سایت 2Captcha

سایت 2Captcha | کسب درآمد دلاری از سایت 2Captcha از روش های مختلف

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت 2Captcha یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های حل کدهای کپچا است که تعداد کاربران زیادی دارد. شما می‌توانید با ثبت نام در این وب سایت، نرم افزار 2Captcha  را دریافت کرده و کسب درآمد از کپچا را شروع کنید. پس از آن کدهای کپچا برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید این کدها را حل کرده و برای سایت ارسال کنید. میزان کسب درآمد از کپچا ۰.۲۵ تا ۰.۶۰ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ کد کپچای معمولی و ۱ دلار به ازای هر ۱۰۰۰ کد ریکپچا است. حداقل میزان برداشت از 2Captcha بین ۰.۵ تا ۱ دلار بسته به نوع سیستم پرداخت متغیر است و سیستم‌های پرداخت پشتیبانی‌شده در 2Captcha شامل وب مانی، پرفکت مانی، بیت کوین، پی زا و آپ هولد می‌شود.

سایت 2Captcha

2Captcha نام سایتی است که شما در آن می‌توانید با حل کردن کپچا، درآمد کسب کنید. کپچا به همان کدهای انسان شناسی که برای ورود به سایت‌های مختلف باید حل کنید می‌گویند. در این سایت، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کپچاهایی که به شما می‌دهند را حل کنید. کپچاها در این سایت به دو صورت هستند. یا به صورت نوشتاری هستند که در این صورت شما باید کدی که در تصویر پیش روی خود می‌بینید را به صورت صحیح در کادر مربوطه وارد کنید و یا این که به صورت تصویری هستند و در آن شما باید تصویرهایی که از شما خواسته شده است را انتخاب کنید.

به طور خلاصه شما می توانید دراین سایت به دو صورت زیر اقدام کنید:

۱- وارد کردن کد کپچا به شکل حروف و اعداد

۲- انجام این کار با استفاده از Recaptcha یا همان کلیک کردن بر روی تصاویر

در روش اول ارزش هر بار وارد کردن کپچا به طور متوسط ۰.۰۳۵ سنت است. اما در روش دوم ارزش هر کپچا ۰.۱ یا ۰.۲ سنت است.

نقد درآمد از 2Captcha

برای برداشت از 2Captcha سایت باید دارای یکی از حساب‌های Web Money, Payza, Perfect Money, Bitcoin, AdvCash باشید. حداقل میزان موجودی‌ای که شما باید در این سایت داشته باشید تا بتوانید درخواست برداشت دهید، بسته به نوع حسابی که برای دریافت درآمد خود از سایت استفاده می‌کنید، متفاوت است. به طور مثال برای حساب پرفکت مانی حداقل برداشت $ ۱.۳ (یک و سه دهم دلار) است. کم‌ترین مبلغ لازم برای برداشت از 2Captcha مربوط به حساب وب مانی و به میزان نیم دلار است.

شما می‌توانید با معرفی سایت 2Captcha به دیگران و ثبت نام آن‌ها در این سایت و حل کدها، ۱۰ درصد کمیسیون به صورت مازاد از طرف سایت دریافت کنید.

سایت 2Captcha

سایت 2Captcha

آموزش ثبت نام در سایت 2Captcha

نحوه کار با سایت 2Captcha، بدین صورت است که بعد از لاگین(Login) شدن در صفحه‌ای که خواهد آمد و داشبورد نامیده می‌شود، باید بر رویStart Work در بالای صفحه کلیک کرده و در صفحه بعد زبانی را که می‌خواهید با آن کار کنید را مشخص کرده و تأیید کنید. در صفحه بعد با فشردن Start، می‌توانید کار را شروع کنید. لازم به تذکر است که در اینجا دو گزینه برای نحوه کار پیش روی شما است که عبارت‌ند از: گزینه Normal + ReCaptcha و گزینه Only Normal. منظور از normal وارد کردن حروف و اعداد به شکل نوشتاری است؛ در حالی که منظور از ReCaptcha، انتخاب تصاویر درست است.

روش دیگر کار با این سایت و انجام کپچاها این است که شما نرم افزار 2Captcha را از خود سایت دانلود کرده و به جای این که در خود سایت این کار را انجام دهید، با نرم افزار 2Captcha کار کنید که در این حالت دیگر احتیاجی به خود سایت ندارید. مزیت کار با نرم افزار به جای خود سایت این است که می‌توانید به جای حالت نوشتاری تنها با حالت انتخاب تصاویر کار کنید که قیمت پرداختی آن نیز بیشتر است.

نقد درآمد ارزی از سایت 2Captcha

شما می‌توانید جهت نقد درآمد دلاری خود از سایت 2Captcha از خدمات ارزی وب مانی، پرفکت مانی یا بیت کوین ارایه شده در مجموعه ما استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

امتیاز 3.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مصطفی گفت:

    باسلام
    نماد معتبر وزارت صنعت معدن تجارت نیست
    برای دیدنش راهنمایی میکنید ممنون

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      منظور شما در کدام سایت می باشد؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT