سایت نرم افزارهای تجربه مشتری

9 تا از بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری برای رشد کسب و کار شما

زمان مطالعه 13 دقیقه

مشتریان باعث رشد کسب و کار شما می‌شوند، پس باید آنها را با خدمات، محصولات، محتوا و سایر پیشنهادات خود ترغیب کنید. نرم افزارهای تجربه مشتری برای این موضوع طراحی شده‌اند تا به شما کمک کند تجربیات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید تا به برند شما وفادار بمانند. با استفاده از این نرم افزاره، مشتریان بیشتری را حفظ کرده و میزان وفاداری مشتری را افزایش دهید.

این نوع نرم افزارها به شما کمک می‌کند تا بفهمید که مشتریان نسبت به محصولات و خدمات شما چه احساسی دارند و آیا از چیزی که ارائه می‌دهید راضی هستند یا خیر. اگر فکر می‌کنید که مشتریان فقط با مشاهده میزان فروش شما خرید انجام می‌دهند، اشتباه می‌کنید. اگر بتوانید تجربیات مشتریان، احساس آنها در مورد محصولات شما و سفر مشتری یا Customer Journey را ترسیم کنید، حتی می‌توانید فروش و درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین می‌توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو ارائه دهید تا میزان رضایت مشتری، حمایت از برند و وفاداری را افزایش دهید.

در این مقاله توضیح می‌دهیم که نرم افزارهای تجربه مشتری چیست، چگونه می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد و همچنین بهترین نرم افزار تجربه مشتری را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم افزارهای تجربه مشتری چیست؟

نرم افزار تجربه مشتری با به انگلیسی Customer Experience ابزاری است که با جمع آوری، سازماندهی، مدیریت و ردیابی نظرات مشتریان، به شما در ارائه یک تجربه عالی به مشتری کمک می‌کند. در نتیجه می‌توانید روابط و تعامل با مشتریان، میزان فروش و کیفیت محصول و خدمات خود را بهبود دهید. این نرم افزار دارای قابلیت‌های مفیدی مانند تجزیه و تحلیل رفتار مشتری، بازخورد، راهنما و سیستم مدیریت محتوا است. علاوه بر این، این نرم افزار می‌تواند میزان نرخ حفظ مشتری، نرخ خرید مجدد و وفاداری به برند شما را پیش بینی کند. همچنین اجزای ضروری مانند استراتژی، منابع و فناوری را گرد هم می‌آورد تا به شما در بهبود استانداردهای تجاری کمک کند.

نرم افزار تجربه مشتری تمام اطلاعات مربوط به مشتریان، میزان تعامل آنها با برند شما، خریدها، نظرسنجی‌ها و غیره را ذخیره می‌کند تا به شما دیدی در مورد سفر مشتری و چگونگی تبدیل بازدید کننده به مشتری و میزان رضایت آنها را بدهد. شما با استفاده از این نرم افزار متوجه خواهید شد که کدام استراتژی کار می‌کند یا کدام کار نمی‌کند و کدام زمینه ها نیاز به اصلاح و بهبود دارند.

تفاوت مدیریت تجربه مشتری با خدمات مشتری در چیست؟

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری

مدیریت تجربه مشتری با خدمات مشتری متفاوت است و ابزارهای کاربردی در این دو حیطه نیز با هم تفاوت دارند. هنگامی که مشتریان با محصولات و خدمات شما با چالش روبرو شوند در اینجا مدیریت تجربه مشتری وارد می شود. از سوی دیگر خدمات مشتری مربوط به پیشگیری از مشکلات است. در واقع نیازهای مشتریان را برطرف میکند و اطمینان می‌دهد که آنها با چالشی روبرو نخواهند شد.

چرا به نرم افزار تجربه مشتری نیاز دارید؟

نرم افزارهای تجربه مشتری شکاف بین یک کسب و کار و مشتریان آن را پر می‌کنند. جذب مشتری مهم است، اما حفظ آنها باعث ادامه یافتن و رشد یک تجارت می شود، این امر تنها در صورتی امکان پذیر است که شما بهترین خدمات یا محصولات مورد علاقه مشتری را به او ارائه دهید. در ادامه مزایای داشتن یک نرم افزار تجربه مشتری را بررسی خواهیم کرد.

الف) افزایش رضایت مشتری

نرم افزارهای تجربه مشتری به شما کمک می‌کنند تا نقشه رضایت مشتریان، چالش‌هایی که با آن رو به رو هستید و انتظارات آنها را از طریق بازخورد واقعی ترسیم کنید. شما می‌توانید نظرات و بازخوردها را برای بهبود محصولات خود تجزیه و تحلیل کنید و مطمئن شوید که مشتریان دوباره با این چالش‌ها روبرو نخواهند شد. در نتیجه میزان رضایت، فروش و درآمد شما را افزایش می‌دهد.

ب) کاهش نرخ ریزش مشتری

رقابت در همه زمینه‌های تجاری در حال افزایش است و شما هرگز نمی خواهید مشتریان خود را به دلیل ارائه محصولات و خدمات بی‌کیفیت‌تر از رقبایتان از دست دهید. تنها راهی که می‌توانید بفهمید آیا آنها به برند شما وفادار هستند یا خیر، این است که نظرات و بازخوردهای واقعی مشتریان را با استفاده از نرم افزار تجربه مشتری بررسی کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشید و نشان دهید که شما واقعاً به مشتریان خود اهمیت می‌دهید و محصولات خود را به خاطر مشتری اصلاح می‌کنید. به این ترتیب می‌توانید نرخ ریزش مشتری را کاهش دهید.

پ) افزایش نرخ تاملی

اگر بتوانید محصولات و خدمات خود را بهبود بخشید، تغییرات قابل مشاهده‌ای در نرخ تعامل خود مشاهده خواهید کرد. با حفظ مشتریان قبلی می‌توانید مشتریان بیشتری را نیز جذب کنید. نرم افزار تجربه مشتری میزان ماندگاری، نرخ جذب مشتری جدید و نرخ تبدیل کلی را ردیابی می‌کند تا به شما در پیش بینی میزان موفقیت کسب و کارتان کمک کند.

ت) افزایش شهرت برند

این نرم افزار با ردیابی نظرات مشتریان به طور لحظه‌ای، به شما امکان می‌دهد به سرعت بازخورد منفی را بررسی کرده و عملکرد خود را بهبود ببخشید. در عین حال می‌توانید بازخورد مثبت را برای جذب مشتریان بیشتر تبلیغ کنید. این روش‌ها برای ایجاد اعتماد با مخاطبان و مشتریان هدف و افزایش شهرت برند شما ضروری است. علاوه بر این وقتی مشتریان از شما راضی باشند و به شما اعتماد کنند، تبدیل به مشتریان وفادار می‌شوند و حامی برند شما خواهند شد.

بنابراین اجازه دهید برخی از بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری که برای موفقیت یک کسب و کار ضروری است را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی انواع نرم افزارهای تجربه مشتری

۱) سایت Zoho Desk

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری zoho سایت

با بهبود بهره وری، تبلیغات و مدیریت با استفاده از نرم افزار Zoho Desk، هر مشتری را از خدمات خود راضی نگه دارید. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا با ردیابی تقاضا، کانال ها، بخش ها، محصولات و مدیریت تیکت تجربه مشتری عالی را ارائه دهید.

همچنین با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید در کانال‌های متعددی مانند تلفن، چت آنلاین، ایمیل، وب سایت و رسانه‌های اجتماعی برای مشتریان در دسترس باشید تا سریعتر به درخواست آن ها پاسخ دهید. پورتال‌های خدمات مختلف برای برند مختلف ایجاد کنید و میز کمک (help desk) را برای نشان دادن ساختار شرکت خود سازماندهی کنید.

با هوش مصنوعی یعنی Zia توانایی تیم خود را افزایش دهید. شما می‌توانید تنظیماتی اعمال کنید تا Zia با مشتریان شما صحبت کند و مشکلات آن‌ها را حل کند. همچنین می‌توان Zia را آموزش داد تا اقدامات لازم را برای عملیات تجاری شما انجام دهد. علاوه بر این می‌توانید بر آمارهای وب سایت خود نظارت کنید، رفتار مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت لزوم اعلان‌های Zia را فعال کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید با ایجاد پایگاه دانش و انجمن کاربران، خدمات بیشتری به مشتریان ارائه دهید. با فعالسازی ورک مد (work mode)، ویرایشگر پاسخ، یکپارچه سازی CRM و بسیاری گزینه های دیگر عملکرد تجاری خود را بهبود دهید. علاوه بر این برای صرفه جویی در وقت می‌توانید تمام فعالیت‌های تکرار شونده را خودکار کنید.

شما می‌توانید Zoho Desk را با نرم افزارهای دیگری که در کسب و کار خود از آن ها استفاده می‌کنید ادغام کنید و میز کمک را برای رفع نیازهای تجاری خود ارتقا دهید. SDK های Zoho Desk به شما در ساخت برنامه‌های تلفن همراه کمک می‌کنند و می‌توانید از طریق داشبوردها و گزارشات بر فعالیت‌های تیم خود نظارت داشته باشید.

شما می‌توانید وضعیت تیکت را از زمان باز شدن تیکت و بسته شدن آن کنترل کنید. می‌توانید از الگوهای ایمیل، فرم‌های تیکت و اعلان‌ها استفاده کنید. همچنین در حالی که به تیم خود اطلاع می‌دهید که مشتریان به چه چیزی نیاز دارند، از اطلاعات مشتریان محافظت کنید. طرح های مختلفی در این نرم افزار وجود دارد که می‌توانید آن را انتخاب کنید. همچنین به مدت ۱۵ روز به طور رایگان می‌توانید از Zoho به طور آزمایشی استفاده کنید.

۲) سایت Zendesk

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری zendesk سایت

Zendesk راه حل‌های پشتیبانی مشتری را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد کنید و تجارت خود را توسعه دهید. Zendesk به مشتریان و تیم شما کمک می‌کند تا کارها را آسان‌تر و مقیاس پذیرتر کنند. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد که به شیوه‌ای مناسب سرویس پشتیبانی از مشتری را ارائه دهید. با این نرم افزار مشتریان شما می‌توانند با انواع کانال‌های ارتباطی مانند چت انلاین، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، صدا، ارسال پیام و غیره هر زمان که نیاز دارند و هر کجا که هستند با شما ارتباط برقرار کنند.

شما می‌توانید با ایجاد یک انجمن و بخش راهنما مدت زمان حل مشکلات مشتریان را کاهش دهید. همچنین می‌توانید برای بهبود فرایند سرویس دهی به مشتری از ربات‌های هوش مصنوعی استفاده کنید. استفاده از Zendesk بسیار آسان است و سریع راه اندازی می‌شود و به مدیران، تیم‌های و نمایندگان اجازه می‌دهد تا کارهای خود را به درستی انجام دهند. این نرم افزار بابیش از ۱۰۰۰ ادغام شده است و روند پاسخگویی و مدیریت مشتری را تسریع می‌کند.

شما می‌توانید با ابزارهای همکاری که با شرکای خارجی و داخلی ارتباط برقرار می‌کنید، عملکرد خود را بهبود دهید. همچنین این نرم افزار تمام داده‌های مشتری را بر روی انواع پلتفرم‌ها یکجا یکپارچه‌ سازی می‌کند. یک صفحه ایجاد کنید و و سفر مشتری را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید با نظارت و آنالیز داده‌ها اقدامات لازم را با توجه به نیازهای مشتری انجام دهید.

قیمت این نرم افزار از ۴۹ دلار در ماه شروع می‌شود و به صورت سالانه پرداخت می‌شود و یک دوره آزمایشی رایگان نیز در دسترس است.

۳) سایت HubSpot

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری hubspot سایت

HubSpot یک نرم افزار مدیریت خدمات مشتری است و با آن می‌توانید سرویس پشتیبانی مشتری خود را بهبود ببخشید و در یک پلتفرم با کاربری آسان با تیم خود همکاری کنید. قابلیت‌هایی که این نرم افزار به شما ارائه می دهد باعث رضایت و حفظ مشتری خواهد شد. این نرم افزار شامل اتوماسیون میز کمک، ابزارهای گفتگو، پایگاه دانش، سیستم گزارش دهی، نظرسنجی از مشتریان و غیره است که توسط CRM طراحی شده است تا فضایی یکپارچه برای تعامل با مشتری ارائه دهد.

HubSpot کانال‌های خدمات و داده‌ها را در یک مکان به شما ارائه می‌دهد و از طریق سلف سرویس و اتوماسیون به خدمات پشتیبانی شما کمک می‌کند. این نرم افزار باعث می‌شود زمان خدمات دهی به مشتریان را افزایش دهید و باعث رضایت بیشتر مشتری می‌شود. بعلاوه می‌توانید اتوماسیون و مسیردهی را به تیکت ها اضافه کنید تا مسائل مهم را اولویت بندی کنید.

علاوه بر این از CSAT یا شاخص رضایت مشتری، نظرسنجی‌های سفارشی، NPS و CES برای جمع آوری بازخورد برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گزینه cross object، single objects یا گزارش های فانل سفارشی بر عملکرد کسب و کار خود نظارت کنید. شما می‌توانید طرح رایگان یا طرح‌های پریمیوم را از ۴۵ دلار در ماه انتخاب کنید.

۴) سایت Adobe

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری adobe experience سایت

با Adobe Experience Manager قدرت مدیریت دارایی دیجیتال را با یک سیستم مدیریت محتوا ترکیب می‌کند و قابلیت شخصی سازی محتوا را ارائه می‌دهد. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا با استفاده از سایت‌های Adobe Experience Manager، محتوای شخصی سازی شده را برای مشتریان خود ایجاد کنید. علاوه بر این می توانید تجربیات دیجیتالی را در کانال‌های مختلف با استفاده از ابزارهای خودکار به آسانی ایجاد و مدیریت کنید.

Adobe Experience Manager Assets به شما امکان می‌دهد به جای جستجوی محتوا و تطبیق آن، بر ارائه یک تجربه بهتر به مشتری تمرکز کنید. این نرم افزار ابزارهای هوشمند و اتوماسیون را برای تأمین، تطبیق و فراهم کردن دارایی های دیجیتالی از طریق کانال ها و مخاطبان ارائه می‌دهد.

می‌توانید فرم های پاسخگو ایجاد کنید که کاربران بتوانند به راحتی آن را تکمیل کرده و امضا کنند و سفر مشتری را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کنید. این سیستم مدیریت محتوا در سطح سازمانی مبتنی برابر مقرون به صرفه است و عملکرد مطلوب، امنیت و توافقنامه سطح خدمات مناسبی (SLA) را ارائه می‌دهد.

۵) سایت Qualtrics

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری Qualtrics سایت

Qualtrics به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را با ارائه خدمات با کیفیتی که از شما انتظار دارند به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. Qualtrics CustomerXM به شما قابلیت listening engine، تجزیه و تحلیل و هوش مصنوعی پیش بینی کننده و قابلیت‌های حلقه بسته (closed-loop) را می‌دهد تا بتوانید تجربیات مشتریان را درک کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

با ۱۲۸ منبع داده و ۲۷ کانال در یک پلتفرم واحد، می‌توانید به مشتریان به صورت آنلاین در هر کجا که هستند دسترسی پیدا کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا بازخورد واقعی مشتریان را ثبت کرده و دید کاملی از احساسات و خواسته‌های مشتریان داشته باشید. CustomerXM اقدامات پیشنهادی را به صورت خودکار به تیم هایی که از این نرم افزار استفاده می‌کنند ارسال می‌کند. همچنین قابلیت‌های دیگری شامل کشیدن و رها کردن به طور خودکار در سیستم‌های تیکتینگ، CRM، برنامه‌های پیام رسانی و غیره را ارائه می‌دهد.

این پلتفرم در سطح سازمانی، انطباق، امنیت و مدیریت را برای عملکرد بهتر کسب و کارها ارائه می‌دهد. علاوه بر این بخش کنترل ابزارهای مدیریت و دسترسی تیم برای اطمینان از اینکه اطلاعات مناسب به شخص مناسب رسیده باشد ایجاد شده است. برنامه CX شامل داشبورد، جمع آوری بازخورد، نقشه راه است و برای صنایع مختلف تست و سفارشی شده است.

۶)‌ سایت Medallia

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری medallia سایت

Medallia نرم افزاری برای مدیریت تجربه مشتری است که مشتری عادی را در طول سفرش به یک مشتری وفادار تبدیل می‌کند. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا سیگنال ها را تجزیه و تحلیل کرده و رفتارهای مشتریان را پیش بینی کنید و تجربه‌ای برای مشتریان ایجاد کنید که باعث شود محصولات و خدمات شما را بیشتر بخواهند.

شما می‌توانید در چندین کانال مانند پیام کوتاه، پیام رسانی، بازخورد اجتماعی، نظرات، نظرسنجی وب، بازخورد برنامه‌های تلفن همراه، سیستم IVR، چت آنلاین و تماس و دستگاه‌های اینترنت اشیاء با مشتریان در تعامل باشید.

این نرم افزار بخش‌های مختلفی از جمله مدیریت بازخورد، Medallia social ، Medallia digital، ایده‌های کارکنان ، مکالمات Medallia، ادغام، Medallia Digital Anywhere و Zingle را ارائه داده است. همچنین می‌توانید برای مشتریان یک نمایه ایجاد کنید تا یک دید کلی و 360 درجه‌ای از همه چیز داشته باشند.

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید میزان تعامل مشتریان را بسنجید، رفتار آنها را پیش بینی کنید، تهدیدها و فرصت‌ها را شناسایی کرده و بهترین مدل کسب و کار را انتخاب کنید. مشتریان مشابه را در بخش‌های مشابه دسته بندی کنید تا در زمان کمتری مشکلات آنها حل شود. با نمایه‌های CX و سفرهای CX، می‌توانید اطلاعاتی در مورد چرخه عمر مشتری بدست آورید.

Medallia Athena به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی روندها، الگوها، رفتار و سفر مشتریان را پیش بینی و آنالیز کنید. قابلیت Text Analytics متن‌های نظرات و بازخوردهای مشتریان را بررسی می‌کند، بنابراین می‌توانید بفهمید چه چیزی بیشتر برای مشتریان شما اهمیت دارد و اقدامات لازم را برای بهبود تجربه و رشد کسب و کار خود انجام دهید. برای نظارت بر احساسات و تجربه مشتری می توانید یک داشبورد ایجاد کنید.

با همگام سازی مداوم هرگونه هشدار را به موقع دریافت کرده و به موقع پاسخ دهید. همچنین بررسی کنید که آیا داده‌ها به درستی به همه کاربران نمایش داده می‌شود یا خیر. کارمندان نیز می‌توانند با استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده بلافاصله به مشتریان پاسخ دهند و مشکل آن‌ها را حل کنند. شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار تجربه مشتری در معاملات B2C یا B2B، تجربه کارمند و تجربه محصول را نیز بهبود دهید.

۷) سایت Contentsquare

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری contentsquare سایت

با بررسی حرکات مشتری در سایتتان با استفاده از Contentsquare عملکرد شرکت خود را آنالیز کنید. با این نرم افزار می‌توانید تجربه کامل مشتری، مانند نحوه عملکرد آنها در سایت، از ورود تا خروج و صفحه به صفحه را کشف کنید. همچنین می‌توانید نقشه سفر مشتری را با استفاده از داده‌های بدست آمده ترسیم کنید.

این داده‌ها صفحاتی را که مشتریان از آن‌ها بازدید کرده‌اند و همچنین سفارشات آن‌ها را نشان می‌دهد. بنابراین می‌توانید با یک بررسی مختصر رفتارهای معمول سفر مشتری مانند رفتارهای تکرار شونده و خروج غیر منتظره را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید از بخش‌ها برای تمرکز بر روی جزئیات خاص استفاده کنید.

برای اطلاع از رفتار مشتری می‌توانید از قسمت Behaviour Analysis یا Zone-based Heatmaps یا همان نقشه‌های حرارتی استفاده کنید. صفحاتی را که بازدیدکنندگان قبل از رسیدن به یک صفحه خاص بازدید کرده‌اند و رویدادهایی مانند خطاهای سایت 404 ، بازخورد صدای مشتری (Voice of Customer) ، نرخ تبدیل یا ترک سایت را بررسی کنید.

۸) سایت Usabilla

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری usabilla سایت

با جمع آوری بازخورد و نظرات واقعی مشتریان، کانال‌های دیجیتالی را بهینه کنید تا تجربه مشتری بهتری را با Usabilla ارائه دهید. عملکرد و رفتار مشتریان را برای بهبود سفر مشتری و تصمیم گیری آنالیز کنید. از طریق اطلاعات مربوط به بازخورد مشتریان و پیدا کردن نقص های مدل کسب و کارتان، نرخ تبدیل وب سایت را افزایش دهید. عملکرد هر محتوا را ارزیابی کرده و آن را بهبود دهید. همچنین می توانید بازخورد درون برنامه‌ای را برای افزایش عملکرد برنامه تلفن همراه ایجاد کنید. با استفاده از Usabilla میتوانید اطمینان حاصل کنید که ایمیل ها به مخاطب و بازدیدکننده مناسب ارسال می‌شوند.

Usabilla را می‌توانید با برنامه‌های مختلفی مانند slack ، Zendesk ، Zapier ، Google Analytics و غیره ادغام کنید. همچنین می‌توانید از API برای کارکردن و جمع آوری بازخورد به شیوه‌ای بهتر استفاده کنید. بازخورد بصری نیز به شما در تجزیه و تحلیل مشتریان عملکرد بهتری دارد.

با استفاده از داشبورد گزارش دهی می‌توانید یک نمای کلی از نتایج بازخورد ایجاد کنید. همچنین می‌توانید NPS را زیر نظر داشته باشید، بازخوردها را به صورت آنلاین دریافت کنید، اعلان‌های را ایمیل فعال کنید و با استفاده از فیلتر داده مورد نظر خود را جستجو کرده و مشاهده کنید. Usabilla همچنین امکان ثبت زنده با گزینه Live Capture و ایجاد یک تصویر فوری از تجربه مشتری را فراهم کرده است و کاربران می‌توانند عکس آپلود کنند. به علاوه می‌توانید راه حل‌های بازخورد شخصی را به ایمیل اضافه کنید تا بازخوردها را به راحتی جمع آوری کنید.

حساب Usabilla خود را فقط چند کلیک تنظیم کنید و اطلاعات با ارزشی از رفتار مشتریان را بدست آورید. برای آزمایش این برنامه می‌توانید از نسخه رایگان آن استفاده کنید و بعد بر اساس نیازتان طرح مورد نظر را انتخاب کنید.

۹) سایت Clarabridge

بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری Clarabridge سایت

با استفاده از ماشین لرنینگ و رویکردهای مبتنی بر هوش مصنوعی Clarabridge به ویژگی‌هایی از جمله طبقه بندی داده‌ها و سنجش احساس مشتری، تجزیه و تحلیل علت ریشه‌ای دسترسی خواهید داشت. این نرم افزار قابلیت تجزیه و تحلیل متن برای درک بهتر نظرات مشتری ارائه داده است.

Clarabridge از طریق ایمیل، تماس، نظرات، چت آنلاین، نظرسنجی، رتبه بندی، انجمن‌های گفتگو و منابع دیگر با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند و همه بازخوردها را در یک مکان جمع آوری می‌کند. کانکتورهای داده از منابع مختلف اطلاعات کسب می‌‌‌کنند و تمام سفر یک مشتری را با جزئیات کامل ترسیم می‌کنند. Clarabridge Effort Score به طور خودکار نرخ تلاش مشتریان را ارزیابی می‌کند تا بتوانید تصمیمات درستی را بگیرید. همچنین می توانید داده‌ها را دسته بندی کرده تا مسائل را سریعتر حل کنید.

Clarabridge دارای الگوهای بسیاری است که کار دسته بندی داده‌ها و گزارش دهی را آسان می‌کند. از تجزیه و تحلیل احساسات برای همدلی با مشتریان برای درک و شناسایی میزان تعامل آن‌ها با شما و محصولات و خدمات شما استفاده کنید. این نرم افزار از استراتژی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای درک رفتار مشتریان و آنالیز ۲۱ فاکتور از جمله درخواست‌ها، میزان رضایت و غیره استفاده می‌کند.

نتیجه

مشتریان باعث رشد کسب و کار شما می شوند. بنابراین درک تجربه آنها با برند و محصولات و خدمات شما بسیار مهم است. برای موفقیت کسب و کارتان از نرم افزارهای تجربه مشتری مانند نرم افزارهایی که در بالا ذکر کردیم برای افزایش سطح رضایت مشتری، کاهش نرخ ریزش مشتریان، افزایش تعامل و افزایش شهرت برند خود استفاده کنید.

حالا که با بهترین نرم افزارهای تجربه مشتری آشنا شدید، اگر قصد استفاده از خدمات این سایت‌ها را دارید، پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت برای تامین نیازهای خود اقدام کنید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT