Day trading

Day trading چیست و هر آنچه لازم است در مورد معامله روزانه دانست

زمان مطالعه 3 دقیقه

این روزها بیشتر افراد به سوی کسب سود و درآمد از طریق مبادلات ارزی و ترید (trade) روی آورده اند و بسته به شرایطشان، هر کدام در انواع ارزهای بین المللی و سهام سرمایه گذاری می کنند. برای موفقیت در این زمینه لازم است که با یکسری اصطلاحات آشنا باشید، به علاوه از ابزارهای لازم نیز برخوردار باشید. در مقالات قبلی شما را با مطالب زیادی در مورد تریدینگ آشنا کردیم، کپی تریدینگ را برای شما گفتیم و با اپلیکیشن الیمپ ترید نیز شما را آشنا کردیم. در این مقاله نیز شما را با اصطلاحی تحت عنوان  معامله روزانه ( Day trading ) آشنا خواهیم کرد. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید

معامله روزانه ( Day trading ) چیست؟

معامله روزانه ( Day trading ) عبارتست از ایجاد معاملات کوتاه مدت که کمتر از یک روز طول می کشد، به منظور تلاش برای کسب  سود از بازارهای مالی.

برخی از معامله گران روزانه بسیار فعال هستند و معاملات روزانه زیادی را انجام می دهند ، در حالی که سایر معامله گران ممکن است فقط یک یا دو تجارت در روز انجام دهند. متداول ترین بازارهای معاملات روز سهام ، فارکس و معاملات آتی است.

معامله روزانه ( Day trading ) بسته به سبک معامله گر می تواند یک کار نیمه وقت یا تمام وقت باشد. همچنین برای برخی می تواند پرسود باشد ، اما نرخ موفقیت آن در دراز مدت می تواند پایین باشد.

Day trading

Day trading

معامله گران روز بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که به دنبال موفقیت هستند و از این کار برای امرار معاش استفاده می کنند

اگر شما نیز در فکر تجارت روزانه هستید ، ارزش آن را دارد که مفاهیم مورد بحث در این مقاله را به دقت بخوانید. پس همچنان با ما همراه باشید.

مدت سرمایه گذاری در معامله روزانه ( Day trading )

معامله روزانه ( Day trading ) یک حرفه سریع برای ثروتمند شدن نیست، اما برای موفقیت و پیدا کردن ثبات در آن، نیز نیاز به گذشت سالها نیست. به طور کلی انتظار می رود که حداقل شش ماه تا یک سال برای کسب مهارت های خود در معامله روزانه (Day trading  ) زمان بگذارید  و به تمرین یک استراتژی در این زمینه بپرازید.

قسمت سخت استراتژی معامله روزانه ( Day trading ) این است که ممکن است شما در این ماه به نتایج بزرگی دست پیدا کنید، اما در ماه دیگر نه! به همین دلیل لازم است ک معامله گران روزانه همواره به طور مرتب در حال برنامه ریزی و انجام تنظیمات لازم برای معاملات خود باشند، چرا که هیچ دو روزی در بازار، دقیقا شبیه به هم نمی باشد.

اهمیت استفاده از اکانت نمونه در معامله روزانه ( Day trading )

بسیاری از معامله گران روزانه که تازه کار هستند، با مشکل مواجه می شوند و دلیل آن هم این است که آن ها استراتژی معامله را در اکانت نمونه معامله روزانه ( Day trading ) تمرین نمی کنند.

آن ها لازم است که حداقل برای چندین ماه قبل از انجام معاملات اصلی خود این کار را انجام دهند؛ به این دلیل که معامله گران روزانه که تازه وارد بازار شده اند، هیچ اطاعاتی در مورد اینکه یک استراتژی چگونه عمل می کند ندارند و همچنین نمی دانند که تنظیمات را زمانی که بازار تغییر می کند چگونه باید انجام دهند.

Day trading

Day trading

بنابریان اکانت نمونه می تواند یک بستر آزمایشی برای آن ها فراهم کند تا بتوانن مهارت های خود را در زمینه معامله روزانه (Day trading  ) مورد تست و آزمایش قرار دهند.

حداقل نیازمندی ها برای انجام معامله روزانه ( Day trading )

بازارهای مختلف تجارت روزانه، به مقادیر مختلف سرمایه نیاز دارند. معامله سهام در میان کاربران بسیار محبوب است ، اما بازار سهام نیز بسیار شلوغ است.

به طور مثال اگر بخواهید به ترید روزانه سهام در ایالات متحده بپردازید، حداقل سرمایه مورد نیاز ،25000 دلار است، و حتی می توان گفت شما به چیز بیشتر از این نیز نیاز خواهید داشت زیرا باید تعادل خود را بالاتر از 25،000 دلار نگه دارید، بنابراین شروع معامله با 30،000 دلار یا بیشتر توصیه می شود.

اگر معاملات روزانه در فارکس را انتخاب می کنید ، می توانید با حداقل 500 دلار شروع کنید. اما بهتر است با مبلغی بیشتر سرمایه گذاری را انجام دهید.

معاملات روزانه در فیوچر تریدینگ با 1000 دلار امکان پذیر است اما توصیه می شود که شما با مبلغی بیشتر معامله را آغاز کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT