نقد آنی پرفکت مانی

نقد آنی پرفکت مانی | بهترین نرخ فروش دلار پرفکت مانی

زمان مطالعه 6 دقیقه

سرویس‌های بسیاری وجود دارند به کاربران امکان نقد کردن‌ درآمدهای ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی را می‌دهند. با این وجود اکثر این پلتفرم‌ها به دلیل تحریم‌های اقتصادی برای کاربران ایرانی عملا بلااستفاده هستند. در این میان پلتفرم‌های معتبر دیگری مثل پرفکت مانی هم وجود دارند که امکانات بسیاری را بدون محدودیت در اختیار کاربران سرتاسر جهان قرار می‌دهند. جریان نقد کردن پرفکت مانی و جزئیات مربوط به آن را در این مطلب بخوانید.

نقد آنی پرفکت مانی

یکی از علل محبوبیت و معروفیت پرفکت مانی در بین ایرانیان، خرید و فروش دلار و اعتبارات ارزی توسط آن است. جدا از اینکه جریان نقد کردن پرفکت مانی چقدر می‌تواند به کاربران قدرت خرید دلار را هدیه کند، امنیت سیستم آن هم قابل توجه است. هر شخصی می‌تواند روی خدمات ویژه سیستم مالی پرفکت مانی حساب ویژه‌ای باز کند و بدون برخورد با محدودیت‌های اقتصادی به کارش مشغول شود. اما مسائل جزئی‌تر و حساسی هم در مورد نقد کردن پرفکت مانی وجود دارند.

نقد آنی پرفکت مانی

پرفکت مانی

سیستم پرداخت غیر نقدی پرفکت مانی با تکیه بر شعار Just Perfect در سال 2007 شروع به کار کرد. سیستم پرفکت مانی به صورت حقوقی متعلق به شرکت Perfect Money Finance Corp است و دفتر آن در کشور پاناما قرار دارد. پرفکت مانی از لحاظ عملیاتی در کشورهای پیشرفته متعددی مثل هنگ‌کنگ و بریتانیا مشغول به فعالیت است؛ به طوری که دفتر عملیاتی سیستم نقد کردن پرفکت مانی در پایتخت سوئیس (زوریخ) قرار گرفته است. از این بحث که بگذریم، به میران استقبال وحشتناک کاربران جهان از این سیستم پرداخت غیر نقدی می‌رسیم.

نقد آنی پرفکت مانی

نقد آنی پرفکت مانی

بیش از 10 میلیون کاربر، بیش از 50 هزار کسب و کار و بیزنس مختلف و نزدیک به 300 صرافی در جهان، طرف حساب پرفکت مانی هستند. بسیاری از همین صرافی‌ها با نقد کردن پرفکت مانی و تبدیل آن به دلار، مبادلات غیر نقدی را انجام می‌دهند. نقد کردن پرفکت مانی و سرویس‌های مربوط با آن از طریق بسترهای دیگری مثل B2C و B2B هم امکان پذیر است. خبر خوش‌تر برای کاربران این است که بهره‌مندی از خدمات این سیستم از طریق اپلیکیشن‌های هر دو سیستم عامل اندروید و ios امکان‌پذیر است.

در یک نگاه کلی به پرفکت مانی و سرویس‌های آن، می‌توان به دو قابلیت پرداخت ارزی یا خریدهای اینترنتی و انتقال مطمئن پول به سرتاسر جهان اشاره کرد.

انواع حساب‌های پرفکت مانی

قبل از نقد کردن پرفکت مانی و استفاده از هرگونه خدمات غیر نقدی و آنلاین باید با همه حساب‌های آن به خوبی آشنا شد. سیستم مالی پرفکت مانی با ارائه 3 نوع حساب مختلف با مزایا و ویژگی‌های مختلف در خدمت کاربران قرار خواهد گرفت. با ما همراه باشید تا در این بخش به سراغ هر 3 اکانت پرفکت مانی برویم.

افتتاح حساب پرفکت مانی

  • حساب نرمال یا معمولی (Normal Account):

کاربرانی که برای اولین‌بار به سیستم پرفکت مانی ورود می‌کنند، از این حساب بهره‌مند می‌‌شوند. این حساب از قابلیت تاییدشده یا Verified برخوردار نیست و کارمزد به مراتب بیشتر از باقی حساب‌ها را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

  • حساب ویژه (Premium Account):

این حساب دقیقا لبه دیگر حساب معمولی در پرفکت مانی است. بسیاری از کاربران از این حساب به عنوان اکانت تاییدشده (Verified) یاد می‌کنند و به افرادی که فعالیت حسابشان به بیش از یک‌سال رسیده است، تعلق می‌گیرد. به این ترتیب، با اخذ یک حساب پرمیوم در پرفکت مانی می‌توانید از ویژگی‌های یک حساب تاییدشده و معتبر مثل کاهش هزینه‌های تراکنش در نقد کردن پرفکت مانی بهره‌مند شوید. از جمله مزایای این حساب در جریان نقد کردن پرفکت مانی، ارسال بسیار سریع درخواست‌های کاربران به جایی مثل بانک است.

  • حساب پارتنر (Partner Account):

طرف‌حساب این نوع اکانت‌ها فقط صرافی‌ها و نمایندگی‌های مجاز پرفکت مانی هستند. این حساب که به نوعی یک حساب ویژه محسوب می‌شود، برای تعامل بهتر و بیشتر پرفکت مانی با کارگزاری‌هایی است که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند. این اکانت هم از مزایای خاص خودش بهره‌مند شده است و طبیعتا از هزینه تراکنش بسیار پایین در نقد کردن پرفکت مانی برخوردار است. برای اطلاع از آموزش بهترین روش شارژ حساب پرفکت مانی این مطلب را بخوانید.

پاسخ به چند سوال پرتکرار پرفکت مانی

نقد کردن پرفکت مانی چه معایبی دارد؟
احتمالا تنها عیب سیستم پرفکت مانی همین است که نمی‌توان تراکنش‌ها یا معاملات را برگشت زد یا ساختار آن‌ها را اصلاح کرد. یک اشتباه سهوی یا عمدی در طول انجام تراکنش، معامله یا نقد کردن پرفکت مانی به هیچ‌وجه جبران‌پذیر و قابل برگشت نخواهد بود.

  • چگونه می‌توان تاییدیه یا وضعیت Verified را برای حساب‌ها اخذ کرد؟
    برای اخذ وضعیت Verified یا تایید برای حساب‌ها در ابتدا لازم است که کاربران همه اطلاعات خودشان را کامل و تایید کنند. این اطلاعات، شامل اسناد شخصی و هویتی مثل شماره تماس ثابت و مدارک هویتی تاییدشده توسط دولت می‌شود. خواندن مطلب آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده هم پیشنهاد می‌شود.
  • آیا پرفکت مانی از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند؟
    بله؛ همان‌طور که گفتم، سیستم پرفکت مانی دارای چندین نمایندگی رسمی در داخل ایران است و سایت آن هم از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.
  • اگر رمز کاربری حسابمان در پرفکت مانی را فراموش کنیم، چه می‌شود؟
    این بحث، یکی از معدود مسائل پرهزینه و زمان‌بر در سیستم پرفکت مانی محسوب می‌شود. اگر رمز یا پسورد حسابتان را در پرفکت مانی فراموش کنید، باید هزینه گزافی را برای آن بپردازید.
  • امکان اتصال کارت‌های اعتباری دیگر به حساب پرفکت مانی وجود دارد؟
    برای نقد کردن پرفکت مانی باید فقط و فقط روی سیستم اختصاصی حساب خودتان در پرفکت مانی حساب باز کنید. این به معنای عدم دسترسی همزمان یا نقد کردن پرفکت مانی با کارت‌های اعتباری دیگر مثل مستر کارت یا ویزا کارت است.

همه‌چیز در مورد نقد آنی پرفکت مانی و کاربردهای دیگر آن

با تکبه بر سرویس‌های پرفکت مانی می‌توان علاوه بر نقد کردن پرفکت مانی از دیگر امکانات پرداخت غیر نقدی هم استفاده کرد. یکی از کاربردهای مهم و پرطرفدار این سیستم، خرید و فروش بیت کوین است. بسیاری از کاربران می‌توانند با همان ویژگی محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و هویتی خود به خرید بیتکوین یا فروش آن بپردازند. همان‌طور که انتظار می‌رود، کاربران ایرانی بیشتر با یکی دیگر از کاربردهای پرفکت مانی، یعنی خرید دلار ارتباط برقرار کرده‌اند.

شارژ بروکر ویندزور

در یک چشم‌انداز کلی و بدون توجه به جزئیات، می‌توان کاربردهای مهم پرفکت مانی را در عناوین زیر خلاصه و دسته‌بندی کرد:

  • خرید، فروش و انتقال انواع ارز به صورت غیر نقدی و آنلاین
  • تبدیل دلار پرفکت مانی و دریافت ارزهای رایج مثل یورو
  • کسب سود ماهانه با نگهداری ارزهای مختلف در حساب پرفکت مانی
  • خرید آنلاین و غیر نقدی از انواع سایت‌های طرف‌حساب با پرفکت مانی
  • خرید بیت کوین و بسیاری از اعتبارات رایج در معاملات جهانی و بین‌المللی
  • خرید ووچر بدون نیاز به ساخت اکانت

داستان تحریم اقتصادی و نقد کردن پرفکت مانی

کاربرانی که با قضیه نقد کردن درآمدهای ارزی سروکله می‌زنند، به خوبی درک می‌کنند که تحریم اقتصادی ایالات متحده علیه کشورهایی مثل ابران چقدر بد است. ممکن است برای خود شما هم پیش آمده باشد که در جریان نقد کردن‌های ارزی یا خرید از سایت‌های خارجی از خودتان و سفارشتان ناامید شوید. خب حق هم دارید؛ بسیاری از پلتفرم‌ها مثل PayPal تحت قوانین ایالات متحده هستند و نمی‌توانند به راحتی در اختیار کاربران ایرانی قرار بگیرند. در مورد نقد کردن پی پال این مطلب را بخوانید تا دریابید چگونه می‌توان علی‌رغم این تحریم‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن دلار پی پال را به ریال تبدیل کرد.

اما خبر خوب اینجاست که پرفکت مانی هم مثل وب مانی از هیچکدام از قوانین اقتصادی ایالات متحده پیروی نمی‌کند. به همین دلیل است که جریان نقد کردن پرفکت مانی و استفاده از سرویس‌های آن برای همه کاربران جهان بدون مانع خاصی در دسترس است.

در نهایت، یک کاربر ایرانی مثل خود شما می‌تواند در همین لحظه یک حساب به صورت رایگان بسازد و به دنبال سفارش‌ها و نقد کردن پرفکت مانی برود. سیستم پرفکت مانی در ایران هم چند نماینده رسمی دارد و می‌توان با حساب بانکی خود، اعتبارات مورد نظر در پرفکت مانی را خریداری کرد.

نقد ووچر و نقد کردن پرفکت مانی

اگر احساس می‌کنید که نقد کردن پرفکت مانی یا استفاده از سایر سرویس‌های این پلتفرم نیازی به ساختن اکانت یا ثبت نام ندارند، می‌توانید از ووچر استفاده کنید. ووچر در واقع یک کد است که با استفاده از آن می‌توان برای یک‌بار از خدمات پرفکت مانی استفاده کرد. ووچر پرفکت مانی عملکردی شبیه کارت شارژ سیم‌کارت‌های رایج دارد. کافی است که ووچر پرفکت مانی را با مبالغ مشخص خریداری کنید و با وارد کردن کد آن، از خدمات این پلتفرم لذت ببرید. شما می‌توانید کد ووچر خود را به کمک اول پرداخت به ریال تبدیل کنید.

تبدیل ووچر پرفکت مانی به ریال

نقد کردن پرفکت مانی در اول پرداخت

حالا دیگر وقت آن رسیده است که یک پلتفرم مطمئن و معتبر برای ایجاد اکانت، خرید ووچر یا نقد کردن پرفکت مانی پیدا کنیم. صرافی‌ها و مجوعه‌های بسیاری در ایران وجود دارند که همه خدمات و سرویس‌های پرفکت مانی را در اختیار علاقه‌مندان و کاربران می‌گذارند. اول پرداخت همواره در کنار شما عزیزان می باشد.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT