‌ها و طرح‌بندی را متناسب با کسب‌وکارتان تغییر می‌دهید.

برخی از موضوعات انتخابی ما برای فروش هنر آنلاین:

استودیو (رایگان) موضوعی است که آثار هنری را در اولویت قرار می دهد و آن را با بلوک های برجسته قاب می کند. بهترین کار برای هنرمندانی است که در مجموعه ها تولید می کنند.

کاردستی (رایگان) تم ساده ای است که به جزئیات آثار هنری زیبا اجازه می دهد تا بدرخشند.

نسخه‌ها :موضوعی مطبوع است که به آثار هنری جسورانه اتاق تنفسی که شایسته آن است می‌دهد.

Highlight : یک تم پررنگ با ویژگی‌های نمایش اسلاید و پیمایش اختلاف منظر است که برای داستان‌نویسان بصری عالی است.

Artisan : یک تم ایده‌آل برای هنرمندانی است که کارهای سفارشی را می‌فروشند.

سرمایه : برای داستان نویسان بصری با نام تجاری قوی، مجموعه بزرگ و نیاز به طرح‌بندی انعطاف‌پذیر بهترین است.

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

Shopify ساده ترین راه برای فروش آنلاین آثار هنری است. این طراحی شده است تا هر کسی بتواند یک فروشگاه آنلاین سفارشی را بدون نیاز به مهارت های برنامه نویسی یا طراحی راه اندازی کند. با این حال، اگر علاقه مند هستید که تم خود را حتی بیشتر مطابق با کسب و کار خود سفارشی کنید، یک متخصص Shopify را استخدام کنید تا در کارهای طراحی یا توسعه به شما کمک کند.

برنامه های فروشگاه های هنری

فروشگاه App Shopify مملو از برنامه‌هایی است که مستقیماً به فروشگاه آنلاین شما متصل می‌شوند تا نقاط درد خاص را حل کنند، ویژگی‌های منحصربه‌فردی را اضافه کنند و به شما کمک کنند تا فروشگاه خود را بدون دردسر اداره کنید—به شما امکان می‌دهد بر جنبه‌های خلاقانه کسب‌وکار تمرکز کنید.

پیشنهادات برنامه برای کمک به فروش آنلاین هنر شما:

برنامه های چاپ بر اساس تقاضا اگر آثار هنری خود را از طریق چاپ و کالا می‌فروشید، برنامه‌هایی مانند Creativehub، Printful یا Printify می‌توانند با فروشگاه شما همگام شوند و بار حمل و نقل و تکمیل را از معادله خارج کنند.

برنامه های گالری برنامه‌ای مانند POWRful Photo Gallery می‌تواند آثار گذشته یا غیر موجودی را به نمایش بگذارد و به عنوان یک نمونه کار یا کاتالوگ کامل از کارهای شما برای گالری‌ها یا برندهایی که به دنبال شراکت با شما هستند، خدمت کند.

اپلیکیشن های بازاریابی اجتماعی به عنوان یک خالق، ممکن است به پلتفرم های رسانه های اجتماعی بصری مانند اینستاگرام برای کمک به بازاریابی محصولات خود و ایجاد مخاطب متمایل شوید. با اپلیکیشنی مانند Instafeed که تصاویر اینستاگرام را به یک گالری در سایت شما می کشد، محتوای سایت را تازه نگه دارید.

برنامه های صفحه محصول اگر یک اثر هنری خاص با گزینه‌های همپوشانی (اندازه، قاب یا بدون قاب، نوع کاغذ و غیره) ارائه می‌دهید، از برنامه‌ای مانند Bold Product Options برای لایه‌بندی انواع آیتم‌ها استفاده کنید.

کجا می توان آثار هنری را به صورت آنلاین بفروشد: کانال های بیشتری برای فروش

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

بهترین مکان برای فروش آنلاین آثار هنری چیست؟ جدا از فروشگاه آنلاین خودتان، اینجا جایی است که مشتری ایده‌آل شما در حال معاشرت است. به عنوان مثال، اگر در یک کانال اجتماعی خاص طرفداران زیادی جمع کرده اید، ممکن است مکان خوبی برای شروع باشد.

داشتن یک استراتژی omnichannel برای محافظت از استقلال شما به عنوان یک خالق مهم است. یک سایت مستقل به شما این امکان را می دهد که ظاهر و احساس فضای خود و همچنین مخاطبانی که می سازید را داشته باشید. اما لایه‌بندی در کانال‌های دیگر می‌تواند به شما کمک کند به بازارهای اضافی دسترسی داشته باشید و برند شخصی خود را به عنوان یک هنرمند بسازید.

کجا هنر خود را به صورت آنلاین بفروشیم:

یک سایت تجارت الکترونیک مستقل با استفاده از یک پلت فرم تجارت الکترونیک مانند Shopify یک مکان عالی برای شروع است.

بازارهای آنلاین مانند Etsy، آمازون یا eBay می توانند مستقیماً به فروشگاه آنلاین شما متصل شوند و به شما این امکان را می دهند که فروش را همگام کنید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

دیگر بازارهای خاص هنر به شما کمک می‌کنند تا جایی که دوستداران هنر جمع می‌شوند (انجمن 6، Artfinder، Saatchi Art، Fine Art America، و غیره) حضور پیدا کنید.

کانال‌های فروش اجتماعی به شما امکان می‌دهند مستقیماً به طرفدارانی بفروشید که از قبل شما را در پلتفرم‌های دلخواه خود دنبال می‌کنند. ویترین های قابل تنظیم را در فیس بوک و اینستاگرام ایجاد کنید که با فروشگاه Shopify شما یکپارچه می شود. از محتوای TikTok خود استفاده کنید تا کارهای جدید را رها کنید و طرفداران را به فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید یا تبلیغات TikTok ایجاد کنید.

عمده فروشی یا ارسال به سایر بوتیک ها و گالری های آنلاین. می‌توانید بازارهای عمده‌فروشی مانند Handshake را مرور کنید تا خرده‌فروشان سازگاری را پیدا کنید که می‌خواهند آثار هنری شما را بفروشند.

همکاری با هنرمندان دیگری که به فروش آنلاین آثار هنری می پردازند. با تولید آثار مشترک برای فروش و تبلیغ در سایت خود و آنها، مخاطبان آنها را در معرض دید قرار دهید.

cat اکنون کار خود را از طریق کانال های متعدد می فروشد، اما او هشدار می دهد که اگر تازه یاد می گیرید چگونه آثار هنری را بفروشید، آهسته شروع کنید. او می‌گوید: «داشتن راه‌های متعدد به عنوان تحولی در ابتدا به عنوان یک تجارت عمده‌فروشی شروع شد.

درحالی‌که کانال خرده‌فروشی او در حال حاضر متوقف شده است، Cat اکنون مستقیماً به مشتریان می‌فروشد و علاوه بر کسب‌وکار عمده‌فروشی، روی پروژه‌های سفارشی برای مشتریان و برندها کار می‌کند. او می‌گوید: «اگر از همان ابتدا سعی می‌کردم همه اینها را متعادل کنم. “من معتقدم که من غرق شده بودم.”

نمایشگاه‌های گالری، پاپ‌آپ‌ها و رویدادهای آفلاین برای فروش آثار هنری

فروش آثار هنری شما محدود به آنلاین نیست – می توانید از طریق خرده فروشی فیزیکی نیز بفروشید. از آنجایی که ماریا اغلب در رسانه های سنتی کار می کند، بسیاری از تأثیر بافت و مقیاس کار او به صورت دیجیتالی از بین می رود. او می‌گوید: «این یک کار فیزیکی واقعی است، بنابراین وقتی نمایشگاه‌هایی را انجام می‌دهیم، می‌توانید وارد یک گالری شوید و ببینید که من یک فرد واقعی هستم که مهارت‌های فنی دارم و می‌توانم نقاشی و نصب در مقیاس بزرگ انجام دهم.

هنرمندان همچنین می‌توانند با آفلاین کردن کار با طرفداران ارتباط برقرار کنند و مخاطبان جدیدی پیدا کنند. می‌توانید از تجربیات حضوری برای بازگرداندن افراد به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

هنگام فروش آثار هنری خود در IRL موارد زیر را در نظر بگیرید:

برای نمایش آثار و ایجاد سر و صدا با یک گالری شریک شوید.

به بازارهای هنری محلی، نمایشگاه‌های هنری و رویدادها نگاه کنید و یک غرفه یک بار یا نیمه دائمی راه‌اندازی کنید.

با فروشگاه‌های خرده‌فروشی هنری، هدایایی یا سبک زندگی، کالا یا عمده‌فروشی کنید، یا یک پاپ آپ کوچک در یک فروشگاه موجود راه‌اندازی کنید.

هنگام راه‌اندازی وب‌سایت خود، استودیوی خود را به روی عموم باز کنید، یا ساعات کاری استودیو باز هفتگی را برای دعوت طرفداران به فرآیند خود نگه دارید.

یک فروشگاه پاپ آپ راه اندازی کنید (برای کاهش هزینه ها با هنرمندان دیگر شریک شوید).

«قرض دهید» یا کار را برای دکور به مشاغل خرده فروشی نوظهور مانند کافه ها در ازای قرار گرفتن در معرض قرار دهید.

قبل از اینکه کن گالری دائمی خود را باز کند، در پاپ آپ ها به عنوان وسیله ای برای ایجاد شهرت و اعتبار بخشیدن به ایده کسب و کار خود تلاش می کرد. کن می گوید، برای کسانی که آثار اورجینال می فروشند، برخی از عناصر تجربه حضوری حیاتی است. بسیار نادر است که یک گالری هنری موفق را پیدا کنید که کاملاً آنلاین کار کند.

با این حال، پیشرفت‌های فناوری مانند سه بعدی و واقعیت افزوده برای فروشگاه‌های آنلاین و گرایش به تجربه‌های دیجیتال ممکن است تغییرات بزرگی را برای دنیای هنر در آینده رقم بزند. این مهم است که روندهای مصرف کننده را دنبال کنید، در حالی که یاد می گیرید چگونه هنر خود را بفروشید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

برای فروش آثار هنری خود با گالری ها کار کنید

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

اگر علاقه ای به مدیریت جنبه تجاری هنر ندارید، می توانید با گالری ها همکاری کنید تا هنر خود را از طرف خود بفروشید، یا به عنوان یک کانال اضافی برای تکمیل تلاش های خود. این مشارکت می تواند به شما امکان دسترسی به مخاطبان جدید از جمله خریداران جدی آثار هنری و مجموعه داران هنری را بدهد.

در اینجا چند باید و نباید هنگام کار با گالری ها آورده شده است:

✅ حساب های رسانه های اجتماعی گالری را بررسی کنید. کن می گوید: «اگر تعداد فالوورهای شما بیشتر از آن گالری باشد یا آن گالری فالوورهای زیادی نداشته باشد، ممکن است باعث توقف شما شود. یک گالری باید بتواند نمای وسیع تری از آنچه خودتان می توانید به دست آورید به شما ارائه دهد.

❌ از طریق رسانه های اجتماعی به گالری نزدیک نشوید. کن می‌گوید: «از اینکه تعداد زیادی از مردم سعی می‌کنند از طریق مسنجر فیس‌بوک به ما ارسال کنند یا در پستی در اینستاگرام ما را تگ کنند و از ما بخواهند کارهایشان را ببینیم، شگفت‌زده می‌شوید. «در حالی که رسانه‌های اجتماعی تمرکز اصلی ما هستند، اگر هنرمند هستید، این روش چندان حرفه‌ای نیست.»

✅ تحقیق خود را انجام دهید و فقط با گالری هایی تماس بگیرید که کار مطابق با سبک شما را نمایندگی می کنند. کن می گوید: «شما نمی توانید هنر خیابانی را به کسی که امپرسیونیسم جمع آوری می کند بفروشید.

❌ کیفیت را فدای کمیت نکنید. وقتی هنرمندی که امیدوار است توجه ما را جلب کند، ما و 20 گالری دیگر را در یک پست تگ می کند، خسته کننده است. چند گالری برتر را که می‌خواهید بیشتر با آن‌ها کار کنید انتخاب کنید و برای هرکدام به‌صورت فردی به آنها کار کنید.

✅ تکالیف خود را انجام دهید. کن می گوید: «نام کارگردان یا متصدی گالری را پیدا کنید. “توانایی شخصی سازی یک ایمیل اولین قدم عالی در این فرآیند است.”

بازاریابی برای برندهای هنری

بسیاری از هنرمندان مانند ماریا در شبکه های اجتماعی شروع به کار کردند، قبل از راه اندازی فروشگاه و کسب درآمد از کار خود، ابتدا طرفداران خود را افزایش دادند. کانالی که در ابتدا بیشترین جذابیت را به دست آورده اید، مکانی طبیعی برای صرف انرژی و بازاریابی دلار است.

راه های مختلفی برای بازاریابی هنر شما و هدایت ترافیک به کانال های فروش شما وجود دارد.

کمپین های تبلیغاتی پولی را در پلتفرم هایی مانند گوگل یا فیس بوک اجرا کنید.

با تولید محتوای ثابت و تعامل مکرر با طرفداران و جوامع هنری، در اجتماعی ارگانیک سرمایه گذاری کنید. در حالی که الگوریتم ها انجام این کار را به طور فزاینده ای چالش برانگیز می کنند، پلتفرم های نوظهور یا خاص اغلب بهترین مکان ها برای موفقیت هستند.

مسابقات را اجرا کنید یا به دنبال کنندگان اجتماعی تخفیف های انحصاری ارائه دهید (پاداش: از آنها برای کمک به ایجاد لیست ایمیل خود استفاده کنید).

هنگامی که سایت خود یا مجموعه جدیدی را راه اندازی می کنید، با اینفلوئنسرها تماس بگیرید و فشار دهید. همانطور که مقیاس می کنید، ممکن است به یک شرکت روابط عمومی برون سپاری کنید.

از بازاریابی محتوا برای هدایت ترافیک ارگانیک استفاده کنید. از تخصص خود برای ایجاد محتوا در زمینه هنر، آموزش، نگاه های پنهانی در پشت صحنه و غیره، از طریق وبلاگ، حساب TikTok، کانال YouTube یا پادکست استفاده کنید.

برای کمک به بهبود قابلیت کشف فروشگاه خود در موتورهای جستجو، درباره SEO بیاموزید.

با بازاریابی آفلاین در معرض دید قرار بگیرید. در نمایشگاه ها و بازارهای هنری شرکت کنید یا با یک گالری کار کنید تا دسترسی خود را به مخاطبان جدید و بزرگتر گسترش دهید.

از ابزارهای بازاریابی ساخته شده در پلتفرم هایی مانند Shopify استفاده کنید.

در نهایت، باید میزان زمان برای بازاریابی را با سطح مهارت و تمایل خود برای ایجاد محتوا متعادل کنید. اغلب هنرمندان دوست دارند روی کاری که به بهترین شکل انجام می دهند تمرکز کنند و بقیه را به متخصصان بسپارند. کار با شرکای خرده‌فروشی یا گالری ممکن است منجر به حاشیه‌های کمتری شود، اما مسئولیت بازاریابی را از روی صفحه شما برداشته است.

هنر بسته بندی و حمل و نقل

از آنجایی که هنر بصری است، باید به کوچکترین جزئیات، تا نحوه بسته بندی و ارسال آثار هنری خود توجه کنید. هنری که بدون آسیب وارد می‌شود حداقل چیزی است که به مشتریان خود تجربه‌ای بدهید که با کیفیت و مراقبتی که در کارتان می‌کنید مطابقت داشته باشد.

از آنجایی که هنر می‌تواند شکننده باشد، این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که کارتان سالم و سالم می‌رسد.

ارسال DIY برای هنر

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

اگر آثار هنری اصیل را ارسال می‌کنید، یا ترجیح می‌دهید چاپ‌ها و بوم‌ها را خودتان ارسال کنید، نه از طریق یک شرکت چاپ و چاپ، احتیاط بیشتری را در مورد بسته‌بندی خود انجام دهید. چاپ ها و پوسترهای بزرگتر بهتر است در لوله های پستی مقوایی و چاپ های کوچکتر در پاکت های پستی مقوایی سفت و سخت ارسال شوند.

از گلاسین (کاغذ مقاوم در برابر آب و چربی) یا آستین های سلفون شفاف برای محافظت از چاپ های داخل بسته بندی استفاده کنید. بسته‌بندی‌های مارک‌دار سفارشی مانند دستمال کاغذی یا پاکت‌های پلی که نشان تجاری یا هنر شما را نشان می‌دهند، می‌توانند باعث خوشحالی مشتریان شوند و تجربه آن‌ها را با برند شما بهبود بخشند.

بسیاری از پلتفرم های تجارت الکترونیک با ارائه دهندگان حمل و نقل و برنامه های حمل و نقل ادغام می شوند تا به شما کمک کنند بهترین نرخ حمل و نقل را برای هر بازار و بسته پیدا کنید. تعیین کنید که آیا حمل و نقل رایگان ارائه می دهید یا خیر و هزینه حمل و نقل را به قیمت خرده فروشی اضافه کنید یا هزینه ثابتی را برای شفاف نگه داشتن حمل و نقل دریافت کنید.

ارسال آثار هنری گران قیمت و بزرگ

آثار قاب شده و بوم ها به اقدامات احتیاطی بیشتری نیاز دارند. مغازه های عرضه بسته بندی مواد بسته بندی و حمل و نقل مانند گوشه های مقوایی و اندازه جعبه های تخصصی را که به طور خاص برای هنر طراحی شده اند ارائه می دهند.

اگر کار اصلی را به یک گالری یا مجموعه‌دار هنری ارسال می‌کنید، راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد. کن می‌گوید: «هزینه ارسال یک تابلوی نقاشی بزرگ که روی بوم کشیده شده است، می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. گاهی اوقات کاری که ما انجام می‌دهیم این است که یک بوم را باز می‌کنیم، آن را در یک لوله می‌پیچانیم و آن را به این طریق ارسال می‌کنیم، که به‌طور چشمگیری هزینه‌های حمل و نقل را کاهش می‌دهد. سپس می‌توانیم بوم را به صورت محلی بکشیم.»

ارسال آثار هنری مستقیم با چاپ در صورت تقاضا

ساده ترین راه برای فروش آنلاین آثار هنری، برون سپاری تمام چاپ، انجام و ارسال به یک شریک چاپ بر اساس تقاضا است. آنها به دلیل حجم و مشارکت با شرکت های حمل و نقل می توانند به نرخ های حمل و نقل عالی دسترسی داشته باشند.

بیمه حمل و نقل برای هنرهای زیبا

هنگام ارسال آثار اصلی، بیمه مهم است، زیرا بسته گم شده یا آسیب دیده قابل تعویض نیست. بسیاری از شرکت‌های استاندارد بیمه نسبتاً پایه را در اکثر بسته‌ها ارائه می‌کنند، و اگر هنر خود را می‌فروشید، باید به هزینه‌های پوشش اضافی و محدودیت‌های ارائه‌های بیمه هر حامل توجه کنید.

اگر آثار هنری خود را با قیمت های بالا می فروشید، کن اقدامات بیشتری را برای اطمینان از ایمنی کار انجام می دهد. او می‌گوید: «ارسال هر چیزی به ارزش بیش از هزار دلار قطعاً مشکل است.

مسائل مربوط به سرقت ادبی و حفاظت از حق چاپ هنگام فروش آثار هنری

هنرمند سه‌شنبه باسن با استخدام وکیل و رساندن داستان خود به رسانه‌ها، با کپی‌ها – فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ که طرح‌های اصلی او را پاره کردند – جنگید. با این حال، ماریا و کن هر دو می گویند کپی برداری و سرقت ادبی فقط یک واقعیت ناگوار از انجام تجارت است. ماریا فقط یک بار اقدام قانونی کرد، قبل از اینکه دیدگاه خود را تغییر دهد.

ماریا می گوید: «در پایان روز، تمام زندگی ام طول کشید تا یاد بگیرم چگونه این کار را انجام دهم. “اگر کسی از من کپی می کند، باید بنشیند و در نهایت خودش یاد بگیرد، زیرا دیر یا زود ایده هایش تمام می شود.”

ماریا کپی‌های Hatecopy را نشانه‌ای از علاقه او به چیزی می‌داند. او می‌گوید: «این نشانه آن است که من به دیگران الهام می‌دهم و کاری که انجام می‌دهم درست است، زیرا در غیر این صورت از من کپی نمی‌کردند.» او می‌گوید: «من توهین نشده‌ام یا دیگر آزارش می دهد.»

برای گالری‌هایی که چندین هنرمند را نمایندگی می‌کنند و آثار هنری را به صورت آنلاین می‌فروشند، وب‌سایت‌های کپی‌کننده یک مشکل ثابت هستند. کن می‌گوید: «ما با سایت‌های مختلف آنلاین مشکل داریم که فقط کارهایی را که ما انجام می‌دهیم را به اشتباه می‌اندازند. «متاسفانه این بخشی از شیوه کار جهان است. ما تمام تلاش خود را می کنیم، اما این اتفاق می افتد.»

در حالی که کپی‌برداری ممکن است یک واقعیت باشد، هنرمندان و کسب‌وکارها از منابع قانونی استفاده می‌کنند و باید از یک وکیل کپی رایت برای کمک به محافظت از مالکیت معنوی قبل از وقوع تخلف، مشاوره بگیرند.

هنرمند به عنوان کارآفرین

فروش آثار هنری آنلاین

فروش آثار هنری آنلاین

برای بسیاری از هنرمندان نوظهور، بهترین راه برای فروش آنلاین هنر این است که فقط با آنچه در اختیار دارید شروع کنید. گربه تجارت هنری خود را از یک اتاق خواب اضافی شروع کرد. خواه زیرزمین یا میز آشپزخانه باشد، می تواند به عنوان سکوی پرتاب شما عمل کند.

در این مرحله از کسب‌وکارتان، همه کلاه‌ها را بر سر می‌گذارید: خالق، بازاریاب، بسته‌کننده، فرستنده، طراح وب و نماینده خدمات مشتری. گربه این زمان را در سفر خود لاغر و فروتن توصیف می کند. او می‌گوید: «این به من اطمینان داد که تمام جنبه‌های کسب‌وکارم را از درون و بیرون، از جمله نقاط قوت و ضعف آن می‌دانم.»

فکر کردن به عنوان یک کارآفرین از همان ابتدا برای موفقیت شما بسیار مهم است. شما ممکن است به عنوان یک خلاق برای یادگیری جنبه های تجاری دست و پا بزنید، اما آنها در نهایت به رشد و توسعه شما کمک می کنند. در نهایت، می‌توانید تفویض اختیار و خودکارسازی کنید و به شما این امکان را می‌دهد که روی کاری که بهترین انجام می‌دهید تمرکز کنید: ساختن چیزهای زیبا.

ماریا می گوید: “شما می توانید همه چیز را در مورد تجارت بدانید و می توانید همه چیز را در مورد هنر بدانید.”

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT