ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی

23 ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی برای رشد کسب و کار شما در سال 2023

زمان مطالعه 19 دقیقه

استفاده از هوش مصنوعی (AI) در مارکتینگ به جریان اصلی رسیده است. به سختی می توانید شرکت هایی را پیدا کنید – بزرگ و کوچک – که از ابزارهای برتر مارکتینگ هوش مصنوعی برای تبلیغ برند یا تجارت خود استفاده نمی کنند. ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی را بشناسید.

اگر یک وبلاگ نویس، یک کارآفرین تجارت الکترونیک یا یک بازاریاب وابسته هستید، استفاده از ابزارهای مارکتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی باید بخشی از برنامه بازی تجاری شما باشد. با استفاده از آن، می توانید یک استراتژی مارکتینگ موثر را اجرا کرده و با هم ترکیب کنید که به شما امکان می دهد سریعتر به اهداف خود برسید.

ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی چیست؟

ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی نرم افزار یا پلتفرمی است که از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد تصمیمات خودکار استفاده می کند. این تصمیمات بر اساس داده های جمع آوری شده است که همراه با روند بازار تجزیه و تحلیل و تفسیر می شود. هدف توسعه یک استراتژی مارکتینگ است که حرکت بعدی خریدار را پیش بینی کند.

همه اینها در زمان واقعی و بدون دخالت یک انسان واقعی انجام می شود. این ظرفیت تصمیم گیری خودکار با سرعت نور است که ابزارهای مارکتینگ هوش مصنوعی را برای تجارت بسیار قدرتمند می کند.

1.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Jasper.ai

قیمت (ماهانه): 40 دلار برای شروع (20000 کلمه) / 82 دلار برای Boss Mode (50000 کلمه)

بهترین ویژگی ها:

. تولید محتوا

. تنظیمات تن صدا

. فراگیری ماشین

. جستجوگر سرقت ادبی

. قالب های قابل تنظیم

جاسپر زمانی که به عنوان Conversion.ai شناخته می شد، یک ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی پیشرفته است که برای ایجاد کپی تبلیغاتی با کیفیت بالا، ایمیل ها، صفحات فرود، مقالات یا پست های رسانه های اجتماعی طراحی شده است. این ابزار از مدل GPT3 توسعه یافته توسط OpenAI برای نوشتن متنی با صدای انسان استفاده می کند. همچنین دارای قالب‌های داخلی برای AIDA، Feature to Benefit، PAS و چارچوب قبل از پل است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام تجاری یا محصول خود را اضافه کنید و کپی را برای شما ایجاد می کند.

فروشگاه های تجارت الکترونیک نیز می توانند با استفاده از این هوش مصنوعی قدرتمند، توضیحات محصول را تولید کنند. این می تواند نقاط گلوله یا توضیحات محصول آمازون را ایجاد کند و همچنین عناوین و توضیحات متا را با کلیک یک دکمه بنویسد.

2. Rapidely

قیمت (ماهانه): همه طرح ها با یک دوره آزمایشی رایگان 5 روزه ارائه می شوند

. طرح سازنده: 29 دلار

Social Pro Plan: 69 دلار

. طرح سازمانی: شروع از 89 دلار

. طرح آژانس: شروع از 129 دلار

بهترین ویژگی ها:

. همکاری، برنامه ریزی و ارسال

. مولد تقویم ماهانه

. چرخ فلک ساز

. تولید محتوای جذاب

. صداهای پرطرفدار

Rapidely یک ابزار پیشرفته است که به فناوری قدرتمند GPT-4 وابسته است و هدف آن ایجاد انقلابی در تولید محتوای رسانه های اجتماعی است. Rapidely توسط دو علاقه‌مند به فناوری که نیاز به کارایی و اتوماسیون را درک کرده‌اند، به کارآفرینان و متخصصان رسانه‌های اجتماعی که به دنبال ساده‌سازی فرآیند تولید محتوای خود هستند، پاسخ می‌دهد.

با ویژگی‌های کلیدی مانند توانایی مدیریت چندین اکانت، همکاری با تیم‌ها و حفظ یک جریان کاری یکپارچه، Rapidly تجربه مدیریت رسانه‌های اجتماعی را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. این پلتفرم همچنین یک مولد تقویم ماهانه ارائه می دهد که بدون زحمت پست های جذاب و سفارشی ایجاد می کند. علاوه بر این، Carousel Maker به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت چرخ فلک های برند خود را ایجاد کنند و هدف آن بهبود تعامل در رسانه های اجتماعی است.

یکی از ویژگی‌های برجسته، عملکرد محتوای جذاب است که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی پیشرفته متناسب با صدای برند شما، زیرنویس‌های قانع‌کننده ایجاد می‌کند. علاوه بر این، این پلتفرم جدیدترین روندهای صوتی را برای Reels ارائه می دهد و به کاربران اجازه می دهد مرتبط و در بالای بازی باقی بمانند.

3. ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Flick

قیمت (ماهانه): 7 روز آزمایشی رایگان / 11 پوند برای Solo / 24 پوند برای حرفه ای / 55 پوند برای آژانس

بهترین ویژگی ها:

. نوشتن شرح AI (بر روی نام تجاری)

. طوفان فکری ایده هوش مصنوعی

. زمان بندی پست

. هشتگ های پیشنهادی خودکار

. جستجو و مدیریت هشتگ

Flick AI Social Media Assistant یک ابزار مارکتینگ قدرتمند است که برای ساده سازی فرآیند طوفان فکری، نوشتن و برنامه ریزی برای محتوای رسانه های اجتماعی طراحی شده است. با ارائه یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، کاربران می توانند روش جدیدی را برای ایجاد محتوای جذاب و با نام تجاری به راحتی تجربه کنند.

این پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی به عنوان یک متحد پویا عمل می کند و طوفان فکری ایده هوش مصنوعی را برای مفاهیم محتوای متمایز، نوشتن شرح AI برای ایجاد زیرنویس های سفارشی و تبدیل محتوای طولانی به قطعات قابل هضم برای اشتراک گذاری ارائه می دهد. در زمان‌بندی پست برتری دارد و با یک کلیک ساده ترتیب و زمان‌بندی پست‌ها را تسهیل می‌کند. با ویژگی‌هایی مانند هشتگ‌های پیشنهادی خودکار و جستجو و مدیر هشتگ، به مدیریت مؤثر محتوا و افزایش دید کمک می‌کند.

این ابزار که به طور خاص برای رسانه های اجتماعی ساخته شده است، پشتیبانی 7/24 و فرآیند راه اندازی آسان را ارائه می دهد. دستیار رسانه اجتماعی Flick AI مورد اعتماد بیش از 100000 سازنده محتوا، برندها و بازاریاب است و به آنها کمک می کند در زمان صرفه جویی کنند، نتایج را بهبود بخشند و حضور خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهند.

4. Beacons AI

قیمت (ماهانه): 10 دلار به عنوان بخشی از طرح Link in Bio Pro

بهترین ویژگی ها:

. ساخت زمین

. بانک اطلاعات برندها

. سفارشی سازی لحن صدا

. قابلیت ویرایش

. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی با کیفیت بالا

ابزار توسعه هوش مصنوعی Beacon از ادغام فناوری و اشتیاق با هدف روشنی برای تعریف مجدد گسترش برند برای سازندگان متولد شد. این ابزار که توسط خالقان سابق و کارآفرینان فناوری، جان و لیزا، تأسیس شده است، بر دانش آنها از صنعت خلاق و تخصص فناوری آنها سرمایه گذاری می کند.

این ابزار راه ساده ای را برای سازندگان فراهم می کند تا ایمیل های شخصی سازی شده و قانع کننده را برای برندها ایجاد کنند و کاری را که زمانی یک کار دلهره آور بود را به یک تلاش بی دردسر ساده کند. تنها چیزی که از کاربر لازم است انتخاب یک برند، تعیین لحن مورد نظر و طول گام است. سپس موتور هوش مصنوعی به سرعت یک زمین حرفه ای و شخصی ایجاد می کند که می تواند با استفاده از ویژگی ویرایش بیشتر تنظیم شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته آن پایگاه داده برندها است – مخزن وسیعی که امکان دسترسی به هر برندی را که سازنده ممکن است بخواهد به آن معرفی کند، می‌دهد. این همراه با ویژگی سفارشی‌سازی لحن صدا تضمین می‌کند که هر آهنگ واقعاً منعکس کننده سازنده است.

5.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی GrowthBar

قیمت: (ماهانه) 29 دلار برای استاندارد / 79 دلار برای Pro / 129 دلار برای آژانس

بهترین ویژگی ها:

. بهینه سازی موتور جستجو

. مولد پاراگراف

. متا ژنراتور

. ابزارهای وبلاگ نویسی هوش مصنوعی

GrowthBar از GPT-3 AI برای خودکارسازی تولید محتوا استفاده می کند. این می تواند کلمات کلیدی، تعداد دقیق کلمات، لینک ها، تصاویر و موارد دیگر را پیشنهاد دهد. این ابزار قادر به ارائه بک لینک گسترده و همچنین ایجاد خطوط کلی محتوای پست وبلاگ است. افزونه کروم نیز موجود است.

فناوری GPT-3 AI توسط OpenAI، شرکتی که توسط ایلان ماسک موسس شده است، توسعه یافته است. این اولین فناوری هوش مصنوعی است که تست تورینگ را گذرانده است، که تضمین می کند کپی نوشته شده تا حد ممکن شبیه انسان باشد.

6. Phrasee

قیمت: قیمت سفارشی

بهترین ویژگی ها:

. مدیریت محتوا

. تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

. محتوای پویا

. معیارهای تعامل

Phrasee یک ابزار هوش مصنوعی است که بر “بهینه سازی زبان برند” تمرکز دارد. این پلتفرم مارکتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی با تقویت زبان برند مورد استفاده شرکت ها در نسخه های خود کار می کند. می‌تواند با استفاده از یک سیستم تولید زبان طبیعی همراه با الگوریتم یادگیری ماشین، یک کپی برای ایمیل‌ها، اینستاگرام، فیس‌بوک یا حتی نوتیفیکیشن‌های فشار ایجاد کند. نتیجه یک کپی با صدای انسانی است که مطابق با برند و موثر است. ویرجین و دومینو را از جمله مشتریان خود می داند.

7. Smartwriter.ai

قیمت: (ماهانه) 49 دلار برای پایه / 124 دلار برای محبوب / 299 دلار برای حرفه ای

بهترین ویژگی ها:

. افزونه LinkedIn Chrome

. ارتباط شخصی لینکدین

. ایمیل های سرد شخصی سازی شده

. غنی سازی عمیق

Smartwriter.ai به خودکارسازی دسترسی به ایمیل شما کمک می کند. این ابزار هوش مصنوعی یک ایمیل شخصی سازی شده از جمله یک موضوع شخصی برای جلب علاقه مشتریان ایجاد می کند. همچنین تولید بک لینک، عنوان محصول Shopify و ایجاد توضیحات، و حتی دسترسی به ایمیل سرد شخصی سازی شده را فراهم می کند.

همچنین امکان ادغام با سایر ابزارها و پلتفرم های شخص ثالث را برای بهبود فرآیند اطلاع رسانی ایمیل سرد شما فراهم می کند.

8. Optimus

قیمت: قیمت سفارشی

بهترین ویژگی ها:

. بینش کمپین

. هایپر-بخش بندی

. تست A/B

. ردیابی چند کاناله

Optimove یک پلتفرم داده مشتری با عملکردهای مارکتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی است. این به جمع‌آوری داده‌ها از پلتفرم‌های مختلف کمک می‌کند تا یک نمای یکپارچه از تمام اطلاعات در یک داشبورد ارائه دهد. کسب‌وکارها می‌توانند اطلاعات را تجزیه و تحلیل یا به اشتراک بگذارند و همچنین استراتژی‌های مارکتینگ را به راحتی تصمیم بگیرند.

Optibot، ابزار هوش مصنوعی آنها، تمام داده های مشتری ارائه شده را بررسی و تجزیه و تحلیل می کند تا بینش عملی ایجاد کند. می تواند به شما پیشنهاد دهد که کدام کمپین ها را بر اساس ضرر حذف کنید یا به شما اطلاع دهد که چه مشتریانی ممکن است بیش از حد در معرض ارتباطات شرکت باشند.

مشتریان Optimove عبارتند از: John Hardy، Sweaty Betty، و New York Racing Association Inc. (NYRA).

ابزارهای مارکتینگ محتوای هوش مصنوعی

9. Acrolinx

قیمت: قیمت سفارشی

بهترین ویژگی ها:

. کنترل های دسترسی / مجوزها

. جستجوی کامل متن

. کنترل نسخه

. کنترل فرآیند تایید

این نرم افزار مارکتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی کیفیت محتوا را بهبود می بخشد، بنابراین پارامترهای برند را برآورده می کند. شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و آمازون از این ابزار استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که تمام محتوای مارکتینگ آن‌ها با برندشان هماهنگ است. شما می توانید سبک، لحن، دستور زبان را تنظیم کنید و حتی عبارات خاص شرکت را اضافه کنید. هوش مصنوعی آن محتوا را بررسی می کند و پیشنهاداتی برای بهبود ارائه می دهد.

10.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Brandwatch Consumer Intelligence

قیمت: قیمت سفارشی

بهترین ویژگی ها:

. گزارشات خودکار

. قابلیت سفارشی سازی را گزارش دهید

. تحلیل پیروان

. شناسایی اینفلوئنسر

. هشدارهای ایمیل

برند واچ دو راه حل اصلی را در مجموعه خود ارائه می دهد: هوش مصرف کننده و مدیریت رسانه های اجتماعی. این دو راه حل را می توان برای مجموعه ای از موارد استفاده از جمله تحقیقات بازار، مدیریت برند، مارکتینگ محتوا، مدیریت بحران و مارکتینگ تأثیرگذار به کار برد.

نه تنها موارد استفاده مختلفی را ارائه می دهد، بلکه از آنجایی که بیش از یک دهه است که وجود دارد، می توانید مشتاقانه منتظر انبوهی از داده ها باشید. با این حال، منطقه ای که واقعاً در آن می درخشد به شما کمک می کند تا از همه آن داده ها به خوبی استفاده کنید. پلتفرم هوش مصرف‌کننده (CI) آن یک راه‌حل مبتنی بر هوش مصنوعی است که بینش‌های عملی ایجاد می‌کند که به شما کمک می‌کند مصرف‌کنندگان خود را بهتر بشناسید و همچنین برند خود و مکان آن را در بازار فعلی درک کنید. درک عمیقی از نحوه درک مشتریان از برندها، محصولات و روندهای صنعت خود ارائه می دهد. سپس، برای کمک به درک همه داده‌ها، می‌توانید از رابط کاربری انعطاف‌پذیر آن استفاده کنید یا یکی از ده‌ها تصویرسازی زنده آن را انتخاب کنید تا داده‌ها را برای شما تجزیه و تحلیل کند. پلتفرم Brandwatch CI با بینش دقیق و تجزیه و تحلیل به موقع خود به سازمان ها کمک می کند در بازار به سرعت در حال تحول امروزی چابک و پاسخگو باقی بمانند.

11. InstaText

قیمت: (ماهانه) 11.99 دلار برای کاربران مجرد / قیمت سفارشی برای تجارت و محقق

بهترین ویژگی ها:

. قالب بندی جمله

. بازنویسی جمله

. جستجوگر تن

InstaText یک ابزار نوشتن آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی شبیه به Grammarly است. عملکردهای اساسی مانند گرامر و املا را انجام می دهد، اما با بازنویسی جملات یک قدم فراتر می رود، بنابراین بهتر می خواند. مهمترین ویژگی آن ظرفیت آن برای اطمینان از حفظ لحن و سبک نویسنده با وجود بازنویسی است. این برای برندهایی که می خواهند صدای معتبر خود را در تمام ارتباطات خود حفظ کنند، مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های عالی InstaText این است که به شما امکان می دهد چندین کلمه کلیدی را مشخص کنید. هنگامی که از برنامه استفاده می کنید، کلمات کلیدی را همانطور که هست حفظ می کند و در زمان ویرایش کپی صرفه جویی می کند.

12. Grammarly

قیمت: رایگان برای پایه / قیمت سفارشی برای حق بیمه و تجارت

بهترین ویژگی ها:

. ارتباط شفاف

. فیدبک در زمان واقعی

. تنظیمات تن

. سطح رسمیت

. جستجوگر سرقت ادبی

Grammarly یکی از بهترین ابزارهای مارکتینگ رایگان برای هر کسب و کاری است. این پلتفرم مارکتینگ محتوای قدرتمند هوش مصنوعی به کسب و کارها اجازه می دهد تا نسخه نوشته شده خود را دوباره بررسی کنند تا مطمئن شوند که صیقلی و حرفه ای است.

این دارای هوش مصنوعی بسیار دقیق است که املا و دستور زبان را در زمان واقعی آنلاین بررسی می کند. با این حال، می توانید آن را به عنوان یک افزونه برای Google Chrome نیز نصب کنید. عملکردهای قدرتمندتر مانند بررسی لحن، وضوح و سبک در گزینه های Premium و Business در دسترس هستند.

13.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Seventh Sense

قیمت: (ماهانه) از 64 دلار برای Hubspot / از 360 دلار برای Marketo شروع می شود

بهترین ویژگی ها:

. تجزیه و تحلیل کمپین

. گزارش/تحلیل

. مدیریت کمپین ایمیل

. کنش‌های راه‌اندازی رویداد

یک ابزار کمپین ایمیل مارکتینگ هوش مصنوعی، Seventh Sense تضمین می کند که ایمیل های شما در زمان مناسب برای هر مشتری تحویل داده می شود. این سرویس شخصی‌سازی شده به بازاریابان اجازه می‌دهد تا بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و بدانند که ایمیل‌های خود را در بهینه‌ترین زمان باز می‌کنند.

پلتفرم هوشمند همچنین به افزایش تحویل ایمیل کمک می کند که امتیاز فرستنده را بهبود می بخشد. این یک پارامتر مهم برای شرکت هایی است که صدها یا هزاران ایمیل در هفته ارسال می کنند. Seventh Sense فقط برای کار با Hubspot و Marketo طراحی شده است.

14. MarketMuse

قیمت: (ماهانه) رایگان برای تک کاربر / 7,200 دلار برای استاندارد / 12,000 دلار برای Premium

بهترین ویژگی ها:

. دسته بندی/گروه بندی

. ردیابی رتبه SERP

. تجسم داده ها

. تجزیه و تحلیل رقبا

MarketMuse به استفاده از فناوری هوش مصنوعی در تمام خدمات خود افتخار می کند. این ابزار برای کسب‌وکارهایی طراحی شده است که برای ایجاد محتوای طولانی‌مدت بهینه‌شده مانند ایمیل‌ها، نسخه‌های فروش، صفحات فرود یا مقاله‌ها به کمک نیاز دارند.

با انجام تحقیقات عمیق هوش مصنوعی در مورد موضوع شروع می شود. سپس، اولین پیش نویس را بر اساس موضوع انتخابی ایجاد می کند تا به کاربران کمک کند تا با کپی شروع کنند. همچنین شامل KPIها و خلاصه محتوا است تا به عنوان راهنما عمل کند. کاربران می توانند با استفاده از ویرایشگر داخلی به ویرایش کپی ادامه دهند و آن را مطابق با پیشنهادات هوش مصنوعی شکل دهند.

15. DeepL

قیمت: (ماهانه): 8.74 دلار برای شروع / 28.74 دلار برای پیشرفته / 57.49 دلار برای Ultimate

بهترین ویژگی ها:

. ترجمه کل سند

. تشخیص خودکار زبان

. برنامه مرورگر

اگر کسب‌وکاری هستید که به بازار جهانی خدمات می‌دهد، ارائه ترجمه‌های دقیق از محتوای مارکتینگ یا کپی کردن خود مفید است. DeepL یک ابزار قدرتمند هوش مصنوعی است که اسناد و فایل ها را به چندین زبان محبوب انتخابی شما ترجمه می کند. این نه تنها متن را کلمه به کلمه ترجمه می کند، بلکه نکات ظریف و کلماتی را اضافه می کند که برخی از بزرگترین ابزارهای ترجمه مانند گوگل و مایکروسافت در درک آنها مشکل دارند. نتیجه نهایی متن روان است که دقیق و آسان برای خواندن است.

16.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Chatfuel

قیمت: (ماهانه) / 11.99 دلار برای تجارت / 199 دلار برای شرکت

بهترین ویژگی ها:

. مارکتینگ چند کاناله

. مدیریت قالب

. یکپارچه سازی پایگاه داده سرب

. مدیریت خط لوله

Chatfuel یکی از پر استفاده ترین ربات های چت در بازار است. این به خودکارسازی پرسش‌های متداول و همچنین واجد شرایط بودن سرنخ‌ها قبل از اینکه به نمایندگی فروش مستقیم هدایت شوند، در صورتی که آماده خرید هستند، کمک می‌کند.

همچنین با ابزارهای شخص ثالث مختلف مانند Calendly، Shopify یا Google Sheets یکپارچه سازی می کند. آنها حتی یک API دارند در صورتی که نیاز به یکپارچگی سفارشی برای سیستم خود داشته باشید.

17. Customers.ai

قیمت: قیمت سفارشی

بهترین ویژگی ها:

. رابط سفارشی سازی

. تبدیل فروش

. قیف های دسترسی خودکار

Customers.ai یک سازنده چت بات چند پلتفرمی است که به کسب و کارها امکان می دهد به راحتی محتوای چت مارکتینگ خود را به راحتی مدیریت کنند. دارای یک صندوق ورودی چت یکپارچه شامل جعبه ابزاری از ادغام ها برای مقیاس بندی آسان هر کمپین. آنها همچنین InstaChamp را ارائه می دهند، یک ربات چت مارکتینگ عالی که برای مشاغل IG طراحی شده است.

18. ManyChat

قیمت: (ماهانه) رایگان / 15 دلار برای حرفه ای

بهترین ویژگی ها:

. پایگاه داده سرب بازاریابی

. ارتباط چند کاناله

. رابط سفارشی سازی

. چت بی‌درنگ با مصرف‌کننده

Manychat ثابت کرده است که در دنیای چت ربات های هوش مصنوعی یک ابزار برجسته است. استفاده از آن آسان است و هوشمندانه برای فروش و مارکتینگ طراحی شده است. ManyChat عمدتاً بر روی فیس‌بوک مسنجر متمرکز است، اما از دایرکت اینستاگرام نیز پشتیبانی می‌کند. ابزار هوش مصنوعی را می توان بدون هیچ دانش کدنویسی استفاده کرد و به کاربران این نوید را می دهد که می توانند یک ربات را در کمتر از 20 دقیقه راه اندازی کنند.

ابزارهای سئو هوش مصنوعی

19. Brand24

قیمت: (ماهانه) 39 دلار برای فردی / 99 دلار برای تیم / 149 دلار برای حرفه ای / 249 دلار برای شرکت

بهترین ویژگی ها:

. نمودار حجم بحث

. صادرات داده

. امتیازدهی احساسات

. سنجش اجتماعی

برای هر کسب و کاری، شهرت همه چیز است. با ابزار قدرتمند نظارت بر رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی Brand24، برندها می توانند فیدبک های مثبت و منفی درباره شرکت را در زمان واقعی پیگیری کنند. این مکالمات در مورد برند، محصولات و رقبا را در سراسر وب تجزیه و تحلیل می کند.

جدای از نظارت بر شهرت برند، به شما امکان می دهد کمپین های مارکتینگ را ارزیابی کرده و مسائلی را که ممکن است پیش از آن که از کنترل خارج شود، حل کنید.

20. Surfer SEO

قیمت: 49 دلار برای Basic / 99 دلار برای Pro / 199 دلار برای Business

بهترین ویژگی ها:

. ژنراتور طرح کلی رایگان

. ابزار تحقیق کلمات کلیدی

. کلمه کلیدی Surfer

. ویرایشگر محتوا

SEO Surfer که برای بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ، مقالات و سایر نسخه‌ها طراحی شده است، یک ابزار آنلاین هوش مصنوعی با استفاده آسان است. این برای SEO فنی بیشتر ایجاد شده است، و به کاربران اجازه می دهد تا نسخه های موجود را به طور کامل بررسی کنند و آن را با رقبا مقایسه کنند. Surfer همچنین دارای ظرفیت ارزیابی کلمات کلیدی با استفاده از روش BERT گوگل است و دارای بیش از 500 معیار رتبه بندی برای تجزیه و تحلیل محتوا است.

21.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Phrases.io

قیمت: (ماهانه) 14.99 دلار برای Solo / 44.99 دلار برای Basic / 114.99 دلار برای تیم

بهترین ویژگی ها:

. پیشنهاد ایده

. بهینه سازی محتوا

. سئو فنی

. تجسم داده ها

Frase.io به شما امکان می دهد محتوای بهینه شده سئو را بهتر و سریعتر ایجاد کنید. هنگامی که یک موضوع را وارد می کنید، Phrase به طور خودکار داده ها را با همان کلمه کلیدی از سایت های برتر مقایسه می کند و می کشد. این ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی سپس یک طرح کلی برای SEO ایجاد می کند، بنابراین می توانید محتوایی بنویسید که در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

همانطور که محتوای خود را ایجاد می کنید، Frase به کار شما امتیاز می دهد. هرچه امتیاز شما بالاتر باشد، محتوای شما در برابر سایت های رقیب رتبه بهتری خواهد داشت.

ابزار رسانه اجتماعی هوش مصنوعی

22.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Smartly.io

قیمت: قیمت سفارشی

بهترین ویژگی ها:

. داشبورد کمپین

. تقسیم بندی مشتریان

. مقیاس پذیری سازمانی

. معیارهای عملکرد

Smartly.io یک ابزار مارکتینگ تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به تیم‌ها اجازه می‌دهد فقط بهترین تبلیغات را برای مخاطبان هدف خود برنامه‌ریزی، آزمایش و راه‌اندازی کنند. این برنامه با پلتفرم‌های مختلف مانند فیس‌بوک، اسنپ چت، پینترست و اینستاگرام ادغام می‌شود و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تمام مارکتینگ تبلیغاتی خود را روی یک داشبورد واحد انجام دهند.

یکی از نقاط قوت آن این است که امکان تست تبلیغات مدولار را در کانال های مختلف فراهم می کند. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد ببینند کدام طرح‌های تبلیغاتی بهترین عملکرد را دارند.

23.ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی Emplifi.io

قیمت: قیمت سفارشی

بهترین ویژگی ها:

. انتشارات اجتماعی

. ردیابی تعامل

. تحلیل پیروان

. ردیابی اینفلوئنسر

Emplifi.io یک ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی مدیریت رسانه های اجتماعی است که به مدیریت تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی شما در یک داشبورد کمک می کند. می توانید از آن برای ردیابی کمپین ها استفاده کنید تا ببینید عملکرد آنها چگونه است.

با این حال، بهترین استفاده از آن، پیگیری اینفلوئنسر مارکتینگ است. داشبورد یکپارچه به شما امکان می دهد تأثیرگذاران خود را پیدا کنید، بررسی کنید و با آنها در تماس باشید. همچنین تجزیه و تحلیل بینش را ارائه می دهد و حتی به شما امکان می دهد برای دریافت بهترین نتایج، پست ها را برنامه ریزی کنید.

این ابزار توسط شرکت های بزرگی مانند مک دونالد، پینترست، اینستاگرام و یوتیوب برای مارکتینگ خود نیز استفاده می شود.

چرا از ابزارهای مارکتینگ مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنیم؟

سرعت اولین دلیلی است که چرا ابزارهای مارکتینگ هوش مصنوعی باید در هر کسب و کاری وجود داشته باشد. یک فناوری هوش مصنوعی تکه های عظیمی از اطلاعات گرفته شده از پلتفرم هایی مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب را خرد می کند. همچنین شکاف بین داده ها و راه حل های عملی را که می توانید برای بهبود کمپین های مارکتینگ و فروش خود پیاده سازی کنید، پر می کند.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در مارکتینگ

تصمیمات را خودکار می کند

یکی از بزرگترین مزایای فناوری مارکتینگ هوش مصنوعی این است که می تواند تصمیمات مبتنی بر داده را در یک لحظه خودکار کند. داده ها همه چیز در مارکتینگ هستند. این می تواند به شما نشان دهد که مشتری شما چگونه به پیام شما واکنش نشان می دهد یا بهترین استراتژی را برای استفاده در کمپین های ایمیل مارکتینگ به شما می گوید.

باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود

هر کسب و کاری می خواهد هنگام اجرای کمپین های مارکتینگ در پول خود صرفه جویی کند. یک ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی ممکن است نیاز به سرمایه گذاری اولیه داشته باشد، اما با صرفه جویی در هزینه به شما سود می دهد. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا بدون نیاز به پرداخت هزینه برای کارکنان برای انجام کارهای دستی، سریع و کارآمد کار کنند. به جای استخدام یک تیم کامل، می توانید روی استخدام کارمندان برای انجام وظایف حیاتی تمرکز کنید. فناوری هوش مصنوعی همچنین خطای انسانی را کاهش می دهد.

شخصی سازی بلادرنگ ایجاد می کند

مشتریان از شما انتظار دارند که بدانید چه می خواهند. یکی از راه‌هایی که ابزارهای مارکتینگ هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند این است که استراتژی فروش و مارکتینگ خود را تطبیق دهید تا یک تجربه شخصی برای هر مشتری خاص ایجاد کنید. هوش مصنوعی می تواند از تجزیه و تحلیل پیش بینی برای به دست آوردن درک بهتری از رفتار مشتری و عادات خرید استفاده کند. این همان چیزی است که گوگل، نتفلیکس و اینستاگرام از آن برای ارائه توصیه هایی برای تماشا یا پیشنهاد پست ها استفاده می کنند.

تصور کنید که بتوانید مشتریان را بر اساس تعاملات قبلی آنها با شرکت به سمت یک محصول یا خدمات خاص راهنمایی کنید. ایجاد یک تجربه شخصی به آنها اجازه می دهد تا با برند شما رابطه برقرار کنند. در واقع، مصرف کنندگان امروزی انتظار دارند که برندها به جای پیام عمومی، پیامی متناسب ارائه دهند.

افزایش بازگشت سرمایه (ROI)

ابزارهای مارکتینگ هوشمند مانند این به بازاریابان اجازه می دهد تا اطلاعات تولید شده را بدون هدر دادن پول در کمپین های دیگر به حداکثر برسانند.

علاوه بر این، فناوری هوش مصنوعی بینش عمیقی برای مشتری فراهم می کند و به شما نشان می دهد که خریداران شما چه می خواهند. همچنین سرنخ‌های گرم را گروه‌بندی می‌کند و آنها را راهنمایی می‌کند تا به سمت جلو حرکت کنند، که در نهایت منجر به فروش و افزایش بازگشت سرمایه برای کسب و کار شما می‌شود.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی (AI) در مارکتینگ

از پیش ‌بینی فروش، تولید محتوا، تا بهبود تجربه مشتری، راه‌های بی‌شماری برای استفاده از بهترین ابزارهای مارکتینگ هوش مصنوعی برای کسب‌وکارتان وجود دارد. در اینجا چند پیشنهاد هستند:

تولید محتوا

نیروی محرکه اصلی دیجیتال مارکتینگ محتوا است. بدون آن، برای شرکت ها سخت خواهد بود که محصولات خود را بفروشند یا مشتریان را متقاعد به خرید کنند. نوشتن و تولید محتوا می تواند چندین ساعت در روز طول بکشد. بازاریابان باید اهداف خود را برنامه ریزی کنند، نسخه را بنویسند، ویرایش کنند، سپس آن را در زمان مناسب توزیع کنند تا حداکثر تأثیر را ایجاد کنند.

ابزارهای مارکتینگ هوش مصنوعی می توانند با ساده کردن فرآیند تولید محتوا در این زمینه کمک کنند. این می تواند پیام ها را خودکار کند یا تعامل را با استفاده از پلتفرم های مختلف مارکتینگ رسانه های اجتماعی بهبود بخشد.

کمپین های ایمیل مارکتینگ خودکار

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ هوش مصنوعی به بازاریابان این امکان را می‌دهد که ایمیل‌های مؤثری تولید کنند که مشتریان را درگیر کند و روابط برند را بدون تلاش حفظ کند. ایمیل یکی از تکراری ترین کارها در مارکتینگ است. با ابزار هوش مصنوعی، کسب و کارها می توانند زمان صرف شده برای تحقیق، ایجاد و آزمایش محتوای ایمیل را کاهش دهند.

چت ربات ها

یک ربات چت هوش مصنوعی برای پرورش یک رهبر عالی است. هنگامی که یک ربات چت به درستی راه اندازی شود، می تواند تجربه بهتری از خدمات مشتری ایجاد کند. این ربات ها می توانند به سوالات تکراری مانند قیمت یا در دسترس بودن یک محصول یا خدمات پاسخ دهند. اگر پاسخ های پیچیده تری نیاز باشد، می توان آنها را به یک نماینده خدمات مشتری ارسال کرد. چت‌بات‌ها همچنین به مشتریان کمک می‌کنند وقتی می‌خواهند با شما تماس بگیرند، احساس نادیده گرفته شدن نکنند.

کنترل قیمت پویا

قیمت گذاری پویا زمانی اتفاق می افتد که قیمت یک محصول یا خدمات بر اساس شرایط بازار و عرضه یا تقاضای کالا تغییر می کند.

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند از این استراتژی قیمت گذاری برای به دست آوردن حاشیه بهتر استفاده کنند، زیرا به خرده فروشان اجازه می دهد قیمت های خود را چندین بار در روز به روز کنند. قیمت گذاری پویا بهترین نمونه در وب سایت های رزرو هتل یا شرکت های هواپیمایی است که بسته به در دسترس بودن قیمت ها بالا یا پایین می روند.

پیش بینی فروش

برای پیشرفت، کسب و کارها باید درآمدهای هدفمند داشته باشند و راهی برای اطمینان از دستیابی به این هدف در طول دوره کمپین خود بیابند. استفاده از برنامه‌های مارکتینگ هوش مصنوعی به بازاریابان اجازه می‌دهد تا فروش‌های احتمالی را بر اساس داده‌های مشتریان و رفتار خرید قبلی‌شان درک و تخمین بزنند.

این بینش پیش‌بینی‌کننده به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که بدانند کدام محصولات به یک فروشنده برتر تبدیل می‌شوند، چه تعداد باید برای جلوگیری از مشکلات موجودی انبار داشته باشند، یا کدام اقلام را باید بیشتر تبلیغ کنند.

بسته بندی

یادگیری ماشین و مارکتینگ هوش مصنوعی چیز جدیدی نیست. برای سال‌ها، شرکت‌ها همیشه به دنبال فناوری هستند تا در سیستم‌های کاری خود پیشرفت‌هایی را اعمال کنند و بینش‌های عملی را برای بهبود درآمد به دست آورند. اما اکنون، با چشم انداز دیجیتالی فزاینده، استفاده از ابزارهای برتر مارکتینگ هوش مصنوعی یک ضرورت تلقی می شود و دیگر لوکس نیست.

به عنوان یک تجارت، مهم است که از ابزارهای مارکتینگ هوش مصنوعی برای ایجاد یک نام تجاری پایدار و آینده نگر که برای سال های آینده طراحی شده است، استفاده کنید.

سوالات متداول

ابزار مارکتینگ هوش مصنوعی چیست؟

ابزارهای مارکتینگ هوش مصنوعی نرم افزار یا پلتفرم هایی هستند که از فناوری هوش مصنوعی برای تصمیم گیری خودکار استفاده می کنند. تصمیمات از داده‌های جمع‌آوری‌شده است که با روندهای بازار تحلیل و تفسیر شده‌اند.

چگونه از هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود؟

هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی زمانی استفاده می‌شود که بازاریابان از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تقاضا برای محصولات، توسعه پروفایل‌های مشتری، خرید تبلیغات و موارد دیگر استفاده می‌کنند. بازاریابان از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه مشتری، ایجاد برند و رشد فروش استفاده می کنند.

بهترین ابزار هوش مصنوعی کدام است؟

این ها 10 بهترین ابزار هوش مصنوعی برای مارکتینگ مدرن هستند:

  • Phrasee
  • SEMrush
  • Seventh Sense
  • Smartwriter.ai
  • Optimove
  • Grammarly
  • MarketMuse
  • Acrolinx
  • InstaText
  • DeepL

3 مثال کلیدی از هوش مصنوعی در مارکتینگ:

. استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه و رضایت کلی مشتری

. استفاده از هوش مصنوعی برای قیمت گذاری پویا و رقابتی محصول

. تجزیه و تحلیل پیام‌های تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی با مشارکت برند قبلی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT