کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

نحوه کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل | آموزش فروش عکس

زمان مطالعه 8 دقیقه

با عکس های موبایل خود چه می کنید؟ بسیاری از افراد عکس ها را به عنوان خاطره در گوشی خود نگه میدارند. بعضی از افراد نیز در مسابقات عکاسی با موبایل شرکت میکنند یا از طریق فروش عکس ها در سایت های عکاسی درآمد خوبی کسب میکنند.

نقد کردن درآمد ارزی

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

برای اینکه از طریق عکاسی با موبایل درآمد کسب کنید باید مهارت های عکاسی خود را بهبود دهید. در ادامه با نحوه کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل با ما همراه باشید.

چه کسی عکس های شما را میخرد؟

برای برندها و شرکت ها خرید عکس از خدمات عکاسی استوک ارزان تر از افراد حرفه ای است. زیرا مشتریان به جای عکس های صحنه سازی شده و غیر واقعی، به دنبال عکس‌های خلاق و واقعی هستند.

البته عکاسی استوک ممکن است به اندازه کافی منعکس کننده فرهنگ و فستیوال ها نباشد و برای خبرهای فوری به موقع در دسترس نباشند. بنابراین شرکت ها اغلب تصاویر تولید شده توسط کاربر را که از زندگی روزمره گرفته شده اند ترجیح می دهند. به عنوان مثال عکس نوزادان، عکس های تعطیلات خانوادگی، افرادی که در محیط های طبیعی کار می کنند و غیره.

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

Adobe Artist Hub جایی است که برندهای معروف محتوای فصلی را درخواست می‌کنند. Shutterstock دارای Contributor Hub است و برنامه Shutterstock Contributor برای افرادی است که می خواهند با نیازهای مشتریان آشنا شوند. هر سایت عکاسی استوک اگر عکس‌های شما به اندازه کافی خوب باشد، آن را میخرد. اگر نمی خواهید عکس های خود را بفروشید، سایت هایی مانند Pics4Learning عکس های شما را برای استفاده آموزشی می پذیرند.

عکس های خود را با ۷ اپلیکیشن عکاسی آیفون بفروشید

وب سایت های عکاسی استوک و برنامه های زیادی وجود دارند که از طریق آن ها میتوانید عکس های خود را بفروشید.

اپلیکیشن Twenty20

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

بسیاری از عکاسان موبایل از Twenty20 (که قبلاً با نام Instacanvas شناخته می شد) برای عکاسی و کسب درآمد از عکس های خود استفاده می کنند. برندهای معروفی مانند Google، Hulu، Vice و Amazon از مشترکان این پلتفرم هستند.

شما میتوانید به عنوان یک عکاس از Twenty20 به صورت رایگان برای آیفون استفاده کنید. کسانی که آیفون ندارند می توانند از وب سایت این برنامه استفاده کنند زیرا هنوز این برنامه برای اندروید در دسترس نیست.

چگونه عکس خود را بفروشید؟

  1. عکس های خود را با وضوح بالا و توضیحات دقیق و کلمات کلیدی مناسب آپلود کنید. این کار باعث می شود که مشتریان عکس های شما را راحت تر پیدا کنند.
  2. در چالش های عکاسی با موضوعات مختلف شرکت کنید. هر روز یک چالش جدید با جوایز 200 دلاری برگزار میشود. 
  3. عکس های خود را به مجموعه Signature ارسال کنید. عکس‌های برتر توسط انجمن انتخاب میشوند.

چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

Twenty20  80 درصد کمیسیون می دهد. هر عکس با توجه به اندازه می تواند به قیمت 20، 40 یا 80 دلار فروخته شود. راه های مختلفی برای کسب درآمد از طریق عکاسی در Twenty20 وجود دارد. استفاده از این برنامه برای آیفون رایگان است.

اپلیکیشن Snapwire

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

Snapwire بیش از200000 عکاس و مشتریانی که به دنبال عکس های سفارشی هستند را به وصل میکند. عکاسان میتوانند در چالش هایی که برندها برگزار میکنند شرکت کنند. درخواست‌ها فقط برای عکاسان تایید شده در سطح Shooter یا بالاتر باز است. چالش ها برای همه باز است. درخواست ها بیشتر از چالش ها دستمزد پرداخت می کنند.

این سایت به عکاسان بر اساس عملکردشان پاداش می دهد و یک سیستم سطح بندی دارد. این هفت سطح عبارتند از Explorer، Shooter، Advanced، Expert، Elite، Pro و Master که هر کدام مزایای خود را دارند.

چگونه میتوان عکس فروخت؟

  1. چالش ها و درخواست ها را دنبال کنید. عکس های خود را آپلود کنید.
  2. خریداران بهترین عکس ها را انتخاب می کنند و به عکاسان امتیاز تعلق می گیرد. عکاسان برای عکس های برنده خود پول دریافت میکنند.
  3. خریداران و عکاسان می توانند عکس ها را لایک کنند. عکس‌های فروخته نشده نیز می‌توانند بخشی از Snapwire Marketplace برای خریدهای آینده در نظر گرفته شوند.

چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

Snapwire  100 درصد از هر عکس فروخته شده در Challenge و 50 درصد وقتی عکس های شما در بازار به فروش می رسد پرداخت می کند. شما حق چاپ عکس خود را خواهید داشت. این برنامه برای اندروید و ios به صورت رایگان در دسترس است.

اپلیکیشن Foap

Foap یک سایت برای فروش عکس های موبایل است. در این سایت برخی از بزرگترین برندهای جهان مانند MasterCard، Hyatt، Volvo Group، Absolut Vodka می توانند عکس های شما را خریداری کنند. میزان پرداخت این سایت نسبت به سایر سایت ها کمتر است (10 دلار به ازای هر عکس)، اما با افزایش میزان مشارکت درآمد شما نیز بیشتر میشود. یکی از مزایای این سایت این است که می توانید هر عکس را هر چند بار که دوست دارید بفروشید. Foap همچنین یک انجمن عالی دارد.

چگونه میتوان عکس فروخت؟

  1. Foap Missions را دنبال کنید.
  2. از بهترین کارهای خود یک پورتفولیو بسازید.
  3. به عکس‌های دیگران امتیاز دهید و در انجمن Foap شرکت کنید.

چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

قیمت هر عکس 10 دلار است. Foap هر بار که یکی از عکس های شما به فروش می رسد، 5 دلار پرداخت می کند. عکاس صاحب عکس ها است. Missions جوایز بزرگ‌تری را ارائه می‌کند که از 100 دلار شروع می‌شود.

اپلیکیشن Alamy

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

شما حتی می توانید تصاویر 360 درجه را در بازار Alamy بفروشید. البته سایت استوک فقط تصاویر، وکتورها و فیلم ها را می پذیرد. شما می‌توانید عکس‌های موبایلی را از طریق برنامه Stockimo که فقط برای آیفون در دسترس است، بفروشید. این برنامه مدتی است که به روز نشده است، بنابراین می توانید عکس ها را در سایت آپلود کرده و بفروشید. اما این برنامه همچنان سریع‌ترین راه برای آپلود عکس‌های استوک آبستره، عکس‌های غیرمعمول یا اخبار زنده از خیابان‌ها برای کسب درآمد از عکاسی با موبایل است.

اگر عکس‌هایتان فروخته شود و درآمد از 10 دلار عبور کند، Alamy هر ماه به شما پول پرداخت میکند.

چگونه میتوان عکس فروخت؟

  1. قبل از اینکه عکس‌های خود را از طریق برنامه Stockimo آپلود کنید، کپشن و تگ به آن اضافه کنید.
  2. فید زنده لایک های مشتریان نشان دهنده محبوبیت عکس های آپلود شده است.
  3. عکس‌های تایید شده با امتیاز ۲ یا بیشتر (از ۴) برای تبلیغ‌کنندگان، طراحان، ناشران در بازار به فروش می‌رسند.
  4. کاربران میتوانند برای عکس ها نظر بگذارند.
  5. در مسابقات سایت شرکت کنید.

چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

عکاسان از هر فروش 50 درصد درآمد خواهند داشت. قیمت فروش عکس‌ها می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور میانگین 30 دلار است.

اپلیکیشن Contributor by Getty Images

Getty Image یکی از بزرگترین سایت های عکاسی استوک است. برای فروش عکس ها و ویدیوها در Getty یا iStock، ابتدا باید یک شرکت کننده Getty شوید. همه درخواست ها برای عکس‌ها، ویدیوها و تصاویر از طریق برنامه Contributor فرستاده میشوند.

چگونه میتوان عکس فروخت؟

  1. برنامه Getty Contributor را برای iOS یا Android دانلود کنید.
  2. سه تا شش تصویر یا ویدیو را از طریق برنامه ارسال کنید و منتظر بمانید تا به عنوان یک شرکت کننده رسمی تایید شوید.
  3. این سرویس با توجه به شرایط عکس های شما را در سایت Getty یا iStock منتشر می کند.

چقدر می توان درآمد کسب کرد؟ 

عکس‌های شما می‌توانند در Getty یا iStock قرار بگیرند، بنابراین درآمد شما نیز متفاوت است. Getty20% برای تصاویر و 25% برای کلیپ های ویدئویی بدون حق امتیاز پرداخت می کند. در iStock نرخ حق امتیاز از 15٪ برای عکس ها و 20٪ برای فیلم ها و تصاویر شروع می شود. کاربران ویژه میتوانند بین 25٪ تا 45٪ درآمد داشته باشند اما نمی‌توانند عکس‌ها را در جای دیگری ارسال کنند.

اپلیکیشن EyeEM

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

EyeEM یک برنامه ادیت عکس و یک سایت عکاسی استوک است. EyeEM Marketplaceانجمن این برنامه است. شما می توانید از دوربین EyeEM و 24 فیلتر برای عکاسی و آپلود عکس ها در بازار استفاده کنید. همچنین می توانید هر عکس دیگری را از پوشه camera roll خود آپلود کنید.

EyeEM گزینه ای به نام Open Edit دارد که با استفاده از آن میتوانید نکات ویرایش عکس را از عکاسان برتر EyeEm یاد بگیرید. همچنین می توانید از منابع آموزشی EyeEM استفاده کنید.

چگونه میتوان عکس فروخت؟

  1. درخواست ها را دنبال کرده و عکس ها را آپلود کنید.
  2. برای دریافت جوایز در مسابقات عکاسی شرکت کنید.
  3. در Photo Missions شرکت کنید.

چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

قیمت ها از 20 دلار شروع می شود. درآمدها 50/50 بین عکاس و شرکت تقسیم می شود. شما می توانید یک عکس را به مشتریان مختلف بفروشید. همچنین میتوانید از عکس ها در جاهای دیگر استفاده کنید و آن ها را بفروشید.

اپلیکیشن miPic

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

miPic یک سایت عکاسی استوک نیست. با اپلیکیشن miPic می‌توانید بهترین عکس‌ها را با وضوح بالا آپلود کنید و روی محصولات مختلف مانند کاغذ دیواری، قاب گوشی و حتی ماسک چاپ کنید. این پلتفرم فرایند تولید، تحویل و پرداخت را انجام می دهد.

miPic مانند یک سرویس چاپ بر اساس تقاضا عمل می کند و عکاسان و طراحان میتوانند از این طریق درآمد کسب کنند. مشتریان می توانند عکس های اصلی یا طرح های پرینت شده بر روی کالاهای مختلف را بخرند.

چگونه میتوان عکس فروخت؟

  1. برنامه را دانلود کنید و وارد miPic شوید.
  2. تیم miPic عکس ها و طرح های آپلود شده را از نظر کیفیت بررسی می کند.
  3. عکس‌ها و طرح‌ها بر روی محصولات چاپ می‌شوند یا برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شوند تا از بین آنها انتخاب کنند.

چقدر می توان درآمد کسب کرد؟

کمیسیون هایی که از فروش عکس ها یا محصولات به دست می آید از طریق کیف پول miPic به PayPal واریز می شود. دستمزد دریافتی بستگی به اندازه چاپ و محصول خریداری شده دارد. درآمد می تواند بین 12 تا 20 درصد قیمت فروش محصول باشد.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام 

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

کسب درآمد از طریق عکاسی با موبایل

اگرچه هیچ راه مستقیمی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود ندارد، اما با تلاش میتوانید به نتایج خوبی دست یابید. فالوورهای زیاد در اینستاگرام می توانند باعث ایجاد فرصت هایی برای شما شود.

شما میتوانید از عکس‌های اینستاگرام خود در MobilePrints.com برای ساخت و فروش قاب، چاپ روی بوم، کارت‌های تبریک و موارد دیگر استفاده کنید. خریداران می توانند از برنامه Pixels.com برای iOS و Android برای دیدن آثار هنری قبل از خرید استفاده کنند. Mobile Media Lab یک آژانس تبلیغاتی خلاق است که برندها را به اینستاگراممر مناسب برای کمپین های خاص متصل می کند.

مدل کسب و کار هفت برنامه عکس استوک که در این مقاله معرفی کردیم مشابه است. برنامه های دیگر نیز وجود دارد که شامل موارد زیر است :

  • Stockimo
  • Fotomoto
  • 500px Marketplace
  • Stocksy
  • Dreamstime

از عکس های موبایل خود چه استفاده ای می کنید؟

با موبایل نیز میتوان عکس های عالی گرفت. فقط باید کمی خلاقیت داشته باشید. اما تعداد عکس‌هایی که هر روز آپلود می‌شوند از تعداد افرادی که آنها را می‌خرند بیشتر است. با این وجود همچنان میتوانید با یادگیری مهارت های عکاسی با موبایل از طریق فروش عکس کسب درآمد کنید.

برنامه مناسب خود را انتخاب کنید و کسب درآمد را شروع کنید. اپلیکیشنی مانند Foap برای یک عکاس مبتدی مناسب است. Snapwire ممکن است نیاز به مهارت های بیشتر عکاسی داشته باشد. اما حتی اگر یک عکس هم نفروختید، مطمئن باشید از طریق این برنامه ها عکاسی شما روز به روز بهتر خواهد شد.

 

امتیاز 3/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. mohamad گفت:

    خب چطور میتونیم پولی که بدست میاریم نقد کنیم؟

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      مجموعه اول پرداخت در زمینه نقد ارز شما از طریق پی پال و سایر روش های پرداختی در خدمت شما می باشد.

  2. عباس اللهیاری گفت:

    سلام.. خسته نباشید میگم واقعا این سایت بی نظیر شما من هم میخوام از این سایت کسب درآمد دلاری

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT