پرداخت هاستینگ خارجی

پرداخت هاستینگ خارجی

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بیشتر شرکت‌های فروشنده هاست و دامنه در دنیا خدمات خود را از طریق پی پال به فروش می‌رسانند. این موضوع سالیان درازی است که بسیاری از سایت‌ها و شرکت‌های ایرانی را که خدمات هاستینگ از آنها دریافت می‌کنند، با مشکلاتی در تامین و پرداخت‌های ارزی مواجه کرده است. اما خبر خوب اینکه مجموعه اول پرداخت برای تمام شرکت‌های هاستینگ فعال در زمینه خرید و شارژ هاست و دامنه که در داخل ایران فعالیت می‌کنند، شرایط اختصاصی و ویژه‌ای را فراهم کرده است. شرکت‌های این حوزه می‌توانند به صورت حقوقی (به نام خود مسئول پرداخت یا نام شرکت‌) در اول پرداخت عضویت ایجاد کرده و از خدمات بدون واسطه برای خرید هاست و دامنه استفاده کنند. در این مقاله به بررسی پرداخت هاستینگ خارجی از طریق خدمات اول پرداخت می پردازیم.

پرداخت هاستینگ خارجی

پرداخت هاستینگ خارجی

ما برای شرکت‌های هاستینگ ایرانی اتفاقات خوبی را رقم زده‌ایم. اکثر خدمات هاستینگ فوریت زمانی دارند و ما مفتخریم که تمام سفارشات مرتبط با هاستینگ را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی کوتاه‌تر از باقی سفارشات در هر ساعتی از شبانه‌روز به سریع‌ترین شکل ممکن انجام دهیم. هیچ محدودیتی در حجم پرداخت‌ها نخواهیم داشت. همچنین اول پرداخت قیمت‌هایی پایین‌تر از قیمت‌های کاربران عادی برای شرکت‌های هاستینگ درنظر گرفته و حتی در برخی موارد امکان ارایه تخفیف‌های بیشتر هم برای شرکت‌های هاستینگ وجود دارد.

مراحل ثبت سفارش هاستینگ ها

شرایط ایجاد اکانت حقیقی و حقوقی در اول پرداخت وجود دارد و شرکت‌ها می‌توانند به عنوان یک مجموعه حقوقی با نام شرکت یا نام فرد مسئول در اول پرداخت عضویت ایجاد کنند. ثبت نام در سایت اول پرداخت بسیار ساده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT