درآمد ارزی از سایت LocalSolo و Communo

کسب درآمد ارزی از سایت LocalSolo و Communo

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت‌های دورکاری که می‌توان با آنها با توجه به زمینه تخصصی خود همکاری کرد، بسیار زیاد و متنوع هستند. در این مقاله می‌خواهیم به راه های کسب درآمد ارزی از سایت LocalSolo و Communo بپردازیم که تا حدود زیادی عملکرد آن مشابه سایت‌های Guru و Fiverr و Upwork و Peopleperhour است؛ یعنی مبتنی بر ساخت پورتفولیو آنلاین و معرفی خود به کارفرمای خاص است.

سایت های LocalSolo و Communo چیست؟

 از سایت LocalSolo و Communo

سایت‌های LocalSolo و Communo که سایت‌های کانادایی واقع در بیریتیش کلمبیا محسوب می‌شوند، توسط آقایان Mark Fromson و Stephen Hayes-McCoy از ۱۰ سال پیش راه‌اندازی شد.

هریک سایت های LocalSolo و Communo قبلا به عنوان سایت فریلنسری مجزا فعالیت می‌کرد، اما بعدها برای بهبود عمکرد خود در رقابت با دیگر سایت‌های فریلنسری، تصمیم گرفته شد که با هم ادغام شوند به این صورت که بستر LocalSolo به دلیل مناسب بودن برای فروش و بازاریابی، آن را برای معرفی فریلنسرها به کارفرماها استفاده کنند و از بستر سایت Communo هم برای ثبت نام فریلنسرها و افراد با استعداد به منظور ساخت فروشگاه اختصاصی، مورد استفاده قرار دهند.

حوزه‌های کاری فریلنسرها چه مواردی است؟

 فریلنسری سایت LocalSolo و Communo

حوزه کاری که فریلنسرها می‌توانند در سایت های LocalSolo و Communo فعالیت کنند بسیار گسترده است ما مهمترین آنها شامل موارد زیر است:

  • کپی رایتر و تامین کننده محتوا
  • طراح گرافیک
  • توسعه دهنده وب سایت و اپلیکیشن
  • طراح گیم
  • متخصص SEO و مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  • عکاسی تخصصی
  • مدیر پروژه
  • موسیقی و آهنگ ساز
  • مشاور مالی و تجاری
  • طراح وب سایت
  • تولید کننده ویدیو
  • کد نویسی و برنامه نویسی

کسب درآمد ارزی از سایت LocalSolo و Communo چگونه است؟

همانطور که گفته شد فروشگاه و خدمات شما به عنوان یک فریلنسر در سایت LocalSolo نمایش داده می‌شود و از طریق همین سایت کارفرما با شما در ارتباط است، اما برای ثبت نام به عنوان فریلنسر باید به سایت Communo رفته و خود را معرفی کنید.

۱) پس از ورود به سایت Communo روی گزینه Freelancer کلیک کنید.

۲) زمانی که به پایین صفحه مراجعه می‌کنید دو پلن کاری را مشاهده خواهید کرد. پلن اول رایگان است و برای ساخت فروشگاه خود نیاز به پرداخت هزینه ندارید و برای شروع کار مناسب خواهد بود. شما اجازه دارید فقط در یک حوزه تخصصی خود را معرفی کنید و تاییدیه فعال حرفه‌ای فریلنسر را نخواهید داشت.

اما اگر پلن Pro را انتخاب کنید، شما در سه حوزه تخصصی می‌توانید خود را معرفی کرده و حتی می‌توانید برای تاییدیه حرفه‌ای بودن درخواست دهید. از طرفی اگر کارفرما لیست مهارت‌ها را سرچ کند، نام شما در بالای لیست قابل مشاهده است. برای حالت پلن Pro مبلغ ۴۹ دلار در ماه باید پرداخت شود که این کار با استفاده از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت به راحتی امکان‌پذیر است.

ثبت سایت LocalSolo و Communo

۳) در ادامه روی گزینه Start کلیک کنید و در زیر بخش Join Communo ایمیل خود را وارد نمایید.

۴) در مرحله بعد (House rules) روی گزینه Accept term کلیک کنید و Sign up بزنید.

۵) در ادامه سایت از شما می‌خواهد که نام و نام خانوادگی خود را پر نمایید. همچنین عکس خود به همراه پسورد را وارد کنید.

۶) در ادامه از شما می‌خواهد که لوکیشن خود را وارد کنید که بهتر است شهر کوالامپور مالزی را انتخاب کنید که برای نقد درآمد ارزی بعدا با مشکل مواجه نشوید.

دورکار از سایت LocalSolo و Communo

۷) در این مرحله شما ثبت نام شده‌اید و می‌توانید وارد داشتبورد شوید و خود را به همراه نمونه کارهای خود معرفی نمایید.

۸) پس از آنکه کارفرما تقاضای همکاری می‌کند، در صورت پذیرش همکاری پروژه شما شروع می‌شود. پس از اتمام پروژه پول دلاری به اکانت شما واریز می‌شود.

۹) پس از کسب درآمد ارزی از سایت LocalSolo و Communo ، شما می‌توانید با کمک مجموعه اول پرداخت از خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی برای تبدیل درآمد دلاری به ریال استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. بهنام گفت:

    درود
    بهترین سایت خارجی فریلنسری که برای احراز هویت کمترین سختگیری را دارد و برای کسی که ایران زندگی میکند بهتربن گزینه است کدام سایت است؟

    1. فرید امیری گفت:

      ما حدود 40 سایت رو در وبلاگ معرفی کرده ایم بستگی به تخصصتان و سبک کاری دور کار دارد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT