معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

زمان مطالعه 8 دقیقه

خرید دامنه و ساخت یک وب سایت اولین قدم برای آنلاین شدن کسب و کار شما است. در مراحل بعدی باید وب سایت خود را بصورت آنلاین تبلیغ و معرفی کنید. ابزار بازاریابی موتور جستجو (SEM) به صاحبان وب سایت‌ها کمک می‌کند تا وب سایت خود را پروموت کرده و ترافیک و نرخ تبدیل سایت را افزایش دهند.

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

01 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

نرم افزار SEM قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تجارت آنلاین خود را در بازار رقابتی در رتبه‌ای بالا نگه دارید. صاحبان وب سایت می‌توانند از این ابزارها برای انتخاب کلمات کلیدی، تعیین بودجه برای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و تجزیه و تحلیل نتایج بازاریابی آنلاین استفاده کنند.

انتخاب ابزار بازاریابی موتور جستجو مناسب بسیار مهم است. با این حال یافتن یک ابزار مناسب می‌تواند مانند جستجوی سوزن در انبار کاه باشد. در این مقاله ما بهترین ابزار های بازاریابی موتور جستجو را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

نکته: ابزار های بازاریابی موتور جستجو از نظر عملکرد و قیمت با هم تفاوت دارند. شما باید یک ابزار بازاریابی موتور جستجو را با توجه به بودجه و نیازهای بازاریابی دیجیتال خود انتخاب کنید. همچنین باید مواردی مانند ویژگی‌های پلتفرم، مدیریت کمپین و پشتیبانی مشتری را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید قبل از خریدن برنامه همیشه نسخه آزمایشی آن را امتحان کنید. زیرا به شما کمک می‌کند تا قبل از خرید ویژگی‌های برنامه را بررسی کنید.

۷ ابزار بازاریابی موتور جستجو (SEM)

۱. Semrush

۲. Wordstream

۳. Google Ads

۴. Supermetrics

۵. Optmyzr

۶. Keywordtool.IO

۷. Spyfu

Semrush

1 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

این نرم افزار برای تبلیغات آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، SEO و تولید محتوا بهترین گزینه است.

هزینه Semrush: در سه پکیج با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شود. هزینه نسخه‌ی Pro ۹۹/۹۹ دلار در ماه است و برای استارتاپ‌ها، فریلنسرها و کارشناسان بازاریابی دیجیتال با بودجه محدود مناسب است. هزینه نسخه Guru ۱۹۹/۹۵ دلار در ماه است و برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است. هزینه نسخه Business ۳۹۹/۹۵ دلار در ماه است و برای آژانس‌های بزرگ بازاریابی و صاحبان وب سایت‌های تجارت الکترونیک مناسب است. از این نرم افزار می‌توانید تا ۷ روز به صورت رایگان استفاده کنید.

Semrush خدمات جامع بازاریابی دیجیتال و SEO را ارائه می‌دهد. با این نرم افزار می‌توانید از بیش از ۴۰ ابزار برای مدیریت پروژه‌های PPC ،SEO و SMM استفاده کنید. با استفاده از ابزار بازاریابی موتور جستجو می‌توانید وب سایت رقبا را آنالیز کنید، نرخ تبدیل شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید، تحلیل رتبه‌ای و موارد دیگر را آنالیز کنید.

نسخه Guru همچنین یک برنامه بازاریابی محتوا، گزارشات با لوگوی برند و داده‌های قدیمی را ارائه می‌دهد.

امکانات:

  • ایجاد روزانه ۳ تا ۱۰ هزار گزارش
  • مشاهده ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ نتیجه در هر گزارش
  • معیارهای ارزیابی کلمات کلیدی
  • آگهی‌های محصولات (Product listing ads)
  • تجزیه و تحلیل داده‌های قدیمی

Semrush یک ابزار بازاریابی موتورهای جستجو جامع است که می‌تواند به شما در بازاریابی دیجیتال کمک کند. این ابزار اطلاعات و امکانات زیادی برای تبلیغات دیجیتال را ارائه می‌دهد که به کارشناسان بازاریابی کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی را بهینه کنند.

WordStream

2 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

این نرم افزار برای تبلیغات آنلاین کسب و کارهای کوچک، تبلیغ کنندگان و آژانس های بازاریابی بهترین گزینه است.

قیمت: WordStream در چند پکیج با قیمت‌های مختلف موجود است. WordStream ماهانه ۱۹۹ دلار هزینه دارد که شامل گزارش وب سایت، ردیابی نرخ تبدیل، انتخاب کلمات کلیدی و ساخت صفحات فرود است.

هزینه نسخه پیشرفته با مشاوره تخصصی ۴۴۸ دلار در ماه است که شامل پشتیبانی از متخصصان تبلیغات آنلاین معتبر، راهنمای حساب، ارائه بهترین شیوه‌های بازاریابی دیجیتال و نقشه راه شخصی سازی شده برای اهداف بازاریابی دیجیتال است.

WordStream Advisor for Agencies مخصوص آژانس‌های بازاریابی دیجیتال است و قیمت آن از ۱۵۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

WordStream Managed Services قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال پیشرفته‌ای مانند هدف گذاری جغرافیایی، ردیابی تماس‌ها، ایجاد تبلیغات متنی و بهینه سازی را با هزینه‌ای ثابت به علاوه درصدی از هزینه متغیر را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید ابزار بازاریابی موتور جستجو را تا ۷ روز رایگان امتحان کنید.

WordStream یک ابزار بازاریابی دیجیتال همه کاره است که برای متخصصان و آژانس‌های بازاریابی دیجیتال بهترین انتخاب است. ابزار بازاریابی موتور جستجو آنلاین می‌تواند در بهینه سازی کمپین‌های دیجیتال کمک کند. همچنین ایجاد تبلیغات هوشمند را تسهیل می‌کند. علاوه بر این داشبورد این نرم افزار در مورد عملکرد تبلیغات پولی اطلاعات دقیقی را به شما ارائه می‌دهد.

امکانات:

  • ساخت تبلیغات هوشمند
  • ابزار انتخاب کلمات کلیدی
  • ردیابی نرخ تبدیل
  • راهنمای فنی

ابزار بازاریابی موتور جستجو WordStream برای کسب و کارهای کوچک و متخصصان بازاریابی دیجیتال طراحی شده است. هزینه‌ی این نرم افزار برای افراد و سایت‌های کوچک مقرون به صرفه نیست.

Google Ads

3 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

این نرم افزار برای نمایش تبلیغات برای معرفی وب سایت‌ها و محصولات در بستر تبلیغاتی Google بهترین گزینه است.

هزینه: Google بر اساس هزینه به ازای هر کلیک (CPC) یا هزینه به ازای هر ایمپرشن (CPI) از مشتریان هزینه می‌گیرد. قیمت تبلیغات گوگل بسته به رقابت کلمه کلیدی متفاوت است. کلمات کلیدی با رقابت بالا بیش از ۲ دلار هزینه دارند و کلمات کلیدی کم رقابت کمتر از ۱ دلار هزینه دارند.

گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است. ابزار بازاریابی موتور جستجو به شما امکان می‌دهد تا کمپین های تبلیغاتی دیجیتال را اجرا و سفارشی کنید. همچنین می‌توانید از ابزار رایگان Google Keyword planner برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط برای سایت خود استفاده کنید.

تبلیغات با Google Ad راه اندازی می‌شوند و در نتایج موتورهای جستجو نشان داده می‌شود. با Google Ads می‌توانید افراد را بر اساس موقعیت مکانی هدف قرار دهید.

امکانات:

  • ساخت و مدیریت تبلیغات
  • برنامه ریز کلمات کلیدی
  • سیستم پرداخت بر اساس نتایج
  • تعیین محدودیت بودجه

پلتفرم Google Ads به شما امکان می‌دهد محصولات و خدمات را در شبکه‌های نمایش Google تبلیغ کنید. تبلیغات در Google به شما در جذب لید یا مشتری راغب کمک می‌کند. شما می‌توانید بر اساس نتایج واقعی برای مثال میزان بازدید وب سایت، کلیک روی آگهی یا تماس با شرکت شما انجام می‌شود، پرداخت کنید.

SuperMetrics

4 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

این نرم افزار برای ادغام با پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال برای تبلیغات کلیکی یا PPC پیشرفته، شبکه‌های اجتماعی، SEO و تجزیه و تحلیل وب مناسب است.

هزینه: هزینه Supermetrics بسته به برنامه یکپارچه سازی متفاوت است. قیمت ادغام با Google Sheets از ۹۹ دلار در ماه شروع می شود. برای ادغام با Data Studio باید ماهانه ۳۹ دلار، با Excel نیز ۹۹ دلار و با BigQuery ۱۹۰ دلار بپردازید. افزونه‌های دیگری مانند Supermetrics Data Graber با قیمت ۱۹ دلار در ماه ارائه می‌شود که امکان نظارت بر داده‌ها در Excel را فراهم می‌کند.

هزینه Supermetrics Uploader با ۳۹ دلار در ماه شروع می‌شود. شما میتوانید داده‌های تبلیغاتی را در Google Analytics به صورت خودکار برنامه ریزی کنید. Supermetrics Functions از ۲۹/۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود و با Google Sheets و Excel ادغام می‌شود. شما می‌توانید این نرم افزار را تا ۱۴ روز به صورت رایگان امتحان کنید.

Supermetrics کار جمع آوری داده‌ها را برای بهینه سازی کمپین‌های بازاریابی دیجیتال بسیار آسان کرده است. این نرم افزار می‌تواند با چندین برنامه شخص ثالث ادغام شود. می‌توانید از این ابزار بازاریابی موتور جستجو برای انتقال خودکار داده‌های مربوط به کمپین‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

امکانات:

  • بهینه سازی کمپین‌های PPC
  • ادغام با برنامه‌های مختلف از جملهGoogle Analytics ،Facebook ،Bing ،Adwords ،Twitter ، LinkedIn Google Sheets و Google Data Studio.

OptyMyzr

5 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

این نرم افزار بهترین گزینه برای بهینه سازی بازاریابی دیجیتال در Google Ads ،Bing Ads و تبلیغات خرید است.

هزینه : OptMyzris در طرح‌های مختلفی در دسترس است. شما می‌توانید نسخه PRO ،PRO+ یا Enterprise را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید نرم افزار را تا ۲ هفته به صورت رایگان امتحان کنید.

نسخه PRO ۴۹۹ دلار در ماه هزینه دارد که قابلیت‌هایی از جمله بهینه سازی بازاریابی دیجیتال، اتوماسیون و ادغام با ۲۵ حساب ad ارائه می‌دهد. نسخه PRO+ شامل تمام ویژگی‌های نسخه PRO به علاوه ادغام با ۵۰ حساب ad است. شما همچنین می‌توانید با شرکت تماس بگیرید تا از پکیج تخصصی Enterprise برای ۵۰+ حساب ad و ادغام API استفاده کنید. همه حساب‌ها دارای جلسات آموزشی برای مدیریت کمپین‌های بازاریابی دیجیتال است.

Optmyzr یک راه حل جامع بازاریابی دیجیتال است. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد استراتژی‌هایی طراحی کنید و آنها را با تیم خود به اشتراک بگذارید. ابزار SEM همچنین از اسکریپت‌های PPC از پیش نوشته شده پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این امکان ایجاد ساختارهای حساب محبوب مانند SKAG و GRIP را می‌دهد. این نرم افزار همچنین دارای داشبورد است که اطلاعاتی را در مورد کمپین‌های بازاریابی دیجیتال در قالب نمودارها و چارت ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های اصلی پکیج های این نرم افزار شامل داشبوردهای سفارشی، انتخاب کلمات کلیدی، بهینه سازی پیشنهاد خرید(bid)، KPI‌ها و Rule Engines است.

امکانات:

  • بهینه سازی کمپین دیجیتال
  • تجزیه و تحلیل داده‌ها
  • گزارشات سفارشی
  • سیستم گردش کار سفارشی بازاریابی دیجیتال
  • موتور قوانین انعطاف پذیر (Rule Engine) و اسکریپ‌های PPC

Optmyzr یک ابزار آنلاین عالی است که ویژگی‌های پیشرفته بهینه سازی بازاریابی دیجیتال را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با این ابزار کمپین‌های بازاریابی دیجیتال را به صورت حرفه‌ای ایجاد کنید.

Keywordtool.IO

6 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

این نرم افزار بهترین گزینه برای ایجاد کلمات کلیدی از Google ،YouTube ،Bing و سایر پلتفرم‌ها به صورت رایگان است.

هزینه: نسخه اصلی این نرم افزار بیش از ۷۵۰ کلمه کلیدی بلند تولید می‌کند و کاملاً رایگان است.

نسخه Pro در سه پکیج Pro Basic ،Pro Plus و Pro Business در دسترس است. پکیج نرم افزاری Pro ماهانه ۶۹ دلار هزینه دارد که از حجم جستجو داده، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا، جستجوی بیش از ۷۰۰۰ کلمه کلیدی و دو برابر تولید کلمات کلیدی پشتیبانی می‌کند.

پکیج‌های Pro Plus و Pro Business به ترتیب ۷۹ دلار و ۱۵۹ دلار در ماه هزینه دارند که از داده‌های CPC و داده‌های رقابتی Google Ads پشتیبانی می‌کند.

Pro Business همچنین از حداکثر ۵۰ درخواست API در روز پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید نرم افزار را تا ۳۰ روز رایگان امتحان کنید.

Keyword Tool به شما امکان می‌دهد هزاران کلمه کلیدی را از منابع مختلف ایجاد کنید. این ابزار بازاریابی موتور جستجو برای بازاریابان دیجیتال، صاحبان تجارت الکترونیک و تولیدکنندگان محتوا یک انتخاب عالی است.

امکانات:

  • ایجاد بیش از ۷۵۰+ کلمه کلیدی
  • حجم جستجو برای ۱۹۲+ کشور و ۴۶+ زبان
  • دریافت حجم جستجو از Google Ads
  • جستجو و انتخاب کلمات کلیدی از Google ،YouTube ،Bing ،Amazon ،eBay ،Twitter ،Instagram و Play Store.

Keyword Tool به یافتن تعداد زیادی از کلمات کلیدی مرتبط کمک می‌کند. این ابزار بازاریابی موتور جستجو آنلاین می‌تواند نیازهای افراد و متخصصان را به طور یکسان برآورده کند.

SpyFu

7 معرفی 7 ابزار بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) در سال 2021

این نرم افزار بهترین گزینه برای تجزیه و تحلیل کمپین‌های بازاریابی رقبا برای یافتن کلمات کلیدی و تبلیغات موثر است.

هزینه: SpyFu در سه پکیج مختلف در دسترس است. هزینه پکیج ابتدایی حدود ۳۳ دلار در ماه است که به شما امکان می‌دهد نتایج جستجو به صورت نامحدود، نمای کلی دامنه، تجزیه و تحلیل داده‌ها و لیدهای فروش و کلمات کلیدی هفتگی را تعیین کنید.

هزینه نسخه‌های حرفه‌ای و تیمی به ترتیب ۵۸ و ۱۹۹ دلار در ماه است. این پکیج‌ها از قابلیت لیدهای فروش بیش‌تر و رتبه بندی کلمات کلیدی پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید نرم افزار را تا ۳۰ روز به صورت رایگان امتحان کنید.

SpyFu خدمات کاملی را برای بهینه سازی کمپین‌های بازاریابی دیجیتال ارائه می‌دهد. از ابزار بازاریابی موتور جستجو آنلاین می‌توان برای ردیابی کلمات کلیدی و تبلیغات اجرا شده توسط رقبا استفاده کرد. اطلاعات ارائه شده توسط این ابزار به شما کمک می‌کند تا با کمپین های بازاریابی موفق آشنا شوید.

امکانات:

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا
  • دانلود تبلیغات دیجیتال رقبا و نتایج جستجوی ارگانیک
  • جستجوهای نامحدود
  • گرفتن خروج به صورت نامحدود

SpyFu برای آژانس‌های بازاریابی دیجیتال و صاحبان کسب و کارهای کوچک بهترین گزینه است. این ابزار به ایجاد مشارکت‌های بهتر برای ایجاد لید کمک می‌کند.

نتیجه

ابزار های بازاریابی موتور جستجو به موفقیت کمپین‌های بازاریابی دیجیتال بسیار کمک می‌کند. انواع مختلفی از این ابزارها با ویژگی‌های مختلف از ابتدایی تا پیشرفته در دسترس است. Supermetrics و Optymyzr دارای ویژگی‌های بهینه سازی بازاریابی دیجیتال پیشرفته هستند و یک گزینه مناسب برای آژانس‌ها و متخصصان تبلیغات دیجیتال است.

WordStreams و Semrush قابلیت‌های اولیه تبلیغات دیجیتال را ارائه می دهند و برای کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود مناسب است. همه می‌توانند از ابزار Google Ads برای تبلیغ سایت تجارت الکترونیک یا پست وبلاگ شخصی به صورت آنلاین استفاده کنند.

حال که با ۷ ابزار بازاریابی موتور جستجو آشنا شدید اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT